abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:35:04 #101
6941 APK
Factual, I think.
pi_34294250
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:24 schreef Liejannuh het volgende:

Hmmm... ik vond het destijds in het noorden van Thailand in januari best wel fris 's avonds.
Het was dit jaar in december idd ook even 'koud' op Koh Chang, maar ik vind het een beetje onzin om als gewapend met lange broeken en malariapillen naar Thailand te gaan.

Gewoon goed met een of ander deetmiddel insmeren is meer dan voldoende. Bovendien is zomers de kans op dengue fever in de steden veel groter.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:29:00 #102
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_34302534
Inderdaad, gewoon lokaal muggenspray aanschaffen, daar is het DEET percentage namelijk hoger dan wat je hier in Europa kunt krijgen!
En nog veel goedkoper ook. Het slikken van malariatabletten raad ik overigens af, ten eerste kan je er goed ziek van worden, en ter informatie, mocht je malaria oplopen krijg je dezelfde dosis toegediend als aan pillen welke je zou slikken..... (Er wordt beweerd dat het zelfs beter is om niet te slikken omdat je lichaam dan beter reageert op antistoffen die je krijgt toegediend mocht je het oplopen).

In Thailand, Maleisië en Singapura zijn de ziekenhuizen prima ingericht op tropische ziekten.. loop je het op in Cambodja of Laos zou ik er altijd voor kiezen om naar Thailand te gaan voor een behandeling!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator zaterdag 21 januari 2006 @ 11:39:52 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34304570
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:29 schreef ozzietukker het volgende:
Inderdaad, gewoon lokaal muggenspray aanschaffen, daar is het DEET percentage namelijk hoger dan wat je hier in Europa kunt krijgen!
En nog veel goedkoper ook. Het slikken van malariatabletten raad ik overigens af, ten eerste kan je er goed ziek van worden, en ter informatie, mocht je malaria oplopen krijg je dezelfde dosis toegediend als aan pillen welke je zou slikken.....
Alleen dan in één keer een zeer hoge dosis.
Er is net wat nieuws op de markt, hoorde er gisteren over op de radio. Niet interessant voor de toerist (te duur, plm 250 euro), maar wel voor mensen die vaak in Malaria-gebieden verkeren: een apparaatje waarmee je met een miniem bloedsampletje (dat het apparaatje zelf afneemt) kunt zien of de malaria-parasiet aanwezig is in je bloed. Als je er immers op tijd bij bent, en de parasiet onderdrukt met een verhoogde dosis, ontwikkelt de ziekte zich niet.
Voordeel is uiteraard: je hoeft geen pillen meer te slikken.
Nadeel: regelmatig een speldenprikje (hoe vaak weet ik niet precies, ik geloof dagelijks.)
Maar zoals hierboven al gezegd: voor Thailand is het onzin om überhaupt aan andere Malaria-preventie te doen dan je goed in te smeren.

Wat betreft die DEET: dat is wel rotzooi hoor. In Maleisië is het zelfs verboden. Daar hebben ze een walgelijk stinkend maar zeer effectief altenatief.
En zwangere vrouwen mogen DEET niet op hun lijf smeren. Om maar aan te geven wat voor lekker goedje het is.
Dus: hoe meer DEET hoe beter.. volgens mij is het overdreven.
Mijn ervaring is dat een goede muggenmelk, ook zonder DEET, afdoende is, bij "normaal" gedrag. ('s avonds zuipen op het strand ). Bij nachtelijke jungletochten ligt het misschien anders, geen ervaring mee.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 21 januari 2006 @ 11:47:45 #104
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_34304762
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 11:39 schreef Gert het volgende:

[..]

... verhaal ....

Wat betreft die DEET: dat is wel rotzooi hoor. In Maleisië is het zelfs verboden. Daar hebben ze een walgelijk stinkend maar zeer effectief altenatief.
En zwangere vrouwen mogen DEET niet op hun lijf smeren. Om maar aan te geven wat voor lekker goedje het is.
Dus: hoe meer DEET hoe beter.. volgens mij is het overdreven.
Mijn ervaring is dat een goede muggenmelk, ook zonder DEET, afdoende is, bij "normaal" gedrag. ('s avonds zuipen op het strand ). Bij nachtelijke jungletochten ligt het misschien anders, geen ervaring mee.
Het klopt dat het in Maleisië lastig te krijgen is, maar het is zeker wel te verkrijgen, je moet er wel om vragen bij de drogist, en een beetje drogisteboer kan onder de toonbank muggengoedje met DEET tevoorschijn toveren.
Dat DEET is inderdaad niet zo'n heel goed spul, maar die muggenspray op basis van citroensap werkt voor geen meter. (Nou ja niet voor de Rayong muggen dan bij mijn familie).
En als je het niet te vaak opsmeert (alleen tijdens vakantie) moet het geen problemen opleveren...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator zaterdag 21 januari 2006 @ 12:11:17 #105
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34305346
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 11:47 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Het klopt dat het in Maleisië lastig te krijgen is, maar het is zeker wel te verkrijgen, je moet er wel om vragen bij de drogist, en een beetje drogisteboer kan onder de toonbank muggengoedje met DEET tevoorschijn toveren.
Dat zeg ik: het is er dus verboden.
En het overal verkrijgbare alternatief werkt prima! Alleen het stinkt nóg meer.
quote:
En als je het niet te vaak opsmeert (alleen tijdens vakantie) moet het geen problemen opleveren...
Da's waar. Wel zijn er mensen die er niet tegen kunnen, en voor zwangeren wordt zelfs beperkt smeren tijdens de vakantie afgeraden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_34306850
DEET is echt puur gif

Wij hadden er 1 met 95% Na drie weken opsmeren is het ook niet heel gezond meer, werkte wel trouwens
pi_34311449
DEET. Ja, dat spul moet ik ook nog kopen. Volgens mijn GGD adviseuze kon ik het beter bij het Kruidvat kopen omdat het daar goedkoper was dan bij de apotheek en net zo goed.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_34311625
Koh Samui ziet er wel retegaaf uit zeg!!!

http://www.kohsamui.org/photos.html

Is er iemand weleens geweest?
pi_34311695
pi_34311733

Heej, ze hebben ook een Pirana, net als in de efteling.
pi_34311780
Ben er nu al zovaak geweest.Voor mij het land met de beste Aziatsche keuken,alleraardigste mensen: Kortom een geweldig land dat een betere toeristenaanbod verdiend.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:38:26 #112
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_34311860
Hoera, hier ook een tvp. Deze zomer zo'n drie weken naar Thailand, daarna door naar Australie.

Supergaaf resort zeg trouwens.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_34316959
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:31 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
is dat niet Phi Phi (ofzo)?
pi_34317568
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:18 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

is dat niet Phi Phi (ofzo)?
Volgens de link is het Koh Samui:

Maar Phi Phi lijkt er ook wel op ja: http://images.google.nl/images?hl=nl&q=phi%20phi&btnG=Google+zoeken&sa=N&tab=wi
pi_34339634
@ Sizzler
Als je naar Samui gaat, zorg dan dat je er rond 14 maart bent. Dan is namelijk de fullmoon party op Koh Pha-Ngan, het eiland boven Samui. Ik ben er de afgelopen jaren een keer of zes geweest, voor het eerst vijf jaar geleden, en voor het laatst afgelopen september. Het was vijf jaar geleden wel veel leuker moet ik eerlijk zeggen maar als je er nog nooit geweest bent en je houdt van uitgaan is het nog steeds heel grappig om mee te maken.
Er varen de hele nacht speedboten heen en weer tussen Samui en Pha-Ngan voor 400 bath of je kan een paar dagen van tevoren al richting Pha-Ngan en huurt daar een bungalowtje. Is nog leuker ook want Samui is wel mooi maar ook wel heel toeristisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door Abracadabra op 23-01-2006 01:13:21 ]
If you can’t convince them, confuse them.
pi_34341740
Koh Samui ziet er echt mooi uit, zijn er nog dingen die je moet zien op het eiland. Het is niet echt bijzonder heb ik gelezen. Ik ben er ergens in mei een week en eerst nog een weekje op Koh Tao.
pi_34343539
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:44 schreef Abracadabra het volgende:
[...]
Bedankt voor de tip!
pi_34343718
Over tips gesproken, hier heb ik een site gevonden met alle trucjes die criminelen uithalen om toeristen op te lichten:

link

Verplicht leesvoer voor iedereen die rond gaat trekken in Thailand!
  Moderator zondag 22 januari 2006 @ 16:21:36 #119
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34346751
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:44 schreef sizzler het volgende:
Onnodige bangmakerij. Al die horror-stories van toeristen die zich hebben laten afzetten, het vergalt je voorpret alleen maar. Als je die verhalen zo leest, dan lijkt het wel alsof er in Thailand, en Bangkok in het bijzonder, alleen maar tuig woont dat op agressieve wijze probeert om jou een poot uit te draaien.

De waarschuwingen in de reisgidsjes zijn genoeg, en verder gewoon je gezond verstand gebruiken.
pi_34360260
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:21 schreef Gert het volgende:

[..]
Ach, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Bovendien krijg je inzicht in hoe ver ze kunnen gaan om je er in te laten stinken.
pi_34384487
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:02 schreef Jett het volgende:
In de zomer ga ik naar Thailand. 3 weken in totaal, eerst 2 weken rondreizen, daarna een week strand. Kan niet wachten
Ik ga ook a.s zomer, lekker 4 weken rond het strand zitten lekker boarden en niks doen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:42:16 #122
6941 APK
Factual, I think.
pi_34400290
Iemand nog interesse in een toko op Koh Chang?

6000¤ en de landhuur is 440¤ per jaar.

Kai Bae is tussen White sand beach en Klong Prao.
Geen idee waar de klanten moeten eten, maar wat maakt dat uit voor die prijs.

Bron.
pi_34400378

Dat was naast mijn resort Zag er echt heel vaag en fout uit
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:48:02 #124
6941 APK
Factual, I think.
pi_34400406
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

Dat was naast mijn resort Zag er echt heel vaag en fout uit
Wacht maar tot ik daar de baas ben.
Pizza en Premiership op tv.
pi_34400413
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:44 schreef sizzler het volgende:
Over tips gesproken, hier heb ik een site gevonden met alle trucjes die criminelen uithalen om toeristen op te lichten:

link

Alleen zorgen dat je een taxi meter hebt en met tuk-tuk's een prijs vantevoren afspreekt en achteraf pas betalen.

Dan zit het wel goed.
pi_34400440
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:48 schreef APK het volgende:

[..]

Wacht maar tot ik daar de baas ben.
Pizza en Premiership op tv.
Whehe. Je zou er misschien wel wat leuks van kunnen maken, wanneer je dat hele stuk land daar hebt. Goede restaurantjes in de buurt, een aardig strand op loopafstand. Maar Coral Resort is wel erg goed hoor. Goede bungalows, fantastisch eten (tegen relatief dure prijzen, dat wel) met een heerlijk zwembad.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:53:20 #127
6941 APK
Factual, I think.
pi_34400503
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

Alleen zorgen dat je een taxi meter hebt en met tuk-tuk's een prijs vantevoren afspreekt en achteraf pas betalen.
Als je vanuit Bangkok naar het vliegveld wilt spreek ik liever een prijs af met een taxichauffeur (meestal 300 baht). Ik heb een keer in een taxi -met meter- gezeten die aangereden werd door een brommer en de achtervolging inzette. Dat werd een stuk duurder, maar het was wel een ervaring.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 07:20:57 #128
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_34403464
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:53 schreef APK het volgende:

[..]

Als je vanuit Bangkok naar het vliegveld wilt spreek ik liever een prijs af met een taxichauffeur (meestal 300 baht). Ik heb een keer in een taxi -met meter- gezeten die aangereden werd door een brommer en de achtervolging inzette. Dat werd een stuk duurder, maar het was wel een ervaring.
Spreek liever een prijs af met de taxichauffeur? Tja nu snap ik waarom die taxi chauffeurs mij liever niet als klant hebben, ik stap alleen in een taxi met de meter aan, want normaliter kost een ritje Don Muang Centrum rond de 200 THB.
Dus hebben zij even snel wat THB in de pocket. Ik mag trouwens aannemen als jij een prijs afspreekt dat de eventuele tol daarbij inzit?

Ik pak trouwens altijd een taxi bij 'depatures' zo hoef ik die onzinnige 50 THB niet te betalen, en belangrijker, niet in de rij te gaan staan om een taxi te pakken!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_34413087
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:53 schreef APK het volgende:

[..]

Cool!
pi_34413242
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 07:20 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

en belangrijker, niet in de rij te gaan staan om een taxi te pakken!
Waarom niet?
pi_34413726
Tip van een vriend van me: pas op voor de meisjes. De mooiste meisjes daar zijn nl geboren als man!! Je kan het alleen aan de handen zien. Die zijn nog wat grover dan vrouwenhanden....
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:49:29 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_34413934
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 07:20 schreef ozzietukker het volgende:

Spreek liever een prijs af met de taxichauffeur? Tja nu snap ik waarom die taxi chauffeurs mij liever niet als klant hebben, ik stap alleen in een taxi met de meter aan, want normaliter kost een ritje Don Muang Centrum rond de 200 THB.
Dan heb je blijkbaar snellere chauffeurs dan ik.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:10:02 #133
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_34420126
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waarom niet?
Je kunt prima in de rij gaan staan als eerste keer toerist om te wachten tot je in een taxi gaat stappen, echter bij departures kan je gelijk instappen, hoef je niet eerst een coupon te kopen, en ben je net wat sneller, EN 50 THB goedkoper.. (Goed het gaat om niets, maar is het idee zeg maar)

Trouwens, als je bij departures de taxi neemt, dit is officieel verboden, maar de chauffeur geeft dat beveiligingsmannetje 20 THB en dan zegt deze er niets van!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_34422502
Ehm... voor degene die al in Thailand zijn geweest.... kom je dit vaak tegen:

http://runesbike.com/kohsamui.shtml

?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:00:22 #135
6941 APK
Factual, I think.
pi_34423125
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:40 schreef sizzler het volgende:
Ehm... voor degene die al in Thailand zijn geweest.... kom je dit vaak tegen:

http://runesbike.com/kohsamui.shtml

?
Niet zelf meegemaakt, maar er waren wel mensen die slangen in hun tas hadden zitten.
Wel een hoop kakkerlakken, ratten, muizen, vage kikkers etc. in bungalows gehad.

Jattende -agressieve- apen zijn ook leuk.
pi_34424186
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:42 schreef sizzler het volgende:
Tip van een vriend van me: pas op voor de meisjes. De mooiste meisjes daar zijn nl geboren als man!! Je kan het alleen aan de handen zien. Die zijn nog wat grover dan vrouwenhanden....
ja dat zeggen ze wel maar echt super mooie vrouwen zijn er sowieso niet de meeste thaise vrouwen vind ik niet echt heel knap, en die ladyboys herken je bijna ook altijd wel want die zien er vaak echt niet uit
ik zou sowieso niets met een vrouw daar beginnen want 99,9% wil je alleen voor je geld
pi_34424551
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:00 schreef APK het volgende:

[..]

Niet zelf meegemaakt, maar er waren wel mensen die slangen in hun tas hadden zitten.
Wel een hoop kakkerlakken, ratten, muizen, vage kikkers etc. in bungalows gehad.

Jattende -agressieve- apen zijn ook leuk.
Jattende apen?? !!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:49:29 #138
6941 APK
Factual, I think.
pi_34424998
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:30 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja dat zeggen ze wel maar echt super mooie vrouwen zijn er sowieso niet de meeste thaise vrouwen vind ik niet echt heel knap, en die ladyboys herken je bijna ook altijd wel want die zien er vaak echt niet uit
ik zou sowieso niets met een vrouw daar beginnen want 99,9% wil je alleen voor je geld
Joh, een Thaise vriendin is leuk.
Als je niet een of andere griet voor een weekje vrijkoopt bij een bar kun je een hoop lol beleven en via haar een hoop Thaise mensen en gewoontes leren kennen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:51:53 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_34425085
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:38 schreef sizzler het volgende:

Jattende apen?? !!
Ja, ze jatten alles wat ze kunnen vinden. Van mij hebben ze een keer een boek, een pakje shag, een halve fles Sang Som en een sarong gejat.

Meestal vind je het verderop weer terug.
pi_34425225
ja dat zijn die grijze apen toch? kutapen zijn dat
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:59:57 #141
6941 APK
Factual, I think.
pi_34425423
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:55 schreef jimjim1983 het volgende:
ja dat zijn die grijze apen toch? kutapen zijn dat
Deze hoeren:

dinsdag 24 januari 2006 @ 21:14:13 #142
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_34425983
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:30 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ik was eerst ook, van niks met een Aziatische.. maar ja ik kom er nu te vaak he

Niet alle vrouwen gaan trouwens voor het geld, sterker nog, ik denk dat het heel afhankelijk is WAAR je deze ontmoet. Uiteraard in Pattaya, of Bangkok in NANA Plaza.. ja daar zal het niet gaan om je mooie blauwe ogen...
Maar ik ga nu een vriendin van mij weer zien die eigenlijk alles wil betalen... Uiteraard heb ik natuurlijk wel het geluk dat ik al Thaise familie heb en zo makkelijker thaise leer kennen.. maar ik hoef dus echt niet met een 'barmeisje' thuis te komen....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_34425995
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:51 schreef APK het volgende:

[..]
pi_34426010

"Heeft u ook vegetarisch?"
pi_34426170
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:15 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]

"Heeft u ook vegetarisch?"
Alles willen ze vegetarisch voor je maken hoor.

Bij 1 restaurant stond zelfs vegetarian drinks
pi_34426292
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Alles willen ze vegetarisch voor je maken hoor.

Dat zou wel mooi zijn.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:24:29 #147
6941 APK
Factual, I think.
pi_34426353
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

Op Koh Chang kun je zelfs 'fried drinks' kopen.
pi_34426546
Ik zit er trouwens aan te denken om naar de Full Moon Party op Koh Phangan te gaan. Heeft iemand hier ervaring mee? Of kent iemand Hoh Pangan?
pi_34426732
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:29 schreef sizzler het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om naar de Full Moon Party op Koh Phangan te gaan. Heeft iemand hier ervaring mee?

erg leuk
vlak ervoor of erna is het zelfs leuker.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:34:43 #150
6941 APK
Factual, I think.
pi_34426744
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:29 schreef sizzler het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om naar de Full Moon Party op Koh Phangan te gaan. Heeft iemand hier ervaring mee? Of kent iemand Hoh Pangan?
Zomer dag 1:

Dag 3:

pi_34427524
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:34 schreef APK het volgende:

[..]

Ehm, uitzondering mag ik hopen?
pi_34427560
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:34 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

erg leuk
vlak ervoor of erna is het zelfs leuker.
Weet je nog een goed hotel? En hoe kom je daar?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:03:27 #153
6941 APK
Factual, I think.
pi_34427814
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef sizzler het volgende:

Ehm, uitzondering mag ik hopen?
Denk het wel, ik was daar maar een week.

De bungalow waar ik zat, op die heuvel aan het eind van het strand, was niet duur. 300 baht oid. (Boven het cafe waar ze paddestoelen-shakes verkopen )
Betere bungalows voor eenzelfde prijs (of minder) kun je vinden op het volgende strand. Boten brengen je op elk moment naar de party beach en je krijgt nog een beetje slaap ipv -ook als er geen full moon party is- BOING BOING BOING de hele nacht.
pi_34427885
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:03 schreef APK het volgende:

[..]
Okee. Weet je welk strand dat was? Of welke plaats?
pi_34427888
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:54 schreef sizzler het volgende:

[..]

Weet je nog een goed hotel? En hoe kom je daar?
hoe kom je waar?
het hotel waar ik zat daar ben ik de naam van vergeten maar het waren echt chille bungalows. wel een half uur rijden van het full moon strand af maar aan de andere kant wel weer 5 minuten van de Amsterdam Bar af het personeel daar is wel de hele dag stoned
pi_34428018
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:06 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

hoe kom je waar?
Het eiland.
quote:
het hotel waar ik zat daar ben ik de naam van vergeten maar het waren echt chille bungalows. wel een half uur rijden van het full moon strand af maar aan de andere kant wel weer 5 minuten van de Amsterdam Bar af het personeel daar is wel de hele dag stoned
pi_34428213
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:09 schreef sizzler het volgende:

[..]

Het eiland.
[..]

kan het wel weer ff vragen als je geinteresseerd bent
op dat eiland kan je volgens mij op verschillende manieren komen, het is iig niet moeilijk om daar te komen.
pi_34428528
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:14 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

kan het wel weer ff vragen als je geinteresseerd bent
op dat eiland kan je volgens mij op verschillende manieren komen, het is iig niet moeilijk om daar te komen.
Als het niet teveel moeite is: graag!

Ik ben nu veel resorts aan het zoeken op Internet en soms staan er erg coole plaatjes van accommodaties, maar als je de verhalen van gasten leest dan geeft dat een totaal ander beeld.
pi_34428649
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:21 schreef sizzler het volgende:

[..]

Als het niet teveel moeite is: graag!

Ik ben nu veel resorts aan het zoeken op Internet en soms staan er erg coole plaatjes van accommodaties, maar als je de verhalen van gasten leest dan geeft dat een totaal ander beeld.
het zit wel een eindje buiten de 'bewoonde' wereld, ongeveer 10 minuten met de scooter naar het stadje waar de boten aankomen. en het strand is ook niet echt goed, zeker niet om te zwemmen. maar de bungalows zelf zijn erg relaxed en het complex ziet er goed uit. en het belangrijkste: iedere bungalow heeft haar eigen hangmat en je kan gewoon de hele week eten in het restaurant en aan het einde pas betalen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:27:45 #160
6941 APK
Factual, I think.
pi_34428765
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:06 schreef sizzler het volgende:

[..]

De naam ben ik vergeten, maar als je gewoon een nachtje op de party beach slaapt en de boot neemt naar het volgende strand -lopen kan ook- kun je het volgend jaar als tip aan fokkers die naar Phanghan gaan geven.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:30:43 #161
6941 APK
Factual, I think.
pi_34428897
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:21 schreef sizzler het volgende:

Ik zou gewoon gaan en ergens slapen -zonder vooraf te boeken- waar het betaalbaar is. Of ben je op familiereis met drie kinderen
  Moderator dinsdag 24 januari 2006 @ 22:32:12 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34428955
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:06 schreef sizzler het volgende:

[..]

Het strand na het strand waar de FMP's gehouden worden. Moet lukken:

pi_34429020
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:30 schreef APK het volgende:

[..]

Ik zou gewoon gaan en ergens slapen -zonder vooraf te boeken- waar het betaalbaar is. Of ben je op familiereis met drie kinderen
ja precies, gewoon even een paar bekijken en dan kiezen
pi_34429250
Wat raden jullie me aan.. ergens vooraf op Koh Phangan boeken of op de bonnevoi? En is de LP een beetje betrouwbaar in zijn oordeel?
pi_34429285
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:30 schreef APK het volgende:

[..]

Die instelling had ik ook, maar heel veel hotels hebben de eis dat als je rond de FMP wil overnachten, dat je dan minimaal een week moet blijven vanwegen de extreem hoge vraag naar kamers rond die tijd. Ik zit er ook nog aan te denken iets op Samui te boeken en dan een boot te nemen oid.
pi_34429308
ja LP is wel redelijk betrouwbaar van wat ik heb ondervonden
als je een paar dagen voor de full moon party al gaat dan kan je makkelijk op de bonnefooi(?)
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:40:28 #167
6941 APK
Factual, I think.
pi_34429323
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Het strand na het strand waar de FMP's gehouden worden. Moet lukken:

[afbeelding]
Staat niet op het kaartje, maar het is 10 minuten met een boot of 30 minuten lopen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:42:16 #168
6941 APK
Factual, I think.
pi_34429392
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:39 schreef sizzler het volgende:

[..]

Die instelling had ik ook, maar heel veel hotels hebben de eis dat als je rond de FMP wil overnachten, dat je dan minimaal een week moet blijven vanwegen de extreem hoge vraag naar kamers rond die tijd. Ik zit er ook nog aan te denken iets op Samui te boeken en dan een boot te nemen oid.
Ik slaap nooit in hotels. Neem gewoon een bungalow.
pi_34429679
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:42 schreef APK het volgende:

[..]

Ik slaap nooit in hotels. Neem gewoon een bungalow.
Als ze 300 bath kosten is dat idd nogal een verschil!

http://www.r24.org/thaila(...)imarnsamut/pictures/ hier betaal je bv 2000 bath voor!

Maarreh, het strand links of rechts van de punt onderin het eiland waar FMP wordt gehouden? jammer dat je geen naam weet
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:57:54 #171
6941 APK
Factual, I think.
pi_34430022
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:49 schreef sizzler het volgende:

Als ze 300 bath kosten is dat idd nogal een verschil!

http://www.r24.org/thaila(...)imarnsamut/pictures/ hier betaal je bv 2000 bath voor!
Ik zou het niet doen. 2000 baht
Maar als je airco, satelite TV en een kamermeisje met blow job wilt is het een aardige deal.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:01:04 #172
6941 APK
Factual, I think.
pi_34430161
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:49 schreef sizzler het volgende:
jammer dat je geen naam weet
Gewoon de boot naar boven nemen.

Maar die bungalows op de de heuvels aan het eind van het strand zijn ook een goede deal.
  Moderator dinsdag 24 januari 2006 @ 23:10:57 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34430591
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef APK het volgende:

[..]

Staat niet op het kaartje
Hoe weet je dat, als je de naam niet meer weet.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:21:23 #174
6941 APK
Factual, I think.
pi_34431107
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoe weet je dat, als je de naam niet meer weet.
Omdat ik de naam zou herkennen als ik 'em weer zou zien.
pi_34431246
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:21 schreef APK het volgende:

[..]

Omdat ik de naam zou herkennen als ik 'em weer zou zien.

pi_34436155
In het noordoosten van Ko Phangan heb je een mooi stukje strand: Thong Nay Paan Noi

Sandee bungalows is erg goedkoop en lekker eten.

我要飞得更高 !
  woensdag 25 januari 2006 @ 08:36:09 #177
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_34436797

Over 4 uurtjes vertrekt mijn vliegtuig richting Thailand

Ik heb er zin an!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_34442650
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 08:36 schreef ozzietukker het volgende:

Over 4 uurtjes vertrekt mijn vliegtuig richting Thailand

Ik heb er zin an!
ik wil ook
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:01:46 #179
93224 beery
Ken jij mij nog?
pi_34445772
@ Sizzler. Als je nog een leuk (en rustig) resortje zoekt op Koh Phangan moet je hie rmaar eens kijken: Thailand #7 (hello mister, need tuk-tuk?) (Thailand 7)

De bungalows op de derde en 4e foto zijn een jaartje geleden opgeleverd en het kost je maar 400 baht per nacht. Goeie deal dus. Savonds kun je gewoon de taxi nemen voor 150 baht p.p richting Haad Rin.
ik jou wel.....
pi_34454651
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:01 schreef beery het volgende:
[...]

*jaloers is op ozzietukker
  donderdag 26 januari 2006 @ 12:49:13 #181
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_34477479
Koh Samet here we come
....hoedt u voor het domino-effect ! !
  vrijdag 27 januari 2006 @ 05:50:57 #182
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_34506839
En in Thailand nou... en waarschijnlijk ben ik van de lijst verdachte personen van EL AL geschrapt, want mijn interview, in tegenstelling tot de andere Nederlanders voor mij duurde 2 (!) minuten..... Daarna mocht ik weer vrij rondlopen... nou ja tot 1,5 uur van tijd, toen moest je je melden om de bagage in een apart hok bij de gate voor alle niet-Israelisch te onderzoeken.....

Wat ik dus ben vergeten ben mee te brengen en nu erg veel spijt van heb is zonnebrand.. op dit moment ben ik net een kreeft.... nou ja op de armen en benen dan.. met een beetje geluk zit ik zaterdag op Ko Samet
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator vrijdag 27 januari 2006 @ 10:50:17 #183
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34510121
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 05:50 schreef ozzietukker het volgende:
En in Thailand nou... en waarschijnlijk ben ik van de lijst verdachte personen van EL AL geschrapt, want mijn interview, in tegenstelling tot de andere Nederlanders voor mij duurde 2 (!) minuten.....
Da's kort zeg! Gaven ze te kennen dat ze wisten dat je al vaker met ze had gevlogen?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:19:05 #184
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_34512696
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Da's kort zeg! Gaven ze te kennen dat ze wisten dat je al vaker met ze had gevlogen?
Ze vroegen er inderdaad naar, en toen was het gesprek snel klaar, opvallend detail, de veiligheidsconrole werd uitgevoerd door dezelfde persoon als welke mijn gesprek heeft gevoerd, een glimlach kon ie toch niet onderdrukken

Ik heb het overigens goed naar mijn zin hier in Thailand

De enige reden dat ik nu nog een keer online ben is omdat een vriendin uit CB dit even graag wilde.....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_34514288
er slapen nu 2 engelse meisjes bij mij die ik en wat vrienden in Thailand hebben ontmoet deze zomer.

leuke reiscontacten:
  Moderator vrijdag 27 januari 2006 @ 16:05:45 #186
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34520394
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:05 schreef jimjim1983 het volgende:
er slapen nu 2 engelse meisjes bij mij die ik en wat vrienden in Thailand hebben ontmoet deze zomer.

leuke reiscontacten:
"Leuke reiscontacten".. Ga je met ze naar bed?
pi_34524742
wie weet

nee, maar het is gewoon leuk. gister weer buckets gedronken
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:32:11 #188
6941 APK
Factual, I think.
pi_34525258
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:12 schreef jimjim1983 het volgende:

gister weer buckets gedronken
Een fles wijn in een schoonmaak-emmer, een paar rietjes er in en zuigen maar?
pi_34525270
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:05 schreef jimjim1983 het volgende:

leuke reiscontacten:
Foto
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34525284
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:32 schreef APK het volgende:

[..]

Een fles wijn in een schoonmaak-emmer, een paar rietjes er in en zuigen maar?
uuh nee.

Samsong en thaise nep red bull halen bij de aziatische groothandel, cola erbij en zuipen maar
pi_34612931
Pieldeprutkarbonkel is weer toerist

We zijn er inmiddels een beetje over heen maar voelen ons nog steeds kut...op de dag dat we het kontrakt zouden tekenen kwam de eigenaar ons vertellen dat het sprookje niet door kon gaan...e.e.a. zou te maken hebben met legale problemen m.b.t. een andere toko en het aan farangs verhuren van het bungalowresort zou het probleem alleen maar groter maken...weet nog steeds niet wat ik ervan moet geloven maar het maakt ook eigenlijk geen bal uit...het gaat niet door.

10 dagen lang waren we in de waan dat we een bungalowresort hadden...we hadden een mondelinge deal gesloten voor 3 jaar en ook van hun kant leek alles heel serieus, we woonden er zelf al een week...ze hebben ons 2 dagen lang met 8 man geholpen, een separate stroommeter aangelegd, waterreservoirs aangesloten etc etc...niks wees erop dat er een kink in de kabel zou komen..

Jullie zullen begrijpen hoe enorm kut we ons voelden...

Gelukkig niet zo gek veel geld mee verloren..we hadden de eigenaar nog niks betaald...slechts een paar honderd euro aan barkrukken en andere onzin...maar daar komen we wel weer vanaf...

Zijn inmiddels al wel wezen kijken naar 3 andere resorts maar echt enthousiast kunnen we er nog niet over worden...het voelt een beetje alsof je hond dood gaat en je de volgende dag gaat kijken naar een puppie..
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  maandag 30 januari 2006 @ 15:13:16 #192
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_34614279
zo dat is balen zeg.
Ze hebben dus even geprofiteerd van jullie inspanningen om daarna doodleuk je droom in duigen te laten vallen.
Sterkte, hopelijk is er een resort dat net zo mooi is en wel beschikbaar voor exploitatie.
Succes met het zoeken.
Explore the World
pi_34631044
Da's best kut ja. In Nederland kan je in dat soort gevallen een schadevergoeding krijgen. Maar daar heb je ook niks aan in Thailand. Erg jammer.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:29:00 #194
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_34643960
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:28 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Pieldeprutkarbonkel is weer toerist

... verhaal ....

Jullie zullen begrijpen hoe enorm kut we ons voelden...

... verhaal ....
Oei... das inderdaad flink balen... Moest je ook nog betalen voor de dagen dat je er hebt verbleven?

ik ben trouwens op dit moment Thailand aan het verlaten, en ga mijn reis voortzetten in Darwin, jazeker in Australie

Helaas voor maar 5 dagen, maar voor de prijs kon ik het echt niet laten... ik kom gelukkig wel terug, 10 februari, gelijk een trouwerij en de 11de naar BKK om de laatste dag nog even een vriendin (ja dezelfde al eerst) te ontmoeten
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_34644018
Jezus wat kut zeg PDPK.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:23:02 #196
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_34712342
Wij willen naar Thailand. 4 personen. Veel zien. Wat zijn geschikte reisorganisaties?
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_34712410
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:23 schreef Paperclipjes het volgende:
Wij willen naar Thailand. 4 personen. Veel zien. Wat zijn geschikte reisorganisaties?
jijzelf
  zondag 5 februari 2006 @ 13:17:50 #198
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_34756703
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

jijzelf
Ligt er natuurlijk aan wat de persoon in kwestie wil, wil hij een volledig geplande vakantie zonder of met weinig eigen initiatief zou ik een tour boeken....

Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen, maar www.fox.nl biedt goedkope (niet altijd kwalitatief) reizen aan.. of Djoser.
Als je trouwens met een groep gaat, en niet geinteresseerd bent in het Thaise 'Nachtleven' doe dan geen strandvakantie in Pattaya....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  maandag 6 februari 2006 @ 00:56:37 #199
73209 dnzl
Minimalist.
pi_34782031
Ik ga van de zomer ook naar Thailand. Twee vrienden van mij trekken daar dan al 2 maanden rond (zij blijven 5/6 maanden) en ik kom dan voor 5/6 weken!!

Super spannend en weet nog niet goed wat ik ervan moet verwachten (verkapte tvp dus ).
  maandag 6 februari 2006 @ 00:58:10 #200
6941 APK
Factual, I think.
pi_34782076
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:56 schreef dnzl het volgende:

Super spannend en weet nog niet goed wat ik ervan moet verwachten (verkapte tvp dus ).
Regen.

Maar wel lekkere regen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')