Handelaar in angst. Zoiets zou Geert nooit zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef MrX1982 het volgende:
Geert Mak zou zeggen dat fastfoodketens vergelijkbaar zijn met concentratiekampen.
Alles moet snel en zonder liefde.
Je komt binnen, zegt wat voor brood je wilt, wat voor soort type, en je wijst vervolgens aan wat je erop wil (ze gooien het er dan pas op, dus geen prefab broodjes uit plastic) en dan gaat het warme vlees (net uit de magnetron) erop en dan reken je af. Evt met wat drank en koekjes enzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:13 schreef Monidique het volgende:
Subway, is dat een soort MacDonalds?
Geert Mak ziet in alles een vergelijking met WOII.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Handelaar in angst. Zoiets zou Geert nooit zeggen.
Het warme middageten van V&D is verrassend goed. Als je geluk hebt.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je komt binnen, zegt wat voor brood je wilt, wat voor soort type, en je wijst vervolgens aan wat je erop wil (ze gooien het er dan pas op, dus geen prefab broodjes uit plastic) en dan gaat het warme vlees (net uit de magnetron) erop en dan reken je af. Evt met wat drank en koekjes enzo.
Daar komt het wel op neer. Bestelling duurt wat langer dan bij de mac, maar het vult naar mijn idee zoveel beter.
Subway: the holocaust-wayquote:Op zondag 15 januari 2006 16:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je komt binnen, zegt wat voor brood je wilt, wat voor soort type, en je wijst vervolgens aan wat je erop wil (ze gooien het er dan pas op, dus geen prefab broodjes uit plastic) en dan gaat het warme vlees (net uit de magnetron) erop en dan reken je af. Evt met wat drank en koekjes enzo.
Daar komt het wel op neer. Bestelling duurt wat langer dan bij de mac, maar het vult naar mijn idee zoveel beter.
Ik zie de menukaart al.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Fish&Chips-achtig iets, maar dan fatsoenlijk eten. Misschien een gat in de markt?![]()
La Place.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Het warme middageten van V&D is verrassend goed. Als je geluk hebt.
[ bron ]quote:Tony Blair is preparing to scrap a 40-year ban on tapping MPs' telephones, despite fierce Cabinet opposition, The Independent on Sunday can reveal.
He is expected to formally announce to the Commons within weeks that MPs can no longer be sure that the security services and others will not intercept their communications.
Until now, successive administrations have pledged that there should be no tapping "whatsoever" of MPs' phones, and that they would be told if it was necessary to breach the ban.
But that convention - known as the Wilson Doctrine, after Harold Wilson, the prime minister who introduced it - is to be abandoned in an expansion of MI5 powers following the London bombings.
AlSCH ik nu een kekke veertiger waSCH, zou ik alleSCH zo SCHrijven.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geert Mak ziet in alles een vergelijking met WOII.
Je betaalt voor 80% lucht daar.quote:
Ik ben blij dat je nog geen kekke veertiger bent.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:20 schreef Johan_de_With het volgende:
AlSCH ik nu een kekke veertiger waSCH, zou ik alleSCH zo SCHrijven.
Inderdaad niet goedkoop. Sinds enige tijd eet ik er dan ook veel minder, aangezien een op het oog sjiek restaurant in de buurt betere gerechten serveert voor een lagere prijs. Maar af en toe is het niet te versmaden, een steak als lunch.quote:
Tsja we geven het een Franse naam en het is ineens chiquequote:Op zondag 15 januari 2006 16:20 schreef pberends het volgende:
Je betaalt voor 80% lucht daar.
Dolletje Cobana kan er ook wat van.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja we geven het een Franse naam en het is ineens chique.
Schone schijn restaurants. Die moet je hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Inderdaad niet goedkoop. Sinds enige tijd eet ik er dan ook veel minder, aangezien een op het oog sjiek restaurant in de buurt betere gerechten serveert voor een lagere prijs. Maar af en toe is het niet te versmaden, een steak als lunch..
Van die Italiaanse pauper kleding?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:23 schreef pberends het volgende:
Dolletje Cobana kan er ook wat van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |