quote:Op zondag 22 januari 2006 17:25 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb 2 msn + geluidjes, en ik zou graag de namen van de artiesten willen weten, zodat ik de volledige versie kan vinden
Ze heten:
Ich bin da, yeah yeah yeah, en een of ander duits rap nr, op msn+ genaamd als MV bleibt cool 2
Heb ook ff 2 samples toegevoegd,misschien hebben jullie er wat aan
Het zijn compleet kansloze duitse nummers, maar ze zijn zo stom dat ik ze graag wil hebben
http://home.wanadoo.nl/skramer3/mvbleibtcool2.wav
http://home.wanadoo.nl/skramer3/ichbinda.wav
bij voorbaat dank!
ik weet precies welke clip je bedoeltquote:Op zondag 22 januari 2006 23:06 schreef Chen het volgende:
Hoi, ik zoek een soort van Rock nummer, in de clip speelt het zich volges mij af op een radiostation, ik kan er eigelijk niet veel van zeggenwat ik wel weet is aan het eind van de clip zie je David Cross achter de microfoon en die presenteert The Poo song ofzo iets?
Bvd
haha...quote:Op zondag 22 januari 2006 23:11 schreef timbob het volgende:
[..]
ik weet precies welke clip je bedoelt
kan alleen niet op de naam komen
"Juicebox" van The Strokes.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:06 schreef Chen het volgende:
Hoi, ik zoek een soort van Rock nummer, in de clip speelt het zich volges mij af op een radiostation, ik kan er eigelijk niet veel van zeggenwat ik wel weet is aan het eind van de clip zie je David Cross achter de microfoon en die presenteert The Poo song ofzo iets?
Bvd
Is er nu ook al een danceversie van Dreadlock Holiday van 10cc? Zeg me dat het niet waar is...quote:Op zondag 22 januari 2006 23:33 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Ik zoek een nummer dat ongeveer zo gaat:
"I dont like reggea, oh no, I love it..yeah, dont you walk.................."
Het is een dancenummer
Alvast bedankt
het origineel is iig: 10CC - Dreadlock holidayquote:Op zondag 22 januari 2006 23:33 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Het is een dancenummer
Alvast bedankt
Fatman Scoop - Be Faithful ?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:34 schreef bb_penske het volgende:
Ik ben op zoek naar een mix van 2 verschillende nummers. Het is een mix van het nummer Jump van Kriss Kross, en net nummer Jump Around van House of pain. Wie weet hoe dit nummer heet of van welke artiest dit nummer is?
Al sinds 1993.. die van French Connection - I don't like reggae. Maar er zijn er vast meer!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is er nu ook al een danceversie van Dreadlock Holiday van 10cc? Zeg me dat het niet waar is...
Ik zeg misschien iets heel raars, maar: D&F - Buzz Clickquote:Op maandag 23 januari 2006 02:36 schreef OneStupidDog het volgende:
Ik ben op zoek naar een dancenummer waar het lijkt alsof een robot de hele tijd: "bismarck bismarck bi bi bismarck". Wie kan me helpen? Er zit een keivette beat in!
Zie pagina 1 of 2 van deze editiequote:Op maandag 23 januari 2006 11:19 schreef Double-U het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer uit de nieuwste reclame van Vodafone over de Vodafone Extra Weken. Die met die nerds. Het is een rock nummer en je hoort het woord 'ballroom dance'.
Op ster.nl enzo kan ik 'm niet vinden. Wie kan me helpen!
Uit mijn hoofd zeg ik: Etta James - I just wanna make love to you. Die reclame stamt dan al zeker uit 1996 trouwens....quote:Op maandag 23 januari 2006 14:26 schreef pberends het volgende:
Iedereen kent die reclame van Coca Cola wel, met die kantoorwijven die pauze nemen met cola om vervolgens te genieten van de hunk-glazenwasser... welk liedje werd daarbij gebruikt?
dat nummer heb ik, bij mij heet ie: kriss kross vs house of pain - jumping remixquote:Op zondag 22 januari 2006 23:34 schreef bb_penske het volgende:
Ik ben op zoek naar een mix van 2 verschillende nummers. Het is een mix van het nummer Jump van Kriss Kross, en net nummer Jump Around van House of pain. Wie weet hoe dit nummer heet of van welke artiest dit nummer is?
Nee lijkt er wel enigszins op maar dan veel langzamer en iets wat je vaker in de discotheek hoort, dus beetje clubhouse achtigquote:Op maandag 23 januari 2006 11:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik zeg misschien iets heel raars, maar: D&F - Buzz Click
Waar dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zie pagina 1 of 2 van deze editie
Was alweer in 't vorige deelquote:
Dan wacht je even tot ze zeggen welk nummer het wasquote:Op maandag 23 januari 2006 15:19 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Het is nu op Radio 2
Supertramp - The Logical Song?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:41 schreef timmie_loots het volgende:
Kent iemand DIT (Pas op NSFW, heel lelijk gefluit!) liedje?
Ik kwam tot dezelfde conclusiequote:Op maandag 23 januari 2006 19:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Supertramp - The Logical Song?
Er is ook een hele foute dance-versie van Scooter van.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:41 schreef timmie_loots het volgende:
Kent iemand DIT (Pas op NSFW, heel lelijk gefluit!) liedje?
Hustler's Ambition?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:02 schreef 2609 het volgende:
hey hoe heet die nieuwe pokoe van 50 cent ook alweer dat je veel beelden uit die nieuwe movie van um ziet maar niet window shopper een andere!
Bert Heerink - Julie Julyquote:Op maandag 23 januari 2006 22:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik zoek een oud nummer uit een reclame. Was geloof ik voor een blond bier. Ging beetje over "Julie", is herschreven van een ander nummer. Maar wie is de artiest van de nederlandse versie + echte naam van het nummer?
da's een heel ander nummerquote:Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef donroyco het volgende:
origineel is van Modern Talking - Brother Louie![]()
![]()
Hot Chocolate dacht ik. Iig is het niet van die Duitse ex-ski-instructeurs.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bert Heerink - Julie July
(die reclame van Heerlijk Helder Heineken)
origineel is van Modern Talking - Brother Louie![]()
![]()
Kloptquote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hot Chocolate dacht ik. Iig is het niet van die Duitse ex-ski-instructeurs.
quote:En zo komen we zelfs uit op het liedje “Juli, July” van Bert Heerink, gebaseerd op de het origineel Brother Louie van Hot Chocolate’s Errol Brown en Tony Wilson
quote:Op maandag 23 januari 2006 02:36 schreef OneStupidDog het volgende:
Ik ben op zoek naar een dancenummer waar het lijkt alsof een robot de hele tijd: "bismarck bismarck bi bi bismarck". Wie kan me helpen? Er zit een keivette beat in!
Da's volgens mij de mix van 2 many dj's. Die hebben dreadlock holiday van 10cc gemixt met independent women van destiny's child..quote:Op zondag 22 januari 2006 23:33 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Het is een dancenummer
Alvast bedankt
Oorspronkelijke titel: Uit de schaduwquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Nou, mijn vraagje, na 2 X in een verkeerd draadje te hebben gepost (ja lacht u maar effies) hier dan toch de juiste plek voor mijn vraag naar titel en uitvoerenden van het liedje van de nieuwe Staatsloterij reclames.
Meer dan je ooit had verwacht?
Dank je wel!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:56 schreef wendywendy het volgende:
Loser - Beck misschien?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oorspronkelijke titel: Uit de schaduw
Uitvoerende(n): IOS ( IsOokSchitterend)
![]()
ABC misschien?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:45 schreef martjin het volgende:
Ik zoek (zo'n beetje) alle liedjes uit de aflevering van Grey's Anatomy van vandaagWaar kan je dat ergens zien?
Neophyte - Mystery??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:45 schreef Speaker_Freak het volgende:
Help ik zoek:
Het nummer waarop:
Masochist - killing scum op gebasseerd is.
wie kan me helpen??
Voortaan eerst ster.nl raadplegen voordat je hier iets durft te plaatsen..quote:
Warren G - Prince Igorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:45 schreef Speaker_Freak het volgende:
Help ik zoek:
Het nummer waarop:
Masochist - killing scum op gebasseerd is.
wie kan me helpen??
Hmm even kijken. iig bedanktquote:Op maandag 23 januari 2006 14:28 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd zeg ik: Etta James - I just wanna make love to you. Die reclame stamt dan al zeker uit 1996 trouwens....
Wij hebben geen pm functiequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:30 schreef Kuiken het volgende:
Bij de film Steal komt bij de aftiteling een nummer voor en het gaat ongeveer zo (ben blij dat ik het niet hoef te zingen)
Daydreams, ................................... , for a couple of hours
Best relaxed nummertje.
Als iemand het weet, zou ik daar dan een PM'etje over kunnen krijgen?![]()
Alvast hartelijk dank!
Hoe kom je aan die meukquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef Kreepmaster het volgende:
Beste,
Ik zoek het nummer van het volgende,, eehm,, nummer:
http://www.kreepmaster.be/Mc Teccer - Belangrijker Dan Wie Dan Ook.mp3
Dat nummer wat er als achtergrondmuziek gebruikt word,
Van wie is dat?:S
GRTZ,,
kreepmaster
Zó duur, dat je niet eens een normaal toetsenbord kunt betalen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:44 schreef Kreepmaster het volgende:
Ik heb nix misdaan,, (A);P
Ze maken het ook zo duur,, ;P
Mjah.. die het weer hebben gejat van:quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
@ Kreepmaster: Het deuntje is van The Fugees, 'Ready or not'.
Maar dat weet McTeccer toch niet!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:18 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Mjah.. die het weer hebben gejat van:
Enya - Boadicea [1995]
![]()
dat kan zijn:quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:30 schreef Kuiken het volgende:
Bij de film Steal komt bij de aftiteling een nummer voor en het gaat ongeveer zo (ben blij dat ik het niet hoef te zingen)
Daydreams, ................................... , for a couple of hours
Best relaxed nummertje.
Als iemand het weet, zou ik daar dan een PM'etje over kunnen krijgen?![]()
Alvast hartelijk dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |