* meldtquote:
Maybequote:
Dat programma over die borsten? Of darts?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef teamlead het volgende:
hey.. dat ging redelijk snel dit keer
ik ben overigens een tikkie afgeleid door SBS...
lekker al die operatiesquote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef teamlead het volgende:
reportage over cosmetische chirurgie en vooral de dingen die misgaanquote:Op zondag 15 januari 2006 23:22 schreef doka het volgende:
[..]
Dat programma over die borsten? Of darts?
quote:
Ja, beetje bloederigquote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef teamlead het volgende:
En dat straalt ze ook uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:17 schreef cuall het volgende:
Monique geeft Kelly een beetje peptalk![]()
Monique heeft een lief karakter![]()
Tuurlijk welquote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
heb je hopelijk de laatste post niet gelezen
![]()
waar heb je het over?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
* Henk is er ook voor een stuk van de nachtquote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
reportage over cosmetische chirurgie en vooral de dingen die misgaan
Nu één of andere malloot die een penisvergroting liet doen waar eea een tikkie mis ging...
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:25 schreef robster16 het volgende:
Monique en Gert zijn toffe peren. Verder vind ik Micky ook top qua inzet, en Kel is dom, maar ze weet wel donders goed waar ze t voor doet, voor t Mappa Mondo huis! Viool however...
Ja maar, wij zijn van een andere generatiequote:
Inderdaad valt me zeker mee geen slecht woord.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:28 schreef teamlead het volgende:
Ik ben vooral verbaasd over Gert.. hij valt me reuze mee idd...
Ja, je vat de boel goed samen, ik vind Bonnie ook wel lief en haar best doen trouwens hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 23:25 schreef robster16 het volgende:
Monique en Gert zijn toffe peren. Verder vind ik Micky ook top qua inzet, en Kel is dom, maar ze weet wel donders goed waar ze t voor doet, voor t Mappa Mondo huis! Viool however...
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
* Henk is er ook voor een stuk van de nacht
Ongelofelijk wat mensen laten doen![]()
![]()
Klopt, maar ik moet wel ffquote:Op zondag 15 januari 2006 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar, wij zijn van een andere generatie![]()
Wij hebben geleerd dat je alles moet waarderen, zuinig moet zijn, alles moet lezen........dus ook de laatste reactie![]()
ah..mooi.. dan kunnen de streams weer aanquote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef regenworm het volgende:
Eindelijk rust in het huis Viola ligt op bed.
Gezellig gesprek met die drie
Het is een wonder! De "Holt" is al naar bedquote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef regenworm het volgende:
Eindelijk rust in het huis Viola ligt op bed.
Gezellig gesprek met die drie
Ging denk ik over die boer van 538quote:Op zondag 15 januari 2006 23:28 schreef robster16 het volgende:
Wat zegt Gert nou?
"De boer is vanmiddag nog gemolken"
het is een zegenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is een wonder! De "Holt" is al naar bed![]()
is ze toch ookquote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef regenworm het volgende:
tering wat zag die Viola eruit echt een oude krant.
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef A-en-M het volgende:
Mooi zoals Gert nu zit te vertellen, over de kleine dingen die je iets doen.
ik ga die man nog aardig vinden zeg....quote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef A-en-M het volgende:
Hij stijgt zeker in mijn symphatiequote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef A-en-M het volgende:
Ja, geen slecht woord over Bonnie, ik maak er wel grappen over, maar ze werkt ook hard en drinkt niet, waarvoor mijn respect!... tot de volgende mogelijkheid tot grappen zich aandientquote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, je vat de boel goed samen, ik vind Bonnie ook wel lief en haar best doen trouwens hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |