Dit is dan ook een doorslaand succesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:00 schreef PH52 het volgende:
Dur is nu al meer beweging in dat huis dan bij de vorige bewoners in een hele week.![]()
Donderdagavond heb ik een beetje gestreamed, maar vrijdagochtend pas echt aandachtig en binnen 5 minuten was ik eruit, dit is zo mogelijk nog verslavender dan BB, dit leeeeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit is dan ook een doorslaand succes
Doe mij een lekkere warme appeflap ajbquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:04 schreef LekkerSimpel het volgende:Nog iemand koffie en ontbijtje?
Tot later en smakelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:04 schreef Muerte het volgende:
Ik ga de bakker met mijn bezoek vereren.![]()
Tot later en blijf cappen.![]()
Thee, een kaasbroodje en een fruitsalade graagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:04 schreef LekkerSimpel het volgende:Nog iemand koffie en ontbijtje?
Printscreen, paste, save as, uploaden, klaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tot later en smakelijk
Zou niet weten hoe ik moet cappen
Omdat het virtueel is kost het bij mij maar ¤25quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thee, een kaasbroodje en een fruitsalade graag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |