abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2006 @ 12:33:45 #101
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34079327
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:19 schreef Tafkahs het volgende:
Weet iemand wie Shelley Winters was ? Die is overleden.
Een hoer.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 15 januari 2006 @ 12:33:53 #102
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34079331
hoe meet je eigenlijk groepsverkrachtingen Pastors heeft het over een stijgende lijn..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34079417
Door ze te tellen net als andere misdaden .
  zondag 15 januari 2006 @ 12:39:13 #104
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34079480
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 15 januari 2006 @ 12:40:11 #105
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34079506
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb 'm hier voor me, het is een foto vanuit kikkerperspectief, dan krijg je dit soort vertekeningen. Iedereen op de foto 'leunt' naar binnen. Aan de randen het meest, de meneer links op de foto (niet zichtbaar op jouw plaatje) lijkt ook op de toren van Pisa.
Oh, dus van die man rechtsonder, das zeg maar een jas, geen broek ofzo?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 15 januari 2006 @ 12:40:42 #106
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34079520
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:39 schreef George-Butters het volgende:
Zenders schrappen serie na christelijk protest

Hihi, preuts en bekrompen.
Maar wel oppermachtig.

Ziehier. http://www.afa.net/
pi_34079542
quote:
Op zondag 15 januari 2006 10:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Napoleon en Hilter waren de eerste twee.
O. Als ik mag doorvragen, wat kwalificeert iemand als anti-christ? Waarom N & H, en niet bijvoorbeeld Djenghis Khan, Alexander, Mao, Stalin, Pol Pot?
quote:
Deze struikrover-als-president heeft het over "de laatste grootse gebeurtenis in de geschiedenis".
Niets ten goede van Ahmehoela, maar ik heb wel het idee dat wij in het westen die vreemde knakkers daar vaak éxtra misverstaan vanwege hun barokke taalgebruik.
quote:
Gezien het karakter van deze man kan hij niets anders bedoelen dan de apocalyps (wat overigens, tegen populair geloof in, niet het einde vd wereld is, maar het einde van de wereld zoals wij deze kennen).
Wel, de jehova's betogen toch al decennia (of langer?) dat de apocalyps niet lang meer op zich laat wachten?
Ik heb niet de indruk dat die apocalyps zich laat versnellen door mensen die 'm aanhalen.
Geloof jij er overigens in? In bijbelse zin bedoel ik?
Ik ben niet erg onderlegd erin, maar de apocalyps is toch wederkomst van de messias, met een (duizendjarige?) strijd en daarna vestiging van het hemels koninkrijk op aard'?
quote:
De struikrover-als-president is totaal gestoord en de landen die het kunnen moeten zichzelf in dienst stellen hem te stoppen, ook als dat vele doden en een mogelijk allesverwoestende oorlog betekend.
Als dat een allesvernietigende oorlog betekent, dan maken we toch juist de profetie van Ahmehoela waar? Lijkt me niks, volgens heiligt het doel de middelen dan niet.. voorkómen van apocalyps door deze te verwezenlijken .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 januari 2006 @ 12:41:45 #108
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34079551
Tering, wat is die Pastors dom

... die gasten
.... komen die kinderen met een zakje chips op school dat ze zelf gestolen hebben. Ik zeg, stel een gezinscoach aan

pi_34079597
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef Yildiz het volgende:
Maar wel oppermachtig.

Ziehier. http://www.afa.net/
Wat niet perse slecht hoeft te zijn.
pi_34079617
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Oh, dus van die man rechtsonder, das zeg maar een jas, geen broek ofzo?
Ja, dat is de rand van een halflange jas, je kan het been nog net in een hoekje van de foto zien, dat loopt gewoon vloeiend uit beeld.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 januari 2006 @ 12:44:19 #111
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34079635
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Niets ten goede van Ahmehoela, maar ik heb wel het idee dat wij in het westen die vreemde knakkers daar vaak éxtra misverstaan vanwege hun barokke taalgebruik.
[..]
Zo hoorde ik gister nog in het RTL Nieuws dat de president gezegd had dat de holocaust niet bestaat, uit de mond van een plaatselijke reporter. Nou meen ik dat ie toch wat anders gezegd had. (Niet dat dat het minder erg maakt, maar het gaat om de verdraaiing, hij zei volgens mij iets in de zin van dat hij het onzin vond dat Israel de holocaust overal voor excuus gebruikte ofzo.)
pi_34079719
Israël zou gewoon moeten afrekenen met Iran hoewel dat eigenlijk niet zo verstandig is.
  zondag 15 januari 2006 @ 12:46:43 #113
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34079723
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat hoor je mij niet zeggen.
  zondag 15 januari 2006 @ 12:48:10 #114
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34079768
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het is een wolf in schaapskleren. Dat weet jij ook wel.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34079815
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef George-Butters het volgende:
Het is een wolf in schaapskleren. Dat weet jij ook wel.
Ik ken de organisatie verder niet maar jij wel blijkbaar?
pi_34079844
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zo hoorde ik gister nog in het RTL Nieuws dat de president gezegd had dat de holocaust niet bestaat, uit de mond van een plaatselijke reporter. Nou meen ik dat ie toch wat anders gezegd had. (Niet dat dat het minder erg maakt, maar het gaat om de verdraaiing, hij zei volgens mij iets in de zin van dat hij het onzin vond dat Israel de holocaust overal voor excuus gebruikte ofzo.)
Yildiz, ik heb dat samen met Johan_de_With ietwat geprobeerd uit te zoeken (ik stelde vragen, J_d_W zocht uit ).
We kwamen uiteindelijk tot de conclusie dat Ahmehoela waarschijnlijk wél gezegd had wat hem werd aangewreven: dat de holocaust een mythe is.

Als jij ergens bronnen hebt die dat beargumenteerd anders zien, ben ik zeer benieuwd daarnaar!
  zondag 15 januari 2006 @ 12:54:11 #117
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34079957
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik ken de organisatie verder niet maar jij wel blijkbaar?
ja.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34079978
quote:
AFA believes that the entertainment industry, through its various products, has played a major role in the decline of those values on which our country was founded and which keep a society and its families strong and healthy. For example, over the last 25 years we have seen the entertainment industry "normalize" and glorify premarital sex. During that time we have suffered a dramatic increase in teen pregnancies, sexually transmitted diseases such as AIDS and abortion as a means of birth control.
Hier kan ik me best enigszins in vinden. Hoewel ik denk dat het laten zien van een borst op tv minder erg is dan al het geweld. Wat dat betreft is het wel hypocriet in de VS.

Van een vrouwen borst is volgens mij nog nooit iemand doodgegaan. Ik begrijp die sexuele preutsheid ook niet zo goed. Iets typisch Anglo-Saksisch?
  zondag 15 januari 2006 @ 12:55:15 #119
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34079986
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Yildiz, ik heb dat samen met Johan_de_With ietwat geprobeerd uit te zoeken (ik stelde vragen, J_d_W zocht uit ).
We kwamen uiteindelijk tot de conclusie dat Ahmehoela waarschijnlijk wél gezegd had wat hem werd aangewreven: dat de holocaust een mythe is.

Als jij ergens bronnen hebt die dat beargumenteerd anders zien, ben ik zeer benieuwd daarnaar!
Als je het uitgezocht heb, zal ik waarschijnlijk wel mis zitten, maar even een google geeft het volgende:
quote:
CNN.com - Iranian leader: Holocaust a 'myth' - Dec 14, 2005
Iranian President Mahmoud Ahmadinejad has described the Holocaust as "a myth"
and suggested that Israel be moved to Europe, the United States, ...
www.cnn.com/2005/WORLD/meast/12/14/iran.israel/ - 48k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Maar óók
quote:
CNN.com - Iran: Holocaust remarks misunderstood - Dec 16, 2005
Widely condemned remarks by Iran's president about Israel and the Holocaust
were "misunderstood" by Western governments, the country's interior minister has ...
www.cnn.com/rssclick/2005/ WORLD/meast/12/16/iran.israel/?eref=yahoo - 48k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
En ik weet niet in hoeverre ik het 2e nieuwsbericht serieus kan nemen. Kan je het 2e bericht weerleggen? Is die minister net zo 1 als de 'minister van Informatie' ten tijde van de inval in Irak?
'the Americans are not here' etc., terwijl ze praktisch op de stoep stonden...

Ik wacht het antwoord af.
pi_34080024
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef George-Butters het volgende:
ja.
Cool en waarom is het dan een wolf in schaapskleren?
  zondag 15 januari 2006 @ 12:59:52 #121
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34080143
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hier kan ik me best enigszins in vinden. Hoewel ik denk dat het laten zien van een borst op tv minder erg is dan al het geweld. Wat dat betreft is het wel hypocriet in de VS.

Van een vrouwen borst is volgens mij nog nooit iemand doodgegaan. Ik begrijp die sexuele preutsheid ook niet zo goed. Iets typisch Anglo-Saksisch?
Het is een mooi geschreven stukje. Maar de verheerlijking van de tijd daarvoor is voor mij afschrikwekkend. Bovendien is het erg eenvoudig om de tv de schuld te geven, daarnaast is de claim van de toegenomen blablabla ook erg eenvoudig gemaakt.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 15 januari 2006 @ 13:00:45 #122
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34080171
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het ging er toendertijd volgens mij meer om dat de Super Bowl een familie-gebeuren is. Dan zit het hele gezin dus met eten op schoot TV te kijken, of hoe dan ook. Met de kleine kinders erbij.
Dán kan ik me eigenlijk wel voorstellen dat het niet lache is. Net zoals hier tijdens de WK-finale in een pauze een show wordt gehouden, heel Nederland kijkt, en er gebeurd zoiets.
Zelfs een Fa-reclame (met blote borsten, die ja) zou denk ik dan niet bij iedereen goed vallen.

Och. Ik ga daar niet over.
  zondag 15 januari 2006 @ 13:01:37 #123
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34080201
ja hoor, daar heb je ze al. Het groene hart moet maar eens aangebroken worden voor de huizenbouw, dat kan door liberalisering van de woningmarkt.

Waarom bekent die ambtenaar niet gewoon gelijk kleur.
  zondag 15 januari 2006 @ 13:03:55 #124
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34080303
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:01 schreef Tafkahs het volgende:
ja hoor, daar heb je ze al. Het groene hart moet maar eens aangebroken worden voor de huizenbouw, dat kan door liberalisering van de woningmarkt.

Waarom bekent die ambtenaar niet gewoon gelijk kleur.
Ik vind dat daar gebouwd moet worden. De toegevoegde waarde van dat groen is nul, nul.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34080322
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:59 schreef George-Butters het volgende:
Het is een mooi geschreven stukje. Maar de verheerlijking van de tijd daarvoor is voor mij afschrikwekkend. Bovendien is het erg eenvoudig om de tv de schuld te geven, daarnaast is de claim van de toegenomen blablabla ook erg eenvoudig gemaakt.
Het is toch ergens misgegaan in het verleden. Ik vraag me alleen af in hoeverre zoiets is te herleiden tot de tv.

Er is inderdaad enorm veel bagger op tv en in de VS waarschijnlijk nog veel meer dan hier maar je hoeft geen tv te kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')