804298 toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:39 schreef Furious het volgende:
Topicnummer 500!
dat komt uit de c1000quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar komt dít nou weer vandaan!!
fokkers, praat eens een beetje normaal Pa-lease
kan nooit goed zijn danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef DaMart het volgende:
Dat is komen overwaaien uit de Vinkenslag.
Het is bijna ingeburgerd bij ons op de afdelingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:41 schreef carmiie het volgende:
ik vind het best wel stom klinken
is het de bedoeling dat je hendig sjiek zegt, of kan je ook zeggen wat een hendige auto bijv. of wat een sjieke auto.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:44 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Het is bijna ingeburgerd bij ons op de afdeling.
Bedankt he, nu weer niet...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
laat ik het aan de zonnige kant bekjiken,
het hele kankerkachel gebeuren begint te verzakken
Bij van alles hendig sjiek er voor zettenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat je hendig sjiek zegt, of kan je ook zeggen wat een hendige auto bijv. of wat een sjieke auto.
waar woon jijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik zeg dit nu ook al in het dagelijks leven.![]()
ja tog tokquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:46 schreef KoudeVrouw het volgende:
"Hendig sjieke slip, boh gek."
Lelystad, ouwe.quote:
o men daar was ik laatst nogquote:
Nee, dat is waar, in Lelystad wordt er enkel als negers lees; wiggers gepraat, edoch ben ik daarzelf ook zeer over te spreken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
o men daar was ik laatst nogik hoorde geen mensen hendig sjiek zeggen hoorz.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef Thrilled het volgende:
dit wordt weer een maikuuul topic, let maar op..
Pa-watte?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey Maikuuul, vind jij André Rieu nou ook hendig sjiek?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]dat was het al van het begin jongeman
Als in Heersch ende Kvlt?quote:
het is in elke zin gewoon onnodig en dom. Tevens laat je ermee zien over weinig hersens te beschikken.quote:
Ik begon me al af te vragen waar je een pa kon leasen.quote:
en wat vind jij van herman göring?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Maikuuul, vind jij André Rieu nou ook hendig sjiek?
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Maikuuul, vind jij André Rieu nou ook hendig sjiek?
Bwooaah ik zoek een hendig sjieke leasebare pa, kan dat hierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik begon me al af te vragen waar je een pa kon leasen.![]()
Wat nou zakken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
laat ik het aan de zonnige kant bekjiken,
het hele kankerkachel gebeuren begint te verzakken
Wat insuneer jij nouquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:30 schreef johancore het volgende:
je bent jaloers
Je bent een trendsetter gek..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Ik gebruik het niet echt vaak meer @ de forums. Merjeh andere users wel
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
En je snapt nog steeds niet waarom hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Wiezoe ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
En je snapt nog steeds niet waarom he![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef Mikkie het volgende:
We wachten eigenlijk weer op een nieuwe vinding van Maikuuul. Qua taalkundige uitspattingen dan dus.
U vraagt, wij draaienquote:Wiezoe ?
Wat ben jij nou voor figuur?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Heej! Een medelelystatter!quote:
Ik las "medesletter"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:27 schreef Xebber het volgende:
[..]
Heej! Een medelelystatter!![]()
Waar woon je? Toch niet in de Schoener?![]()
En die Zed leppelin moet je ook niet vergetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef Shapeshifter het volgende:
Ja, het is ooit begonnen met JunkieSietze en MaikuuulDe volledige waarheid wordt echter onderdrukt door de AIVD. Dus daar komen we pas achter als een van die triangeljostis zijn pc hendig sjiek op straat slipt
Neen, maar wel redelijk dichtbij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:27 schreef Xebber het volgende:
[..]
Heej! Een medelelystatter!![]()
Waar woon je? Toch niet in de Schoener?![]()
TS begintquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
Alsof Maikuuul dat bedacht heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:50 schreef Nolius het volgende:
[url=http://radio.fok.nl]veel luisterplezier[url]
Karel ende Elegast!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:16 schreef JohanV. het volgende:
het is in elke zin gewoon onnodig en dom. Tevens laat je ermee zien over weinig hersens te beschikken.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:07 schreef Beach het volgende:
Boh gek, hendig sjiek is zoeen gaar woord.
Het is nooit leuk geweest, eerder triest.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:45 schreef Little_Meanie het volgende:
in het begin was het wel nog leuk, maar het is echt tijd voor iets nieuws
Nog zo'n triangeljosti...quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef Xitami het volgende:
lollerskates!
Matige grappen zijn beetje afgezaagd, maar wel leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Je bedoeld zo'n matige grap? Die doen het hier ook altijd wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |