M.a.w. de boel isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:52 schreef Gladys het volgende:
wat is ECHT gebeurdof wat is in Echt gebeurd
das hier om de hoe dat dorp
![]()
Ik ook niet, ik ga maar eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
M.a.w. de boel isen is dus niet helder meer
* BONG4002 included
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga maar eens![]()
Byebye, tot later![]()
![]()
![]()
ah mijn ex weerquote:
hendigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 06:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gaaf!! Vind je wel een hendig sjiek mevrouwtje![]()
Lolz, nee dat niet, maar heb idd veel topicjes van maikul gelezen de afgelopen tijd, tis een rage nu om hendig sjiek slippen te zeggenquote:
nou daar knap ik dus vet hendig sjiek slippend op af,bij dezequote:Op zaterdag 14 januari 2006 06:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lolz, nee dat niet, maar heb idd veel topicjes van maikul gelezen de afgelopen tijd, tis een rage nu om hendig sjiek slippen te zeggen
oooh, ik vind het wel geinig, alhoewel het nu idd wat minder begint te worden, te vaak geschreven en geleze denk ik...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 06:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou daar knap ik dus vet hendig sjiek slippend op af,bij deze![]()
maikuuulen de rest wat daar mee te maken heeft
nah maken we het maar goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 06:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
oooh, ik vind het wel geinig, alhoewel het nu idd wat minder begint te worden, te vaak geschreven en geleze denk ik...
je bent liefquote:
Goedemorgen.quote:
quote:
Wat zag je?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:37 schreef D.Rose het volgende:
ik had een mooie cap van over de muur
maar als je dan vergeet te pasten heb je er niet aan
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:43 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hoor, maar ik zit hier alweer een paar uur en zag de opnames voorbij komen, leek me wel leuk voor mijn archief.quote:
quote:
eejjjjjjjjjquote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:51 schreef M-en-A het volgende:
Goede morgen....
Viola "LETS PLAY DARTSSSSS!!!!"
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjj
da's fotosoep, of dat bord hangt daar echt?
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
verkeerde?
wat hebben we nou gemist?
Dit:![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:55 schreef M-en-A het volgende:
Kelly is ook klaar in de badkamer. Vier van de hoteliers zijn nu aangekleed. Viola, Frank, Monique en Kelly. Micky is even komen checken in de keuken hoe het er voor staat. Bart is in de badkamer
deze [HBB] Streamverslagen van zaterdag 14 januari 2006quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
verkeerde?
wat hebben we nou gemist?
Nee niet gezien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:07 schreef Muerte het volgende:
Wisten jullie dat Viola een tatouage op haar linker borst heeft (voor de kijkers rechts)en dat de infrarood camera's het weer perfect doen en dat de regie vanochtend een fractie van een seconde te laat was met switchen?
nee, maar ik verwacht dat we zo het resultaat gaan zien?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:07 schreef Muerte het volgende:
Wisten jullie dat Viola een tatouage op haar linker borst heeft (voor de kijkers rechts)en dat de infrarood camera's het weer perfect doen en dat de regie vanochtend een fractie van een seconde te laat was met switchen?
Ik heb Monique wel in alleen een handdoekje gezien maar verder nog niks.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:12 schreef D.Rose het volgende:
Is Kelly de enige die topless rond loopt daar?
2e mislukte pot?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:14 schreef D.Rose het volgende:
Q: Het is blond en kan geen koffie zetten
A: in ieder geval Monique
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, maar ik verwacht dat we zo het resultaat gaan zien?
quote:
Deze bewoners runnen een bedrijf en moeten dus werken voor een goed doel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:28 schreef Inca het volgende:
Wat staan die bewoners vroeg op zeg ben dat niet gewend
Dit is een cap, geen foto.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:29 schreef Inca het volgende:
[..]
Foto verkopen aan de roddelbladen levert je nog wat op![]()
Precies, verder is het voor mij gewoon een uitdaging om de regie te snel af te zijn en wat leuke plaatjes te plaatsen op het forum.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit is een cap, geen foto.
Dus de beelden (en de rechten) zijn van Talpa
Dat gaat je over het algemeen toch ook wel goed afquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:34 schreef Muerte het volgende:
[..]
Precies, verder is het voor mij gewoon een uitdaging om de regie te snel af te zijn en wat leuke plaatjes te plaatsen op het forum.
Gaat prima, ik heb geen klachten en ik dacht FB ook niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat gaat je over het algemeen toch ook wel goed af![]()
Is het nog uit te houden daar onder in de cap-kelder of moet de airco nog wat beter afgesteld worden![]()
Gelukkig maar. En je weet het, als de werkomstandigheden minder worden, gewoon even mailen naar hotel@hotelbigbrother.tv om je klacht daar neer te leggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:43 schreef Muerte het volgende:
[..]
Gaat prima, ik heb geen klachten en ik dacht FB ook niet.![]()
Als het nodig is zal ik dat zeker doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Gelukkig maar. En je weet het, als de werkomstandigheden minder worden, gewoon even mailen naar hotel@hotelbigbrother.tv om je klacht daar neer te leggen![]()
Goedemorgen.quote:
Dit is dan ook een doorslaand succesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:00 schreef PH52 het volgende:
Dur is nu al meer beweging in dat huis dan bij de vorige bewoners in een hele week.![]()
Donderdagavond heb ik een beetje gestreamed, maar vrijdagochtend pas echt aandachtig en binnen 5 minuten was ik eruit, dit is zo mogelijk nog verslavender dan BB, dit leeeeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit is dan ook een doorslaand succes
Doe mij een lekkere warme appeflap ajbquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:04 schreef LekkerSimpel het volgende:Nog iemand koffie en ontbijtje?
Tot later en smakelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:04 schreef Muerte het volgende:
Ik ga de bakker met mijn bezoek vereren.![]()
Tot later en blijf cappen.![]()
Thee, een kaasbroodje en een fruitsalade graagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:04 schreef LekkerSimpel het volgende:Nog iemand koffie en ontbijtje?
Printscreen, paste, save as, uploaden, klaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tot later en smakelijk
Zou niet weten hoe ik moet cappen
Omdat het virtueel is kost het bij mij maar ¤25quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thee, een kaasbroodje en een fruitsalade graag![]()
Kan dat bij bewegendbeeld?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Printscreen, paste, save as, uploaden, klaar
ik cap ze alle 4, paste in paint en selecteer dan het deel wat ik wil savenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:12 schreef PH52 het volgende:
Hoe cap je nou 1 schermpje van de 4, en waar sla je ze op ?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat het virtueel is kost het bij mij maar ¤25![]()
waar kijk je de beelden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan dat bij bewegendbeeld?
Ik heb dat een paar keer geprobeerd ,maar kreeg zwart![]()
Blijven proberen dus.dankje.
Ja, da's dan ook wel weer logischquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik cap ze alle 4, paste in paint en selecteer dan het deel wat ik wil saven
Als je losse streams kijkt kan je ook gewoon 1 venster cappen.quote:
zijn dat de losse streams van BB5?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je losse streams kijkt kan je ook gewoon 1 venster cappen.
[afbeelding]
Eerst sla ik ze op op mijn harde schijf. Daarna upload ik ze via http://photobucket.comquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:12 schreef PH52 het volgende:
Hoe cap je nou 1 schermpje van de 4, en waar sla je ze op ?
De 'oude' urls werken idd niet meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zijn dat de losse streams van BB5?
Die doen het bij mij niet meer
de hardware-versneller lager zetten wil dan wel eens helpenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt de beelden wel en als je met printscreen een foto maakt is ie zwart?
Ik zie of hoor haar niet eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laat Viola maar de badkamer gaan poetsen, die vette trol denk dat ze de manager is, met haar geregel en grote be... mond.
Yup dat was aan het begin mijn probleem ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:27 schreef M-en-A het volgende:
[..]
de hardware-versneller lager zetten wil dan wel eens helpen
http://bb.florisd.nl doet het hier ook goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
De 'oude' urls werken idd niet meer.
Ik ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe het nu werkt, maar deze doen het 'los' ook:
STREAM1="http://81.173.2.75/talpastream5?portalfileid=16878&MSWMExt=.asf"
STREAM2="http://81.173.2.75/talpastream5?portalfileid=16879&MSWMExt=.asf"
STREAM3="http://81.173.2.75/talpastream5?portalfileid=16880&MSWMExt=.asf"
STREAM4="http://81.173.2.75/talpastream5?portalfileid=16881&MSWMExt=.asf"
STREAM5="http://81.173.2.75/talpastream5?portalfileid=16882&MSWMExt=.asf"
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt de beelden wel en als je met printscreen een foto maakt is ie zwart?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
Ja
Ik probeer het wel even totdat het lukt
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:27 schreef M-en-A het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja
Ik probeer het wel even totdat het lukt
Dat dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:27 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hier ook, maar dat zijn niet echt losse streams hè?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
http://bb.florisd.nl doet het hier ook goed
4 losse, bij elkaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hier ook, maar dat zijn niet echt losse streams hè?![]()
quote:
Dat dus, inderdaad.quote:
En in een browser, ook.quote:
Doe voorzichtig, zo'n bad kan glad zijn.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar Bart nu naar kijkt, zou ik ook doen als ik daar zat
[afbeelding]
Waarom?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar Bart nu naar kijkt, zou ik ook doen als ik daar zat
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hier ook, maar dat zijn niet echt losse streams hè?![]()
En Klaag *hier* dat je streams het niet doen - dl. 1 niet te vergeten. Hoewel ik daar om nostalgische redenen liever 'jank' in de TT had gezien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:39 schreef M-en-A het volgende:
dat is waar, had niet zo snel gezien dat er om losse streams gevraagd werd.
Maar er is natuurlijk op HBB een speciaal topic over streams. Waar vind ik de streams?![]()
Die had dag 1 al bijna vol kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
En Klaag *hier* dat je streams het niet doen - dl. 1 niet te vergeten. Hoewel ik daar om nostalgische redenen liever 'jank' in de TT had gezien.
Dat gebeurt volgens mij op de wallen ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:51 schreef A-en-M het volgende:
En gast 1 heeft binnen het uur het pand alweer verlaten en is ¤ 50,- armer![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgens mij op de wallen ook![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgens mij op de wallen ook![]()
![]()
![]()
Nee ik ben en niet lesbo en ik koop liever leuke kleding van mijn geld...quote:
Inderdaad, hij kijkt wel erg moeilijk.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee ik ben en niet lesbo en ik koop liever leuke kleding van mijn geld...![]()
Voor jou, dat je nog ooit leuke kleding gaat kopen.quote:
Das geen hoop... Das gewoon een feit!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:00 schreef Pinball het volgende:
Voor jou, dat je nog ooit leuke kleding gaat kopen.
Dat je voor een vluggertje in het HBB een ontbijtje gaat halen misschienquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor jou, dat je nog ooit leuke kleding gaat kopen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:01 schreef M-en-A het volgende:
(al ben ik bang dat je ook dan weer zal zeggen dat je voor dat geld liever kleding koopt)
Tot nu toe vind ik het niet echt boeiend... Kom maar op met die eerste weekopdracht ofzo... Fietsen lijkt me wel wat...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:06 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Wat een stilte hier. Is het zo saai in het hotel momenteel?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:06 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Wat een stilte hier. Is het zo saai in het hotel momenteel?
Tot later M-en-Aquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:06 schreef M-en-A het volgende:
Mensen, ik ben er weer even van tussen. Mocht iemand de behoefte hebben om de streamverslagen af en toe wat te voeden is dat natuurlijk zeer welkom![]()
Nog veel plezier en tot later![]()
![]()
![]()
Tot later A-enMquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:07 schreef A-en-M het volgende:
Ze heeft er wel plezier in.
[afbeelding]
Tot latersss![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het niet echt boeiend... Kom maar op met die eerste weekopdracht ofzo... Fietsen lijkt me wel wat...![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:07 schreef ChantalC het volgende:
Kom maar op met die eerste weekopdracht ofzo... Fietsen lijkt me wel wat...![]()
Lekker zo'n bakkiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:10 schreef cuall het volgende:
M-en-A tot later hoorhai Snaptnix, ook een bakkie
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:15 schreef Pinball het volgende:
Tering, wat bezinkt dat langzaam zeg.
Over dat telefoonnummers enzo live op internet te horen zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:15 schreef Pinball het volgende:
Tering, wat bezinkt dat langzaam zeg.
Ja maar Kel heeft ook maar een klein begrijpertje, snap dat tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Over dat telefoonnummers enzo live op internet te horen zijn.
Kelly snapt het nog steeds niet.
Geen last van hier.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:17 schreef cuall het volgende:
Is bij jullie het geluid ook zo slecht? Ik kan de gesprekken maar moeilijk volgen hoor![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Over dat telefoonnummers enzo live op internet te horen zijn.
Kelly snapt het nog steeds niet.
Die heeft ze toch helemaal weg laten halen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:18 schreef cuall het volgende:
Ja maar Kel heeft ook maar een klein begrijpertje, snap dat toch![]()
Kan de streams niet eens opengooien met die werkzaamheden aan het netwerk hierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:17 schreef cuall het volgende:
Is bij jullie het geluid ook zo slecht? Ik kan de gesprekken maar moeilijk volgen hoor![]()
Geniet er van Snaptnixquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:24 schreef Snaptnix het volgende:
Op deze manier is het even niet echt grappig, raak er frusti van. Ga maar even een klein manneke op een bezoekje vereren om weer blij te worden.
Tot later maar weer
Daar leek het wel op ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:23 schreef Marrije het volgende:
Joop heeft er zoooooooooo geen zin in!
Dat viel me gisteren ook al op, toen Viola hem belde, verbaasde me niets dat ie belde en vroeg: heb je me nog echt nodig??quote:
Die heeft vanochtend al 30 keer dat ding omhoog gehesen over haar siliconen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:38 schreef Marrije het volgende:
Oh dear, ik zie net pas hoe kelly erbij loopt.
Ik lach me rot om haarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:38 schreef Marrije het volgende:
Oh dear, ik zie net pas hoe kelly erbij loopt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:46 schreef cuall het volgende:
Ik lach me rot om haarHoe die voortdurend loopt te kokketteren met haar lijf, ze heeft daar haast haar levensdoel van gemaakt.
Het is zo plastic, normaal gesproken erger ik me kapot aan mensen die zo doen, maar het gekke is dat ik het bij haar niet storend vind.
Geen idee, ik heb haar nog niet echt bezig gezien. Ik vind haar best wel een zielig figuur hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:05 schreef Manu82 het volgende:
Heeft Bonnie eigenlijk ooit al gebeld of kent ze alleen het nummer van de slijter?
ik heb het overleefdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Doe voorzichtig, zo'n bad kan glad zijn.![]()
Ik heb haar bezig gezien in de keukenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb haar nog niet echt bezig gezien. Ik vind haar best wel een zielig figuur hoor![]()
Ja Bonnie met der blote k..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Zijn er al beelden geweest vanuit de badkamer? Ik heb daar nog niks van gezien.
Ze lijkt wel het kamermeisje..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb haar bezig gezien in de keuken![]()
laatste 6 iig goed, ik twijfel of het 0279 danwel 0297 is....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:12 schreef D.Rose het volgende:
0297 360782
of heb ik het verkeerd verstaan?
Ik dacht dat er geen camera's waren in de badkamer en dat Regenworm daarom hier ook wat minder is en z'n tieten topic gesloten heeft!quote:
Nou bellen dan, voordat Flugel het telefoonnummer eruit vistquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
laatste 6 iig goed, ik twijfel of het 0279 danwel 0297 is....
ik hoorde het nummer, en heb het helemaal proberen te onthoudenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
laatste 6 iig goed, ik twijfel of het 0279 danwel 0297 is....
ach ja, het is te verstaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:15 schreef Manu82 het volgende:
Monique is engels aan het praten, zo schattig
Okee, dan zullen we Martijn hier eens uitnodigenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:16 schreef Bijna35 het volgende:
0610960364 (Martijn)
Ik wilde het net aan Martijn vragen, maar die neemt niet opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:18 schreef D.Rose het volgende:
Wie heeft ze nu eigenlijk aan de telefoon?
ik hoor nu dat het de mede-eigenaar van de Mansion isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wilde het net aan Martijn vragen, maar die neemt niet op
Johnny de mol is verrast door twee meisjes op zijn verjaardag, afgelopen vrijdagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:20 schreef Manu82 het volgende:
Monique regelt meisjes voor je als ze je wil verrassen
Mijn vrienden doen dat niet eens voor mij, laat staan een vriendinquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Johnny de mol is verrast door twee meisjes op zijn verjaardag, afgelopen vrijdag![]()
Monique tegen Bonnie:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:27 schreef Bijna35 het volgende:
De mensen die we constant aan het werk zien zijn Bart, Monique en Micky.
Ik vraag me echt af waarom bv Gert en die Frank ook in het huis zitten?
wat is er met 3200 dan? Is dat een speciaal getal?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was gewoon vergeten dat ik alweer aan de 3200 zat
Nee, eigenlijk niet, mja, is 5000 een speciaal getal?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat is er met 3200 dan? Is dat een speciaal getal?
Hoiquote:
da's wel een mooi getalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, mja, is 5000 een speciaal getal?
Klikspaan boterspaan mag niet door m'n straatje gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:32 schreef Manu82 het volgende:
Cuall, Flugel heeft je adoratietopic gesloten
ja, ik hou eigenlijk meer van 230 of 2300, vind ik wel een mooi getalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's wel een mooi getal
al is 8000 mooier
Ja die indruk heb ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:26 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind Monique toch wel het meest effectief werken eigenlijk
uiteraard, het is hier geen ONZquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:32 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klikspaan boterspaan mag niet door m'n straatje gaan
Ja ik eigenlijk ook, ze doen niet echt aardig tegen haar, ze hangt er maar zo'n beetje bijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:29 schreef Manu82 het volgende:
Ik begin echt medelijden te krijgen met Bonnie!
Ik ben ook nog niet zolang wakker...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]Had niet verwacht dat je hem zo lang zou openlaten
![]()
ze liep gewoon op de gang bonnie heeft nooit geen ondergoed aan dus ook niet onder der normale kledingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er geen camera's waren in de badkamer en dat Regenworm daarom hier ook wat minder is en z'n tieten topic gesloten heeft!
euriquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Alles beter dan euri en pleuro
Mensen die dat zeggen zouden een taakstraf moeten krijgen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:32 schreef Manu82 het volgende:
Had eigenlijk wel iets meer van haar verwacht. Waarom heeft ze zich net voor het programma weer bij de AA aangeslotenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook, ze doen niet echt aardig tegen haar, ze hangt er maar zo'n beetje bij![]()
Nee, Flugeltje wordt nooit boosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Och, als dat alles is
, ze is niet boos geworden toch
![]()
Hai Flugeltje![]()
![]()
O, die breekt nog wel hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel iets meer van haar verwacht. Waarom heeft ze zich net voor het programma weer bij de AA aangesloten![]()
![]()
![]()
Dat wisten we allangquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:34 schreef flugeltje het volgende:
Tussendoor lig ik echter wél op de loer, dat jullie het vast weten
Misschien heeft ze het niet goed begrepen, ........AA, BB.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel iets meer van haar verwacht. Waarom heeft ze zich net voor het programma weer bij de AA aangesloten![]()
![]()
![]()
Die heb ik al, zometeen poetsen weet je nog?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je zou een taakstraf moeten krijgen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het niet goed begrepen, ........AA, BB.....
....dacht ze wel, als je AA, zegt, moet je ook BB zeggen![]()
zolang het niet hier is dat je poetst vind ik het geen goede strafquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die heb ik al, zometeen poetsen weet je nog?
Je mag hier ook wel even langs komen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die heb ik al, zometeen poetsen weet je nog?
Notquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Je mag hier ook wel even langs komen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |