uiteraard, het is hier geen ONZquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:32 schreef Manu82 het volgende:
Cuall, Flugel heeft je adoratietopic gesloten
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klikspaan boterspaan mag niet door m'n straatje gaan
Ja ik eigenlijk ook, ze doen niet echt aardig tegen haar, ze hangt er maar zo'n beetje bijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:29 schreef Manu82 het volgende:
Ik begin echt medelijden te krijgen met Bonnie!
Ik ben ook nog niet zolang wakker...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]Had niet verwacht dat je hem zo lang zou openlaten
![]()
ze liep gewoon op de gang bonnie heeft nooit geen ondergoed aan dus ook niet onder der normale kledingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er geen camera's waren in de badkamer en dat Regenworm daarom hier ook wat minder is en z'n tieten topic gesloten heeft!
euriquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Alles beter dan euri en pleuro
Mensen die dat zeggen zouden een taakstraf moeten krijgen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:32 schreef Manu82 het volgende:
Cuall, Flugel heeft je adoratietopic gesloten
Had eigenlijk wel iets meer van haar verwacht. Waarom heeft ze zich net voor het programma weer bij de AA aangeslotenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook, ze doen niet echt aardig tegen haar, ze hangt er maar zo'n beetje bij![]()
Nee, Flugeltje wordt nooit boosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Och, als dat alles is
, ze is niet boos geworden toch
![]()
Hai Flugeltje![]()
![]()
O, die breekt nog wel hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel iets meer van haar verwacht. Waarom heeft ze zich net voor het programma weer bij de AA aangesloten![]()
![]()
![]()
Dat wisten we allangquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:34 schreef flugeltje het volgende:
Tussendoor lig ik echter wél op de loer, dat jullie het vast weten
Misschien heeft ze het niet goed begrepen, ........AA, BB.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel iets meer van haar verwacht. Waarom heeft ze zich net voor het programma weer bij de AA aangesloten![]()
![]()
![]()
Die heb ik al, zometeen poetsen weet je nog?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je zou een taakstraf moeten krijgen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het niet goed begrepen, ........AA, BB.....
....dacht ze wel, als je AA, zegt, moet je ook BB zeggen![]()
zolang het niet hier is dat je poetst vind ik het geen goede strafquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die heb ik al, zometeen poetsen weet je nog?
Je mag hier ook wel even langs komen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die heb ik al, zometeen poetsen weet je nog?
Notquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Je mag hier ook wel even langs komen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |