Nee hoor tegen viool die stemmen hoordquote:Op zondag 15 januari 2006 23:48 schreef doka het volgende:
Wat zijn jullie allemaal gemeen tegen Viola![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:48 schreef doka het volgende:
![]()
ik heb dat ook met Frans Bouwer, ik vind hem een toppertje, lach me gek om hem en vind hem zo cute, maar die muziekquote:Op zondag 15 januari 2006 23:41 schreef doka het volgende:
[..]
Hij kan nog zo toppie zijn/worden, maar die CD's daar blijf ik mijlenver bij uit de buurt
Frans Bauerquote:Op zondag 15 januari 2006 23:50 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb dat ook met Frans Bouwer, ik vind hem een toppertje, lach me gek om hem en vind hem zo cute, maar die muziek. ik zal nooit een cd van hem kopen hoor.
Maar goed, je kan iemand als persoon, best leuk en symphatiek vinden.
Ja, inderdaad, dat is er ook zo eenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:50 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb dat ook met Frans Bouwer, ik vind hem een toppertje, lach me gek om hem en vind hem zo cute, maar die muziek. ik zal nooit een cd van hem kopen hoor.
Maar goed, je kan iemand als persoon, best leuk en symphatiek vinden.
toch handig zo'n poetsploegquote:Op zondag 15 januari 2006 23:50 schreef Bartoli het volgende:
jezus wat ziet de badkamer er netjes uit tov bb5
Jammer dat ie een broek aanheeft, correctie aanhadquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dikkie Dik jat autoradio's en zit aan de heroine, lijkt me net iets voor Viool![]()
Viola Vitrioolquote:Op zondag 15 januari 2006 23:48 schreef doka het volgende:
![]()
Ken ik, erg leuk maar niet alle sites zijn goed te zien als je die gebruiktquote:Op zondag 15 januari 2006 23:52 schreef D.Rose het volgende:
Weet niet of iemand deze site al kent, maar hiermee kun je terug in de tijd.
Vul een URL van een site in en je ziet hoe ie 'vroeger' was
http://www.archive.org/web/web.php
Michelle, is wel leuk, Rob nietquote:Op zondag 15 januari 2006 23:49 schreef teamlead het volgende:
[..]Die-hard internetters zijn gemeen
met dank aan Michelle
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:53 schreef robster16 het volgende:
Kel zingt.... kinderen voor kinderen revisited...
kheb geen idee, maar Kelly deed vroeger, toen ze nog een jongen was mee aan kinderen voor kinderen. Had zelfs een eigen liedje...quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:55 schreef robster16 het volgende:
[..]
kheb geen idee, maar Kelly deed vroeger, toen ze nog een jongen was mee aan kinderen voor kinderen. Had zelfs een eigen liedje...
Tja, jij komt met het ideequote:Op zondag 15 januari 2006 23:54 schreef A-en-M het volgende:
mensen met verbeelding zien misschien iets anders in de straap van de handdoek![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:54 schreef A-en-M het volgende:
mensen met verbeelding zien misschien iets anders in de streep van de handdoek![]()
[afbeelding]
Nee, ik had al gezien dat die handdoek strepen had, en de foto zelfs eerst vergroot, anders had ik hem niet gepostquote:
Ramon, of Raoul ofzo, t was volgens mij in kinderen voor kinderen 13.. ff googelen...quote:
erg grappig gesprekquote:Op maandag 16 januari 2006 00:03 schreef cuall het volgende:
Bart en kelly halen herinneringen op over hun BB periode![]()
mooi gebaar voor het goede doel van Gertquote:Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef cuall het volgende:
Oh, gert heeft zijn vakantie opgegeven om hier in het huis iets goed te doen![]()
![]()
nee nee, ook een eigen liedje, zie mijn post met foto hierboven!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij zat hij gewoon in het vaste achtergrondkoor
Das wel een heel erg lief en mooi gebaar van hemquote:Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef cuall het volgende:
Oh, gert heeft zijn vakantie opgegeven om hier in het huis iets goed te doen![]()
![]()
Ik heb haast geen tijd om hier iets te schrijven, eindelijk gaat het ergens overquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |