Oke, laat hier hier ook maar eens mijn mening over uitlaten. Alsof ik dat nog niet gedaan hebt.
Eindcijfer is een 3,0.
Het programma opzich ziet er best "gelikt" uit, zelfs Spijkerman zag er goed uit. Hij deed ook vrij zeker en bijdehand, veel erger dan "normaal".
Programma begint precies om 8 uur, wat een pluspunt is. Na 4 minuten is er al reclame wat ontzettend sneu is. Ik raad mensen aan die het programma toch willen kijken pas om 20.12 te gaan kijken. Een louzy gesprekje met de gasten en 1 fragmentje is erg schamel voor het eerste deel.
De media-fragmenten zijn zoals vanouds niet leuk, maar wel een van de leukste onderdelen. Ze verdraaien het net zo hard, dat ze van een mug een olifant maken en dat er altijd wel een paar mensen om moeten schateren. Goed gedaan hoor. Haha, een technische fout. Enzo. Lees: compleet gejatte humor. Tegenwoordig doet "De wereld draait door" op ned3 het 10 keer leuker qua gejatte fragmenten.
Nu hebben ze het cabaret er op een rare manier door het hele programma heengeflikkert, zodat echte lachsalvo's uitblijven. Erg irritant. Van de hak op de tak van humor naar heel erg serieus. Erg vervelend.
Het eerste cabaret was heel goedkoop autochtoontje afzeiken, en dat niet alleen, ook arbeidsongeschikten werden compleet in de zeik gezet. Dat niet erg sociaal van onze linkse Jack. Vervolgens gaan ze grappen over groepsverkrachtingen maken, wat compleet gejat is van DWHN. Niet erg origineel. America's Funniest Home Video's met Bob Saget is nog minder tenenkrommend dan dit "huishouden-cabaret".
Dat met dat GPS sataliet gezeik, waar hadden we dat ook al eerder gezien? Niet bijster origineel, volgens mij was het al eerder in Kopspijkers zelf.
Vervolgens het spel. Het ziet er vrij gelikt uit, alhoewel het concept niet echt grappig is. Bovendien staan er 3 palen in het midden waardoor er eigenlijk geen ruimte voor de presentator is. Heel vreemd. Een scorebord ontbreekt er ook. Bovendien is het veel te simpel en totaal niet spannend om een of andere puck omhoog te krijgen. Dat kop van jut vind ik ook erg zwartmakerij-achtig. Zo van "Kijk nu eens wie de kankermafkees van de week is" hahahaha. Totaal a-grappig.
Daarna kregen we nog een of ander liedje, zoals we dat al gewend waren, maar dan een stuk minder grappig. Sacha de Boer een hoer noemen, haha wat grappig. Uitschelden is zo 13 januari 2006.
Vervolgens het laatste stukje cabaret zoals ze altijd al deden, dat was ook vrij slecht. Opstelten keihard onterecht in de racistische hoek duwen, nou petje af hoor Spijkerman, goed gedaan hoor! Hulde daarvoor, veel duurder kon het zeker niet.
Het enige pluspunt van vandaag was het tussenfragment met die Oranje-artikelen. Was best aardig gevonden en zaten een aantal leuke momenten tussen, maar niet echt bijzonder. Ik kots keihard op die koppen van Viggo Dwaas en Peter Heerschop. Cees Geel was wel aardig, alhoewel ik die vent totaal niet mag. Alhoewel het werderom leek alsof "Kop-programma's" niet grappig kunnen zijn zonder daarbij WO2 en raciale kwesties erbij te halen.
De indeling van reclame was ook vreemd, na 4 minuten de eerste reclameblok van 7 minuten, daarna een half uur niets, en daarna weer een reclameblok van 7 minuten, vervolgens nog een minuut of 5 Kopspijkers om vervolgens het einde in te luiden
![]()
Vreemd, vreemd.
Ow, ik ga volgende week Nederland 3 of RTL4 kijken, deze bagger is zelfs Talpa-onwaardig.
[ Bericht 2% gewijzigd door pberends op 14-01-2006 22:34:26 ]