Same herequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:17 schreef BrauN het volgende:
Nee, hier op FOK! ben ik slechts een typetje.
In het echt ben ik best een redelijke kerel.
En minder harig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:18 schreef Furious het volgende:
In het echt ben ik een stuk liever hoor.
Hee Braun, zoek je nog steeds een huisgenoot?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:17 schreef BrauN het volgende:
Nee, hier op FOK! ben ik slechts een typetje.
In het echt ben ik best een redelijke kerel.
Nou, ik heb maar 'man' in gevuld, omdat de optie 'weet het nog niet' ontbrakquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef dutchmage het volgende:
hmm nog niet echt schokkende dingen tegen gekomen.. blijkt toch wel weer dat mensen opzich zich zelf zijn... nu is het wachten op de users die zeggen : eigenlijk ben ik een vrouw, maar dat kan ik niet meer veranderen in mn profiel...
Mja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee Braun, zoek je nog steeds een huisgenoot?
Deze post is het quoten opzich wel waard.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:17 schreef BennyNL het volgende:
ja ik ben wel stukken sarcastischer op Fok dan irl. maar dat komt waarschijnlijk doordat ik irl omga met mensen die ik mag..
GElukkig maar dat je in het echt anders bent.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef FuifDuif het volgende:
In het echt ben ik wat meer genuanceerd in mijn uitlatingen en ben ik vriendelijker. Niet verlegen overigens, maar gewoon met wat meer respect naar anderen toe. In ieder geval kunnen mensen zich in het echt wel dusdanig aan mij irriteren dat ze op een gegeven moment weglopen (wat regelmatig gebeurt).
Nou ja, sommigen vinden dat in het echt ook hoor. Maar over het algemeen valt het wel mee. Het is meer dat mensen mijn gespreksonderwerpen en gesprekstechnieken niet kunnen waarderen. Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat bepaalde mensen in een kamer met mensen waarin ik aan het woord ben werkelijk in slaap vallenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef Beach het volgende:
[..]
GElukkig maar dat je in het echt anders bent.
Anders was je wel een hele zure kerel.
checkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef dutchmage het volgende:
zo kan een persoon die hier altijd een grote bek heeft, in het echt een heel verlegen iemand zijn..
Welneequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:18 schreef Poncho het volgende:
In het echte leven ben ik een stuk vrouwvriendelijker.
Ik heb het vreemd genoeg precies andersomquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:19 schreef DaMart het volgende:
In het echt ben ik wat verlegener, meer het kat-uit-deboom-kijk-type. Maar dat is ook het enige verschil dat ik zo snel kan bedenken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:53 schreef Croupouque het volgende:
Men vindt mij in het echt over het algemeen een beetje eigenaardig. Ik ben naar vrouwen toe af en toe iets minder brutaal, maar verder is er volgens mij weinig verschil. Dat komt simpelweg omdat ik heel erg slecht ben in net doen alsof ik iemand anders ben.
Was ik naakt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik heb nog over je gesproken van de week
![]()
Behoorlijk. Ik was lichtelijk gechoqueerd moet ik zeggen. Maar na een fikse cappuchino was ik alweer van de schrik bekomenquote:
Oh, ik dacht juist dat ik.. Dat ik..quote:
U begrijpt dat ik graag wil weten wat mensen over mij te zeggen hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:05 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik was lichtelijk gechoqueerd moet ik zeggen. Maar na een fikse cappuchino was ik alweer van de schrik bekomen![]()
Tsja, voor de rest heb ik alles gewist, aangezien mijn gesprekspartner nog veel meer interessante dingen te melden had, en bovendien om op te vreten wasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
U begrijpt dat ik graag wil weten wat mensen over mij te zeggen hebben.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:19 schreef DaMart het volgende:
In het echt ben ik wat verlegener, meer het kat-uit-deboom-kijk-type. Maar dat is ook het enige verschil dat ik zo snel kan bedenken.
Same here.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef Steve-O het volgende:
Verschilt niet heel erg veel .
tenminste ik heb de indruk dat ik nogal ehh grof overkomquote:Op maandag 23 januari 2006 17:02 schreef amornl87 het volgende:
nee ik ben verlegener en bescheidener
Nerds zijn cool. En hip. Durf nerd te zijn. Overigens staat Nerd voor Neuro Evolutionary Rostral Developer, dus dat zie ik als een voordeel.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:06 schreef amornl87 het volgende:
maar goed ik kan slecht tegen de fok etiquete en regels dus..
hekel aan de nerd-cultuur die hier hangt
oke, laat me lachen..quote:Op maandag 23 januari 2006 17:34 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik IRL nog veel grappiger ben dan hier. Kun je nagaan.
hoe ben jij in t echie?quote:
Heb jij zoveel vrienden op FOK! dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:23 schreef kastanova het volgende:
Nee, in real life ben ik een onzeker kneusje zonder vrienden.
Och, nee!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:59 schreef kastanova het volgende:
[FOK!awards 2005] Categorie: USERS!.
Hee doe je PRETSLET award eens op! Heb de lef!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
[FOK!awards 2005] Categorie: USERS!.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:15 schreef 2609 het volgende:
in het echt ben ik net zo cool als hier!
heet je in het echt ook Biogarde dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:19 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben in het echte leven, net zoals hier![]()
quote:
Mwoehahahaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:24 schreef amornl87 het volgende:
[..]
heet je in het echt ook Biogarde dan?
Jij ook alquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:23 schreef kastanova het volgende:
Nee, in real life ben ik een onzeker kneusje zonder vrienden.
jullie ook al dus?quote:
Tot zover je ondertitel?quote:Op woensdag 25 januari 2006 03:18 schreef ma_jojo het volgende:
Ja, irl ben ik ook vriendelijk en lief.
ik ook, op een of andere manier kan ik veel minder goed mn gedachten overbrengen op papier of internet dan irlquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ik heb het vreemd genoeg precies andersom![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou ja, sommigen vinden dat in het echt ook hoor. Maar over het algemeen valt het wel mee. Het is meer dat mensen mijn gespreksonderwerpen en gesprekstechnieken niet kunnen waarderen. Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat bepaalde mensen in een kamer met mensen waarin ik aan het woord ben werkelijk in slaap vallen! Soms worden mensen boos op mij en willen ze niet meer in discussie en soms lopen mensen, zoals ik al zei, simpelweg bij mij weg zo gauw de kans zich aandient.
Praat je thuis niet in 6 A4-jes ?!?!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:54 schreef RM-rf het volgende:
IRL zegt mijn vrouw regelmatig tegen me dat ik toch vooral wat meer moet praten, ben ik nogal stil en kortaf ...
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Praat je thuis niet in 6 A4-jes ?!?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |