Weet je nog een goed hotel? En hoe kom je daar?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
erg leuk
vlak ervoor of erna is het zelfs leuker.
Denk het wel, ik was daar maar een week.quote:
Okee. Weet je welk strand dat was? Of welke plaats?quote:
hoe kom je waar?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
Weet je nog een goed hotel? En hoe kom je daar?
Het eiland.quote:
quote:het hotel waar ik zat daar ben ik de naam van vergeten maar het waren echt chille bungalows. wel een half uur rijden van het full moon strand af maar aan de andere kant wel weer 5 minuten van de Amsterdam Bar afhet personeel daar is wel de hele dag stoned
kan het wel weer ff vragen als je geinteresseerd bentquote:
Als het niet teveel moeite is: graag!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan het wel weer ff vragen als je geinteresseerd bent
op dat eiland kan je volgens mij op verschillende manieren komen, het is iig niet moeilijk om daar te komen.
het zit wel een eindje buiten de 'bewoonde' wereld, ongeveer 10 minuten met de scooter naar het stadje waar de boten aankomen. en het strand is ook niet echt goed, zeker niet om te zwemmen. maar de bungalows zelf zijn erg relaxed en het complex ziet er goed uit. en het belangrijkste: iedere bungalow heeft haar eigen hangmatquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:21 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als het niet teveel moeite is: graag!
Ik ben nu veel resorts aan het zoeken op Internet en soms staan er erg coole plaatjes van accommodaties, maar als je de verhalen van gasten leest dan geeft dat een totaal ander beeld.
De naam ben ik vergeten, maar als je gewoon een nachtje op de party beach slaapt en de boot neemt naar het volgende strand -lopen kan ook- kun je het volgend jaar als tip aan fokkers die naar Phanghan gaan geven.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Okee. Weet je welk strand dat was? Of welke plaats?
Ik zou gewoon gaan en ergens slapen -zonder vooraf te boeken- waar het betaalbaar is. Of ben je op familiereis met drie kinderenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:21 schreef sizzler het volgende:
Ik ben nu veel resorts aan het zoeken op Internet en soms staan er erg coole plaatjes van accommodaties, maar als je de verhalen van gasten leest dan geeft dat een totaal ander beeld.
Het strand na het strand waar de FMP's gehouden worden. Moet lukken:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Okee. Weet je welk strand dat was? Of welke plaats?
ja precies, gewoon even een paar bekijken en dan kiezenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan en ergens slapen -zonder vooraf te boeken- waar het betaalbaar is. Of ben je op familiereis met drie kinderen
Die instelling had ik ook, maar heel veel hotels hebben de eis dat als je rond de FMP wil overnachten, dat je dan minimaal een week moet blijven vanwegen de extreem hoge vraag naar kamers rond die tijd. Ik zit er ook nog aan te denken iets op Samui te boeken en dan een boot te nemen oid.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan en ergens slapen -zonder vooraf te boeken- waar het betaalbaar is. Of ben je op familiereis met drie kinderen
Staat niet op het kaartje, maar het is 10 minuten met een boot of 30 minuten lopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het strand na het strand waar de FMP's gehouden worden. Moet lukken:
[afbeelding]
Ik slaap nooit in hotels. Neem gewoon een bungalow.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:39 schreef sizzler het volgende:
[..]
Die instelling had ik ook, maar heel veel hotels hebben de eis dat als je rond de FMP wil overnachten, dat je dan minimaal een week moet blijven vanwegen de extreem hoge vraag naar kamers rond die tijd. Ik zit er ook nog aan te denken iets op Samui te boeken en dan een boot te nemen oid.
Als ze 300 bath kosten is dat idd nogal een verschil!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik slaap nooit in hotels. Neem gewoon een bungalow.
Ik zou het niet doen. 2000 bahtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:49 schreef sizzler het volgende:
Als ze 300 bath kosten is dat idd nogal een verschil!
http://www.r24.org/thaila(...)imarnsamut/pictures/ hier betaal je bv 2000 bath voor!
Gewoon de boot naar boven nemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:49 schreef sizzler het volgende:
jammer dat je geen naam weet
Hoe weet je dat, als je de naam niet meer weet.quote:
Omdat ik de naam zou herkennen als ik 'em weer zou zien.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, als je de naam niet meer weet.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat ik de naam zou herkennen als ik 'em weer zou zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |