Je bent een trendsetter gek..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Ik gebruik het niet echt vaak meer @ de forums. Merjeh andere users wel
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
En je snapt nog steeds niet waarom hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Wiezoe ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
En je snapt nog steeds niet waarom he![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef Mikkie het volgende:
We wachten eigenlijk weer op een nieuwe vinding van Maikuuul. Qua taalkundige uitspattingen dan dus.
U vraagt, wij draaienquote:Wiezoe ?
Wat ben jij nou voor figuur?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Heej! Een medelelystatter!quote:
Ik las "medesletter"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:27 schreef Xebber het volgende:
[..]
Heej! Een medelelystatter!![]()
Waar woon je? Toch niet in de Schoener?![]()
En die Zed leppelin moet je ook niet vergetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef Shapeshifter het volgende:
Ja, het is ooit begonnen met JunkieSietze en MaikuuulDe volledige waarheid wordt echter onderdrukt door de AIVD. Dus daar komen we pas achter als een van die triangeljostis zijn pc hendig sjiek op straat slipt
Neen, maar wel redelijk dichtbij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:27 schreef Xebber het volgende:
[..]
Heej! Een medelelystatter!![]()
Waar woon je? Toch niet in de Schoener?![]()
TS begintquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
waar komt dít nou weer vandaan!!
fokkers, praat eens een beetje normaal Pa-lease
Alsof Maikuuul dat bedacht heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:50 schreef Nolius het volgende:
[url=http://radio.fok.nl]veel luisterplezier[url]
Karel ende Elegast!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:16 schreef JohanV. het volgende:
het is in elke zin gewoon onnodig en dom. Tevens laat je ermee zien over weinig hersens te beschikken.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:07 schreef Beach het volgende:
Boh gek, hendig sjiek is zoeen gaar woord.
Het is nooit leuk geweest, eerder triest.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:45 schreef Little_Meanie het volgende:
in het begin was het wel nog leuk, maar het is echt tijd voor iets nieuws
Nog zo'n triangeljosti...quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef Xitami het volgende:
lollerskates!
Matige grappen zijn beetje afgezaagd, maar wel leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Je bedoeld zo'n matige grap? Die doen het hier ook altijd wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |