Ik heb Monique wel in alleen een handdoekje gezien maar verder nog niks.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:12 schreef D.Rose het volgende:
Is Kelly de enige die topless rond loopt daar?
2e mislukte pot?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:14 schreef D.Rose het volgende:
Q: Het is blond en kan geen koffie zetten
A: in ieder geval Monique
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, maar ik verwacht dat we zo het resultaat gaan zien?
quote:
Deze bewoners runnen een bedrijf en moeten dus werken voor een goed doel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:28 schreef Inca het volgende:
Wat staan die bewoners vroeg op zeg ben dat niet gewend
Dit is een cap, geen foto.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:29 schreef Inca het volgende:
[..]
Foto verkopen aan de roddelbladen levert je nog wat op![]()
Precies, verder is het voor mij gewoon een uitdaging om de regie te snel af te zijn en wat leuke plaatjes te plaatsen op het forum.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit is een cap, geen foto.
Dus de beelden (en de rechten) zijn van Talpa
Dat gaat je over het algemeen toch ook wel goed afquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:34 schreef Muerte het volgende:
[..]
Precies, verder is het voor mij gewoon een uitdaging om de regie te snel af te zijn en wat leuke plaatjes te plaatsen op het forum.
Gaat prima, ik heb geen klachten en ik dacht FB ook niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat gaat je over het algemeen toch ook wel goed af![]()
Is het nog uit te houden daar onder in de cap-kelder of moet de airco nog wat beter afgesteld worden![]()
Gelukkig maar. En je weet het, als de werkomstandigheden minder worden, gewoon even mailen naar hotel@hotelbigbrother.tv om je klacht daar neer te leggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:43 schreef Muerte het volgende:
[..]
Gaat prima, ik heb geen klachten en ik dacht FB ook niet.![]()
Als het nodig is zal ik dat zeker doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Gelukkig maar. En je weet het, als de werkomstandigheden minder worden, gewoon even mailen naar hotel@hotelbigbrother.tv om je klacht daar neer te leggen![]()
Goedemorgen.quote:
Dit is dan ook een doorslaand succesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:00 schreef PH52 het volgende:
Dur is nu al meer beweging in dat huis dan bij de vorige bewoners in een hele week.![]()
Donderdagavond heb ik een beetje gestreamed, maar vrijdagochtend pas echt aandachtig en binnen 5 minuten was ik eruit, dit is zo mogelijk nog verslavender dan BB, dit leeeeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit is dan ook een doorslaand succes
Doe mij een lekkere warme appeflap ajbquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:04 schreef LekkerSimpel het volgende:Nog iemand koffie en ontbijtje?
Tot later en smakelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:04 schreef Muerte het volgende:
Ik ga de bakker met mijn bezoek vereren.![]()
Tot later en blijf cappen.![]()
Thee, een kaasbroodje en een fruitsalade graagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:04 schreef LekkerSimpel het volgende:Nog iemand koffie en ontbijtje?
Printscreen, paste, save as, uploaden, klaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tot later en smakelijk
Zou niet weten hoe ik moet cappen
Omdat het virtueel is kost het bij mij maar ¤25quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thee, een kaasbroodje en een fruitsalade graag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |