oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
Alles zeer goed hiero, met jou?quote:
quote:
esquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:25 schreef es70 het volgende:
I'm back.
Klerenkast opgeruimd.
Zo weer koken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alles zeer goed hiero, met jou?
OP'squote:
doe eens liefquote:
Hoe staat het met de vrouwelijke aandacht?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]mooi zo, blij om dat te horen
bij mij ook hoor
Maakt niet uitquote:
Ach laten we het daar maar even niet over hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe staat het met de vrouwelijke aandacht?
Ja een OP! En die blijft ook nog wel even!quote:
Lang niet gezien.quote:
Hey jij!!!!!quote:
Ah net zo rampzalig als bij mij dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach laten we het daar maar even niet over hebben
de euforie spat er vanafquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hey jij!!!!!
Ja jij daar!!!!
Nee jij, daarachter!lang niet gesproken
alles goed
Yep dat had ik al doorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja een OP! En die blijft ook nog wel even!
Tevens afgesproken dat de persoon met de laatste post de nieuwe gaat openen
Koninklijk besluitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:26 schreef kanaiken het volgende:
Serieus, waarom moet er meer dan 'verder' in een OP?
er staat hier niemand achter mijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hey jij!!!!!
Ja jij daar!!!!
Nee jij, daarachter!lang niet gesproken
alles goed
Ik moet toch wat te lullen hebben hequote:
Daarom zeg ik het nog evenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep dat had ik al doormaar kanaiken was me net voor dus ja, maar goed het is allemaal even wennen maar het zal allemaal wel goed komen
Ow, die regel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
er staat hier niemand achter mij
Met mij alles wel ok
et toi?
Damn, moet ik nog op gaan letten dat ik niet de laatste post heb ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:25 schreef Jaguarized het volgende:
Is nummering trouwens noodzakelijk?
Ik denk, ik open een nieuwequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep dat had ik al doormaar kanaiken was me net voor dus ja, maar goed het is allemaal even wennen maar het zal allemaal wel goed komen
Nee jij is lief, daarom sla je ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het nog even![]()
Nee ik sla nog steeds niet![]()
1 gele kaart voor jou wegens overtreden van een rege;quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ow, die regel.
Sorry, ik zal er op letten.
ANARCHY!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1 gele kaart voor jou wegens overtreden van een rege;
Ja kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Damn, moet ik nog op gaan letten dat ik niet de laatste post heb ook.
Ho eens evenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik denk, ik open een nieuwe
Regeltjes toch altijd
quote:
Het is je vergeven (door mij dan)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ow, die regel.
Sorry, ik zal er op letten.
Es70quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef es70 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Door mij iig nietquote:
en dubbele TT's mogen nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Anders weten we niet vanaf waar we terug moeten lezen
.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ho eens even![]()
Hoe zou de wereld eruit zien als er geen regels bestonden?
quote:
Being blue isn't all that easyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Ik let er nu al op![]()
Anders post ik weer door een slotje heen![]()
quote:
quote:
een uiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Let vooral even op de prachtige UI van es.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Let vooral even op de prachtige UI van es.
quote:
Zal nog wel even duren voor ik je het vergeefquote:
Niet teveel rokken pellen, dan heb je lege handenquote:
Ik wil 2000 euri, krijg ik ook niet.quote:
Jammer dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren voor ik je het vergeef
Kom maar halenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:36 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik wil 2000 euri, krijg ik ook niet.
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Hoort erbij, als je er niet van houd lazer je maar op ga je maar weg
Doe ik het voorquote:
Nee, ook mods moeten zijn/haar AT in de gaten houden, en 't aantal posts erin!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Being blue isn't all that easy. Moet kunnen hoor, af en toe door een slotje, 't is je bij voorbaar vergeven
.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Hoort erbij, als je er niet van houd lazer je maar op ga je maar weg
Let wel op: Er bestaan geen regels, naar mijn huis toe komen is op eigen risico.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, ook mods moeten zijn/haar AT in de gaten houden, en 't aantal posts erin!
Zouden ze hem gaan bannen?quote:
Ik neem voorzorgsmaatregelen. En ik ben dan ook niet gebonden aan regels.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Let wel op: Er bestaan geen regels, naar mijn huis toe komen is op eigen risico.
Okequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik neem voorzorgsmaatregelen. En ik ben dan ook niet gebonden aan regels.
quote:
drive safequote:
Nee dat zal ik niet doen hoorquote:
Goeie reisquote:
Ik kijk nooit naar die PI'squote:
een ui?!?! hoe kun je zo dom zijn????quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
PI's zijn klein en achterbaks, and I love them.
![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
PI's zijn klein en achterbaks, and I love them.
![]()
Jaquote:
Smakelijkquote:
Hoe lang hebben we voordat je thuis bent?quote:
zo werkt het dusquote:
Ik ook bijna nooit, en daar ga ik mooi geenquote:
Erg hequote:
jongeNtje vooralquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Erg hemaar ja dat krijg je
ik ben een verlegen jongentje
Smakelijk etenquote:
Smakelijk:W allebeiquote:
Jongetjequote:
Jij ook dan maar smakelijk eten hequote:
Ach, zolang iedereen weet wat je bedoelt is het wel ok.quote:
Ja, onder andere, en dit is geen postopkrikken, maar langzaam praten, gezellig en leukquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:50 schreef Ayaxola het volgende:
Was de SC gesloten wegens overmatig post-opkrikken?
dislektiesquote:
Ik snap dat het nu veranderd isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, onder andere, en dit is geen postopkrikken, maar langzaam praten, gezellig en leuk.
Een hele grote stilte. Iedereen heeft het hier wel weer gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
**stilte**
Etenstijd, ik moet zo ook weg om te etenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Een hele grote stilte. Iedereen heeft het hier wel weer gezien![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Etenstijd, ik moet zo ook weg om te eten.
Weet ik, ik lees het SC topic in FOT wel meequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, ik heb al een beetje gegeten
straks heb ik een meeting met iemand en dan gaan we de stad is voor............jawel...............FOTO'S
gaat leuk worden
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, onder andere, en dit is geen postopkrikken, maar langzaam praten, gezellig en leuk.
Ik ben godtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je zo snel rijd dat het officieel niet mag
En dat is te hard naar mijn meningquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je zo snel rijd dat het officieel niet mag
Je spreekt jezelf tegenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik rij te hard
Nee ik rij niet te snel
Check je eerdere post ffquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan!
Ik ben moe![]()
/edit
volgens mij klopt het![]()
ik ookquote:
Jammer dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het was heerlijkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef Godlike02 het volgende:
Ja ik rij te hard
Nee ik rij niet te snel
Lekker. Wat heb je gehad?quote:
Een of ander faag gegrilde groenten ietsquote:
Ik mag je niet pesten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lees je ook wel is door![]()
En kan je grapjes en iets serieus uit elkaar houden![]()
Geef dat dan aan dmv een PI ofzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lees je ook wel is door![]()
En kan je grapjes en iets serieus uit elkaar houden![]()
Moet je horen wie dat loopt te roepenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geef dat dan aan dmv een PI ofzo.
Geen PI gebruiken is eigenlijk 't allebei serieus voordoen..
hai Sjowhan .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geef dat dan aan dmv een PI ofzo.
Geen PI gebruiken is eigenlijk 't allebei serieus voordoen..
Duizendmaal excusesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg dit is onzin niet,![]()
Dit is een serieus topic
Gegrilde paprika op brood met ham en kaas is zóóóó lekker.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Een of ander faag gegrilde groenten iets, maar het was lekker
jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qu.![]()
Zal ik weer overal even hoi zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gegrilde paprika op brood met ham en kaas is zóóóó lekker.![]()
Idd, ik heb het voor het eerst gehad in het vliegtuig. Echt vet veel mensen lustten het niet.quote:
'avondquote:
Dat was zeker niet economy classquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, ik heb het voor het eerst gehad in het vliegtuig. Echt vet veel mensen lustten het niet.![]()
Hey R.quote:
Dat was zeker economy class, bij Scandinavian Airlines.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat was zeker niet economy class
Die dingen uit azijn zijn trouwens ranzig![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:50 schreef VASND het volgende:
nogmaals:
Have fun (en let goed op zodat je vanaaf mij een uitgebreid verslag kan doen)![]()
Dankjequote:
Luxequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat was zeker economy class, bij Scandinavian Airlines.
Idd, beter dan ik had verwacht en zeer goed te doen. Op de heenweg kregen we oa pizza.quote:
je wilde wijzigen maar drukte op quote?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef VASND het volgende:
-kutknop-
Idd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:57 schreef VASND het volgende:
Scandinavian Airlines he? * VASND noteert.
Welke?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef VASND het volgende:
-kutknop-
ssstquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
je wilde wijzigen maar drukte op quote?
Zalm. met wijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd.Oh als je van zalm houdt zit je er ook goed.
Met wijn.quote:
Niet lekker?quote:
quote:
Omdat zalm lekker isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
waarom?ik hebt al vaak proberen te eten maar nee
bah
maar die kunnen nietquote:
Dat lust ik ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Omdat zalm lekker is![]()
Maarja, lust je het niet, jammer, net als mensen die geen koffie lusten.. jammer![]()
Tsjonge, dat is ook slecht hoor. Je kreeg hier op de heenweg een flinke partij zalmfilet, je weet wel, dat spul wat je ook op brood flikkert, met citroen en een takje groen. Op de terugweg zat er gerookte zalm bij de pasta.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:13 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat lust ik ook nietkoffie en wijn ook niet trouwens
Wijn vind ik ook niet zo bijzonder bij het eten eigenlijk. Ik prefereer Baileys.quote:
jij doet graag duur hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wijn vind ik ook niet zo bijzonder bij het eten eigenlijk. Ik prefereer Baileys.![]()
Tuulk.quote:
ik ben een krent hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heeft ie duidelujk niet van zijn vader.
Baileysquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wijn vind ik ook niet zo bijzonder bij het eten eigenlijk. Ik prefereer Baileys.![]()
dat soort wijn hebben wij nooit in huisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan toch veel duurder wijn drinken dan baileys![]()
Dat is meeeeeeeeeeeeer dan goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
Wijn![]()
Zalm![]()
Koffie![]()
Je wete niet wat je mist![]()
Nou ja waarschijnlijk wel!
Seks wel goed?![]()
Ik heb nog 2 van die flesjes uit het vliegtuig. Dat was na 2 maaltijden. Toen kwamen ze niet langs met alcoholische drank. Geen zin om naar achteren te lopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Baileys![]()
Ik ben geloof ik het tegenovergestelde van Astrid.. ik lust bijna alles wel![]()
Compenseren!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat is meeeeeeeeeeeeer dan goed
Ik hoop dat heel het forum nog komtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
Zal Dr_Flash hier nog komen?
Geen ideequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
Zelfs daar houd ik vanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
Wijn![]()
Zalm![]()
Koffie![]()
Je wete niet wat je mist![]()
Nou ja waarschijnlijk wel!
Seks wel goed?![]()
Wie was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
Chillen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:29 schreef melismay het volgende:
Ah, is dit de plek waar ik kan komen loungen?
bier.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
DE?![]()
DE DE?
Euh
HET?
EEN?
Lidwoord
Klinkt als?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
DE?![]()
DE DE?
Euh
HET?
EEN?
Lidwoord
Klinkt als?
quote:Met een streepje op de E
We hadden t toch veilig gedaan!?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet zo he tegen een zwangere vrouw![]()
kut dit is geen BeFquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:34 schreef VASND het volgende:
[..]
kut dit is geen BeF![]()
-edit- bier past overal.[afbeelding]
Nog zoiets waar je niet van houd?evenlosvandeseksquote:
gelijkspel, spannendquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
vrouwenmzo nu is t weer gelijk
![]()
Jawel ik houd van mannenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Nog zoiets waar je niet van houd?evenlosvandeseks
Zeg , kraak jij je soortgenoten eens niet zo af.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
vrouwenmzo nu is t weer gelijk
![]()
Die eikel doet 't erom hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg , kraak jij je soortgenoten eens niet zo af.![]()
ben je bang dat je dan niet meer kunt winnen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:
Ja maar ik mocht niet discriminerenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och lieve D. weet je,ik kan heel goed tegen me verliesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben je bang dat je dan niet meer kunt winnen?
D.Rose.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
DE?![]()
DE DE?
Euh
HET?
EEN?
Lidwoord
Klinkt als?
Logisch, paprika is ook ranzigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, ik heb het voor het eerst gehad in het vliegtuig. Echt vet veel mensen lustten het niet.![]()
da's mooi, dan kunnen de mannen winnenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och lieve D. weet je,ik kan heel goed tegen me verlies![]()
Nomaliter lust ik het ook niet, maar die paprik was echt hendig lekker.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Logisch, paprika is ook ranzig.
Idd, mijn bescheiden mening.
Dat is toch niet discrimineren, we zijn gewoon verschillendquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja maar ik mocht niet discrimineren
wachtmannen
Vrouwen
zo beter?
Even uitleg voor RS.quote:
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
No prob, zet je ook even het vuilnis gelijk buiten,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's mooi, dan kunnen de mannen winnen![]()
die komt pas volgende weekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
No prob, zet je ook even het vuilnis gelijk buiten,![]()
![]()
Alles kan weer veranderen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
Zelfs Tha_T post hier weer!Of zoals Maikuuul zou zeggen: Ta_T
![]()
Ho ho!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
Zelfs Tha_T post hier weer!Of zoals Maikuuul zou zeggen: Ta_T
![]()
Kan je dat even uitleggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, je moet die mods hier ook alles uitleggen he
Ik weet niet wat hendig isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nomaliter lust ik het ook niet, maar die paprik was echt hendig lekker.
Wat klopt daar niet aan?quote:
Ik ben heul lief toevallig maar ik ga badderenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef Godlike02 het volgende:
Mooi twee andere blauwe aanwezig.
Dan kan ik weg uit deze kut SC!!
Genoeg blauw om dit schorem in de gaten te houden![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef Godlike02 het volgende:
Nee, die staat buiten, natuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O laat je alles in de keuken liggen.![]()
Heb je de kliko in de keuken ?
Ja dus?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit is nog maar deel 3 van de slowchat
"erg"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hendig is. Ik ben niet hip
.
Ik krijg braakneigingen van paprika.
Als je zo lief bent dan mag ik mee en was je me wel evenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ebn heullief toevallig maar ik ga badderen
Ok..... [insert rollende oogjes smilie]quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ok..... [insert rollende oogjes smilie]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef Godlike02 het volgende:
Als je een zwembroek aan doet, No problemquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je zo lief bent dan mag ik mee en was je me wel even![]()
Oh ja die smilie zit niet op Fok.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:07 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je een zwembroek aan doet, No problem*poef* en *weg*
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja die smilie zit niet op Fok.![]()
Waarom nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik ben geen baby.
En nee, ik ga ook niet op jou letten
Natuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:07 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je een zwembroek aan doet, No problem![]()
vreemde mannen wel jaquote:
Zo krijg je nooit een trioquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:07 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je een zwembroek aan doet, No problem*poef* en *weg*
Beetje vreemd kan soms best lekker zijnquote:
Poeheequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik ga toch niet naakt in bad bij een vreemde vrouw![]()
Niet iedereen is zo sexbelust als Bquote:
http://www.totally-you.nl/images/smileys/aoogbal.gifquote:
.quote:
Genoegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis internet, kinderen heb ik al genoeg thuis![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis internet, kinderen heb ik al genoeg thuis![]()
Tis haar wish hoor,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Poeheewat insinueer je dan zeg
[..]
Niet iedereen is zo sexbelust als B
welke bedoel je, misschien kan ik je helpen zoeken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
http://www.totally-you.nl/images/smileys/aoogbal.gif
Ik ben nog op zoek naar die ene smilie op Fok die toen werd geintroduceerd toen PUB openging. Met die opgaande wenkbrouwen.
Oh, wil ze dat?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis haar wish hoor,![]()
Niet de mijne![]()
tis geen wish er staat ook t gebeurt of niet maar bedelde alleen dak er niet afkeurend tegen over zou staanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis haar wish hoor,![]()
Niet de mijne![]()
'T wordt vaker gestoord genoemdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel 4 hebben is echt respect
Die ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
welke bedoel je, misschien kan ik je helpen zoeken? [afbeelding]
Vertelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Twee uit mijn lijf, de rest, zullen we het maar niet overhebben.![]()
Ga nou in badquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
tis geen wish er staat ook t gebeurt of niet maar bedelde alleen dak er niet afkeurend tegen over zou staanalles word hier verkeerd opgevat, en ik zou het ook niet met de eerste de beste doen dus.
Niet afkeurend tegenover, is toch het zelfde?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
tis geen wish er staat ook t gebeurt of niet maar bedelde alleen dak er niet afkeurend tegen over zou staanalles word hier verkeerd opgevat, en ik zou het ook niet met de eerste de beste doen dus.
Maar jij bent ook briljant natuurlijk.quote:
Ontspan ze!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:15 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ja ja maar ik had het gevoel dak mezelf even moest verdedigen
Nu lekker ontsapnnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |