Op dat punt realiseer je je: ey gek ik zit hendig vaak op Fok! misschien heb ik geen leven. En moet ik net als Maikuuul de hele dag binnen zitten en Fokken !quote:Op zondag 15 januari 2006 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
't werkt zo aanstekelijk dat ik mezelf betrap op af en toe "hendig sjiek" zeggen.![]()
Das pas handig sjiek.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:13 schreef Ramon73 het volgende:
Mwah, "hendig sjiek" is echt geen uitvinding van Maikel. Dat gebruiken we in Maastricht al heel erg lang, zelfs voordat Maikel nog elke dag met z'n vader ging werken. Dat het nu dankzij Fok! lijkt alsof het zijn uitvinding is, tjah, daar is niks aan te doen. Dus.
Sjiek gek, auw mök.
Zei ik dat ik die woorden zelf gemaakt had ? Neenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:13 schreef Ramon73 het volgende:
Mwah, "hendig sjiek" is echt geen uitvinding van Maikel. Dat gebruiken we in Maastricht al heel erg lang, zelfs voordat Maikel nog elke dag met z'n vader ging werken. Dat het nu dankzij Fok! lijkt alsof het zijn uitvinding is, tjah, daar is niks aan te doen. Dus.
Sjiek gek, auw mök.
Auw mök.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:13 schreef Ramon73 het volgende:
Sjiek gek, auw mök.
Jammer dat ik niet meer in Maastricht woon. Ik kan me minder goed uitdrukken met die rottaal van die vieze hollenders.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:30 schreef Maikuuul het volgende:
Auw mök gebruik ik eigenlijk nooit, jehmeh/bleije wel
Inderdaad, soms is dat zo kut in de klas, moetje zoeen gare vraag beantwoorden en dan kom je niet op het woord.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:31 schreef Crudus het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer in Maastricht woon. Ik kan me minder goed uitdrukken met die rottaal van die vieze hollenders.
sjiek wel manquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:00 schreef Scrat_ched het volgende:
[..]
Wat nou zakken?
"Hendig sjiek" bestaat al hendig sjiek langer als kankerkachel.
Jeh jao. Aw hoor maan.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaad, soms is dat zo kut in de klas, moetje zoeen gare vraag beantwoorden en dan kom je niet op het woord.
Jeh dan zeg ik het maar int maastrichts he
Idd, verschrikkelijkquote:Op maandag 16 januari 2006 00:11 schreef ErikT het volgende:
Als je een maand op vakantie gaat, kan je de helft van de klaagbaak topics niet eens meer lezen.
Kun je dat ook eens inspreken?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:30 schreef Maikuuul het volgende:
Auw mök gebruik ik eigenlijk nooit, jehmeh/bleije wel
Woei, natuurlijk. Ff doenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:44 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Kun je dat ook eens inspreken?![]()
Ik als Maikuuul fan zou dat gaarne horen.![]()
en dat bedoel ik mensen!quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:53 schreef Maikuuul het volgende:
Het grote: Aw mök topic
Check die shit yo
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:53 schreef Maikuuul het volgende:
Het grote: Aw mök topic
Check die shit yo
VUIL HOOR!!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef Riesj het volgende:
Maastrichts is inderdaad net als Duits een heerlijke afzeiktaal:
-Sjele mcGuyver!![]()
-haol un tit oet!!![]()
-auw hoor neet!![]()
Wtf is een keugel nou weer, kogels van een geweer ?quote:
Grapje voor minimaal middelbaar opgeleide lui...Trek t je niet aanquote:Op maandag 16 januari 2006 01:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf is een keugel nou weer, kogels van een geweer ?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik zeg dit nu ook al in het dagelijks leven.![]()
Keugel. Prachtig.quote:
Sjloajquote:Op maandag 16 januari 2006 12:12 schreef Crudus het volgende:
Vuijl sjlaoj. Met der dikke keugel. Auw hoor maan.![]()
We gebruiken het ook voor de groente. Maar vaker wordt sjlaoj toch ook wel verwerkt in vuijl sjlaojkut. Toch redelijk grof om tegen een lief, aardig meisje te roepen. Ach ja. Vuijl hoorenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Sjloaj![]()
Das hier in mid-limburg iets heel anders als daar in Mtricht
Juist, hier benk het helemaal mee eensquote:Op maandag 16 januari 2006 12:21 schreef Crudus het volgende:
Eigenlijk zouden al deze uitdrukkingen eens opgesomd en uitgebracht moeten worden. In één woord: geweldig.
Ik zeg het ook alquote:Op maandag 16 januari 2006 16:31 schreef stefmans het volgende:
Ik gebruik nu in mijn dagelijks leven, Hendig sjiek, Boh gek etc. Ik doe het volkomen onbewust.![]()
Bij deze officieel bekroond tot nerdquote:Op maandag 16 januari 2006 16:31 schreef stefmans het volgende:
Ik gebruik nu in mijn dagelijks leven, Hendig sjiek, Boh gek etc. Ik doe het volkomen onbewust.![]()
Die hebben we nog nooit gehoord.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:36 schreef Tao. het volgende:
Wat is dat voor syndroom van down praat in hemelsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |