en dat betekent...quote:
tja blijkbaar kan het allemaal onder het motto van vrijheids van meningsuiting en discussies voerenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ik, theoretisch gezien, blijer zou kunnen worden van dit topic.
Dat ben ik met je eens. Alleen in dat geval zou ik niet posten in een topic dat ik verkracht was.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:25 schreef MissBliss het volgende:
Er is echter wel een verschil tussen een face to face gesprek en iets posten in een topic op Fok! wat duizenden mensen kunnen lezen.
Wat je zegt is dat ik je op je woord moet geloven. Maar het probleem is jij bent een van die duizend mensen die post, ik ken je niet en je kan wel iemand zijn die een dwangmatige leugenaar is.quote:Ik gaf echter aan dat het negatieve lichamelijke en geestelijke gevolgen heeft gehad zonder verdere details te geven, dat lijkt mij genoeg.
[zie reactie andere mod boven]quote:
blijkbaar kiest ze ervoor zich kwetsbaar op te stellen. dat geeft jou het recht om haar zo te behandelen - omdat ze misschien wel een leugenaar is? tjonge jonge echt zwaarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Alleen in dat geval zou ik niet posten in een topic dat ik verkracht was.
[..]
Wat je zegt is dat ik je op je woord moet geloven. Maar het probleem is jij bent een van die duizend mensen die post, ik ken je niet en je kan wel iemand zijn die een dwangmatige leugenaar is.
waar het op neer komt is dat topics die door mensen worden geopend - waarbij het duidelijk niet om de inhoud van het topic op zich gaat, waarbij de ts en aanhang zich gedragen als een olifant in een porceleinkast, geen normen- en waardenbesef tonen, geen enkele moeite doen om er een serieuze discussie van te maken, zoveel mogelijk mensen voor het hoofdstoten - dat dat soort topics veel te lang open blijven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
[zie reactie andere mod boven]
Het komt er op neer dat jullie een topic sluiten omdat jullie de gebruikers niet aankunnen die het topic willens en wetens gaan of al hebben verneukt. Of is dit niet waar?
Het is moeilijk om te begrijpen dat er mensen zijn met een andere mening dan jij. Jouw waarden en normen hoeven niet de mijnen te zijn.quote:
RESPECT wordt toch vrij algemeen als normaal beschouwd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:12 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het is moeilijk om te begrijpen dat er mensen zijn met een andere mening dan jij. Jouw waarden en normen hoeven niet de mijnen te zijn.
Je beter achten dan iemand andersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:17 schreef Aarde het volgende:
RESPECT wordt toch vrij algemeen als normaal beschouwd.
Waar lees jij dit? Iedereen mag een andere mening hebben. Het punt is juist hoe je dit overbrengt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:12 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het is moeilijk om te begrijpen dat er mensen zijn met een andere mening dan jij.
Zegt ook niemand, maar we verwachten van elkaar wel dat we de grenzen wel kennen waar je niet overheen hoeft. Hoe debiel was je post tov MissBliss niet? Ik vraag het toch echt nog 1 keer, had je een serieuze uitgebreide antwoord verwacht van haar?quote:Jouw waarden en normen hoeven niet de mijnen te zijn.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:20 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je beter achten dan iemand anders. Overigens moderators vergeet niet nog antwoord te geven op mijn vraag. Ik ben namelijk benieuwd naar het antwoord.
wie voelt zich hier precies beter dan iemand anders? je moeder zou het moeten kunnen lezen tsk ...quote:Nee, nu verbloem je je woorden. Jij vroeg: oh ben je verkracht? was het wat? heb je er klachten aan overgehouden? wil je niet erover praten? dan lieg je dus, klaar is kees.
Fuifduif zei dat er vast geen verkrachte mensen posten in [SEX] en dat ontkrachtte ik dus even, was niet echt de bedoeling de discussie daarover te laten gaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Alleen in dat geval zou ik niet posten in een topic dat ik verkracht was.
Dus jij gelooft me gelijk maar niet.. Ze wil er niet uitgebreid op ingaan, dús ze liegt; verkrachting heeft kennelijk geen (slechte) gevolgen en is dus derhalve NIET slecht... ja heel logischquote:Wat je zegt is dat ik je op je woord moet geloven. Maar het probleem is jij bent een van die duizend mensen die post, ik ken je niet en je kan wel iemand zijn die een dwangmatige leugenaar is.
Dat is op zich wel logisch, ja. Maar blijkbaar zijn er wel gevolgen ... alleen kan of wil een antwoord geven op wat dan die gevolgen zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:13 schreef MissBliss het volgende:
verkrachting heeft kennelijk geen (slechte) gevolgen en is dus derhalve NIET slecht... ja heel logisch
man grow up... je verdient een dikke ban voor dit soort opmerkingen... wat is het voor jou als ze liegt, hoeveel schade doet ze jou aan - niks , het topic is niks persoonlijks voor jou, alleen een dom speeltje om te laten zien hoe fantastisch je grote mond is. wat is het voor haar als het wel klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat is op zich wel logisch, ja. Maar blijkbaar zijn er wel gevolgen ... alleen kan of wil een antwoord geven op wat dan die gevolgen zijn.
Wist je dat een anagram van akkersloot, e.r. klootsak is?quote:Op zondag 22 januari 2006 09:17 schreef Akkersloot het volgende:
"Islamofoben" hoeven niet fascistisch genoemd te worden.
Poll. Groeit de islam dankzij 11 september ?
Doe es niet zo hypocriet:quote:Op zondag 22 januari 2006 09:17 schreef Akkersloot het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2006 09:25 schreef Akkersloot het volgende:
(anders dan gebaseerd op de fascistische koraan)
Dat worden ze toch niet? Het gaat hier over fascistische islamofoben. Het op die manier neerzetten suggereert dat er ook niet-fascistische islamofoben zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 09:17 schreef Akkersloot het volgende:
Een verschil. De koran ís fascistisch.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Doe es niet zo hypocriet:
Islamofoben ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:31 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Een verschil. De koran ís fascistisch.
Nee hoor. Hoe zou het onderscheid gemaakt worden tussen fascistische en niet-fascistische "islamofoben" (daar horen immers nog altijd aanhalingstekentjes rond, fobie is nog immers nog altijd een ziekelijke angst voor iets, we hebben het toch ook niet over 'nazismefoben') in die zin (zie betreffende poll-vraag).quote:Op zondag 22 januari 2006 10:26 schreef Alicey het volgende:
Dat worden ze toch niet? Het gaat hier over fascistische islamofoben. Het op die manier neerzetten suggereert dat er ook niet-fascistische islamofoben zijn.
Schrijf eerst maar eens naar de Dikke van Dale dat ze je woordje "islamofoben" opnemen.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Islamofoben ook.
Generaliseren kunnen we allemaal
In jouw geval lijkt het mij een vrij ziekelijke angst, of tenminste een obsessieve stoornis.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:34 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe zou het onderscheid gemaakt worden tussen fascistische en niet-fascistische "islamofoben" (daar horen immers nog altijd aanhalingstekentjes rond, fobie is nog immers nog altijd een ziekelijke angst voor iets, we hebben het toch ook niet over 'nazismefoben') in die zin (zie betreffende poll-vraag).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |