quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:17 schreef TC03 het volgende:
Zeg jongens, wisten jullie dat je in seizoen 1 ergens op de achtergrond een keer een camerabootje zag in de zee?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
04:00quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef Rens2001 het volgende:
Hmm hoe laat staan die dingen eigenlijk op internet.. Heb wel zin om em vanavond/vannacht nog te kijken
Dat is wel een nuance-verschil inderdaad. Nano-bots zijn dan zeker een goede optie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderbouwd dan he.
Welk paard? Er zat helemaal geen paard in. Hebben we het hier wel over dezelfde serie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:09 schreef Robzilla het volgende:
Zagen jullie ook die ene hand bij dat paard?
nee joh! Dat is hier ook helemaal nog niet langsgekomenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:09 schreef Robzilla het volgende:
0MfG YoU GoT To bE F★CkInG KiDdInG M3!!!¿!¿!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:17 schreef TC03 het volgende:
Zeg jongens, wisten jullie dat je in seizoen 1 ergens op de achtergrond een keer een camerabootje zag in de zee?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat leek mij ook. Ik bedoel: Een paard is 1 ding, maar een paard EN een hand...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:48 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
nee joh! Dat is hier ook helemaal nog niet langsgekomen![]()
![]()
Nee. Trouwens, 4 + 8 + 15 + 16 + 23 + 42 = 108quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:09 schreef Robzilla het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Trouwens, 4 + 8 + 15 + 16 + 23 + 42 = 108.
Tuurlijk niet joh.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Jaytonism het volgende:
[..]!
!
!
Sun spreekt ook Engels hè!
Wat zijn dat voor getallen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Trouwens, 4 + 8 + 15 + 16 + 23 + 42 = 108.
Welke Lost-tune?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef Jaytonism het volgende:
Ik wil de Lost-tune als MP3 op me mobiel hebben. Heeft iemand die heel erg toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat Sawyer er een paar omlegt; en dan nog wat mooie one liners erbij!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:55 schreef Konijn het volgende:
Vette aflevering. Ik hoop echt dat ze die Others nu maar eens in de pan gaan hakken. Vooral die baardaap.
"Light 'em up!" vind ik vrij Engels klinken hoorquote:[quote]Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef Konijn het volgende:
Wat was dat trouwens voor taal wat die baardaap sprak om zijn vriendjes en vriendinnetjes tevoorschijn te laten komen? Het lijkt wel een beetje op het gefluister? Wat in seizoen 1 regelmatig naar boven kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat Sawyer tegen die baardmans zegt:
"You and me ain't done, Zeke"
Zou Sawyer die vent kennen of is het gewoon weer een bijnaam zoals Sawyer die wel vaker heeft?
Voor de rest een beetje matige episode. ik had meer verwacht van de encouter met de 'Others'.
Het verhaal van Jack vond ik ook niet echt interessant verder.Waar vind je die promo ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Owhquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:25 schreef Merkie het volgende:
Hoop dat ze idd wat meer actie erin gaan brengen. En dan over een paar weken gewoon als een getraind leger The Others afmaken.
[..]
"Light 'em up!" vind ik vrij Engels klinken hoor.
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef Symer het volgende:
De promo voor de volgende aflevering staat hier, zoals altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Ik denk dat het gewoon een bijnaam is, net zoals Bluebeard. Hij heet trouwensquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat Sawyer tegen die baardmans zegt:
"You and me ain't done, Zeke"
Zou Sawyer die vent kennen of is het gewoon weer een bijnaam zoals Sawyer die wel vaker heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of hij het filmpje gezien heeft, hij kent iig de speech van Alvar Hanso bij de VN. Hij is dus een bewonderaar, maar doordat hij zei dat Hanso veel slimmer was dan zij zijn dacht ik juist dat baardaap géén wetenschapper was.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef C_V_S het volgende:
Door de dingen die die baardaap zegt weet je dus dat hij het filmpje vanuit de hatch ook gezien heeft. Hij zegt ook dat die kerel een veel slimmere man was dan hun twee. Dat wijst er volgens mij op dat hij hem kent/gekend heeft. Misschien was hij wel één van de wetenschappers van Dharma ?Hanso was toch een wapenleverancier, of zat in de munitie-industrie oid?quote:Verder schreef C_V_S:
Tevens heeft hij een Luger die hij op Kate der hoofd richt. Dit is zo te zien een zeer oude versie van het wapen. Een Luger is een semi-automatisch pistool wat vooral bekend is van de 2e wereldoorlog dat het gebruikt werd door de Duitsers. Dan vraag je je ook af hoe ze aan dat wapen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |