abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32396779
Voordeel van Samui is wel dat als je het niks vindt gewoon de boot naar het backpackers eiland Ko Phangan kan nemen (half uurtje)....het belangrijkste strand op Ko Phangan, Haad Rin, is de plek als je een party zoekt maar is wel erg druk, zeker als er een full moon party is...

Als je rust zoekt kan ik Thong Nai Pan Yai aanbevelen in het noorden van Ko Phangan....daar hebben ze tevens de meest idyllische beach bar.....redelijk hoog gehalte mensen met kids though vanwege het ondiepe water.

[ Bericht 18% gewijzigd door Pieldeprutkarbonkel op 19-11-2005 13:13:28 ]
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:07:35 #152
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32396841
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Samet junkie meldt zich

Er is op Samet volop accomodatie (bungalowtjes) voor rond de 500 Baht met eigen badkamer..

Het strand waar Naga's, Tok's, Jep's en Silversands zit is het belangrijkste backpacker deel van het eiland... deze 4 hebben allemaal restaurant / bar / bungalows

Persoonlijke favoriet: Tok's Little Huts.....bungalows tussen 400 en 600 Baht.
En waar je in de stad misschien aircon wil, op een eiland, zeker op Samet volstaat een fan room, en die alleen maar koude douche valt best mee, zo koud is het nu ook weer niet en het is lekker verfrissend!

Wil je persé aircon en tv en hot water shower, dan zit je al gauw op de 1500 THB per nacht

Als je trouwens in de periode december / januari gaat, en je wilt wat gaan vliegen, boek dan nu via Air Asia, want er lopen een aantal leuke aanbiedingen.
Als is het wel vervelend dat als ik juist naar KL moet, ze de hoofdprijs voor de tickets rekenenen.. (Chinees Nieuwjaar ) gewoon 50 Euro... normaal lukt me dat voor goedkoper, en nee ik krijg deze tickets helaas niet terug.. ik ga op bezoek bij een vriendin van mij
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_32397050
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

En waar je in de stad misschien aircon wil, op een eiland, zeker op Samet volstaat een fan room, en die alleen maar koude douche valt best mee, zo koud is het nu ook weer niet en het is lekker verfrissend!

Wil je persé aircon en tv en hot water shower, dan zit je al gauw op de 1500 THB per nacht

Als je trouwens in de periode december / januari gaat, en je wilt wat gaan vliegen, boek dan nu via Air Asia, want er lopen een aantal leuke aanbiedingen.
Als is het wel vervelend dat als ik juist naar KL moet, ze de hoofdprijs voor de tickets rekenenen.. (Chinees Nieuwjaar ) gewoon 50 Euro... normaal lukt me dat voor goedkoper, en nee ik krijg deze tickets helaas niet terug.. ik ga op bezoek bij een vriendin van mij
we hebben zelfs een hekel aan aircon rooms Doe dan maar een koelkast

Zal eens kijken bij Air Asia, maar we hebben eigenlijk niet een echt plan. Een ticket heen en terug naar Bangkok en een visum voor Laos
pi_32397065
Visum voor Laos kan je gewoon aan de grens kopen hoor.
pi_32397177
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Samet junkie meldt zich

Er is op Samet volop accomodatie (bungalowtjes) voor rond de 500 Baht met eigen badkamer..

Het strand waar Naga's, Tok's, Jep's en Silversands zit is het belangrijkste backpacker deel van het eiland... deze 4 hebben allemaal restaurant / bar / bungalows

Persoonlijke favoriet: Tok's Little Huts.....bungalows tussen 400 en 600 Baht.
volgens mij is dat een nogal druk stukje, redelijk in het noorden. Klopt dat?

We zijn niet zo backpackers gericht hoor. Zitten meestal precies tussen de backpackersholen en de koffertoeristen in. Identiteitscrisis, ik weet het Gelukkig vallen deze accomodaties niet in vooropgezette hokjes, zodat de koffertoeristen, en ook de officieel verklaarde backpackers on a budget eraan voorbij gaan.
En daar houden wij dus van.

Hoe is het verderop op Koh Samet?
pi_32397202
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:16 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Visum voor Laos kan je gewoon aan de grens kopen hoor.
Alleen 15 daags. We hebben echt meer nodig (als in 30 daags). LAO PDR (peoples democratic republic / please don't rush)
pi_32397246
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Tenzij je per maand huurt....zit zelf altijd bij Saikaew Hill Resort vlakbij de pier...woonkamer, slaapkamer, keuken, warme douche, airco, tv en koelkast voor maar 8.000 Baht (160 Euro) per MAAND

Het leuke is dat dit resort een dorp op zich is met allemaal longtermers...

Dit is een blok met 4 appartementen....daar hebben ze d'r ongeveer 8 van.

Zoals de naam al zegt staan deze appartementen op een berg en heb je aan 2 kanten uitzicht op de turqoise blauwe zee!

[ Bericht 6% gewijzigd door Pieldeprutkarbonkel op 19-11-2005 13:54:56 ]
pi_32397442
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:25 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Tenzij je per maand huurt....zit zelf altijd bij Saikaew Hill Resort vlakbij de pier...woonkamer, slaapkamer, keuken, warme douche, airco, tv en koelkast voor maar 8.000 Baht (160 Euro) per MAAND

Het leuke is dat dit resort een dorp op zich is met allemaal longtermers...

[afbeelding]

Dit is een blok met 4 appartementen....daar hebben ze d'r ongeveer 8 van.
Ik geloof dat we dat zomaar een maandje zouden kunnen huren. Of langer.

Kun je in dat resort ook iets voor een weekje huren, zeg maar om even proef te draaien?

edit: getver, ik krijg opeens zin om m'n huis hier in Nederland te verkopen.... kun je daar gemakkelijk retired mee wezen..... op je dertigste
pi_32397773
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:22 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

volgens mij is dat een nogal druk stukje, redelijk in het noorden. Klopt dat?

We zijn niet zo backpackers gericht hoor. Zitten meestal precies tussen de backpackersholen en de koffertoeristen in. Identiteitscrisis, ik weet het Gelukkig vallen deze accomodaties niet in vooropgezette hokjes, zodat de koffertoeristen, en ook de officieel verklaarde backpackers on a budget eraan voorbij gaan.
En daar houden wij dus van.

Hoe is het verderop op Koh Samet?
Het eerste strand waar je komt als je vanaf de pier door het dorp rijdt is Hat Sai Kaew...dit strand is het drukste strand met veel package toeristen en veel Thaise dagjesmensen...vooral in het weekend is het hier erg druk met dagjesmensen vanuit Bangkok.

Het 2e strand Ao Hin Khok / Ao Phai is het backpackersdeel...veel jonge mensen...en het belangrijkste uitgaansgebied van Samet.

Verder naar beneden wordt het steeds rustiger...met uitzondering van Ao Wong Duan...dit is weer een erg druk strand met een iets ouder publiek, ook veel georganiseerde reizigers verblijven hier.

Rondom het eiland zijn er nog diverse rustige strandjes waar een paar bungalows staan.

Het eiland is erg klein en behalve uitrusten en uitgaan is er niet veel te doen...de meeste mensen verblijven er daarom slechts een aantal dagen tot een week.

Sommigen kunnen het er echter maanden volhouden
pi_32397888
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Kun je in dat resort ook iets voor een weekje huren, zeg maar om even proef te draaien?
Je kan het wel voor een week huren maar dan wordt het veel duurder...een aantal appartementen houden ze apart voor dagjesmensen cq weekenders...kost dan 1500 Baht per dag!
pi_32398303
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:48 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Je kan het wel voor een week huren maar dan wordt het veel duurder...een aantal appartementen houden ze apart voor dagjesmensen cq weekenders...kost dan 1500 Baht per dag!
we zijn serieus op zoek naar iets om langere tijd te blijven. Op langere termijn zouden we graag een vast uitvalsbasis hebben in ZO Azie. We hebben tijdens een vorige reis als een uitgebreid gesproken met long term stayers in Chiang Rai, en ook gekeken of we wat geschikts zagen. Om een keer een paar maanden op een vaste plek te blijven, kijken hoe dat bevalt.

Met de bedoeling op termijn daar te wonen, en mee en dan terug te komen naar Nederland om een klus te doen

Dus als we Ko Samet komen, gaan we zeker eens kijken hoe dat werkt en voelt in dat resort.

Zou je zoiets wel voor een maand bijvoorbeeld kunnen huren, of moet je het voor die prijs echt een jaar of iets dergelijks huren? Het wordt nu een expats topic, maar ik vind het toch wel erg boeiend
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:44 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]Het eiland is erg klein en behalve uitrusten en uitgaan is er niet veel te doen...de meeste mensen verblijven er daarom slechts een aantal dagen tot een week.

Sommigen kunnen het er echter maanden volhouden
tsja, die eilandjes ken ik, en het zou niet de eerste keer zijn dat 1 week er 2, 3, 4 worden. Opstaan. Ontbijtje. Hangmatje. Duikje. Zee turen. He is het al zo laat? Boodschapjes. Biertje. Boekje. Hapje eten. Beetje ouwehoeren. He is het al zo laat? Slapen. Morgen gaan we echt iets doen....
pi_32398454
Geloof dat jij het wel leuk gaat vinden op Samet !

Je kan bij Saikaew Hills gewoon voor een maand huren hoor...is wel redelijk gewild en omdat ik in het verleden nooit had gereserveerd verbleef ik de eerste week of 2 altijd bij Tok's...

Er zitten op zo'n klein eiland verrassend veel longtermers en expats!

Ben ervan overtuigd dat wanneer je het voor een jaar huurt nog een stuk goedkoper krijgt....heb prijzen van 6.000 Baht per maand gehoord.

Als je het telefoonnummer van Meki the Manager wilt kan ik het wel even voor je opzoeken.
pi_32398626
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 14:12 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als je het telefoonnummer van Meki the Manager wilt kan ik het wel even voor je opzoeken.
Doe 'ns als je wilt. Mail adres staat in mijn profiel.
pi_32406619
N.a.v. Indonesie topic...

Makkelijkste manier om verkopers / touts / guides / tuktuk drivers af te wimpelen...

Mai au kap ( nee bedankt ) ( of mai au ka als je een meissie bent)

Werkt erg goed omdat ze dan denken dat je al langer in Thailand bent en niet in hun trukjes trapt!

Onthouden dusss
  zaterdag 19 november 2005 @ 20:46:10 #165
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32408024
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 20:03 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
N.a.v. Indonesie topic...

Makkelijkste manier om verkopers / touts / guides / tuktuk drivers af te wimpelen...

Mai au kap ( nee bedankt ) ( of mai au ka als je een meissie bent)

Werkt erg goed omdat ze dan denken dat je al langer in Thailand bent en niet in hun trukjes trapt!

Onthouden dusss
He He Het werkt inderdaad wel als ze het idee hebben dat je er al wat vaker komt. In Rayong heb ik nu de 'status' bereikt dat ze me niet eens meer aanspreken, zelfs de motorcycle taxi's bieden me geen lift meer aan als ik met de bus (meestal vanuit Bangkok) aankom...

Enige vreemde is, de laatse keer kwam een vriendin uit Chon Buri even voor een weekendje naar Rayong / Ko Samet en gelijk vlogen de aasgieren op ons af
Maar ja helaas weet ik waar de blauwe bus (songtaew) staat, en de locals die ons wel een gratis lift (voor 500 THB ) naar Bahn Phe wilde geven maar afgewimpeld.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_32418373
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:48 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Waarom ga je niet naar Ko Samet of Ko Chang.....daar heb je de beste kans op mooi weer...
Omdat ik met een heel eigenwijs iemand op reis ben die perse hierheen moest. Want als de lonely planet dat zegt dan is het zo.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_32419358
Zit binnenkort weer op Samet en vroeg me af waar de dichtstbijzijnde MBK achtige toko zit.

Voor zover ik weet zit er in Rayong alleen een Big C, Tesco en Makro....

Zit er in Pattaya ook een soort MBK of moet ik echt naar Bangkok?
  zondag 20 november 2005 @ 10:25:09 #168
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32419654
quote:
Op zondag 20 november 2005 09:49 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Zit binnenkort weer op Samet en vroeg me af waar de dichtstbijzijnde MBK achtige toko zit.

Voor zover ik weet zit er in Rayong alleen een Big C, Tesco en Makro....

Zit er in Pattaya ook een soort MBK of moet ik echt naar Bangkok?
Je moet niet vergeten Leamtong in Rayong Okee is dan wel geen MBK, maar is wel een echte 'shopping mall'.
Met zelfs een redelijk grote bioscoop, inclusief soundtrack movies! Er is ook een foodcourt aanwezig, iets wat ook in de Tesco of Big C zit.

In Pattaya heb je het Royal Garden Plaza, is vergelijkbaar met Leamtong in Rayong, met het hele grote verschil dat je een heleboel oude mannetjes met een jong thais 'vriendinnetje' tegenkomt
(Al moeten ze dat lekker zelf weten, de dames varen er wel bij heb ik het idee )

Maar waar ben je naar opzoek als je een MBK achtige toko zoekt? Meer dan je Kau Pat / Pad Thai en Singha / Chang biertje heb je toch niet nodig op Ko Samet?
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_32419736
quote:
Op zondag 20 november 2005 10:25 schreef ozzietukker het volgende:

Maar waar ben je naar opzoek als je een MBK achtige toko zoekt? Meer dan je Kau Pat / Pad Thai en Singha / Chang biertje heb je toch niet nodig op Ko Samet?
Ben voornamelijk op zoek naar kleding en schoenen....

Ben idd ook wel eens bij Leamtong geweest maar het kleding aanbod is echt beroerd...is dat anders bij the Royal Garden Plaza? Daar ben ik nl. nog nooit geweest..
  zondag 20 november 2005 @ 11:22:33 #170
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32420350
quote:
Op zondag 20 november 2005 10:33 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Ben voornamelijk op zoek naar kleding en schoenen....

Ben idd ook wel eens bij Leamtong geweest maar het kleding aanbod is echt beroerd...is dat anders bij the Royal Garden Plaza? Daar ben ik nl. nog nooit geweest..
Kleding aanbod op Leamtong is inderdaad beroerd... en bij de stalletjes, mocht je een 'fake dieselshirt' willen aanschaffen, echt onderhandelen is er niet bij.. het is 199 THB en thats it.. er kan niks meer af Uiteraard koop ik dan niks....

Royal Garden Plaza heeft wel wat meer, en duurdere kledingwinkels (zelfs echte merkenzaken), en mocht je opzoek zijn naar fake goodies, die zijn er ook volop zodat je prima kunt onderhandelen, voor de beginner, 150 THB voor een dieselshirt is een redelijke prijs.
Bovendien hoef je 's avonds in Patat ja ongetwijfeld niet alleen naar bed... (Nee, geen ervaring mee, maar de indruk die ik krijg als ik er een keer ben (Patat ja) dat de dames van plezier overal aanwezig zijn. (of ze zitten gewoon voor hun lol met zijn allen op een bankje in de shopping malls )
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_32420454
Toch maar 's bij Royal Garden Plaza kijken...

En wat de meissies betreft.....geloof niet dat m'n vriendin dat kan waarderen.
pi_32422337
test

zondag 20 november 2005 @ 16:22:06 #173
93224 beery
Ken jij mij nog?
pi_32427817

ik jou wel.....
pi_32431732
Mag ik ook meedoen?

Ao Pai - Ko Samet:

Thong Nai Pan Yai - Ko Phangan:

Haad Rin - Ko Phangan:

zondag 20 november 2005 @ 18:57:49 #175
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_32432001
Beery, pimp hier met die vette foto van zonsondergang op Koh Phangan dan...
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_32432578
Ja kom 's op met die foto's.....indahnesia.com haalt ons bijna in met z'n topic !
  zondag 20 november 2005 @ 20:50:01 #177
93224 beery
Ken jij mij nog?
pi_32435134
Nou vooruit dan maar weer, eigenlijk doelde ik erop dat ik bijna dezelfde foto had gemaakt als alter.ego van Hua Hin (een week of 6 geleden).... Maargoed daar komen ze:

Foto's Ko Phangan, Tropicana Resort, Thong Sala Bay, ver van Haad Rin....November 2004 samen met vriend Sosa. Hier hebben we ons een weekje kunnen voorbereiden op de Full moon party.

ik jou wel.....
  zondag 20 november 2005 @ 20:59:02 #178
93224 beery
Ken jij mij nog?
pi_32435373
Pieldeprutkarbonkel, zou jij nog wat fotos willen posten van Koh Samet? Bij voorkeur van de area waar jij het eerder over hebt gehad (bij Saikaew Hill Resort vlakbij de pier)
ik jou wel.....
pi_32436415
Kom om 13:35 aan op Bangkok....

Normaal gesproken ga ik dan met de airport bus naar Ekamai - Eastern Bus Terminal om de bus naar Samet te pakken...

Diit jaar ga ik echter met m'n vriendin en willen we zo snel mogelijk naar haar zus die Engelse les geeft in Banglamung - Pattaya...

Mag een taxi vanaf Don Muang naar Pattaya kosten? 1.500 Baht?

Goedkopere oplossing zonder dat je eerst Bangkok in moet?

[ Bericht 2% gewijzigd door Pieldeprutkarbonkel op 20-11-2005 21:40:33 ]
pi_32436486
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:59 schreef beery het volgende:
Pieldeprutkarbonkel, zou jij nog wat fotos willen posten van Koh Samet? Bij voorkeur van de area waar jij het eerder over hebt gehad (bij Saikaew Hill Resort vlakbij de pier)
Hoi Beery...wil je foto's van het resort cq appartement of van de pier en het dorp?

Van het appartement heb ik nog wel meer foto's maar van de pier en en dorp volgens mij niet...pier en dorp zijn ook niet echt geweldig hoor...oude pier en oud dorp...geen strand of palmboom daaro.

[ Bericht 6% gewijzigd door Pieldeprutkarbonkel op 20-11-2005 21:38:46 ]
  zondag 20 november 2005 @ 21:52:04 #181
93224 beery
Ken jij mij nog?
pi_32437102
Foto's van het appartement zijn prima, daar liep ik eigenlijk ook op te azen. (je mag ze ook mailen als het er veel zijn, zie mijn profiel)

BKK - Pattaya met de taxi? toch wel een ritje van 3 uur als hij een beetje doorkachelt.... 1500 baht moet te doen zijn. Goed onderhandelen? Andere optie: taxi delen met een dikke Duitser die ook die kant opgaat
ik jou wel.....
pi_32437295
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:52 schreef beery het volgende:
Foto's van het appartement zijn prima, daar liep ik eigenlijk ook op te azen. (je mag ze ook mailen als het er veel zijn, zie mijn profiel)

BKK - Pattaya met de taxi? toch wel een ritje van 3 uur als hij een beetje doorkachelt.... 1500 baht moet te doen zijn. Goed onderhandelen? Andere optie: taxi delen met een dikke Duitser die ook die kant opgaat
Zoek de foto's ff op.

Stap alleen in een taxi met een dikke, wittensokkeninsandalendragende Duitser als ik 1500 Baht toe krijg...
pi_32437826
Foto's van Saikaew Hill Resort - Ko Samet...

zondag 20 november 2005 @ 23:29:13 #184
93224 beery
Ken jij mij nog?
pi_32440330
Thanks , ziet er goed uit voor 160 euro in de maand
ik jou wel.....
  maandag 21 november 2005 @ 07:28:10 #185
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32445008
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:30 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Kom om 13:35 aan op Bangkok....

Normaal gesproken ga ik dan met de airport bus naar Ekamai - Eastern Bus Terminal om de bus naar Samet te pakken...

Diit jaar ga ik echter met m'n vriendin en willen we zo snel mogelijk naar haar zus die Engelse les geeft in Banglamung - Pattaya...

Mag een taxi vanaf Don Muang naar Pattaya kosten? 1.500 Baht?

Goedkopere oplossing zonder dat je eerst Bangkok in moet?
Een taxi naar Pattaya vanaf Don Muang zal inderdaad iets van 1500 THB kosten, kan ook 1200 THB zijn, maar dan moet je de tol weer betalen (200 THB ofzo in totaal).
Taxi doet er trouwens 2 tot 2,5 uur over... (Althans dat idee heb ik daar het naar Rayong voor 3 uur duurt, en dat is toch verder weg). (Ook gelijk 2000 THB, al heb ik dat nog nooit gedaan, als ik al direct vervoer nodig hebt is er een 'vriend van de familie' welke de rit voor 1000 THB doet.)
Overigens, waarom niet met de taxi naar Ekkemai, iets van 200 THB, en dan met de bus naar Pattaya? Dat is iets van 100 THB ofzo... doet er ook 2 uurtjes over.. heb je 1200 THB over om te besteden aan je vriendin.

Welke een zus heeft die engelse les geeft in Pattaya (You smoke? Chai I smoke )
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_32445262
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:22 schreef beery het volgende:
[afbeelding]

goed gezien
  Moderator maandag 21 november 2005 @ 12:31:36 #187
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32449584
Kun je óók in het hoogseizoen (begin januari) nog makkelijk accomodatie vinden op Ko Phangan?

En kan iemand ons accomodatie aanraden op Ko Samui?
Het mag middenin het "gekkenhuis" zijn, want daar gaan we juist voor.
(maar het hoeft ook weer niet pál boven een discotheek te zijn. )

Zodra we echt schoon genoeg van de teringherrie en de drukte hebben, willen we dan verder naar Phangan.
Kunnen we daar op de bonnefooi naar toe, begin januari? Er is ook een FMP in de tijd dat wij daar zijn, maar ik neem aan dat alleen Haad Rin dan een kermis is? Of staat de accomodatiecapaciteit op het hele eiland dan onder druk?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32449884
Rond de Full Moon Party (dacht 14 jan.) staat idd de hele accomodatiecapaciteit onder druk....dicht bij Haad Rin is het dan heel erg moeilijk iets te vinden maar niet onmogelijk...op de andere stranden is het dan ook druk maar je vindt zeker iets en als je geen speciale voorkeur voor een bepaalde bungalowtoestand hebt zou ik geen reservering maken..
  maandag 21 november 2005 @ 13:18:11 #189
93224 beery
Ken jij mij nog?
pi_32450775
Accomodatie op Samui?

Zoals je waarschijnlijk weet zijn er 2 grote plaatsen: Lamai en Chaweng.
Chaweng is groot druk en heeft veel disco en bars. Lamai is Chaweng in het klein. Ik zorgde er altijd voor dat ik in Lamai verbleef en een aantal keren per week zwaar ging stappen in Chaweng. Kon ik de volgende dag toch nog lekker bijkomen zonder al die pokkeherrie.

Ik heb alleen maar adresjes in Lamai dus...

Maar dit is de beste denk ik "Thong Ta Kian Villa" of bij de buren "silver beach resort"
ligt in principe tussen Lamai (5 minuten met brommer) en Chaweng (15 minuten) in en heeft een prive strand.
Thong Ta Kian Villa: 077-230978, eigenaar heet Jay (bungalows fan +/- 500 baht, air 1000 baht)
Silver beach resort: 077-422478 (bungalows fan +/- 500 baht, air 1000 baht)
als je echt rustig wilt zitten (in de bergen van Lamai): www.mvpr.info (wel 30 minuten van Chaweng met de brommer....)

strand silver beach / thong ta kian villa

thong ta kian villa

ik jou wel.....
pi_32513433
Hier is het ook al een tijdje stil....

Wie gaat er nog meer overwinteren in Thailand?

woensdag 23 november 2005 @ 18:27:46 #191
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32514202
@ karbonkeldinges He he jij wil dit topic zeker net zo hard laten lopen als het indonesië topic

Ik ga erheen.. was al bekend.. al ben ik dit keer meer buitenTthailand dan in Thailand.. en dat is jammer.. had graag meer tijd rondgebracht in Chon Buri (maar ja, dat moet ik dan maar eind mei / begin juni gaan goedmaken).

Ik moet trouwens maar eens foto's gaan invoegen van mijn optrekje.. nou ja mijn.. het is van mijn familie, maar die zitten meer in Nederland dan ik

let op de details linksonderin van mijn tuinkabouters

[ Bericht 10% gewijzigd door ozzietukker op 23-11-2005 18:43:19 ]
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_32514842
Hey Ozzie

Is dat fraaie optrekje ook te huur?

Ligt in de buurt van Rayong toch?
  woensdag 23 november 2005 @ 18:50:28 #193
93224 beery
Ken jij mij nog?
pi_32514879
Nou ozzietukker kom maar op met die foto's, ik ben namelijk wel benieuwd.

ik heb zelf ook wel een leuke: Bayok Sky tower in BKK, een keer wat anders dan een fotootje van een relaxed strandje in het zuiden....

ik jou wel.....
  woensdag 23 november 2005 @ 18:55:57 #194
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32515011
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:49 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hey Ozzie

Is dat fraaie optrekje ook te huur?

Ligt in de buurt van Rayong toch?
Dit huis ligt inderdaad in de buurt van Rayong, 15 minuutjes brommeren (is 8 km) ervandaan, is een leuk klein dorpje waar de kinderen nog allemaal naar een blanke farang zwaaien en lachen.. al wordt het wel minder.. ze kennen me bijna allemaal daar....

Als je het wilt huren moet je wel een thaise (stief)neef van mij eruitschoppen, deze past op het huis als mijn familie of ik er niet ben... En hij is altijd blij als ik weer wegga, heeft hij dit mooie huis voor zich alleen inclusief UBC televisie
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  woensdag 23 november 2005 @ 19:00:29 #195
6941 APK
Factual, I think.
pi_32515142
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:31 schreef Gert het volgende:

Kun je óók in het hoogseizoen (begin januari) nog makkelijk accomodatie vinden op Ko Phangan?
Ook nog een leuk fotootje voor Gert:

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32515154
@Ozzie

Als die neef van je er woont houdt het op...maar heb wel serieuse interesse om het een over een paar weken voor een paar maanden, of vanaf medio volgend jaar voor onbepaalde tijd, te huren...

Mocht dat mogelijk zijn dan hoor ik het graag..
pi_32559687
Oeh wat zal ik blij zijn als ik straks niet meer 100* per dag nee hoef te zeggen tegen een tuktuk, iemand die een pak wil laten maken of wat dan ook. Ben het redelijk zat hier. Was een stuk beter buiten Bangkok
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:01:54 #198
93224 beery
Ken jij mij nog?
pi_32569494
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:06 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh wat zal ik blij zijn als ik straks niet meer 100* per dag nee hoef te zeggen tegen een tuktuk, iemand die een pak wil laten maken of wat dan ook. Ben het redelijk zat hier. Was een stuk beter buiten Bangkok
Jij zult je nog wel even achter de oren krabben als je in dezer dagen op Schiphol in een natte sneeuwbui staat te koekeloeren...
ik jou wel.....
pi_32569559
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef beery het volgende:

[..]

Jij zult je nog wel even achter de oren krabben als je in dezer dagen op Schiphol in een natte sneeuwbui staat te koekeloeren...
Precies...de eerste tuktuk driver die me lastig valt geef ik een zoen op z'n voorhoofd..

Nog 10 nachtjes slapen
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:21:41 #200
93224 beery
Ken jij mij nog?
pi_32570120
@ Pieldeprutkarbonkel: Hoelang ga je deze keer in thailand verblijven?
ik jou wel.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')