Maar , natuurlijk, ......iedereen gelooft dat hier, .......quote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef Netflier het volgende:
[..]
Serieus,
Jij gelooft nog steeds dat de gaven van Robbert echt zijn?![]()
Ga de deuren langs zou ik zeggen....quote:Op maandag 16 januari 2006 00:22 schreef Meds het volgende:
Standaardbrief,
Beste Irene Moors.
Ik weet heus wel dat je geen makkelijk leven hebt. Elke avond sta je liedjes te zingen met een blauwe vogel en een ding waarvan niemand weet of het een hond of een beer is. Je moet goed opletten dat je je was blijft sorteren want voor je het weet draait er een cameraploeg mee en zijn je t shirt gekrompen. Je zingt met van die leuke kleine blauwe mannetjes, en je runt ook nog eens een eigen bedrijf.
Dat is pittig meid, heel pittig. Dan zou ik ook allerlei bollen en beestjes gaan zien.
Het ligt niet aan jou, je bent gewoon te druk geweest, en het is heus niet zo dat we je niet serieus nemen. We weten best dat er meer is, zoveel meer....enorm veel meer...
Wil je alsjeblieft nog wat van die afleveringen maken met die pscychotische jongen.... ¨please
)allemaal kopieren, plakken ondertekenen en mailen maar'
Jazeker, de mijne!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wie? Seriewoordenaar? Maar da's toch een vent?
Leuk!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:43 schreef seriewoordenaar het volgende:
Nancy Talbot belde me net, ik had haar deze middag een e-mail gestuurd. Twee uur mee aan de lijn gehangen, geweldig gesprek! Zij logeert jaarlijks (sinds 98) enkele weken ten huize van den Broeke.
Ik herhaal mijn mening: sommige dingen zijn echt onverklaarbaar en het vraagteken is voor mij alleen maar groter geworden. Hoe tovert iemand lichtzuilen die een heel veld verlichten, en vanuit de lucht naar beneden komen, uit zijn hoge hoed? Nancy vertelde dat zij (terwijl zij op de knop drukte) OOK entiteiten vastlegde. Robbert was toen niet in de buurt.
Er valt eigenlijk veel over te vertellen, ik vroeg behoorlijk door, maar dat lezen jullie dan wel in het dossier dat ik aan het schrijven ben. Ik kan het nu niet samenvatten, het is teveel. Eerst verwerken. Het gesprek is opgenomen op tape dus bijna alles wat ik mag verwerken zal verwerkt worden en zal later nog te lezen zijn. Hoe dan ook: Robbert is zeker niet 100% nep. Het vraagteken voor mij is alleen maar groter geworden.
Nancy Talbot zegt dit en dat... conclusie; Robbert is zeker niet 100% nep.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:43 schreef seriewoordenaar het volgende:
Nancy Talbot belde me net, ik had haar deze middag een e-mail gestuurd. Twee uur mee aan de lijn gehangen, geweldig gesprek! Zij logeert jaarlijks (sinds 98) enkele weken ten huize van den Broeke.
Ik herhaal mijn mening: sommige dingen zijn echt onverklaarbaar en het vraagteken is voor mij alleen maar groter geworden. Hoe tovert iemand lichtzuilen die een heel veld verlichten, en vanuit de lucht naar beneden komen, uit zijn hoge hoed? Nancy vertelde dat zij (terwijl zij op de knop drukte) OOK entiteiten vastlegde. Robbert was toen niet in de buurt.
Er valt eigenlijk veel over te vertellen, ik vroeg behoorlijk door, maar dat lezen jullie dan wel in het dossier dat ik aan het schrijven ben. Ik kan het nu niet samenvatten, het is teveel. Eerst verwerken. Het gesprek is opgenomen op tape dus bijna alles wat ik mag verwerken zal verwerkt worden en zal later nog te lezen zijn. Hoe dan ook: Robbert is zeker niet 100% nep. Het vraagteken voor mij is alleen maar groter geworden.
Ik heb haar (engelstalige) verslagen gelezen, ook over die lichtzuil bij RvdB thuis. Mijn eerste indruk was dat zij zich lekker voor de gek heeft laten houden door Robbert. En waarom hebben de buren nog nooit iets gezien bijv.?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:43 schreef seriewoordenaar het volgende:
Zeker. 't Is niet alsof ik plots doorsla naar de pikki-kant, hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:54 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Nancy Talbot zegt dit en dat... conclusie; Robbert is zeker niet 100% nep.![]()
Vergeet je niet seriewoordenaar, dat Nancy Talbot ook een gezicht te redden heeft?
Wanneer ze er nu zo ingetuind is, hoe betrouwbaar zijn haar andere verslagen dan nog? [zal ze zich bedenken]
Denk dat je die mogelijkheid ook mee moet nemen in de beoordeling van het gesprek met haar.
Yes. Maar dat was eerst de openingspagina!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
bedoel je dit?
http://www.robbertvandenbroeke.com/page4/page4.html
dat staat er toch nog?
Ja, maar dat filmpje zegt niets. Het suggereert alleen maar dat de foto's aan het eind de zelfde foto's zijn die je hem ziet maken. Dat wel. Maar volgens mij was dat niet zo.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:08 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(channe(...)roecke.avi_plain.xml
Leuk!quote:
Zie? Ik wist het wel, stelletje doedelzakken. Of zit die Nancy volgens jullie nu ook ineens in het complot?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:43 schreef seriewoordenaar het volgende:
quote:
Oh wauw, sorry we hebben ons allemaal vergist, want NANCY TALBOT zegt dat er ECHT onverklaarbare dingen gebeuren!!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:43 schreef seriewoordenaar het volgende:
Wow dit heb ik nog nooit eerder gehoord?? Micheleangelo, hoe betrouwbaar is dit?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:05 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Ik heb slechts één zo'n verhaal uit eerste hand vernomen. Een freelance cameraman. Hij zei echter dat het eerst niet lukte, en dat Robbert zich toen even in zijn praktijkruimte moest terugtrekken voor meditatie. Een minuut later kwam hij uit het kamertje en gaf de camera terug. Daar bleken naderhand 'papieren poppetjes' op te staan.
Blijkbaar verliepen die huisreadings ook al niet meer zonder complicaties en onverwachte bezoekjes van sceptici.quote:Tot voor kort had Robbert zijn eigen praktijk waar hij mensen kon helpen middels een reading. Helaas is een persoonlijke reading van Robbert op korte termijn niet mogelijk.
Heb jij dan geen extra hulpmiddelen nodig?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Dus dit wijst er inderdaad op dat Robbert 'extra hulpmiddelen' nodig heeft; is dit een betrouwbare bron? Aparte invulling voor 'meditatie' dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |