abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:55:41 #226
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_34275067
trouwens in de preveiw zie je charlie zwemmen maar die kon toch niet zwemmen toen boone dat wijf wou redden die verdronk in een eerdere aflevering ging die jack halen en zij die van ik can't swim

tevens de woorden van zeke zijn wel van Alvar Hanso

“From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible.”

- Alvar Hanso, Address to the U.N. Security Council, 1967

en als je copy en paste deze nummers (probeer zelf maar heel veel cijfers in ieder geval

[ Bericht 76% gewijzigd door CrookedEye op 20-01-2006 12:59:23 (nummers verneukte de lay out) ]
"Veni, vidi, vici."
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:14:23 #227
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_34275745
http://thehansofoundation.org/alvarhanso.html

als je op de foto klikt krijg je een chat ding net zoals walt en micheal hadden ook als je er muis op houdt komt er tekst bij in het plaatje maar kan het niet lezen ook als ik het oplsa dan ook niet iemand anders
"Veni, vidi, vici."
pi_34275874
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef CrookedEye het volgende:
trouwens in de preveiw zie je charlie zwemmen maar die kon toch niet zwemmen toen boone dat wijf wou redden die verdronk in een eerdere aflevering ging die jack halen en zij die van ik can't swim
Over de zwemmende Charlie in de preview:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_34275907

Ik heb hem even geknipt en vergroot in Photoshop

Als ik het zo zie lijkt me het een brief

Met onderin een handtekening
pi_34276272
over die Others die even een fakkeltje lieten zien eh.. kan het niet gewoon dat die fakkels met elkaar in verbinding stonden ofzo? Ik heb het idee dat Jack er niet zo ver naast zat met zijn theorie over een spion enzo.
pi_34276288
Ik heb hem wel eens gelezen, was een hele aparte brief.. Is weleens naar voren gekomen volgens mij in 1 der topics.
pi_34276688
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:29 schreef kletskop het volgende:
over die Others die even een fakkeltje lieten zien eh.. kan het niet gewoon dat die fakkels met elkaar in verbinding stonden ofzo? Ik heb het idee dat Jack er niet zo ver naast zat met zijn theorie over een spion enzo.
Ik vond het ook raar dat die fakkels allemaal zo snel uitgingen. Echte fakkels doven toch heel langzaam uit? Dat kan alleen als er bijvoorbeeld een gastoevoer is die ineens afgesloten wordt. Als er een gasleiding ligt (ondergronds misschien) waar de fakkels op aangesloten zijn is het heel goed mogelijk dat er maar 1 persoon bij een schakelaar staat.
pi_34276973
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:30 schreef B het volgende:

[..]

HEt heeft alles met elkaar temaken, je ziet waarom jack nu bepaalde dingen doet ,
die komen doordat wat hij heeft meegemaakt in het verleden!
Ja, bij de vorige zag ik dat ook wel, bij deze niet echt. Is het dat hij zich net zo verraden voelt door Kate als door zijn exvrouw, of zo? Want anders mis ik toch iets.
  Lieve Belg vrijdag 20 januari 2006 @ 13:49:03 #234
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_34276985
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:40 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik vond het ook raar dat die fakkels allemaal zo snel uitgingen. Echte fakkels doven toch heel langzaam uit? Dat kan alleen als er bijvoorbeeld een gastoevoer is die ineens afgesloten wordt. Als er een gasleiding ligt (ondergronds misschien) waar de fakkels op aangesloten zijn is het heel goed mogelijk dat er maar 1 persoon bij een schakelaar staat.
Hier zie je duidelijk dat er mensen bij elke fakkel staan:

Maar dat sluit niet uit dat ze op gas werken
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_34278812
hmm misschien zijn het etalagepoppen?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:43:35 #236
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_34279032
Misschien dat ze pyrokinetische krachten hebben...
Zou mooi in het rijtje passen van de Hanso-onderzoeken
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_34280772
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:49 schreef Jump het volgende:

[..]

Hier zie je duidelijk dat er mensen bij elke fakkel staan:

[afbeelding]

Maar dat sluit niet uit dat ze op gas werken
Ja, idd. Ik heb het even opnieuw gekeken en je kunt zien dat iedereen zijn arm uitsteekt richting de fakkel waarna de fakkel aangaat, zonder dat iemand een lucifer oid heeft.

Ze strekken hun arm waarna de fakkel aangaat, er moet dus een knop op de fakkel zitten die ze omdraaien of idd pyrokinetica.
Als ze uitgaan wordt er duidelijk een gaskraan dichtgedraaid.
Ik weet niet veel van pyrokinetica, maar dan gaan de vlam toch ineens uit? Hier wordt de vlam steeds kleiner voordat hij uitgaat, alsof er steeds minder gas verbrand wordt totdat de kraan helemaal dichtzit.
pi_34284502
Goede aflevering. Er is natuurlijk weer geen reet duidelijk geworden, maar goed De flashback van Jack vond ik zoals gewoonlijk geen reet aan. Ik vind dat ze eens wat andere personages aan bod moeten laten komen. Verder stoor ik me ook mateloos aan het personage. Een leger trainen? Wtf?
Amen.
pi_34284698
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:34 schreef Symer het volgende:

[..]

Ja, idd. Ik heb het even opnieuw gekeken en je kunt zien dat iedereen zijn arm uitsteekt richting de fakkel waarna de fakkel aangaat, zonder dat iemand een lucifer oid heeft.

Ze strekken hun arm waarna de fakkel aangaat, er moet dus een knop op de fakkel zitten die ze omdraaien of idd pyrokinetica.
Ik weet niet veel van pyrokinetica, maar dan gaan de vlam toch ineens uit? Hier wordt de vlam steeds kleiner voordat hij uitgaat, alsof er steeds minder gas verbrand wordt totdat de kraan helemaal dichtzit.
Ik denk niet dat we het hierin moeten zoeken.. het zag er gewoon vet uit en droeg de boodschap met zich mee dat The others de eilandbewoners in de gaten houden en de baas zijn op het eiland.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:41:37 #240
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_34284835
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:34 schreef Symer het volgende:

[..]

Pyrokinese is volgens mij niets anders dan de mogelijkheid tot het beïnvloeden van vuur met je geest, dus (voor zover het überhaupt bestaat) lijkt het me best mogelijk dat je het geleidelijk kan doven...

Maar dat zou dus betekenen dat The Others de proefpersonen van Hanso zijn. Vraag ik me weer af waarom ze zo vijandig zijn, terwijl ze in het filmpje zulke nobele doelen hadden...

Ik ben trouwens ook erg benieuwd hoe het zit naar het niveau van radio-activiteit op dat eiland, want toen Sayid en Jack onder de grond in de bunker zaten, stuitten ze op die hele dikke laag beton, die volgens Sayid ook bij Tsjernobyl gebruikt was...

Mysteries, mysteries, mysteries
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_34284843
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:14 schreef CrookedEye het volgende:
http://thehansofoundation.org/alvarhanso.html

als je op de foto klikt krijg je een chat ding net zoals walt en micheal hadden ook als je er muis op houdt komt er tekst bij in het plaatje maar kan het niet lezen ook als ik het oplsa dan ook niet iemand anders
HELLO?
>:HELLO?
WHO IS THIS?
>:MOLE.

Oké, ik zie al wat je bedoeld. Als je over het plaatje beweegt komt er idd tekst te staan heel erg klein. Bovenstaand is als je erop klikt.

Dat is wat er komt te staan.
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
pi_34285397
Waarom staat op IMDB de baardaap overigens aangegeven als "mr. Friendly"? Weten ze gewoon de naam niet, of is dat z'n echte naam?
Amen.
pi_34286291
dat is de naam die ABC in de pressrelease heeft staan.
I love it when a plan comes together !
pi_34290058
ik vond S2E11 maar flut Behalve de confrontatie met the others (wat trouwens wel heel gaaf was ) gebeurde er maar bar weinig... Wel leuk dat Jack aan Lucia vroeg hoe lang het duurde een leger te trainen
pi_34291830
The others hebben volgens mij wel een manier om berichten te versturen naar de computer. Ik vermoed dat zij Michael naar een bepaalde plek toe hebben gestuurd, en hem in de val hebben laten lopen ergens. Ze wisten dat er mensen achter hem aan zouden gaan en die daar hebben ze vast een spoor voor uitgezet.

Blijkbaar kunnen ze dan spionneren in de Hatch aangezien ze ander nooit hadden geweten wanneer Michael achter de computer zou zitten. Ook werd het scherm direct zwart toen Jack binnenkwam in de vorige aflevering. Het zou ook verklaren waarom ze de namen van Locke en Jack enzo wisten.

maar goed, misschien is dit al duidelijk bij iedereen?
pi_34296713
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef C_V_S het volgende:
[[url=http://img4.imageshack.us/img4/4015/brief9hr.th.jpg]afbeelding][/URL]

Ik heb hem even geknipt en vergroot in Photoshop

Als ik het zo zie lijkt me het een brief

Met onderin een handtekening
Het is vanzichzelf ook nog een plaatje

http://thehansofoundation.org/images/spacer.gif
[14.gif]
pi_34297349
Waar kan je die podcasts ook al weer vinden?
pi_34297853
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:08 schreef bierjoost het volgende:
Waar kan je die podcasts ook al weer vinden?
Hier.
pi_34298964
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef octopussy het volgende:
The others hebben volgens mij wel een manier om berichten te versturen naar de computer. Ik vermoed dat zij Michael naar een bepaalde plek toe hebben gestuurd, en hem in de val hebben laten lopen ergens. Ze wisten dat er mensen achter hem aan zouden gaan en die daar hebben ze vast een spoor voor uitgezet.

Blijkbaar kunnen ze dan spionneren in de Hatch aangezien ze ander nooit hadden geweten wanneer Michael achter de computer zou zitten. Ook werd het scherm direct zwart toen Jack binnenkwam in de vorige aflevering. Het zou ook verklaren waarom ze de namen van Locke en Jack enzo wisten.

maar goed, misschien is dit al duidelijk bij iedereen?
Denk dat ze hun eigen bunker hebben, met eigen c64.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
  zaterdag 21 januari 2006 @ 02:04:22 #250
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_34300604
Hahaha, "see you James", heerlijk.

En wat een geweldig eind. Het wordt steeds beter, zeker nu The Others dus een actievere rol spelen... al blijft de vraag wie of wat ze nou precies zijn
Seriously!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')