Ja, hij is heel goed te pruimen, heeft wel humor, kan leuk vertellen, maar die muziekquote:Op zondag 15 januari 2006 23:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad valt me zeker mee geen slecht woord.
Alleen moet hij geen CD van zichzelf opzetten.
Viool en actiefquote:Op zondag 15 januari 2006 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij stijgt zeker in mijn symphatie![]()
Ejj....Holt is weer actief
quote:
Ik kon me er ook niks van voorstellen, hoe hij zou zijn in het huis, maar ik vind hem bestquote:Op zondag 15 januari 2006 23:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ga die man nog aardig vinden zeg....
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:32 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet wel ffje uitspraak past zo mooi bij je avanter
![]()
Tot nu toe komt hij normaal over idd... maar dat is geen garantie natuurlijk.. de eerste week BB5 vond ik Rob ook nog best te pruimenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef doka het volgende:
Ik dacht altijd dat Gert een soort enge sekte-leider-achtige figuur was, maar ik heb me toch vergist
Gert komt tot toe erg goed over dat levert hem extra CD reclame opquote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef doka het volgende:
Ik dacht altijd dat Gert een soort enge sekte-leider-achtige figuur was, maar ik heb me toch vergist
Ja, dat is waarquote:Op zondag 15 januari 2006 23:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tot nu toe komt hij normaal over idd... maar dat is geen garantie natuurlijk.. de eerste week BB5 vond ik Rob ook nog best te pruimen
Dat horen wij ookquote:Op zondag 15 januari 2006 23:38 schreef robster16 het volgende:
Viola hoort weer stemmen...
Hallo boefje van mequote:
Hij kan nog zo toppie zijn/worden, maar die CD's daar blijf ik mijlenver bij uit de buurtquote:Op zondag 15 januari 2006 23:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gert komt tot toe erg goed over dat levert hem extra CD reclame op
En zeer zeker bij Viooltje, Frank heeft ook wel droge humor, we starten een programma viola weet raadquote:
[me= slaapkamer aanbiedtquote:Op zondag 15 januari 2006 23:40 schreef teamlead het volgende:
Monique zoekt een slaapplaats
* ]slaapkamer opruimt[/me]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |