Liever een penthouse dan een moestuin.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoogbouw is ook prima. grote appartementen kunnen ook erg luxe zijn.
Ik ken een kok, en die werkt tot 2.00 in een restaurant, en daarna gaat ie 20 meter verder een pizza eten, omdat ie niks krijgt van de baas.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik eet 's ochtends aan de keukentafel en 's middags, en als ik om 10 uur pm eet meestal ook wel.
Als ik werk eet ik of staand of aan een tafel.
Zondagdagen en rond 8 uur meestal op de bank
Koks zijn sowieso de meeste ransige eter over het algemeen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ken een kok, en die werkt tot 2.00 in een restaurant, en daarna gaat ie 20 meter verder een pizza eten, omdat ie niks krijgt van de baas.![]()
![]()
www.subway.nlquote:Op zondag 15 januari 2006 16:03 schreef RichardQuest het volgende:
Is er eigenlijk nog iets tussen de vette hap van de MacDonalds en sjieke haute-cuisine restaurants? Ik eet zelden buiten omdat ik geen toko's ken die fatsoenlijk voedsel voor een redelijke prijs serveren. Óf duur, óf rotzooi...
Theo Maassen:quote:Op zondag 15 januari 2006 16:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ook. Gewoon, braadworstje, aardappels, wat groente. Maag vol voor < ¤10
Tjah, aardappels zijn niet zo bijster snel te bereiden, dus dan weet ik het ook zo even niet nee.quote:'Ick wil gewoon, warrem eteh'
Net zo globaal als dit?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat taal en cultuur verbonden zijn en dat je dus aan de hand van taal en taalgebruik iets globaals kunt zeggen over wat algemeen verstaan wordt onder cultuur.
Fish&Chips-achtig iets, maar dan fatsoenlijk eten. Misschien een gat in de markt?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef Yildiz het volgende:
Tjah, aardappels zijn niet zo bijster snel te bereiden, dus dan weet ik het ook zo even niet nee.
Thaise fast-food, zoals noodles enzo zijn wel in die prijsklasse, gok ik.
Maar dat zijn dan weer geen aardappels
Bron?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Concrete zinnen vervuilen discussies alleen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |