abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34112604
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef Netflier het volgende:
28 TOPICS OVER EEN GOZER DIE EEN OPLICHTER BLIJKT TE ZIJN EN VERDER OOK NIETS KAN?!!
Niets kan??? Hij kan heel goed googlen, prachtige wolkjes uitademen, erg netjes knippen, en het meest wonderbaarlijke: vier foto's maken met maar drie flitsen!

Bijzonder creatieve jongen
  maandag 16 januari 2006 @ 09:19:42 #102
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34112664
Wat voor straf zou er op staan als je mensen doelbewust aan het lijntje houdt?

Rij je 10 km te snel krijg je een bekeuring. Ben je bezig met grote oplichtingspraktijken dan ga je zeker vrijuit.

Mocht het zo zijn dat hij echt een oplichter is. Dan vind ik gewoon dat er straffen moeten komen op zulke zaken. In ieder geval moet er een sanctie zijn. Maar de sanctie zal sowieso zijn dat hij niet meer normaal over straat kan lopen.

Hij heeft sowieso zijn leven al verprutst door zich in te laten met dat hele programma.

Als ik over straat loop dan wil ik niet herkend worden of ik wil herkend worden voor iets dat wel goed is en betrouwbaar.

Misschien wordt hij nog wel met eieren bekogeld

Maar dat zijn weer scenario's dus.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 16 januari 2006 @ 09:45:03 #103
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34113027
quote:
Op maandag 16 januari 2006 08:59 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Oh wauw, sorry we hebben ons allemaal vergist, want NANCY TALBOT zegt dat er ECHT onverklaarbare dingen gebeuren!!
nee je leest verkeerd. Ze zegt dat ze het ook heeft vastgelegd.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_34113064
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:45 schreef Ticker het volgende:

[..]

nee je leest verkeerd. Ze zegt dat ze het ook heeft vastgelegd.
Ja maar kom op, je laat je toch niet door één verklaring van een neurotisch Amerikaans wijf om de tuin leiden? Dat vind ik erg naïef. Die hele familie van Robbert beweert zelf ook dingen gezien te hebben, het gaat erom dat het allemaal geen betrouwbare en objectieve personen zijn.
  maandag 16 januari 2006 @ 10:01:47 #105
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34113320
Ik vraag me dus iets af. Als je iets waarneemt, is dan de regel geldig dat iedereen het zou moeten waarnemen?

Als je als enige zaken waarneemt of denkt waar te nemen. Heb je dan geen waanvoorstellingen?

Maar dat heeft niets te maken met die nep-foto's van die alien en non. Of zouden die echt zijn? Ik bedoel, die alien is gewoon 2-dimensionaal. Er zit totaal geen 3d effect in die foto. Stuk karton dat is uitgeknipt denk ik eerder.

Of aliens komen alleen in 2-dimensionale vormen voor
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_34113428
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:46 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ja maar kom op, je laat je toch niet door één verklaring van een neurotisch Amerikaans wijf om de tuin leiden? Dat vind ik erg naïef. Die hele familie van Robbert beweert zelf ook dingen gezien te hebben, het gaat erom dat het allemaal geen betrouwbare en objectieve personen zijn.
Ja, hallo....omdat ze wel achter een boel dingen staat is het nog geen neurotisch wijf. Ken je haar dan?

Als er een mens komt die zegt: ik weet dat ie papieren poppetjes gebruikt, wordt die persoon bijna vitueel omhelst.
Maar als er iemand komt die zegt: ik heb gezien dat ie dit of dat echt deed, dan wordt die persoon afgefikt.

Dat klopt ook niet echt, hey. Die vrouw heeft Seriewoordenaar zelf gebeld en erover gesproken. Net als anderen die het tegendeel beweren andere users hier hebben benaderd en erover hebben gesproken.

Waarom zou de ene in jouw ogen wel neurotisch en niet betrouwbaar zijn en de ander wel?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34113492
Zojuist ergens in Azië geland.

1st gedachte: Snel PC aan en naar het FOK forum om bij te lezen (wat gaat het trouwens hard!)
2de gedachte: Goh, ik zit nu eigenlijk vlakbij Papoe Nieuw Guinea. Zal ik anders toch ff bij de Asaro's langswippen? Misschien herken ik het moddermasker wel...

Nee, ik ben intussen dus gelukkig helemaal afgekickt... ...voor mij is het echt geen obsessie meer!

Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
pi_34113633
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Hij heeft ook vele malen foto's gemaakt met een wegwerp camera uit een plastic verpakking.
met de camera er pal op....
er kwamen buitenruimtelijke wezens op te staan, dus wat voor bewijs wil je dan nog meer vraag ik me af...
Dat is toch heel uitgebreid besproken?
Niemand heeft beweerd dat Robbert iets aan de camera heeft veranderd of aangepast. Daar zijn die dingen ook veel te gevoelig voor.
Zijn truuk werkt buiten de camera, en daarom werkt het met alle camera's.

Misschien moet je even kijken in het topic 'maak je eigen RTB foto' waar dezelfde foto's worden gemaakt door mensen die beweren dat er echt geen geesten op staan.

Wat we dus willen is dat RTB zich niet terugtrekt in een kamertje maar zijn foto's maakt terwijl er een TV camera op de voorkant van zijn fototoestel gericht staat.
pi_34113659
Ik lees al een tijdje het forum mee, maar ik heb nog niet eerder gereageerd. Ik wil even kwijt dat ik niet aan Robbert twijfel.
Hebben jullie al eens op deze site gekeken? http://www.circularsite.com/intro11.htm
De graancircels zijn echt. Zijn foto's zijn echt. Zijn readings zijn echt.
Hij is met zijn gaven naar buiten gekomen in opdracht van het hogere. Niet omdat hij zelf in de belangstelling wilde staan.
Ik vind het heel erg dat hij zo onderuit gehaald wordt. Zijn bedoelingen waren goed.
En over die appel.....jullie hebben het verkeerd gelezen. Robberts zus heeft die appel gegeten toen ze al zwanger was. Eerst heeft ze Robbert gebeld om te vragen hoe of wat. Deze appel was goed voor haar en het kindje.
Er is bij Robbert thuis veel wetenschappelijk onderzoek gedaan. Niet alles is te verklaren. Het staat wel als een pijl boven water dat die circels niet door mensen kunnen zijn gemaakt.
De dingen die Robbert zegt, kun je niet verzinnen. Hij is geen fantast.
pi_34113725
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef Agno_Sticus het volgende:

1st gedachte: Snel PC aan en naar het FOK forum om bij te lezen (wat gaat het trouwens hard!)
2de gedachte: Goh, ik zit nu eigenlijk vlakbij Papoe Nieuw Guinea. Zal ik anders toch ff bij de Asaro's langswippen? Misschien herken ik het moddermasker wel...

Nee, ik ben intussen dus gelukkig helemaal afgekickt... ...voor mij is het echt geen obsessie meer!

Dat heb je trouwens snel gedaan, dat vliegen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34113768
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:54 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Nancy Talbot zegt dit en dat... conclusie; Robbert is zeker niet 100% nep.
Vergeet je niet seriewoordenaar, dat Nancy Talbot ook een gezicht te redden heeft?
Wanneer ze er nu zo ingetuind is, hoe betrouwbaar zijn haar andere verslagen dan nog? [zal ze zich bedenken]
Denk dat je die mogelijkheid ook mee moet nemen in de beoordeling van het gesprek met haar.
Ik neig ernaar het met jou eens te zijn, Soulsurvivor. Jur, blijft kritisch! Misschien heeft zij dingen gezien maar ze verkeerd geïnterpreteerd, we hadden het er op de MSN al over, een lichtshow door de vader gegeven, remember.
pi_34113788
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, hallo....omdat ze wel achter een boel dingen staat is het nog geen neurotisch wijf. Ken je haar dan?

Als er een mens komt die zegt: ik weet dat ie papieren poppetjes gebruikt, wordt die persoon bijna vitueel omhelst.
Maar als er iemand komt die zegt: ik heb gezien dat ie dit of dat echt deed, dan wordt die persoon afgefikt.

Dat klopt ook niet echt, hey. Die vrouw heeft Seriewoordenaar zelf gebeld en erover gesproken. Net als anderen die het tegendeel beweren andere users hier hebben benaderd en erover hebben gesproken.

Waarom zou de ene in jouw ogen wel neurotisch en niet betrouwbaar zijn en de ander wel?
Nok, zoek even eerder in dit tipic en op google op Nancy Talbot, ze staat algemeen bekend als een goedgelovige vrouw. Ze pretendeert wetenschapster te zijn maar haar aanpak is gewoon allesbehalve wetenschappelijk. En aangezien Robbert nu door de mand is gevallen als bedrieger kunnen we concluderen dat zij haar ogen blijkbaar ook in d'r zak had.

Robberts geloofwaardigheid is niet meer op te krikken door willekeurige getuigen, want hij heeft al laten zien dat hij zelfs voor het oog van de camera een meester is in het bedriegen.
pi_34113878
quote:

Hahahahahhahaah

Is dit serieus waar?
pi_34113894
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:27 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Nok, zoek even eerder in dit tipic en op google op Nancy Talbot, ze staat algemeen bekend als een goedgelovige vrouw. Ze pretendeert wetenschapster te zijn maar haar aanpak is gewoon allesbehalve wetenschappelijk. En aangezien Robbert nu door de mand is gevallen als bedrieger kunnen we concluderen dat zij haar ogen blijkbaar ook in d'r zak had.

Robberts geloofwaardigheid is niet meer op te krikken door willekeurige getuigen, want hij heeft al laten zien dat hij zelfs voor het oog van de camera een meester is in het bedriegen.
Een telefoongesprek van twee uur klinkt mij alsof zij wilde overtuigen, anders praat je niet zolang met een relatief vreemde. Je moet iemand ook zien, een stem alleen kan misleidend zijn, nee, sorry, Jur, ik vind dit juist weer niet voor de zaak van Robbert spreken.
pi_34113929
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:09 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Heb jij dan geen extra hulpmiddelen nodig?
Nee.
pi_34113994
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:27 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ben nu net de website aan het lezen.

Ik kan over deze mevrouw dus niks zeggen.
Wel dat in het algemeen mensen die geloven dat ze buitenaardsen hebben gezien en die geloven in paranormale verschijnselen en zeggen ze zelf te hebben meegemaakt wel heel vaak als goedgelovige naieve boomknuffelaars worden beschouwd door scepticy en dat daardoor alles wat ze zeggen bij voorbaat al afgefikt wordt.

Dat is net waarvoor ik wil hoeden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34114025
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:46 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Waarom dan nog een reactie van Robbert willen?
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_34114066
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:37 schreef Gorian het volgende:

[..]

Waarom dan nog een reactie van Robbert willen?
Gewoon omdat dat grappig is en omdat hij het recht heeft om zijn kant van het verhaal te vertellen, maar hij zal het allemaal niet meer recht kunnen breien in een eigen verklaring nee.
pi_34114131
Één verklaring? Ze is daar inmiddels al veel vaker geweest. Ze heeft ook gegevens vezameld en monsters opgestuurd voor onderzoek. De graancircels zijn echt. Of je nu wilt of niet.
Het moet verschrikkelijk voor Robbert zijn om niet geloofd te worden. Gelukkig zijn er een heleboel mensen die niet aan hem twijfelen.
pi_34114151
quote:
Op maandag 16 januari 2006 07:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hoe gaat dat nu dan bij jullie met deze "hype".
Schat, kom lekker bij me zitten....*steekt gezellig de kaarsjes aan*
Even wachten... moet nog even een kaartje voor Robbert leggen.

Daarna de ander: kom je naar bed?
even wachten......Ben dit dossier nog aan het uitwerken.

Eenmaal in bed ligt Robbert er nog tussen. Ipv wat mensen daar zoal doen worden de kanten van de zaak RvdB ( ) nog es even goed belicht.

Sorry.... mijn fantasie slaat op hol. Tis maar goed dat ik niet alle beelden beschrijf die ik doorkrijg
pi_34114156
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef pikki het volgende:
Vannacht droomde ik van zwoele rode lippen die mij kusten, .........en dacht aan Sten's avatar ........en plots hoorde ik sissend geluid ....... en deed mijn ogen open en ooooh ....wat zag ik in de nevelen gehuld ......:ongeveer dit:

[afbeelding]
spiegel boven je bed zeker!
pi_34114188
quote:

pi_34114217
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:33 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nee.
How convenient! Dan kun je namelijk ook niets laten zien en kan er dus ook niet getest worden.

Gaap Goals rulezzz!
pi_34114231
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:42 schreef CarDani het volgende:
Één verklaring? Ze is daar inmiddels al veel vaker geweest. Ze heeft ook gegevens vezameld en monsters opgestuurd voor onderzoek. De graancircels zijn echt. Of je nu wilt of niet.
Het moet verschrikkelijk voor Robbert zijn om niet geloofd te worden. Gelukkig zijn er een heleboel mensen die niet aan hem twijfelen.
Ik ben het met je eens dat het verschrikkelijk voor hem moet zijn (hoewel dat ook wel een beetje zijn eigen schuld is, nietwaar?), en er is zat aan en met hem wat toch bijzonder is ongeacht of het wel of niet te verklaren is. Een eerlijke discussie is het al lang niet meer. Neemt niet weg dat er een aantal zaken bijzonder ongeloofwaardig zijn. Zo ook het Genverbrander verhaal. Er zijn mensen met minder bewijslast veroordeeld voor een rechtbank.

En aan niets twijfelen is het beste middel om nooit iets zeker te weten.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_34114295
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:44 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet helpen dat ik een levendige fantasie heb. Zo ben ik nu eenmaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')