Hoi Beery...wil je foto's van het resort cq appartement of van de pier en het dorp?quote:Op zondag 20 november 2005 20:59 schreef beery het volgende:
Pieldeprutkarbonkel, zou jij nog wat fotos willen posten van Koh Samet? Bij voorkeur van de area waar jij het eerder over hebt gehad (bij Saikaew Hill Resort vlakbij de pier)
Zoek de foto's ff op.quote:Op zondag 20 november 2005 21:52 schreef beery het volgende:
Foto's van het appartement zijn prima, daar liep ik eigenlijk ook op te azen. (je mag ze ook mailen als het er veel zijn, zie mijn profiel)
BKK - Pattaya met de taxi? toch wel een ritje van 3 uur als hij een beetje doorkachelt.... 1500 baht moet te doen zijn. Goed onderhandelen? Andere optie: taxi delen met een dikke Duitser die ook die kant opgaat![]()
Een taxi naar Pattaya vanaf Don Muang zal inderdaad iets van 1500 THB kosten, kan ook 1200 THB zijn, maar dan moet je de tol weer betalen (200 THB ofzo in totaal).quote:Op zondag 20 november 2005 21:30 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Kom om 13:35 aan op Bangkok....
Normaal gesproken ga ik dan met de airport bus naar Ekamai - Eastern Bus Terminal om de bus naar Samet te pakken...
Diit jaar ga ik echter met m'n vriendin en willen we zo snel mogelijk naar haar zus die Engelse les geeft in Banglamung - Pattaya...
Mag een taxi vanaf Don Muang naar Pattaya kosten? 1.500 Baht?
Goedkopere oplossing zonder dat je eerst Bangkok in moet?
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:49 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hey Ozzie
Is dat fraaie optrekje ook te huur?
Ligt in de buurt van Rayong toch?
Ook nog een leuk fotootje voor Gert:quote:Op maandag 21 november 2005 12:31 schreef Gert het volgende:
Kun je óók in het hoogseizoen (begin januari) nog makkelijk accomodatie vinden op Ko Phangan?
Jij zult je nog wel even achter de oren krabben als je in dezer dagen op Schiphol in een natte sneeuwbui staat te koekeloeren...quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:06 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh wat zal ik blij zijn als ik straks niet meer 100* per dag nee hoef te zeggen tegen een tuktuk, iemand die een pak wil laten maken of wat dan ook. Ben het redelijk zat hier. Was een stuk beter buiten Bangkok
Precies...de eerste tuktuk driver die me lastig valt geef ik een zoen op z'n voorhoofd..quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef beery het volgende:
[..]
Jij zult je nog wel even achter de oren krabben als je in dezer dagen op Schiphol in een natte sneeuwbui staat te koekeloeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |