Ach, zolang iedereen weet wat je bedoelt is het wel ok.quote:
Ja, onder andere, en dit is geen postopkrikken, maar langzaam praten, gezellig en leukquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:50 schreef Ayaxola het volgende:
Was de SC gesloten wegens overmatig post-opkrikken?
dislektiesquote:
Ik snap dat het nu veranderd isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, onder andere, en dit is geen postopkrikken, maar langzaam praten, gezellig en leuk.
Een hele grote stilte. Iedereen heeft het hier wel weer gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
**stilte**
Etenstijd, ik moet zo ook weg om te etenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Een hele grote stilte. Iedereen heeft het hier wel weer gezien![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Etenstijd, ik moet zo ook weg om te eten.
Weet ik, ik lees het SC topic in FOT wel meequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, ik heb al een beetje gegeten
straks heb ik een meeting met iemand en dan gaan we de stad is voor............jawel...............FOTO'S
gaat leuk worden
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, onder andere, en dit is geen postopkrikken, maar langzaam praten, gezellig en leuk.
Ik ben godtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je zo snel rijd dat het officieel niet mag
En dat is te hard naar mijn meningquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je zo snel rijd dat het officieel niet mag
Je spreekt jezelf tegenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik rij te hard
Nee ik rij niet te snel
Check je eerdere post ffquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan!
Ik ben moe![]()
/edit
volgens mij klopt het![]()
ik ookquote:
Jammer dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja een OP! En die blijft ook nog wel even!
Tevens afgesproken dat de persoon met de laatste post de nieuwe gaat openen
Het was heerlijkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef Godlike02 het volgende:
Ja ik rij te hard
Nee ik rij niet te snel
Lekker. Wat heb je gehad?quote:
Een of ander faag gegrilde groenten ietsquote:
Ik mag je niet pesten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lees je ook wel is door![]()
En kan je grapjes en iets serieus uit elkaar houden![]()
Geef dat dan aan dmv een PI ofzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lees je ook wel is door![]()
En kan je grapjes en iets serieus uit elkaar houden![]()
Moet je horen wie dat loopt te roepenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geef dat dan aan dmv een PI ofzo.
Geen PI gebruiken is eigenlijk 't allebei serieus voordoen..
hai Sjowhan .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geef dat dan aan dmv een PI ofzo.
Geen PI gebruiken is eigenlijk 't allebei serieus voordoen..
Duizendmaal excusesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg dit is onzin niet,![]()
Dit is een serieus topic
Gegrilde paprika op brood met ham en kaas is zóóóó lekker.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Een of ander faag gegrilde groenten iets, maar het was lekker
jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qu.![]()
Zal ik weer overal even hoi zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gegrilde paprika op brood met ham en kaas is zóóóó lekker.![]()
Idd, ik heb het voor het eerst gehad in het vliegtuig. Echt vet veel mensen lustten het niet.quote:
'avondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |