abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34063398
Ik zeg nee
pi_34063422
nee
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:51:08 #3
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34063424
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef Bupatih het volgende:
En ze missen Erik van Muiswinkel, een van de betere cabaretiers en imitators.

Het is gewoon een kutprogramma geworden gebleven
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_34063435
een duidelijke nee van mij
pi_34063478
ik kijk het uit anti spijkerman overwegingen niet...

Dus nee, niet geslaagd
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:55:31 #6
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_34063631
iets betere openingspost mag best...

Koppensnellers

zaterdagavond op Talpa van 20:00 tot 21:00
onderbroken door reclames 20:05-20:15 en 20:40-20:50

website
http://www.talpa.tv/koppensnellers.html

vorige deel
http://forum.fok.nl/topic/802586
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:59:05 #7
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_34063775
Maar denk niet dat er veel vervolg topics komen, want zoals ik al zei: volgens mij richt Jack zich al een paar jaar op de 50-plussers, dus misschien vinden zij dit programma wel leuk...

Dat met die feestartikelen was nog wel lollig, moet ik toegeven. Maar vooral dat "bij de kijkers thuis" was tenenkrommend slecht ..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:59:20 #8
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_34063784
Hier ook niet geslaagd.
Treurig groot reclameblok net na het begin van het programma. Irritante en waarschijnlijk verplichte reclame voor talpa-programma's zoals Van Speijk via aanwezigheid van Talpa-acteurs zoals die van Simon en Quintus. Jack zei zelfs dat Van Speijk een hele goeie serie was.
Who is he kidding?

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 14-01-2006 22:59:35 ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_34063881
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier ook niet geslaagd.
Treurig groot reclameblok net na het begin van het programma. Irritante en waarschijnlijk verplichte reclame voor talpa-programma's zoals Van Speijk via aanwezigheid van Talpa-acteurs zoals die van Simon en Quinu. Jack zei zelfs dat Van Speijk een hele goeie serie was.
Who is he kidding?
Dat viel idd wel heel duidelijk op...
pi_34064385
Oke, laat hier hier ook maar eens mijn mening over uitlaten. Alsof ik dat nog niet gedaan hebt.

Eindcijfer is een 3,0.

Het programma opzich ziet er best "gelikt" uit, zelfs Spijkerman zag er goed uit. Hij deed ook vrij zeker en bijdehand, veel erger dan "normaal".
Programma begint precies om 8 uur, wat een pluspunt is. Na 4 minuten is er al reclame wat ontzettend sneu is. Ik raad mensen aan die het programma toch willen kijken pas om 20.12 te gaan kijken. Een louzy gesprekje met de gasten en 1 fragmentje is erg schamel voor het eerste deel.

De media-fragmenten zijn zoals vanouds niet leuk, maar wel een van de leukste onderdelen. Ze verdraaien het net zo hard, dat ze van een mug een olifant maken en dat er altijd wel een paar mensen om moeten schateren. Goed gedaan hoor. Haha, een technische fout. Enzo. Lees: compleet gejatte humor. Tegenwoordig doet "De wereld draait door" op ned3 het 10 keer leuker qua gejatte fragmenten.

Nu hebben ze het cabaret er op een rare manier door het hele programma heengeflikkert, zodat echte lachsalvo's uitblijven. Erg irritant. Van de hak op de tak van humor naar heel erg serieus. Erg vervelend.

Het eerste cabaret was heel goedkoop autochtoontje afzeiken, en dat niet alleen, ook arbeidsongeschikten werden compleet in de zeik gezet. Dat niet erg sociaal van onze linkse Jack. Vervolgens gaan ze grappen over groepsverkrachtingen maken, wat compleet gejat is van DWHN. Niet erg origineel. America's Funniest Home Video's met Bob Saget is nog minder tenenkrommend dan dit "huishouden-cabaret".

Dat met dat GPS sataliet gezeik, waar hadden we dat ook al eerder gezien? Niet bijster origineel, volgens mij was het al eerder in Kopspijkers zelf.

Vervolgens het spel. Het ziet er vrij gelikt uit, alhoewel het concept niet echt grappig is. Bovendien staan er 3 palen in het midden waardoor er eigenlijk geen ruimte voor de presentator is. Heel vreemd. Een scorebord ontbreekt er ook. Bovendien is het veel te simpel en totaal niet spannend om een of andere puck omhoog te krijgen. Dat kop van jut vind ik ook erg zwartmakerij-achtig. Zo van "Kijk nu eens wie de kankermafkees van de week is" hahahaha. Totaal a-grappig.

Daarna kregen we nog een of ander liedje, zoals we dat al gewend waren, maar dan een stuk minder grappig. Sacha de Boer een hoer noemen, haha wat grappig. Uitschelden is zo 13 januari 2006.

Vervolgens het laatste stukje cabaret zoals ze altijd al deden, dat was ook vrij slecht. Opstelten keihard onterecht in de racistische hoek duwen, nou petje af hoor Spijkerman, goed gedaan hoor! Hulde daarvoor, veel duurder kon het zeker niet.

Het enige pluspunt van vandaag was het tussenfragment met die Oranje-artikelen. Was best aardig gevonden en zaten een aantal leuke momenten tussen, maar niet echt bijzonder. Ik kots keihard op die koppen van Viggo Dwaas en Peter Heerschop. Cees Geel was wel aardig, alhoewel ik die vent totaal niet mag. Alhoewel het werderom leek alsof "Kop-programma's" niet grappig kunnen zijn zonder daarbij WO2 en raciale kwesties erbij te halen.

De indeling van reclame was ook vreemd, na 4 minuten de eerste reclameblok van 7 minuten, daarna een half uur niets, en daarna weer een reclameblok van 7 minuten, vervolgens nog een minuut of 5 Kopspijkers om vervolgens het einde in te luiden Vreemd, vreemd.

Ow, ik ga volgende week Nederland 3 of RTL4 kijken, deze bagger is zelfs Talpa-onwaardig.

[ Bericht 2% gewijzigd door pberends op 14-01-2006 22:34:26 ]
pi_34064522
Ik snap nog iets niet, en dat is waarom op de site al "screenshots" van onder andere Joost Eerdmans en Youp van 't Hek stonden, terwijl het in het hele programma totaal niet aan bod kwam? Waar slaat dat op? Joost Eerdmans leek me juist wel aardig.

http://tinypic.com/k9jjeu.jpg

[ Bericht 9% gewijzigd door pberends op 14-01-2006 22:48:00 ]
pi_34064650
De titel is zeker een verwijzing naar John de Mol's tactiek:
quote:
kop·pen·snel·len (ww.)
2 topfunctionarissen van andere ondernemingen wegkopen
pi_34064817
Zag je die roze oogschaduw en lipgloss van Jack trouwens?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:02:58 #14
124676 RobertoCarlos
pi_34066211
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
Ik snap nog iets niet, en dat is waarom op de site al "screenshots" van onder andere Joost Eerdmans en Youp van 't Hek stonden, terwijl het in het hele programma totaal niet aan bod kwam? Waar slaat dat op? Joost Eerdmans leek me juist wel aardig.

http://tinypic.com/k9jjeu.jpg
IHet lijkt me dat er al een aantal afleveringen eerder zin opgenomen, vanwegeg de kosten waarschijnlijk.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:05:10 #15
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34066286
Dat stukje met die nazihelmpjes
was grappig. De rest hopeloos.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:07:48 #16
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_34066423
Ik vond de reclame 5 minuten na de start al irritant (maar ja dat heb je op een commerciele zender), maar ik haakte toch echt af na die hopeloze niet-grappige huiskamersketch
pi_34066476
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

IHet lijkt me dat er al een aantal afleveringen eerder zin opgenomen, vanwegeg de kosten waarschijnlijk.
Lijkt me erg sterk, omdat het programma toch inspeeld op de actualiteiten. Dat is een beetje moeilijk als je het een paar weken van te voren opneemt

Ik denk eerder dat die foto's uit een proef uitzending komen
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:15:38 #18
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_34066721
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
Heb je Topkijkers niet gezien pberends?
pi_34067006
Redelijk kansloos.

Een herhaling van een uitgekauwd concept, dat op de publieke omroep al strontvervelend begon te worden.
En die jack spijkerman is echt een naar ventje. Laat zich ontzettend gauw kennen, wilt weg omdat hij zijn ei bij de vara niet kwijt kan. En wat doet hij bij talpa? Juist, precies hetzelfde, 'want daar is ie nu eenmaal goed in'.

Nee, ook al roept half Nederland waarschijnlijk dat het nog moet groeien, ik kijk niet meer. Erg zwak.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:27:51 #20
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_34067156
De reclame was nog het meest enerverend...

Punt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:28:52 #21
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_34067212
Jammer, ook al was kopspijkers vorig jaar totaal niet meer leuk. Stukje over feestartikelen was erg goed, de rest was bagger. Een programma als dit moet ook zonder reclame's want het moet altijd op gang komen en je aandacht verslapt erdoor.

En waarom in godsnaam na 2 min reclame? Vreselijk.
pi_34067864
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef freako het volgende:

[..]

Ah vandaar. Maar het komt op de kijkers over alsof Joost Eerdmans en Youp van 't Hek in de cabaret worden nagedaan .
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:54:06 #23
124676 RobertoCarlos
pi_34068156
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:09 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Lijkt me erg sterk, omdat het programma toch inspeeld op de actualiteiten. Dat is een beetje moeilijk als je het een paar weken van te voren opneemt
Je hebt gelijk Aan de andere kant, zon commerciele benadering zou me inmiddels niets verbazen
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:57:06 #24
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34068257
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef freako het volgende:

[..]

Ja, dat was gewoon een grote slechte herhaling
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34068415
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:57 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja, dat was gewoon een grote slechte herhaling
Met fragmenten van VARA's Kopspijkers, of was het compleet nieuw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')