Coolquote:Op zondag 15 januari 2006 09:37 schreef ozzietukker het volgende:
Laatste post in het vorige topic was dat pietprutkarbonkel een bungalowresort heeft overgenomen?![]()
Tuurlijk krijgen Fokkers korting !quote:Op zondag 15 januari 2006 15:07 schreef Shakermaker het volgende:
Wow, helemaal te gek. Wat een stap, man. Ik ben jaloers op je. Hoeveel korting krijgen Fokkers trouwens?
verkoop ansichtkaarten met mooie foto's van je bungalows.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Tuurlijk krijgen Fokkers korting !
Heb helaas nog geen website, moeten ook eerst de toko tiptop maken waarna we een fotograaf en een graphic designer ( vrienden van ons ) een brochure en website laten maken..
Heb eigenlijk totaal geen idee hoe ik m'n bungalows ga promoten in Holland..iemand uit de reisbranche met tips ?
Ik denk niet dat je daar een antwoord op gaat krijgen.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef jimjim1983 het volgende:
wat kostte het eigenlijk allemaal, als ik vragen mag?
Zorgen dat je in de Lonely Planet komt. Website, veel internet marketing. Veel (positieve) reviews. Wij hebben toen in Thailand veel toko's geprobeerd die in de LP stonden en op websites met goede reviews.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Tuurlijk krijgen Fokkers korting !
Heb helaas nog geen website, moeten ook eerst de toko tiptop maken waarna we een fotograaf en een graphic designer ( vrienden van ons ) een brochure en website laten maken..
Heb eigenlijk totaal geen idee hoe ik m'n bungalows ga promoten in Holland..iemand uit de reisbranche met tips ?
Valt allemaal reuze mee...precieze bedrag laat ik liever in het midden...we leasen het geheel voor een periode van 3 jaar en moeten per 3 maanden vooruit betalen...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef jimjim1983 het volgende:
wat kostte het eigenlijk allemaal, als ik vragen mag?
zo hoort hetquote:Op zondag 15 januari 2006 18:12 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
We hebben overigens niet het idee om veel geld te gaan verdienen in Thailand...we willen hier gewoon wonen en een relaxte baan. We hoeven er geen geld aan over te houden.
Ik vind de Lonely Planet meestal volkomen achterhaald, zeker als het Thailand betreft omdat alles daar zo snel veranderd. Een vermelding is natuurlijk uiterst belangrijk, maar volgens mij is het in het begin misschien een goed idee om net iets onder de marktprijs te gaan zitten en te zorgen dat je een goede bar/keuken en vriendelijk personeel hebt. Grote kans dat de gasten dan blijven ontbijten en een drankje komen drinken. Daar valt ook flink mee te verdienen.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zorgen dat je in de Lonely Planet komt. Website, veel internet marketing. Veel (positieve) reviews. Wij hebben toen in Thailand veel toko's geprobeerd die in de LP stonden en op websites met goede reviews.
We hoeven er eigenlijk niks aan te verbouwen...het is 4 jaar geleden gebouwd door een familie die op diverse plaatsen in Thailand (met name Ko Samet, Ko Chang en Ko Samui) grote resorts heeft, maar hebben vrijwel direct daarna hun interesse verloren...ze zijn nogal druk met andere grotere zaken...mijn bungalowresort (tering dat klinkt goed...eerste keer dat ik dat typquote:Op zondag 15 januari 2006 18:14 schreef Jaguarized het volgende:
Wat moet je er allemaal aan verbouwen en hoe lang denk je dat dat gaat duren voordat je gasten kan ontvangen?
Ah ok op die manier.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:20 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
We hoeven er eigenlijk niks aan te verbouwen...het is 4 jaar geleden gebouwd door een familie die op diverse plaatsen in Thailand (met name Ko Samet, Ko Chang en Ko Samui) grote resorts heeft, maar hebben vrijwel direct daarna hun interesse verloren...ze zijn nogal druk met andere grotere zaken...mijn bungalowresort (tering dat klinkt goed...eerste keer dat ik dat typ) is nooit geopend geweest..
Een enkel keertje overnachten er mensen als er in hun andere resorts geen plaats is....maar de tv's, airco etc zijn allemaal zo goed als nieuw...de bar is een beetje stoffig and that's it...
We willen de inrichting van de bungalows en de aankleding van de bar wat opleuken en dan houdt het wel op.
We openen a.s. vrijdag !
Ik gok: Twee farang of 12 Thai + 7 koelboxen met eten voor 5 dagen.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:29 schreef _dirkjan_ het volgende:
hoeveel mensen passen er in een bungalow?
Heeft toch niks met de luchthaven te maken maar meer met de maatschappij?quote:
Maar iedereen had wel die Lonely Planet. Echt iedereen die we tegenkwamen qua toeristen. Behalve de dikke Engelsen en Duitsers die een vrouw kwamen kopen natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind de Lonely Planet meestal volkomen achterhaald, zeker als het Thailand betreft omdat alles daar zo snel veranderd. Een vermelding is natuurlijk uiterst belangrijk, maar volgens mij is het in het begin misschien een goed idee om net iets onder de marktprijs te gaan zitten en te zorgen dat je een goede bar/keuken en vriendelijk personeel hebt. Grote kans dat de gasten dan blijven ontbijten en een drankje komen drinken. Daar valt ook flink mee te verdienen.
Volgens mij heb ik in Bangkok airport wel mijn persoonlijk record wachten bij de immigratie verbrokenquote:Op maandag 16 januari 2006 08:36 schreef renzell het volgende:
APK- ja tuurlijk, of misschien lag het zelfs vooral aan de aard van dat ene vrouwtje alchter die en die balie honderdzoveel die mij net hielp en die toevallig in een erg goede bui was die dag...Hoe dan ook: voor mij kan Bangkok airport niet meer stuk.
![]()
Mooie foto's!
Oeh, ik krijg ook weer zin!!!
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in Bangkok airport wel mijn persoonlijk record wachten bij de immigratie verbroken![]()
Wow dat ziet er goed uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:06 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Kan het zelf ook nog niet helemaal geloven maar het is toch echt waar...we waren het niet eens van plan...maar we konden deze kans niet aan ons voorbij laten gaan...zoals sommigen van jullie weten kom ik sinds een jaar of 4 elk jaar voor een paar maanden naar Samet en ik ken derhalve een heleboel mensen op dit kleine eilandje...via via werd ons dit resort aangeboden en voila Pieldeprutkarbonkel woont in Thailand![]()
Het zijn 6 luxe bungalows met airco, tv, minibar en een openlucht warme douche waar iedereen de mond van openvalt...de eerste 2 bungalows staan op het strand, daarachter staan er dan nog 4..de bar staat op palen en staat ook grotendeels op het strand..
Heb inmiddels een paar foto's geupload...er moet nog e.e.a. gebeuren maar zo krijgen jullie alvast een indruk van mijn toko
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet te toeristisch, wit strand en toch een beetje vertier -> Ko Samet natuurlijk !quote:Op maandag 16 januari 2006 12:54 schreef marbe het volgende:
Ik ben eruit en ik ga in mei naar Thailand maar ik zie op het moment even de ( palm) bomen door het bos niet meer. Kortom ik weet niet waar ik in Thailand naar toe moet. Ik wil 15 dagen (helaas langer kan ik niet) naar een wit palmbomen strand, niet te toeristisch maar er moet wel een beetje vertier zijn ( en geen salou toestanden.) Ik heb alle fok commentaren doorgelezen en nu weet ik het helemaal niet meer. Ik zelf zit toch te denken aan koh samui maar ik lees ook weer dat het een enorm toeristisch gebeuren is. Kortom ....HELP
Ja ik zag het, echt supergaafquote:Op maandag 16 januari 2006 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Niet te toeristisch, wit strand en toch een beetje vertier -> Ko Samet natuurlijk !
Weet nog wel een heel tof bungalowresort![]()
Wat kost een bungalow per nacht in oktober 2006 voor een Fok member met aanhangquote:Op maandag 16 januari 2006 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Niet te toeristisch, wit strand en toch een beetje vertier -> Ko Samet natuurlijk !
Stoer hoor!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
En voor adviezen voor goedkope vliegtickets ben je van harte welkom in Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3quote:
quote:
Wowww Pieldeprutkarbonkel !!! super zeg!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:06 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Kan het zelf ook nog niet helemaal geloven maar het is toch echt waar...we waren het niet eens van plan...maar we konden deze kans niet aan ons voorbij laten gaan...zoals sommigen van jullie weten kom ik sinds een jaar of 4 elk jaar voor een paar maanden naar Samet en ik ken derhalve een heleboel mensen op dit kleine eilandje...via via werd ons dit resort aangeboden en voila Pieldeprutkarbonkel woont in Thailand![]()
Het zijn 6 luxe bungalows met airco, tv, minibar en een openlucht warme douche waar iedereen de mond van openvalt...de eerste 2 bungalows staan op het strand, daarachter staan er dan nog 4..de bar staat op palen en staat ook grotendeels op het strand..
Heb inmiddels een paar foto's geupload...er moet nog e.e.a. gebeuren maar zo krijgen jullie alvast een indruk van mijn toko
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 01:56 schreef APK het volgende:
Mooie foto's van Koh Chang.![]()
Ik ben een keer naar dat eilandje op de 3de foto gezwommen. Op de weg terug had ik de stroom tegen en op een gegeven moment dacht ik dat ik zou verzuipen......
.... tot ik er achter kwam dat ik gewoon naar het strand kon lopen.![]()
En de rest van de foto's? Waar zijn die genomen?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:23 schreef jimjim1983 het volgende:
5 en 7 zijn van het national park net boven Hua Hinweet niets van een toer af
1.Ergens in de Jungle bij Chiangmaiquote:Op maandag 16 januari 2006 19:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
En de rest van de foto's? Waar zijn die genomen?
Prachtig!quote:
Huhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:00 schreef sizzler het volgende:
Ik hoorde trouwens dat je beter Amerikaanse Dollars mee kon nemen dan Baths. Heeft iemand daar ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |