804298 toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:39 schreef Furious het volgende:
Topicnummer 500!
dat komt uit de c1000quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar komt dít nou weer vandaan!!
fokkers, praat eens een beetje normaal Pa-lease
kan nooit goed zijn danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef DaMart het volgende:
Dat is komen overwaaien uit de Vinkenslag.
Het is bijna ingeburgerd bij ons op de afdelingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:41 schreef carmiie het volgende:
ik vind het best wel stom klinken
is het de bedoeling dat je hendig sjiek zegt, of kan je ook zeggen wat een hendige auto bijv. of wat een sjieke auto.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:44 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Het is bijna ingeburgerd bij ons op de afdeling.
Bedankt he, nu weer niet...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
laat ik het aan de zonnige kant bekjiken,
het hele kankerkachel gebeuren begint te verzakken
Bij van alles hendig sjiek er voor zettenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat je hendig sjiek zegt, of kan je ook zeggen wat een hendige auto bijv. of wat een sjieke auto.
waar woon jijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik zeg dit nu ook al in het dagelijks leven.![]()
ja tog tokquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:46 schreef KoudeVrouw het volgende:
"Hendig sjieke slip, boh gek."
Lelystad, ouwe.quote:
o men daar was ik laatst nogquote:
Nee, dat is waar, in Lelystad wordt er enkel als negers lees; wiggers gepraat, edoch ben ik daarzelf ook zeer over te spreken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
o men daar was ik laatst nogik hoorde geen mensen hendig sjiek zeggen hoorz.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef Thrilled het volgende:
dit wordt weer een maikuuul topic, let maar op..
Pa-watte?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey Maikuuul, vind jij André Rieu nou ook hendig sjiek?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]dat was het al van het begin jongeman
Als in Heersch ende Kvlt?quote:
het is in elke zin gewoon onnodig en dom. Tevens laat je ermee zien over weinig hersens te beschikken.quote:
Ik begon me al af te vragen waar je een pa kon leasen.quote:
en wat vind jij van herman göring?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Maikuuul, vind jij André Rieu nou ook hendig sjiek?
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Maikuuul, vind jij André Rieu nou ook hendig sjiek?
Bwooaah ik zoek een hendig sjieke leasebare pa, kan dat hierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik begon me al af te vragen waar je een pa kon leasen.![]()
Wat nou zakken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
laat ik het aan de zonnige kant bekjiken,
het hele kankerkachel gebeuren begint te verzakken
Wat insuneer jij nouquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:30 schreef johancore het volgende:
je bent jaloers
Je bent een trendsetter gek..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Ik gebruik het niet echt vaak meer @ de forums. Merjeh andere users wel
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
En je snapt nog steeds niet waarom hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Wiezoe ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
En je snapt nog steeds niet waarom he![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef Mikkie het volgende:
We wachten eigenlijk weer op een nieuwe vinding van Maikuuul. Qua taalkundige uitspattingen dan dus.
U vraagt, wij draaienquote:Wiezoe ?
Wat ben jij nou voor figuur?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Heej! Een medelelystatter!quote:
Ik las "medesletter"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:27 schreef Xebber het volgende:
[..]
Heej! Een medelelystatter!![]()
Waar woon je? Toch niet in de Schoener?![]()
En die Zed leppelin moet je ook niet vergetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef Shapeshifter het volgende:
Ja, het is ooit begonnen met JunkieSietze en MaikuuulDe volledige waarheid wordt echter onderdrukt door de AIVD. Dus daar komen we pas achter als een van die triangeljostis zijn pc hendig sjiek op straat slipt
Neen, maar wel redelijk dichtbij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:27 schreef Xebber het volgende:
[..]
Heej! Een medelelystatter!![]()
Waar woon je? Toch niet in de Schoener?![]()
TS begintquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
Alsof Maikuuul dat bedacht heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:50 schreef Nolius het volgende:
[url=http://radio.fok.nl]veel luisterplezier[url]
Karel ende Elegast!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:16 schreef JohanV. het volgende:
het is in elke zin gewoon onnodig en dom. Tevens laat je ermee zien over weinig hersens te beschikken.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:07 schreef Beach het volgende:
Boh gek, hendig sjiek is zoeen gaar woord.
Het is nooit leuk geweest, eerder triest.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:45 schreef Little_Meanie het volgende:
in het begin was het wel nog leuk, maar het is echt tijd voor iets nieuws
Nog zo'n triangeljosti...quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef Xitami het volgende:
lollerskates!
Matige grappen zijn beetje afgezaagd, maar wel leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Je bedoeld zo'n matige grap? Die doen het hier ook altijd wel
Op dat punt realiseer je je: ey gek ik zit hendig vaak op Fok! misschien heb ik geen leven. En moet ik net als Maikuuul de hele dag binnen zitten en Fokken !quote:Op zondag 15 januari 2006 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
't werkt zo aanstekelijk dat ik mezelf betrap op af en toe "hendig sjiek" zeggen.![]()
Das pas handig sjiek.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:13 schreef Ramon73 het volgende:
Mwah, "hendig sjiek" is echt geen uitvinding van Maikel. Dat gebruiken we in Maastricht al heel erg lang, zelfs voordat Maikel nog elke dag met z'n vader ging werken. Dat het nu dankzij Fok! lijkt alsof het zijn uitvinding is, tjah, daar is niks aan te doen. Dus.
Sjiek gek, auw mök.
Zei ik dat ik die woorden zelf gemaakt had ? Neenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:13 schreef Ramon73 het volgende:
Mwah, "hendig sjiek" is echt geen uitvinding van Maikel. Dat gebruiken we in Maastricht al heel erg lang, zelfs voordat Maikel nog elke dag met z'n vader ging werken. Dat het nu dankzij Fok! lijkt alsof het zijn uitvinding is, tjah, daar is niks aan te doen. Dus.
Sjiek gek, auw mök.
Auw mök.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:13 schreef Ramon73 het volgende:
Sjiek gek, auw mök.
Jammer dat ik niet meer in Maastricht woon. Ik kan me minder goed uitdrukken met die rottaal van die vieze hollenders.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:30 schreef Maikuuul het volgende:
Auw mök gebruik ik eigenlijk nooit, jehmeh/bleije wel
Inderdaad, soms is dat zo kut in de klas, moetje zoeen gare vraag beantwoorden en dan kom je niet op het woord.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:31 schreef Crudus het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer in Maastricht woon. Ik kan me minder goed uitdrukken met die rottaal van die vieze hollenders.
sjiek wel manquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:00 schreef Scrat_ched het volgende:
[..]
Wat nou zakken?
"Hendig sjiek" bestaat al hendig sjiek langer als kankerkachel.
Jeh jao. Aw hoor maan.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaad, soms is dat zo kut in de klas, moetje zoeen gare vraag beantwoorden en dan kom je niet op het woord.
Jeh dan zeg ik het maar int maastrichts he
Idd, verschrikkelijkquote:Op maandag 16 januari 2006 00:11 schreef ErikT het volgende:
Als je een maand op vakantie gaat, kan je de helft van de klaagbaak topics niet eens meer lezen.
Kun je dat ook eens inspreken?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:30 schreef Maikuuul het volgende:
Auw mök gebruik ik eigenlijk nooit, jehmeh/bleije wel
Woei, natuurlijk. Ff doenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:44 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Kun je dat ook eens inspreken?![]()
Ik als Maikuuul fan zou dat gaarne horen.![]()
en dat bedoel ik mensen!quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:53 schreef Maikuuul het volgende:
Het grote: Aw mök topic
Check die shit yo
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:53 schreef Maikuuul het volgende:
Het grote: Aw mök topic
Check die shit yo
VUIL HOOR!!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef Riesj het volgende:
Maastrichts is inderdaad net als Duits een heerlijke afzeiktaal:
-Sjele mcGuyver!![]()
-haol un tit oet!!![]()
-auw hoor neet!![]()
Wtf is een keugel nou weer, kogels van een geweer ?quote:
Grapje voor minimaal middelbaar opgeleide lui...Trek t je niet aanquote:Op maandag 16 januari 2006 01:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf is een keugel nou weer, kogels van een geweer ?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik zeg dit nu ook al in het dagelijks leven.![]()
Keugel. Prachtig.quote:
Sjloajquote:Op maandag 16 januari 2006 12:12 schreef Crudus het volgende:
Vuijl sjlaoj. Met der dikke keugel. Auw hoor maan.![]()
We gebruiken het ook voor de groente. Maar vaker wordt sjlaoj toch ook wel verwerkt in vuijl sjlaojkut. Toch redelijk grof om tegen een lief, aardig meisje te roepen. Ach ja. Vuijl hoorenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Sjloaj![]()
Das hier in mid-limburg iets heel anders als daar in Mtricht
Juist, hier benk het helemaal mee eensquote:Op maandag 16 januari 2006 12:21 schreef Crudus het volgende:
Eigenlijk zouden al deze uitdrukkingen eens opgesomd en uitgebracht moeten worden. In één woord: geweldig.
Ik zeg het ook alquote:Op maandag 16 januari 2006 16:31 schreef stefmans het volgende:
Ik gebruik nu in mijn dagelijks leven, Hendig sjiek, Boh gek etc. Ik doe het volkomen onbewust.![]()
Bij deze officieel bekroond tot nerdquote:Op maandag 16 januari 2006 16:31 schreef stefmans het volgende:
Ik gebruik nu in mijn dagelijks leven, Hendig sjiek, Boh gek etc. Ik doe het volkomen onbewust.![]()
Die hebben we nog nooit gehoord.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:36 schreef Tao. het volgende:
Wat is dat voor syndroom van down praat in hemelsnaam?
Matige slip.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die hebben we nog nooit gehoord.
Ey voor de mensen die denken, ey hoe is dit allemaal ontstaan ?
Hier de hendig sjieke slip Volume1
http://members.home.nl/alion/Slippen%20beters.wmv
Morgen komt deel 2 alst goed is
Je dacht niet eens aan Maikuuul?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:00 schreef Crizje het volgende:
Conclusie: Ik moest aan Fok denken terwijl ik ontspannend een tijdschrift las.
Die wiki is fout, het is geen Maikuul, maar Maikuuulquote:Op maandag 16 januari 2006 17:14 schreef ThE_ED het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Hendig_Sjiek
Aangepast.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die wiki is fout, het is geen Maikuul, maar Maikuuul![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:14 schreef ThE_ED het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Hendig_Sjiek
Ik heb mijn werk gedaan, nu mag iemand anders verder.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:52 schreef Beach het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Maikuuul
![]()
![]()
mensen bewerk alsjeblieft, ik heb er nu te weinig tijd voor.
geëditquote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef Crizje het volgende:
[..]
Ik heb mijn werk gedaan, nu mag iemand anders verder.
Boh, hier zitten heel wat sjieke woordjes in. Helemaal geen Mestreechsquote:Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
Juist, hier benk het helemaal mee eens.
Maarrrr... Er moet zo een centraal topic komen, waar iedereen kan pimpen met ze woorden. Je weet wel, zo een topic waar iedereen zijn sjieke woorden kwijt kan![]()
OMGquote:Op maandag 16 januari 2006 17:52 schreef Beach het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Maikuuul
![]()
![]()
mensen bewerk alsjeblieft, ik heb er nu te weinig tijd voor.
Ga anders zelf nog een hendig sjieke boodschap toevoegen.quote:
Hoe doe je dat ?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef Crizje het volgende:
[..]
Ga anders zelf nog een hendig sjieke boodschap toevoegen.
Je doet net alsof ik de hele dag achter de pc zitquote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef Frappelsien het volgende:
Amateur
http://wiki.fok.nl/index.php/Maikuuul daar he, op deze hendig sjieke pagina zie je ergens bovenaan de titel staan, da's Maikuuul (jij dusquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Maikuuul het volgende:
Kheb ff 3 links erbij gezet naar wat muziek en mijn slip filmpje
Maar kweet niet hoe je van die lange link een kleine naam maakt zeg maar
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Maikuuul het volgende:
Media example.ogg ?
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
Boh, hier zitten heel wat sjieke woordjes in. Helemaal geen Mestreechsmaar toch leuk:
Kerkraads Dialect voor beginners
(ich hôf dat uur ut kint versjtoa en lëeze)
In de tsog va Vallekeberg noa Sjevémet zit een Kirchroatsjer tegenover
ing sjun pul met een piepklein mini-jurkje aan.
Opeens gaat zij anders zitten en ziet hij dat ze jing buksje aan heeft.
Zij ziet dat en zegt: "Kiekste noa mieng musj?"
"Sorry." Zegt de man en belooft dat hij niet meer zal kijken.
"Jef nieks," zegt het meisje, "ich ken och ing paar kunstjer doamit".
"Kiek mer, ich loat ut Puutsje."
De Kirchroatsjer ziet de musj een kusbeweging maken en is zeer onder de indruk
"Kiek," zegt het meisje, "ut ken ôch mit de eugsjer pietsje"
En ja hoor, hij ziet verbaasd dat de musj een knipoog geeft.
Het meisje is ondertussen al heel opgewonden en zegt
"Kom neéve mich sitze," en de man gaat naast haar zitten.
"Wilse ing paar veengere dr i sjteeche?" vraagt ze.
Zegt de Kirchroatsjer verbijsterd:
"Auwhoor, kint ut och nog fleute ???"
Vertaling op Request. En niet voor morgen.
quote:(Ik hoop dat jullie het kunnen verstaan en lezen)
In de trein van Valkenburg naar Chevremont zit een kerkradenaar tegenover een mooi meisje met een piepklein mini-jurkje aan.
Opeens gaat zij anders zitten en ziet hij dat ze geen slipje aan heeft.
Zij ziet dat en zegt: "Kijk je naar mijn muts?"
"Sorry." Zegt de man en belooft dat hij niet meer zal kijken.
"Geeft niks," zegt het meisje, "ik kan er ook een paar kunstjes mee."
"Kijk maar, ik laat het kussen."
De Kerkradenaar ziet de muts een kusbeweging maken en is zeer onder de indruk.
"Kijk," zegt het meisje, "het kan ook met de ogen knippen"
En ja hoor, hij ziet verbaasd dat de muts een knipoog geeft.
Het meisje is ondertussen al heel opgewonden en zegt
"Kom naast me zitten," en de man gaat naast haar zitten.
"Wil je een paar vingers dr in steken?" vraagt ze.
Zegt de kerkradenaar verbijsterd:
"Ouwe hoer zeg, kan het ook nog fluiten???"
Vandoag jong, woar mich tog ne hendig sjieke daag, höb zoe ne hendig sjieke slip gemaak!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef Sas22 het volgende:
Vandoag jong, was me toch ne hendig sjieke dag, heb zo`n hendig sjieke slip aangetrokkengemaakt!
Thats the shitquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:42 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Vandoag jong, woar mich tog ne hendig sjieke daag, höb zoe ne hendig sjieke slip gemaak!![]()
Zie je er ook uit als een schaap, of maak je alleen die geluidenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:27 schreef Crudus het volgende:
Hendig sjiek. Ruig maan. Gebruik ik al zo'n 25 jaar. Net als alle andere Maastrichtenaren. Net zoals: jehmeh, bleije!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |