abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34256201
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maargoed, is Michael nu dood of niet?
Baardmans zei wel dat hij hen niet meer zou vinden, maar wat hij daar nou mee bedoelt
Ben erg benieuwd naar de volgende encounter met The Others, en ook naar de reactie van de groep als ze te horen krijgen over dit hele gebeuren!
Bedoelde hij niet dat micheal op dat moment hun even niet zou vinden? Dat hij nog doelloos aan het zoeken was terwijl walt 'veilig' bij hun zat?

Top aflevering weer, ik heb weer genoten. ) De flashback van Jack begon erg saai maar het einde had wel een leuke wending.
-
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:37:36 #202
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34256202
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef C_V_S het volgende:
Zeer interessante aflevering.

Enkele punten die mij opvallen:

Door de dingen die die baardaap zegt weet je dus dat hij het filmpje vanuit de hatch ook gezien heeft. Hij zegt ook dat die kerel een veel slimmere man was dan hun twee. Dat wijst er volgens mij op dat hij hem kent/gekend heeft. Misschien was hij wel één van de wetenschappers van Dharma ?

Tevens heeft hij een Luger die hij op Kate der hoofd richt. Dit is zo te zien een zeer oude versie van het wapen. Een Luger is een semi-automatisch pistool wat vooral bekend is van de 2e wereldoorlog dat het gebruikt werd door de Duitsers. Dan vraag je je ook af hoe ze aan dat wapen komen.

Ook zegt hij dat Walt "a very special boy is" dit is precies hetzelfde als de stiefvader van Walt zegt als hij hem naar Micheal brengt.

Ik tel 13 á 14 vlammen als Baardaap zegt "Light Them Up" dus er zijn sowieso zoveel "Others" waarvan er één Alex heet.
kan de pics niet meer vinden, maar er zijn caps van de mensen uit het bootje die verdomd veel vergelijkenis tonen met de wetenschappers uit het hanso filmpje
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_34256354
http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htm
De canadeese komt er ook nog wel op (als die bestaat want soms is er gewoon geen).
-
pi_34256441
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

kan de pics niet meer vinden, maar er zijn caps van de mensen uit het bootje die verdomd veel vergelijkenis tonen met de wetenschappers uit het hanso filmpje
Klopt

Dit heb ik ook al eens gezien

In het begin zie je die vrouw en die kerel die zeg maar de scheppers zijn, die lijken best veel op die baardaap en die vrouw op dat bootje.
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:43:23 #205
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34256486
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef C_V_S het volgende:
Zeer interessante aflevering.

Enkele punten die mij opvallen:

Door de dingen die die baardaap zegt weet je dus dat hij het filmpje vanuit de hatch ook gezien heeft. Hij zegt ook dat die kerel een veel slimmere man was dan hun twee. Dat wijst er volgens mij op dat hij hem kent/gekend heeft. Misschien was hij wel één van de wetenschappers van Dharma ?
pic gevonden

Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_34258694
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

pic gevonden

[afbeelding]
Er was gewoon een vrouw aan boord toen .
  Lieve Belg donderdag 19 januari 2006 @ 22:47:10 #207
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_34259411
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:32 schreef Skwish het volgende:

[..]

Er was gewoon een vrouw aan boord toen .
Ja, zij gooide die bom dat hun boot deed ontploffen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_34260211
De man met de donkere baard is duidelijk dezelfde acteur die Weiss speelde in Alias, en dat is zeker weten niet de man die Zeke, a.k.a. baardaap speelt.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_34260269
Enkele bedenkingen:

Trouwens wel interessant dat Jack an AL vraagt "how to train an army" ipv Sayid !!!
Of was dat de eerste persoon die Jack tegenkwam.

En zou het niet zo zijn dat Jack's vader een relatie heeft met diens vrouw ?

en nog een linkje http://emri.perception.net
pi_34260279
Overigens lijkt het mij ook zo dat het life extension project ervoor zorgt dat Locke weer kan lopen en dat er nog _niemand_ ooit ziek, verkouden of weet ik wat is geworden.
zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
pi_34260781
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Overigens lijkt het mij ook zo dat het life extension project ervoor zorgt dat Locke weer kan lopen en dat er nog _niemand_ ooit ziek, verkouden of weet ik wat is geworden.
Dat project heeft toch betrekking op de aap met de mooie naam Joop ?

Ik bedacht me trouwens ook dat dat vliegtuigje van Eko zijn makkers best weleens naar Zanzibar gevlogen zou kunnen zijn en vanuit daar naar het eiland.

Zanzibar wordt namelijk ook genoemd en ligt aan de oost kust van Afrika voor de kust van Tanzania
pi_34260931
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef C_V_S het volgende:
Dat project heeft toch betrekking op de aap met de mooie naam Joop ?
Daarom zei ik 'ook' .
zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:23:38 #213
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34261239
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Sawyer is bijna dood gegaan aan een infectie.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_34262632
Daar zeg je het zelf al, bijna dood .
pi_34262910
Shannon en Boone zijn wel mors dood. Whats the point?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 20 januari 2006 @ 01:23:41 #216
19284 B
van benbenieuwd
pi_34265608
ik ga het eerste seizoen nog eens bekijken dit weekend en daarna deze nog eens allemaal
pi_34265906
Ik vind die jack flashbacks niet echt vaak boeiend, en bij deze weer. Dit is ook alweer de vijfde alweer, terwijl de meeste nog steeds bij 2 zitten. Ik zag ook niet echt wat het met de rest van de episode te maken had. meestal is er wel een soort van verband.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 02:32:26 #218
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_34266970
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef Slayage het volgende:
Shannon en Boone zijn wel mors dood. Whats the point?
Ja, maar de ene kreeg een vliegtuig op z'n mik en de andere een kogel door haar lichaam. Niet ziek dus
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:39 schreef robertvt het volgende:
Ik vind die jack flashbacks niet echt vaak boeiend, en bij deze weer. Dit is ook alweer de vijfde alweer, terwijl de meeste nog steeds bij 2 zitten. Ik zag ook niet echt wat het met de rest van de episode te maken had. meestal is er wel een soort van verband.
Ouch. Erg veel te maken met de aflevering imo. Het gaat niet om die patient van Jack, het gaat om Jack's relatie. En dat speelt direct naar Kate en Jack (en James ).

Ik vond het een geweldige aflevering. Sit down met the Others, hoe verzinnen ze het toch. Vorige was ook erg vet (vooral omdat ik die pas gezien had, dus korte wachttijd enzo ).
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 07:27:43 #219
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_34268254
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef jomme het volgende:
Was ook het eerste wat ik dacht.. Maar lijkt me toch niet, in de eerdere Jack-flashbacks was daar geen enkele aanwijzing voor..
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:30:44 #220
19284 B
van benbenieuwd
pi_34269365
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:39 schreef robertvt het volgende:
HEt heeft alles met elkaar temaken, je ziet waarom jack nu bepaalde dingen doet ,
die komen doordat wat hij heeft meegemaakt in het verleden!
pi_34270799
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat Sawyer tegen die baardmans zegt:

"You and me ain't done, Zeke"

Zou Sawyer die vent kennen of is het gewoon weer een bijnaam zoals Sawyer die wel vaker heeft?
Voor de rest een beetje matige episode. ik had meer verwacht van de encouter met de 'Others'.
Het verhaal van Jack vond ik ook niet echt interessant verder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeke is gewoon een naam die gebruikelijk is bij hillbillies, rednecks of hicks, oftewel het Amerikaanse boer'nvolk.

Sawyer noemde Locke trouwens Mr. Clean. Op de vraag van Locke waarom hij dat deed zei hij iets van: "alleen de oorbel en de boot ontbreken".

En zie hier:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mr._Clean

"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_34271033
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef jomme het volgende:
Het lijkt me voor de hand liggend dat Sarah een relatie had met een bekende van ons (ws iemand op het eiland).
Ik las ergens dat men Sarah op de vriendin van Desmond vond lijken. Ook omdat Jack in aflevering 3 even zo raar naar die foto staat te kijken.

Ik zelf vind Desmonds vriendin meer op die bommengooister lijken.
pi_34271649
Sarah en Sawyer lijkt me wel grappig.
Dan krijg je dat sarah met sawyer is gegaan
en nu op het eiland dat kate steeds meer van jack naar sawyer gaat.....
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_34272332
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:51 schreef Symer het volgende:

[..]

Het lijkt me voor de hand liggend dat Sarah een relatie had met een bekende van ons (ws iemand op het eiland).
Ik las ergens dat men Sarah op de vriendin van Desmond vond lijken. Ook omdat Jack in aflevering 3 even zo raar naar die foto staat te kijken.

[afbeelding]
Ik zelf vind Desmonds vriendin meer op die bommengooister lijken.
Toen ze 30 jaar jonger was misschien.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:34:11 #225
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_34272343
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef C_V_S het volgende:
En dan nog de stroomkabel die bij het kamp van Danielle het water in gaat. Ik weet zeker dat daar ook iets onder water zit. Zeker ook omdat die haai een Dharma logo heeft.
Dat is al zeker en is ook al een keer besproken... Het duurd niet lang meer voordat dat aan bod komt.. Dus ipv met het verhaal waar ze nu mee bezig zijn (others) gaan ze nu het water in en daar op ontdekkingstocht... Denk ik
Nobody likes us.We Don't Care
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:55:41 #226
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_34275067
trouwens in de preveiw zie je charlie zwemmen maar die kon toch niet zwemmen toen boone dat wijf wou redden die verdronk in een eerdere aflevering ging die jack halen en zij die van ik can't swim

tevens de woorden van zeke zijn wel van Alvar Hanso

“From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible.”

- Alvar Hanso, Address to the U.N. Security Council, 1967

en als je copy en paste deze nummers (probeer zelf maar heel veel cijfers in ieder geval

[ Bericht 76% gewijzigd door CrookedEye op 20-01-2006 12:59:23 (nummers verneukte de lay out) ]
"Veni, vidi, vici."
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:14:23 #227
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_34275745
http://thehansofoundation.org/alvarhanso.html

als je op de foto klikt krijg je een chat ding net zoals walt en micheal hadden ook als je er muis op houdt komt er tekst bij in het plaatje maar kan het niet lezen ook als ik het oplsa dan ook niet iemand anders
"Veni, vidi, vici."
pi_34275874
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef CrookedEye het volgende:
trouwens in de preveiw zie je charlie zwemmen maar die kon toch niet zwemmen toen boone dat wijf wou redden die verdronk in een eerdere aflevering ging die jack halen en zij die van ik can't swim
Over de zwemmende Charlie in de preview:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_34275907

Ik heb hem even geknipt en vergroot in Photoshop

Als ik het zo zie lijkt me het een brief

Met onderin een handtekening
pi_34276272
over die Others die even een fakkeltje lieten zien eh.. kan het niet gewoon dat die fakkels met elkaar in verbinding stonden ofzo? Ik heb het idee dat Jack er niet zo ver naast zat met zijn theorie over een spion enzo.
pi_34276288
Ik heb hem wel eens gelezen, was een hele aparte brief.. Is weleens naar voren gekomen volgens mij in 1 der topics.
pi_34276688
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:29 schreef kletskop het volgende:
over die Others die even een fakkeltje lieten zien eh.. kan het niet gewoon dat die fakkels met elkaar in verbinding stonden ofzo? Ik heb het idee dat Jack er niet zo ver naast zat met zijn theorie over een spion enzo.
Ik vond het ook raar dat die fakkels allemaal zo snel uitgingen. Echte fakkels doven toch heel langzaam uit? Dat kan alleen als er bijvoorbeeld een gastoevoer is die ineens afgesloten wordt. Als er een gasleiding ligt (ondergronds misschien) waar de fakkels op aangesloten zijn is het heel goed mogelijk dat er maar 1 persoon bij een schakelaar staat.
pi_34276973
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:30 schreef B het volgende:

[..]

HEt heeft alles met elkaar temaken, je ziet waarom jack nu bepaalde dingen doet ,
die komen doordat wat hij heeft meegemaakt in het verleden!
Ja, bij de vorige zag ik dat ook wel, bij deze niet echt. Is het dat hij zich net zo verraden voelt door Kate als door zijn exvrouw, of zo? Want anders mis ik toch iets.
  Lieve Belg vrijdag 20 januari 2006 @ 13:49:03 #234
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_34276985
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:40 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik vond het ook raar dat die fakkels allemaal zo snel uitgingen. Echte fakkels doven toch heel langzaam uit? Dat kan alleen als er bijvoorbeeld een gastoevoer is die ineens afgesloten wordt. Als er een gasleiding ligt (ondergronds misschien) waar de fakkels op aangesloten zijn is het heel goed mogelijk dat er maar 1 persoon bij een schakelaar staat.
Hier zie je duidelijk dat er mensen bij elke fakkel staan:

Maar dat sluit niet uit dat ze op gas werken
pi_34278812
hmm misschien zijn het etalagepoppen?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:43:35 #236
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_34279032
Misschien dat ze pyrokinetische krachten hebben...
Zou mooi in het rijtje passen van de Hanso-onderzoeken
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_34280772
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:49 schreef Jump het volgende:

[..]

Hier zie je duidelijk dat er mensen bij elke fakkel staan:

[afbeelding]

Maar dat sluit niet uit dat ze op gas werken
Ja, idd. Ik heb het even opnieuw gekeken en je kunt zien dat iedereen zijn arm uitsteekt richting de fakkel waarna de fakkel aangaat, zonder dat iemand een lucifer oid heeft.

Ze strekken hun arm waarna de fakkel aangaat, er moet dus een knop op de fakkel zitten die ze omdraaien of idd pyrokinetica.
Als ze uitgaan wordt er duidelijk een gaskraan dichtgedraaid.
Ik weet niet veel van pyrokinetica, maar dan gaan de vlam toch ineens uit? Hier wordt de vlam steeds kleiner voordat hij uitgaat, alsof er steeds minder gas verbrand wordt totdat de kraan helemaal dichtzit.
pi_34284502
Goede aflevering. Er is natuurlijk weer geen reet duidelijk geworden, maar goed De flashback van Jack vond ik zoals gewoonlijk geen reet aan. Ik vind dat ze eens wat andere personages aan bod moeten laten komen. Verder stoor ik me ook mateloos aan het personage. Een leger trainen? Wtf?
Amen.
pi_34284698
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:34 schreef Symer het volgende:

[..]

Ja, idd. Ik heb het even opnieuw gekeken en je kunt zien dat iedereen zijn arm uitsteekt richting de fakkel waarna de fakkel aangaat, zonder dat iemand een lucifer oid heeft.

Ze strekken hun arm waarna de fakkel aangaat, er moet dus een knop op de fakkel zitten die ze omdraaien of idd pyrokinetica.
Ik weet niet veel van pyrokinetica, maar dan gaan de vlam toch ineens uit? Hier wordt de vlam steeds kleiner voordat hij uitgaat, alsof er steeds minder gas verbrand wordt totdat de kraan helemaal dichtzit.
Ik denk niet dat we het hierin moeten zoeken.. het zag er gewoon vet uit en droeg de boodschap met zich mee dat The others de eilandbewoners in de gaten houden en de baas zijn op het eiland.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:41:37 #240
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_34284835
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:34 schreef Symer het volgende:

[..]

Pyrokinese is volgens mij niets anders dan de mogelijkheid tot het beïnvloeden van vuur met je geest, dus (voor zover het überhaupt bestaat) lijkt het me best mogelijk dat je het geleidelijk kan doven...

Maar dat zou dus betekenen dat The Others de proefpersonen van Hanso zijn. Vraag ik me weer af waarom ze zo vijandig zijn, terwijl ze in het filmpje zulke nobele doelen hadden...

Ik ben trouwens ook erg benieuwd hoe het zit naar het niveau van radio-activiteit op dat eiland, want toen Sayid en Jack onder de grond in de bunker zaten, stuitten ze op die hele dikke laag beton, die volgens Sayid ook bij Tsjernobyl gebruikt was...

Mysteries, mysteries, mysteries
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_34284843
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:14 schreef CrookedEye het volgende:
http://thehansofoundation.org/alvarhanso.html

als je op de foto klikt krijg je een chat ding net zoals walt en micheal hadden ook als je er muis op houdt komt er tekst bij in het plaatje maar kan het niet lezen ook als ik het oplsa dan ook niet iemand anders
HELLO?
>:HELLO?
WHO IS THIS?
>:MOLE.

Oké, ik zie al wat je bedoeld. Als je over het plaatje beweegt komt er idd tekst te staan heel erg klein. Bovenstaand is als je erop klikt.

Dat is wat er komt te staan.
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
pi_34285397
Waarom staat op IMDB de baardaap overigens aangegeven als "mr. Friendly"? Weten ze gewoon de naam niet, of is dat z'n echte naam?
Amen.
pi_34286291
dat is de naam die ABC in de pressrelease heeft staan.
I love it when a plan comes together !
pi_34290058
ik vond S2E11 maar flut Behalve de confrontatie met the others (wat trouwens wel heel gaaf was ) gebeurde er maar bar weinig... Wel leuk dat Jack aan Lucia vroeg hoe lang het duurde een leger te trainen
pi_34291830
The others hebben volgens mij wel een manier om berichten te versturen naar de computer. Ik vermoed dat zij Michael naar een bepaalde plek toe hebben gestuurd, en hem in de val hebben laten lopen ergens. Ze wisten dat er mensen achter hem aan zouden gaan en die daar hebben ze vast een spoor voor uitgezet.

Blijkbaar kunnen ze dan spionneren in de Hatch aangezien ze ander nooit hadden geweten wanneer Michael achter de computer zou zitten. Ook werd het scherm direct zwart toen Jack binnenkwam in de vorige aflevering. Het zou ook verklaren waarom ze de namen van Locke en Jack enzo wisten.

maar goed, misschien is dit al duidelijk bij iedereen?
pi_34296713
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef C_V_S het volgende:
[[url=http://img4.imageshack.us/img4/4015/brief9hr.th.jpg]afbeelding][/URL]

Ik heb hem even geknipt en vergroot in Photoshop

Als ik het zo zie lijkt me het een brief

Met onderin een handtekening
Het is vanzichzelf ook nog een plaatje

http://thehansofoundation.org/images/spacer.gif
[14.gif]
pi_34297349
Waar kan je die podcasts ook al weer vinden?
pi_34297853
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:08 schreef bierjoost het volgende:
Waar kan je die podcasts ook al weer vinden?
Hier.
pi_34298964
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef octopussy het volgende:
The others hebben volgens mij wel een manier om berichten te versturen naar de computer. Ik vermoed dat zij Michael naar een bepaalde plek toe hebben gestuurd, en hem in de val hebben laten lopen ergens. Ze wisten dat er mensen achter hem aan zouden gaan en die daar hebben ze vast een spoor voor uitgezet.

Blijkbaar kunnen ze dan spionneren in de Hatch aangezien ze ander nooit hadden geweten wanneer Michael achter de computer zou zitten. Ook werd het scherm direct zwart toen Jack binnenkwam in de vorige aflevering. Het zou ook verklaren waarom ze de namen van Locke en Jack enzo wisten.

maar goed, misschien is dit al duidelijk bij iedereen?
Denk dat ze hun eigen bunker hebben, met eigen c64.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 02:04:22 #250
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_34300604
Hahaha, "see you James", heerlijk.

En wat een geweldig eind. Het wordt steeds beter, zeker nu The Others dus een actievere rol spelen... al blijft de vraag wie of wat ze nou precies zijn
Seriously!?
pi_34301541
Jack moet echt even dood ofzo. Samen met Ana-Lucia. Ik was bijna vergeten hoe dóm dat mens uit d'r doppen kijkt, maar de makers vonden het blijkbaar nodig om me daaraan te herinneren .
Serieus, die hele flashback was tergend saai en voorspelbaar. De minuut dat je de toch wel erg knappe dochter van de patient ziet weet je al dat er iets tussen die twee gaat gebeuren en dat z'n vrouw hem verlaat voor een ander was ook niet zo moeilijk te raden.
En waarom, wáárom denkt Jack alles beter te weten? En wáárom vraagt hij verdomme niet hoé ze thuis moeten komen als baardmans 17 keer zegt dat ze beter naar home kunnen go-en.

Nee, het was niet de beste aflevering.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 07:20:26 #252
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_34302368
Erg toffe aflevering. Natuurlijk waren alle Jack-flashbacks kut en saai, maar dat ben ik wel gewend van het minst interessante personage uit de serie. Ik wil best twintig vrolijk gekleurde punaises wedden dat er in de volgende Jack-aflevering blijkt dat Jack's vrouw aan het nuecken is met iemand.. tu-duh-duh-duh... DIE WIE AL KENNEN!
Maar de rest was erg tof. Sawyer was weer alsvanouds stoer, de hele aflevering had zo'n lekker hunting-party sfeertje als die oude afleveringen met Sayid en Hurley en de confrontatie was natuurlijk keh-hep.

Oh, en Hurley de mentale patiënt en Libby de psychiater zijn natuurlijk een match made in heaven.

IK WIL NU EEN MICHAEL AFLEVERING EN NIET ZO'N ZEIKERIGE KUT-CHARLIE-OH-NEE-MISSCHIEN-GA-IK-WEL-WEER-DRUGS-GEBRUIKEN-EN-MISSCHIEN-NIET-AFLEVERING GODVERDOMME.
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 03:19 schreef clumsy_clown het volgende:
En waarom, wáárom denkt Jack alles beter te weten? En wáárom vraagt hij verdomme niet hoé ze thuis moeten komen als baardmans 17 keer zegt dat ze beter naar home kunnen go-en.
Net toen Jack dat wou vragen kwam Katert in de picture. Sowieso wou Baardmans volgens mij vooral lekker effe intimideren en bedoelt hij met 'home' gewoon de plek waar de survivors zitten. De finale van het vorige seizoen liet best wel zien dat The Others geen trek hebben in contact met de buitenwereld. Het eland is nu volgens mij gewoon semi-officieel opgedeeld in Others-terrein en survivors-terrein. Ik heb al trek in de finale waarin Sayid, Sawyer en Rousseau flink kont schoppen met een tof arsenaaltje aan knallenmakers. .

Wat ik ook nog dacht is dat de achterkant-survivors nog geen kennis hebben gemaakt met het monster, en dat dat best eens de reden kan zijn waarom de Others de Jack-kant níet hebben uitgemoord. Ja, Ethan hield het er best lekker uit, maar het lijkt me duidelijk dat het monster en de Others niet precies aan dezelfde kant staan.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  zaterdag 21 januari 2006 @ 07:28:05 #253
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_34302378
Bovendien zal ik zwaar teleurgesteld zijn als de survivors geen met geweren bewapende ijsberen gaan inzetten. Kom op, dát zou kwaliteits-TV opleveren.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:53:15 #254
53267 TC03
pi_34308491
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 03:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik erger me ook dood aan Jack, hij is zo'n baasspelert. Gloeiend irritant, hij probeert ook altijd Locke een hak te zetten, terwijl als er iemand is die absoluut geen kwaad in de zin heeft, dan is het Locke wel. Hij helpt anderen en is absoluut niet egoïstisch bezig, maar toch is Jack altijd boos op hem. Wel een mooie uitspraak van Lokkie: "Who are we, to tell anyone, what they can or can't do." En zo is 't. Jack met z'n gezeik, mocht Kate niet mee van hem. Wtf, sinds wanneer bepaalt hij dat. Jack Ga gewoon doktertje spelen, en laat Sawyert, Locke en Sayid lekker soldaatje spelen.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:53:35 #255
53267 TC03
pi_34308505
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:20 schreef Sai het volgende:
Erg toffe aflevering. Natuurlijk waren alle Jack-flashbacks kut en saai, maar dat ben ik wel gewend van het minst interessante personage uit de serie. Ik wil best twintig vrolijk gekleurde punaises wedden dat er in de volgende Jack-aflevering blijkt dat Jack's vrouw aan het nuecken is met iemand.. tu-duh-duh-duh... DIE WIE AL KENNEN!
Maar de rest was erg tof. Sawyer was weer alsvanouds stoer, de hele aflevering had zo'n lekker hunting-party sfeertje als die oude afleveringen met Sayid en Hurley en de confrontatie was natuurlijk keh-hep.

Oh, en Hurley de mentale patiënt en Libby de psychiater zijn natuurlijk een match made in heaven.

IK WIL NU EEN MICHAEL AFLEVERING EN NIET ZO'N ZEIKERIGE KUT-CHARLIE-OH-NEE-MISSCHIEN-GA-IK-WEL-WEER-DRUGS-GEBRUIKEN-EN-MISSCHIEN-NIET-AFLEVERING GODVERDOMME.
[..]

Net toen Jack dat wou vragen kwam Katert in de picture. Sowieso wou Baardmans volgens mij vooral lekker effe intimideren en bedoelt hij met 'home' gewoon de plek waar de survivors zitten. De finale van het vorige seizoen liet best wel zien dat The Others geen trek hebben in contact met de buitenwereld. Het eland is nu volgens mij gewoon semi-officieel opgedeeld in Others-terrein en survivors-terrein. Ik heb al trek in de finale waarin Sayid, Sawyer en Rousseau flink kont schoppen met een tof arsenaaltje aan knallenmakers. .

Wat ik ook nog dacht is dat de achterkant-survivors nog geen kennis hebben gemaakt met het monster, en dat dat best eens de reden kan zijn waarom de Others de Jack-kant níet hebben uitgemoord. Ja, Ethan hield het er best lekker uit, maar het lijkt me duidelijk dat het monster en de Others niet precies aan dezelfde kant staan.
Eens.

Grappige post btw.
pi_34308713
Oh trouwens.

Wat ben ik blij dat Sawyert niet meer kapot is .

ik blijf een pubermeisje
pi_34309063
Ik vond de aflevering wel okay, maar niet zo goed als de laatste. In de vorige aflevering zat ik bij het rookmonster echt van "WTF, WTF" hardop . Ik had niet gedacht dat The Others zoiets normaals waren als baardmans en z'n homies. Ik zit in gedachten meer bij de inwoners van Skull Island (King Kong) ofzo .

Einde was wel erg okay, met "how long does it take to train an army?".
pi_34309740
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:12 schreef G-Mart het volgende:

Einde was wel erg okay, met "how long does it take to train an army?".
Dat vond ik ook achterlijk . Natuurlijk wil Jackie daar dan aan het hoofd staan, als ervaren soldaat zijnde . Of dan krijg je AL die ze een beetje gaat commanderen en push-ups laat doen (wil ik Hurley wel zien doen overigens ).

Ik denk sowieso niet dat Locke, Sayid en Sawyer zo gehoorzaam zullen zijn dan en van Mr. Eko betwijfel ik het ook ten zeerste .

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2006 14:34:28 ]
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:54:23 #259
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_34310493

Zeke van de Muppet-band. .
pi_34311484
Neh, schiet niet echt op zo; 1 'spectaculaire' scene per aflevering en de rest is opvulling .
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:33:46 #261
53267 TC03
pi_34311747
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef kastanova het volgende:
Neh, schiet niet echt op zo; 1 'spectaculaire' scene per aflevering en de rest is opvulling .
Zo gaat het al een heel seizoen lang.
pi_34311773
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef kastanova het volgende:
van mij mag het ook allemaal wel wat spannender..
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:00:45 #263
67174 Dos37
Come on Twente
pi_34312505
Ik snap echt niet dat ze niet doorvragen.

Hoe komen jullie op dit eiland. Laat ons er vanaf en je hebt ook geen last meer van ons. Maar dit was echt niets.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:19:21 #264
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_34313027
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:20 schreef Sai het volgende:
Ik heb al trek in de finale waarin Sayid, Sawyer en Rousseau flink kont schoppen met een tof arsenaaltje aan knallenmakers. .
Waar is Rousseau eigenlijk gebleven?????
pi_34313207
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:19 schreef Klare het volgende:

[..]

Was die ook niet weggerent net als die desmond?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34314308
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef FLIPNEUS het volgende:
De man met de donkere baard is duidelijk dezelfde acteur die Weiss speelde in Alias, en dat is zeker weten niet de man die Zeke, a.k.a. baardaap speelt.
Das echt niet diezelfde acteur die Weiss speelt in Alias, daaaaaaaag
pi_34314728
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Das echt niet diezelfde acteur die Weiss speelt in Alias, daaaaaaaag
quote:
It is believed, but not confirmed, that Grunberg returned again, in an uncredited role, to Lost to play the character of Gerald DeGroot, co-creator of The Dharma Initiative, in the second season episode entitled Orientation.

Bron: http://www.answers.com/topic/greg-grunberg
En het is twee topics terug besproken:

http://forum.fok.nl/topic/791071/10/25#33700306
pi_34314863

Grunberg lijkt er in te verre verte niet op.
Grunberg is veel breder.
pi_34314939
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:16 schreef CloudStrife het volgende:
[afbeelding]

Grunberg lijkt er in te verre verte niet op.
Grunberg is veel breder.
Hij lijkt inderdaad niet op 'Zeke', maar wel op DeGroot, IMHO. Check dat tekeningetje maar in dat topic .
pi_34315041
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:19 schreef Klare het volgende:

[..]

Ik geloof dat die aron had ontvoerd om te ruilen tegen alex, dus die is niet erg populair meer zeg maar..
-
pi_34316657
Was die bommemwerpster op de boot niet Alex?

Dat niet doorvragen begint inderdaad steeds irritanter te worden. Heb je eindelijk een livelink met andere mensen, dan ga je een beetje ruzie zitten maken. Terwijl zij je misschien wel kunnen helpen van het eiland af te komen (ze hebben immers een bootje). Dat had ik denk ik toch wel heel anders aangepakt. Het lijkt wel of er sowieso meer weinig wordt nagedacht over wegkomen van het eiland. De hatch en the Others zijn belangrijk, dat is het enige waar men zich op concentreert.

En inderdaad, waarom vraagt Jack aan Ana-Lucia hoe je een leger traint, zij is maar een simpel agentje. Waarschijnlijk heb je aan ex-republican guard Sayid veel meer. Maar die lijkt helemaal uit the picture sinds Shannon dood is.

@clumsy_clown: ik ben ook wel blij dat Saywer weer op de been is (nee ik ben geeneens een pubermeisje), maar ik vind dat er bij hem wel weer eens wat meer in het personage moet zitten dan alleen dat chagerijnige gegrom. Dat gaat me toch wel een beetje irriteren. Dan nog maar liever een romance met Kate.

Weet iemand eigenlijk om welke personages de komende uitzendigen gaan draaien?
mooi he, alles
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:36:06 #272
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_34317556
De komende afleveringen staan volgens TV.com deze mensen centraal:
SPOILER
Seriously!?
pi_34318018
Die laatste link naar de promo voor volgende week doet het hier niet onder Firefox en ik heb ff geen zin om naar die andere te zoeken, maar
SPOILER
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:57:03 #274
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_34318203
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:20 schreef splendor het volgende:

[..]

Ik geloof dat die aron had ontvoerd om te ruilen tegen alex, dus die is niet erg populair meer zeg maar..
Dus die loopt ook nog ergens over dat eiland rond....het wordt druk daar....
pi_34318522
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:36 schreef ImPrEzA het volgende:
De komende afleveringen staan volgens TV.com deze mensen centraal:
SPOILER
SPOILER
mooi he, alles
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:15:04 #276
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_34318785
Ik dacht dat ze de manier van vertellen gingen veranderen in dit seizoen? Het is nog steeds even saai als seizoen 1
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:38:16 #277
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_34319762
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:08 schreef phileine het volgende:
Was die bommemwerpster op de boot niet Alex?
Alex, aka de dochter van Rousseau, zou toch pas een jaar of 16 zijn?
pi_34319894
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik dacht dat ze de manier van vertellen gingen veranderen in dit seizoen? Het is nog steeds even saai als seizoen 1
Saaier zelfs.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:17:11 #279
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_34321285
True
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  Lieve Belg zaterdag 21 januari 2006 @ 20:45:57 #280
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_34322597
Volgende aflevering lijkt me saai te worden, als alles om Charlie gaat draaien. De aflevering met Sayid als centrale lijkt me dan wel weer tof, aan de titel van de aflevering te zien.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:29:38 #281
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_34324318
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:38 schreef Miguel het volgende:

[..]

Alex, aka de dochter van Rousseau, zou toch pas een jaar of 16 zijn?
nee dat was iemand anders, alex zag ik alleen de hand van dus zou gewoon iemand anders kunnen zijn.
"Veni, vidi, vici."
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:37:03 #282
53267 TC03
pi_34327000
En waarom gaan ze niet door over the hatch. Sayid zei toen toch iets van dat er alleen bij Tsjernobyl zo dik beton was of iets dergelijks? Nooit meer wat van gehoord.

En inderdaad, Charlie en z'n drugsgebruik is zoooooooooooo 2004.
pi_34328019
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik denk dat dat alleen betrekken had op ''The other 48 days'.

Ik hoop trouwens wél dat Charlie weer gaat gebruiken. Dat zoetsappige vaderverhaallijntje is nu gelukkig afgelopen. Nu kan Charlie óf naar de achtergrond verdwijnen óf weer gaan gebruiken en voor flink wat actie zorgen.
Ik hoop dat laatste.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:28:17 #284
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_34329222
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef Dos37 het volgende:
Ik snap echt niet dat ze niet doorvragen.
Simpel: ze moeten de serie lang rekken.....

Ik snap ook niet waarom iedereen zo geheimzinnig blijft doen. Nouja, ik snap het wel, maar het maakt het allemaal zo onrealistisch! Locke: vertel eens dat je in een rolstoel zat! Iedereen: vertel eens wat je allemaal gezien hebt!
censuur :O
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:29:01 #285
53267 TC03
pi_34329248
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik denk dat dat alleen betrekken had op ''The other 48 days'.

Ik hoop trouwens wél dat Charlie weer gaat gebruiken. Dat zoetsappige vaderverhaallijntje is nu gelukkig afgelopen. Nu kan Charlie óf naar de achtergrond verdwijnen óf weer gaan gebruiken en voor flink wat actie zorgen.
Ik hoop dat laatste.
Ik weet zeker dat die volgende aflevering een zeikaflevering wordt.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:30:34 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34329306
Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon zeggen dat ze The Others hebben gezien. Ze vertellen elkaar nooit wat. Echt raar .
2000 light years from home
pi_34329767
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Merkie het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon zeggen dat ze The Others hebben gezien. Ze vertellen elkaar nooit wat. Echt raar .
In de pilot hebben ze afgesproken om dat soort dingen voor zichzelf te houden om de hoop van de rest niet weg te nemen en geen paniek te zaaien.

Ze moeten een complete samenleving van het begin af aan opbouwen en dat is een kwetsbaar proces. Zonder wetten en regels moet je heel erg oppassen met wat je tegen elkaar zegt.
^ zal de gedachtegang van Jack wel zijn.
Bovendien, als je de rest wél alles verteld krijg je allerlei éénmansacties en moet je verantwoording afleggen aan hen. Dat hoeven ze nu niet.

Maar misschien komt daar verandering in nu ze een leger gaan oprichten.
  zondag 22 januari 2006 @ 01:01:09 #288
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_34332320
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:08 schreef phileine het volgende:
Dat niet doorvragen begint inderdaad steeds irritanter te worden. Heb je eindelijk een livelink met andere mensen, dan ga je een beetje ruzie zitten maken. Terwijl zij je misschien wel kunnen helpen van het eiland af te komen (ze hebben immers een bootje). Dat had ik denk ik toch wel heel anders aangepakt.
Hoe had jij het aangepakt?

"Hoi lieve man die ervoor heeft gezorgd dat Scott en driekwart van het andere kamp zijn vermoord! Kun je mij misschien even vertellen waar die ijsbeer vandaan kwam en wat dat magnetische gedoe is en wat die rook is en waarom jullie ons niet van het eiland aflieten en hoezo jullie Claire ontvoerden en wat die ziekte nou precies is en vooral waarom ik de hele tijd van die traumatische flashbacks heb? Heb je trouwens by any chance ergens op het eiland een rare Australiër gezien die een spuit in zijn arm zette? Alvast bedankt."

Ik weet bijna zeker dat Jack best wel gelijk had met zijn "jullie zijn best wel mietjes"-opmerking. Ja, die vlammetjes zijn leuk en shit, maar meer dan een man of dertien zag ik niet. Dat kutoude wapen van Baardmans wees er ook op dat de others misschien wel een charmant bootje hebben, maar aan een serieus arsenaal ontbreekt het ze toch behoorlijk. Niet voor niets hebben die schatjes nooit de bunker van Desmond & co aangevallen. Deze geplande ontmoeting* is gewoon bedoeld als een lekker potje intimideren, de others hebben geen zin in een gewapend team dat even lekker hun voorraden komt leegplunderen. Die nieuwe wapens zullen goed van pas komen.

* Walt die 'are you alone' tegen Michael zegt. . Volwassenen weten ècht niets van MSN/IRC. Die hete 12/m/??? is áltijd stiekem een enge baardaap.
quote:
Het lijkt wel of er sowieso meer weinig wordt nagedacht over wegkomen van het eiland. De hatch en the Others zijn belangrijk, dat is het enige waar men zich op concentreert.
De enige mogelijkheid om van het eiland af te komen is per boot/vlot, en dat bleek niet echt te werken. Bovendien zou het gewoonweg saai zijn als ze wéér een vlot gingen bouwen. Er zit al genoeg herhaling in de serie.
quote:
En inderdaad, waarom vraagt Jack aan Ana-Lucia hoe je een leger traint, zij is maar een simpel agentje. Waarschijnlijk heb je aan ex-republican guard Sayid veel meer. Maar die lijkt helemaal uit the picture sinds Shannon dood is.
Dat is twee dagen geleden ofzo. Ik betwijfel of Sayid daar veel zin in heeft. Bovendien betekent het vragen aan ana-Lucia niet dat Jack het er niet ook even over heeft met Sayid.
  zondag 22 januari 2006 @ 01:10:01 #289
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34332572
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:45 schreef Symer het volgende:

[..]

In de pilot hebben ze afgesproken om dat soort dingen voor zichzelf te houden om de hoop van de rest niet weg te nemen en geen paniek te zaaien.

Ze moeten een complete samenleving van het begin af aan opbouwen en dat is een kwetsbaar proces. Zonder wetten en regels moet je heel erg oppassen met wat je tegen elkaar zegt.
^ zal de gedachtegang van Jack wel zijn.
Bovendien, als je de rest wél alles verteld krijg je allerlei éénmansacties en moet je verantwoording afleggen aan hen. Dat hoeven ze nu niet.

Maar misschien komt daar verandering in nu ze een leger gaan oprichten.
Gewoon een smoesje van de makers om zinloos te rekken.
2000 light years from home
  zondag 22 januari 2006 @ 11:36:29 #290
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34337742
Lost the musical . . .

Dit is echt te hilarisch. Vooral die dansstukjes.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_34337901
Hehe, over een uurtje kan ik ook eindelijk meepraten.
pi_34338122
Sai, what have you got to lose? Ze hebben nu al de overhand, zij weten van alles, jij weet niets. Je kunt om te beginnen proberen om er wat meer uit te slepen. Een oorlog beginnen kun je altijd nog. Maar goed, misschien is dit een meisjesstandpunt
quote:
* Walt die 'are you alone' tegen Michael zegt. . Volwassenen weten ècht niets van MSN/IRC. Die hete 12/m/??? is áltijd stiekem een enge baardaap.
so true
quote:
De enige mogelijkheid om van het eiland af te komen is per boot/vlot, en dat bleek niet echt te werken. Bovendien zou het gewoonweg saai zijn als ze wéér een vlot gingen bouwen. Er zit al genoeg herhaling in de serie.
je hebt gelijk dat het voor de serie beter is om weer niet die herhaling in te gaan, maar het had wel geholpen als dan een keer uit een paar shots duidelijk was geworden dat ze het anders gingen aanpakken, of dat langzamerhand het eilandleven belangrijker (want realistischer) is geworden dan thuiskomen. Ze hebben zich er nu zo makkelijk bij neergelegd lijkt het wel.
mooi he, alles
pi_34339073
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:36 schreef Marble het volgende:
Lost the musical . . .

Hurley
  zondag 22 januari 2006 @ 13:16:37 #294
19284 B
van benbenieuwd
pi_34340784
hhahahahahahah
  zondag 22 januari 2006 @ 13:28:56 #295
139649 Sjonge11
Lekker wel, of niet dan?
pi_34341173
gvd ik lach me te pletter... vooral Hurley en Charlie, te erg gewoon

kan trouwens ook de alcohol zijn
deviant|defiant
pi_34344405
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef splendor het volgende:
http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htm
De canadeese komt er ook nog wel op (als die bestaat want soms is er gewoon geen).
De canadeese preview staat er nu ook op. Niet veel nieuws eigenlijk.
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef CrookedEye het volgende:
In de nieuwe preview zie je hem inderdaad zwemmen, ben benieuwd of de schrijvers vergeten zijn dat ie niet kan zwemmen of dat ze er een verklaring voor hebben.
pi_34344925
Slechte zaak als Charlie nu op een ene kan zwemmen, maar goed de makers kunnen altijd nog zeggen dat Charlie op dat moment niet durfde te zwemmen of zo...
  zondag 22 januari 2006 @ 15:45:31 #298
139649 Sjonge11
Lekker wel, of niet dan?
pi_34345540
Niet zo piepen, als Locke opeens kan lopen is het logisch dat Charlie opeens kan zwemmen...
deviant|defiant
pi_34348168
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:36 schreef Marble het volgende:
Lost the musical . . .

Die Polar-beer met een epilepsie aanval!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2006 17:06:39 ]
  zondag 22 januari 2006 @ 17:16:08 #300
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_34348521
dit topic
"Veni, vidi, vici."
  zondag 22 januari 2006 @ 17:16:21 #301
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_34348530
is vol