Bedoelde hij niet dat micheal op dat moment hun even niet zou vinden? Dat hij nog doelloos aan het zoeken was terwijl walt 'veilig' bij hun zat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maargoed, is Michael nu dood of niet?
Baardmans zei wel dat hij hen niet meer zou vinden, maar wat hij daar nou mee bedoelt
Ben erg benieuwd naar de volgende encounter met The Others, en ook naar de reactie van de groep als ze te horen krijgen over dit hele gebeuren!
kan de pics niet meer vinden, maar er zijn caps van de mensen uit het bootje die verdomd veel vergelijkenis tonen met de wetenschappers uit het hanso filmpjequote:Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef C_V_S het volgende:
Zeer interessante aflevering.
Enkele punten die mij opvallen:
Door de dingen die die baardaap zegt weet je dus dat hij het filmpje vanuit de hatch ook gezien heeft. Hij zegt ook dat die kerel een veel slimmere man was dan hun twee. Dat wijst er volgens mij op dat hij hem kent/gekend heeft. Misschien was hij wel één van de wetenschappers van Dharma ?
Tevens heeft hij een Luger die hij op Kate der hoofd richt. Dit is zo te zien een zeer oude versie van het wapen. Een Luger is een semi-automatisch pistool wat vooral bekend is van de 2e wereldoorlog dat het gebruikt werd door de Duitsers. Dan vraag je je ook af hoe ze aan dat wapen komen.
Ook zegt hij dat Walt "a very special boy is" dit is precies hetzelfde als de stiefvader van Walt zegt als hij hem naar Micheal brengt.
Ik tel 13 á 14 vlammen als Baardaap zegt "Light Them Up" dus er zijn sowieso zoveel "Others" waarvan er één Alex heet.
Kloptquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
kan de pics niet meer vinden, maar er zijn caps van de mensen uit het bootje die verdomd veel vergelijkenis tonen met de wetenschappers uit het hanso filmpje
pic gevondenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef C_V_S het volgende:
Zeer interessante aflevering.
Enkele punten die mij opvallen:
Door de dingen die die baardaap zegt weet je dus dat hij het filmpje vanuit de hatch ook gezien heeft. Hij zegt ook dat die kerel een veel slimmere man was dan hun twee. Dat wijst er volgens mij op dat hij hem kent/gekend heeft. Misschien was hij wel één van de wetenschappers van Dharma ?
Ja, zij gooide die bom dat hun boot deed ontploffen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:32 schreef Skwish het volgende:
[..]
Er was gewoon een vrouw aan boord toen.
Dat project heeft toch betrekking op de aap met de mooie naam Joop ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Overigens lijkt het mij ook zo dat het life extension project ervoor zorgt dat Locke weer kan lopen en dat er nog _niemand_ ooit ziek, verkouden of weet ik wat is geworden.
Daarom zei ik 'ook'quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef C_V_S het volgende:
Dat project heeft toch betrekking op de aap met de mooie naam Joop ?
Sawyer is bijna dood gegaan aan een infectie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Overigens lijkt het mij ook zo dat het life extension project ervoor zorgt dat Locke weer kan lopen en dat er nog _niemand_ ooit ziek, verkouden of weet ik wat is geworden.
Ja, maar de ene kreeg een vliegtuig op z'n mik en de andere een kogel door haar lichaam. Niet ziek dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef Slayage het volgende:
Shannon en Boone zijn wel mors dood. Whats the point?
Ouch. Erg veel te maken met de aflevering imo. Het gaat niet om die patient van Jack, het gaat om Jack's relatie. En dat speelt direct naar Kate en Jack (en Jamesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:39 schreef robertvt het volgende:
Ik vind die jack flashbacks niet echt vaak boeiend, en bij deze weer. Dit is ook alweer de vijfde alweer, terwijl de meeste nog steeds bij 2 zitten. Ik zag ook niet echt wat het met de rest van de episode te maken had. meestal is er wel een soort van verband.
Was ook het eerste wat ik dacht.. Maar lijkt me toch niet, in de eerdere Jack-flashbacks was daar geen enkele aanwijzing voor..quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef jomme het volgende:
En zou het niet zo zijn dat Jack's vader een relatie heeft met diens vrouw ?
HEt heeft alles met elkaar temaken, je ziet waarom jack nu bepaalde dingen doet ,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:39 schreef robertvt het volgende:
Ik vind die jack flashbacks niet echt vaak boeiend, en bij deze weer. Dit is ook alweer de vijfde alweer, terwijl de meeste nog steeds bij 2 zitten. Ik zag ook niet echt wat het met de rest van de episode te maken had. meestal is er wel een soort van verband.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat Sawyer tegen die baardmans zegt:
"You and me ain't done, Zeke"
Zou Sawyer die vent kennen of is het gewoon weer een bijnaam zoals Sawyer die wel vaker heeft?
Voor de rest een beetje matige episode. ik had meer verwacht van de encouter met de 'Others'.
Het verhaal van Jack vond ik ook niet echt interessant verder.Zeke is gewoon een naam die gebruikelijk is bij hillbillies, rednecks of hicks, oftewel het Amerikaanse boer'nvolk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sawyer noemde Locke trouwens Mr. Clean. Op de vraag van Locke waarom hij dat deed zei hij iets van: "alleen de oorbel en de boot ontbreken".
En zie hier:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mr._Clean
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
Het lijkt me voor de hand liggend dat Sarah een relatie had met een bekende van ons (ws iemand op het eiland).quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef jomme het volgende:
En zou het niet zo zijn dat Jack's vader een relatie heeft met diens vrouw ?
Toen ze 30 jaar jonger was misschien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Het lijkt me voor de hand liggend dat Sarah een relatie had met een bekende van ons (ws iemand op het eiland).
Ik las ergens dat men Sarah op de vriendin van Desmond vond lijken. Ook omdat Jack in aflevering 3 even zo raar naar die foto staat te kijken.
[afbeelding]
Ik zelf vind Desmonds vriendin meer op die bommengooister lijken.
Dat is al zeker en is ook al een keer besproken... Het duurd niet lang meer voordat dat aan bod komt.. Dus ipv met het verhaal waar ze nu mee bezig zijn (others) gaan ze nu het water in en daar op ontdekkingstocht... Denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef C_V_S het volgende:
En dan nog de stroomkabel die bij het kamp van Danielle het water in gaat. Ik weet zeker dat daar ook iets onder water zit. Zeker ook omdat die haai een Dharma logo heeft.
Over de zwemmende Charlie in de preview:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef CrookedEye het volgende:
trouwens in de preveiw zie je charlie zwemmen maar die kon toch niet zwemmen toen boone dat wijf wou redden die verdronk in een eerdere aflevering ging die jack halen en zij die van ik can't swim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het ook raar dat die fakkels allemaal zo snel uitgingen. Echte fakkels doven toch heel langzaam uit? Dat kan alleen als er bijvoorbeeld een gastoevoer is die ineens afgesloten wordt. Als er een gasleiding ligt (ondergronds misschien) waar de fakkels op aangesloten zijn is het heel goed mogelijk dat er maar 1 persoon bij een schakelaar staat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:29 schreef kletskop het volgende:
over die Others die even een fakkeltje lieten zien eh.. kan het niet gewoon dat die fakkels met elkaar in verbinding stonden ofzo? Ik heb het idee dat Jack er niet zo ver naast zat met zijn theorie over een spion enzo.
Ja, bij de vorige zag ik dat ook wel, bij deze niet echt. Is het dat hij zich net zo verraden voelt door Kate als door zijn exvrouw, of zo? Want anders mis ik toch iets.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:30 schreef B het volgende:
[..]
HEt heeft alles met elkaar temaken, je ziet waarom jack nu bepaalde dingen doet ,
die komen doordat wat hij heeft meegemaakt in het verleden!
Hier zie je duidelijk dat er mensen bij elke fakkel staan:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik vond het ook raar dat die fakkels allemaal zo snel uitgingen. Echte fakkels doven toch heel langzaam uit? Dat kan alleen als er bijvoorbeeld een gastoevoer is die ineens afgesloten wordt. Als er een gasleiding ligt (ondergronds misschien) waar de fakkels op aangesloten zijn is het heel goed mogelijk dat er maar 1 persoon bij een schakelaar staat.
Ja, idd. Ik heb het even opnieuw gekeken en je kunt zien dat iedereen zijn arm uitsteekt richting de fakkel waarna de fakkel aangaat, zonder dat iemand een lucifer oid heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:49 schreef Jump het volgende:
[..]
Hier zie je duidelijk dat er mensen bij elke fakkel staan:
[afbeelding]
Maar dat sluit niet uit dat ze op gas werken
Ik denk niet dat we het hierin moeten zoeken.. het zag er gewoon vet uit en droeg de boodschap met zich mee dat The others de eilandbewoners in de gaten houden en de baas zijn op het eiland.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik heb het even opnieuw gekeken en je kunt zien dat iedereen zijn arm uitsteekt richting de fakkel waarna de fakkel aangaat, zonder dat iemand een lucifer oid heeft.
Ze strekken hun arm waarna de fakkel aangaat, er moet dus een knop op de fakkel zitten die ze omdraaien of idd pyrokinetica.
Als ze uitgaan wordt er duidelijk een gaskraan dichtgedraaid.
Ik weet niet veel van pyrokinetica, maar dan gaan de vlam toch ineens uit? Hier wordt de vlam steeds kleiner voordat hij uitgaat, alsof er steeds minder gas verbrand wordt totdat de kraan helemaal dichtzit.
Pyrokinese is volgens mij niets anders dan de mogelijkheid tot het beïnvloeden van vuur met je geest, dus (voor zover het überhaupt bestaat) lijkt het me best mogelijk dat je het geleidelijk kan doven...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik heb het even opnieuw gekeken en je kunt zien dat iedereen zijn arm uitsteekt richting de fakkel waarna de fakkel aangaat, zonder dat iemand een lucifer oid heeft.
Ze strekken hun arm waarna de fakkel aangaat, er moet dus een knop op de fakkel zitten die ze omdraaien of idd pyrokinetica.
Als ze uitgaan wordt er duidelijk een gaskraan dichtgedraaid.
Ik weet niet veel van pyrokinetica, maar dan gaan de vlam toch ineens uit? Hier wordt de vlam steeds kleiner voordat hij uitgaat, alsof er steeds minder gas verbrand wordt totdat de kraan helemaal dichtzit.
HELLO?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:14 schreef CrookedEye het volgende:
http://thehansofoundation.org/alvarhanso.html
als je op de foto klikt krijg je een chat ding net zoals walt en micheal hadden ook als je er muis op houdt komt er tekst bij in het plaatje maar kan het niet lezen ook als ik het oplsa dan ook niet iemand anders
Het is vanzichzelf ook nog een plaatjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef C_V_S het volgende:
[[url=http://img4.imageshack.us/img4/4015/brief9hr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb hem even geknipt en vergroot in Photoshop
Als ik het zo zie lijkt me het een brief
Met onderin een handtekening
Hier.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:08 schreef bierjoost het volgende:
Waar kan je die podcasts ook al weer vinden?
Denk dat ze hun eigen bunker hebben, met eigen c64.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef octopussy het volgende:
The others hebben volgens mij wel een manier om berichten te versturen naar de computer. Ik vermoed dat zij Michael naar een bepaalde plek toe hebben gestuurd, en hem in de val hebben laten lopen ergens. Ze wisten dat er mensen achter hem aan zouden gaan en die daar hebben ze vast een spoor voor uitgezet.
Blijkbaar kunnen ze dan spionneren in de Hatch aangezien ze ander nooit hadden geweten wanneer Michael achter de computer zou zitten. Ook werd het scherm direct zwart toen Jack binnenkwam in de vorige aflevering. Het zou ook verklaren waarom ze de namen van Locke en Jack enzo wisten.
maar goed, misschien is dit al duidelijk bij iedereen?
Net toen Jack dat wou vragen kwam Katert in de picture. Sowieso wou Baardmans volgens mij vooral lekker effe intimideren en bedoelt hij met 'home' gewoon de plek waar de survivors zitten. De finale van het vorige seizoen liet best wel zien dat The Others geen trek hebben in contact met de buitenwereld. Het eland is nu volgens mij gewoon semi-officieel opgedeeld in Others-terrein en survivors-terrein. Ik heb al trek in de finale waarin Sayid, Sawyer en Rousseau flink kont schoppen met een tof arsenaaltje aan knallenmakers.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:19 schreef clumsy_clown het volgende:
En waarom, wáárom denkt Jack alles beter te weten? En wáárom vraagt hij verdomme niet hoé ze thuis moeten komen als baardmans 17 keer zegt dat ze beter naar home kunnen go-en.
Ik erger me ook dood aan Jack, hij is zo'n baasspelert.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:19 schreef clumsy_clown het volgende:
En waarom, wáárom denkt Jack alles beter te weten? En wáárom vraagt hij verdomme niet hoé ze thuis moeten komen als baardmans 17 keer zegt dat ze beter naar home kunnen go-en.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:20 schreef Sai het volgende:
Erg toffe aflevering. Natuurlijk waren alle Jack-flashbacks kut en saai, maar dat ben ik wel gewend van het minst interessante personage uit de serie. Ik wil best twintig vrolijk gekleurde punaises wedden dat er in de volgende Jack-aflevering blijkt dat Jack's vrouw aan het nuecken is met iemand.. tu-duh-duh-duh... DIE WIE AL KENNEN!
Maar de rest was erg tof.Sawyer
was weer alsvanouds stoer, de hele aflevering had zo'n lekker hunting-party sfeertje als die oude afleveringen met Sayid en Hurley en de confrontatie was natuurlijk keh-hep.
Oh, en Hurley de mentale patiënt en Libby de psychiater zijn natuurlijk een match made in heaven.
IK WIL NU EEN MICHAEL AFLEVERING EN NIET ZO'N ZEIKERIGE KUT-CHARLIE-OH-NEE-MISSCHIEN-GA-IK-WEL-WEER-DRUGS-GEBRUIKEN-EN-MISSCHIEN-NIET-AFLEVERING GODVERDOMME.
[..]
Net toen Jack dat wou vragen kwam Katert in de picture. Sowieso wou Baardmans volgens mij vooral lekker effe intimideren en bedoelt hij met 'home' gewoon de plek waar de survivors zitten. De finale van het vorige seizoen liet best wel zien dat The Others geen trek hebben in contact met de buitenwereld. Het eland is nu volgens mij gewoon semi-officieel opgedeeld in Others-terrein en survivors-terrein. Ik heb al trek in de finale waarin Sayid, Sawyer en Rousseau flink kont schoppen met een tof arsenaaltje aan knallenmakers..
Wat ik ook nog dacht is dat de achterkant-survivors nog geen kennis hebben gemaakt met het monster, en dat dat best eens de reden kan zijn waarom de Others de Jack-kant níet hebben uitgemoord. Ja, Ethan hield het er best lekker uit, maar het lijkt me duidelijk dat het monster en de Others niet precies aan dezelfde kant staan.
Dat vond ik ook achterlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:12 schreef G-Mart het volgende:
Einde was wel erg okay, met "how long does it take to train an army?".
Zo gaat het al een heel seizoen lang.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef kastanova het volgende:
Neh, schiet niet echt op zo; 1 'spectaculaire' scene per aflevering en de rest is opvulling.
van mij mag het ook allemaal wel wat spannender..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef kastanova het volgende:
Neh, schiet niet echt op zo; 1 'spectaculaire' scene per aflevering en de rest is opvulling.
Waar is Rousseau eigenlijk gebleven?????quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:20 schreef Sai het volgende:
Ik heb al trek in de finale waarin Sayid, Sawyer en Rousseau flink kont schoppen met een tof arsenaaltje aan knallenmakers..
Was die ook niet weggerent net als die desmond?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:19 schreef Klare het volgende:
[..]
Waar is Rousseau eigenlijk gebleven?????
Das echt niet diezelfde acteur die Weiss speelt in Alias, daaaaaaaagquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef FLIPNEUS het volgende:
De man met de donkere baard is duidelijk dezelfde acteur die Weiss speelde in Alias, en dat is zeker weten niet de man die Zeke, a.k.a. baardaap speelt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Das echt niet diezelfde acteur die Weiss speelt in Alias, daaaaaaaag![]()
![]()
En het is twee topics terug besproken:quote:It is believed, but not confirmed, that Grunberg returned again, in an uncredited role, to Lost to play the character of Gerald DeGroot, co-creator of The Dharma Initiative, in the second season episode entitled Orientation.
Bron: http://www.answers.com/topic/greg-grunberg
Hij lijkt inderdaad niet op 'Zeke', maar wel op DeGroot, IMHO. Check dat tekeningetje maar in dat topicquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:16 schreef CloudStrife het volgende:
[afbeelding]
Grunberg lijkt er in te verre verte niet op.
Grunberg is veel breder.
Ik geloof dat die aron had ontvoerd om te ruilen tegen alex, dus die is niet erg populair meer zeg maar..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:19 schreef Klare het volgende:
[..]
Waar is Rousseau eigenlijk gebleven?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus die loopt ook nog ergens over dat eiland rond....het wordt druk daar....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:20 schreef splendor het volgende:
[..]
Ik geloof dat die aron had ontvoerd om te ruilen tegen alex, dus die is niet erg populair meer zeg maar..
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:36 schreef ImPrEzA het volgende:
De komende afleveringen staan volgens TV.com deze mensen centraal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi he, alles
Alex, aka de dochter van Rousseau, zou toch pas een jaar of 16 zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:08 schreef phileine het volgende:
Was die bommemwerpster op de boot niet Alex?
Saaier zelfs.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik dacht dat ze de manier van vertellen gingen veranderen in dit seizoen? Het is nog steeds even saai als seizoen 1
nee dat was iemand anders, alex zag ik alleen de hand van dus zou gewoon iemand anders kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:38 schreef Miguel het volgende:
[..]
Alex, aka de dochter van Rousseau, zou toch pas een jaar of 16 zijn?
Ik denk dat dat alleen betrekken had op ''The other 48 days'.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik dacht dat ze de manier van vertellen gingen veranderen in dit seizoen? Het is nog steeds even saai als seizoen 1
Simpel: ze moeten de serie lang rekken.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef Dos37 het volgende:
Ik snap echt niet dat ze niet doorvragen.
Ik weet zeker dat die volgende aflevering een zeikaflevering wordt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen betrekken had op ''The other 48 days'.
Ik hoop trouwens wél dat Charlie weer gaat gebruiken. Dat zoetsappige vaderverhaallijntje is nu gelukkig afgelopen. Nu kan Charlie óf naar de achtergrond verdwijnen óf weer gaan gebruiken en voor flink wat actie zorgen.
Ik hoop dat laatste.
In de pilot hebben ze afgesproken om dat soort dingen voor zichzelf te houden om de hoop van de rest niet weg te nemen en geen paniek te zaaien.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Merkie het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon zeggen dat ze The Others hebben gezien. Ze vertellen elkaar nooit wat. Echt raar.
Hoe had jij het aangepakt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:08 schreef phileine het volgende:
Dat niet doorvragen begint inderdaad steeds irritanter te worden. Heb je eindelijk een livelink met andere mensen, dan ga je een beetje ruzie zitten maken. Terwijl zij je misschien wel kunnen helpen van het eiland af te komen (ze hebben immers een bootje). Dat had ik denk ik toch wel heel anders aangepakt.
De enige mogelijkheid om van het eiland af te komen is per boot/vlot, en dat bleek niet echt te werken. Bovendien zou het gewoonweg saai zijn als ze wéér een vlot gingen bouwen. Er zit al genoeg herhaling in de serie.quote:Het lijkt wel of er sowieso meer weinig wordt nagedacht over wegkomen van het eiland. De hatch en the Others zijn belangrijk, dat is het enige waar men zich op concentreert.
Dat is twee dagen geleden ofzo. Ik betwijfel of Sayid daar veel zin in heeft. Bovendien betekent het vragen aan ana-Lucia niet dat Jack het er niet ook even over heeft met Sayid.quote:En inderdaad, waarom vraagt Jack aan Ana-Lucia hoe je een leger traint, zij is maar een simpel agentje. Waarschijnlijk heb je aan ex-republican guard Sayid veel meer. Maar die lijkt helemaal uit the picture sinds Shannon dood is.
Gewoon een smoesje van de makers om zinloos te rekken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:45 schreef Symer het volgende:
[..]
In de pilot hebben ze afgesproken om dat soort dingen voor zichzelf te houden om de hoop van de rest niet weg te nemen en geen paniek te zaaien.
Ze moeten een complete samenleving van het begin af aan opbouwen en dat is een kwetsbaar proces. Zonder wetten en regels moet je heel erg oppassen met wat je tegen elkaar zegt.
^ zal de gedachtegang van Jack wel zijn.
Bovendien, als je de rest wél alles verteld krijg je allerlei éénmansacties en moet je verantwoording afleggen aan hen. Dat hoeven ze nu niet.
Maar misschien komt daar verandering in nu ze een leger gaan oprichten.
quote:* Walt die 'are you alone' tegen Michael zegt. . Volwassenen weten ècht niets van MSN/IRC. Die hete 12/m/??? is áltijd stiekem een enge baardaap.
je hebt gelijk dat het voor de serie beter is om weer niet die herhaling in te gaan, maar het had wel geholpen als dan een keer uit een paar shots duidelijk was geworden dat ze het anders gingen aanpakken, of dat langzamerhand het eilandleven belangrijker (want realistischer) is geworden dan thuiskomen. Ze hebben zich er nu zo makkelijk bij neergelegd lijkt het wel.quote:De enige mogelijkheid om van het eiland af te komen is per boot/vlot, en dat bleek niet echt te werken. Bovendien zou het gewoonweg saai zijn als ze wéér een vlot gingen bouwen. Er zit al genoeg herhaling in de serie.
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:36 schreef Marble het volgende:
Lost the musical.
.
.
Dit is echt te hilarisch. Vooral die dansstukjes.
De canadeese preview staat er nu ook op. Niet veel nieuws eigenlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef splendor het volgende:
http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htm
De canadeese komt er ook nog wel op (als die bestaat want soms is er gewoon geen).
In de nieuwe preview zie je hem inderdaad zwemmen, ben benieuwd of de schrijvers vergeten zijn dat ie niet kan zwemmen of dat ze er een verklaring voor hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef CrookedEye het volgende:
trouwens in de preveiw zie je charlie zwemmen maar die kon toch niet zwemmen toen boone dat wijf wou redden die verdronk in een eerdere aflevering ging die jack halen en zij die van ik can't swim
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:36 schreef Marble het volgende:
Lost the musical.
.
.
Dit is echt te hilarisch. Vooral die dansstukjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |