Oke, dan weet ikzelf niets voor je.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje hardere zooi, trance, dance hardcore, maar nederlandstalig mag ook, of een lekker gevoelig nummertje. Kortom ik ben niet zo kieskeurig
Deep Dish is relaxed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
game on!
Kom maar hier met die nummertjes!
Sta op, Sta op van Jan Smit ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
game on!
Kom maar hier met die nummertjes!
In bed niet harder dan 68 anders ga je over de kop!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:05 schreef golfer het volgende:
69
* ff "Boem is Hoo" van Adje, Theo & de zingende Decoupeerzagen aanzetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kom maar met dat rondje van Misa, tweede toernooiwinst in haar carriere
Ze zullen wel niks anders dan de tour kennen daar...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zap ik langs Oprah, zie ik Lance Armstrong zitten, dus ik blijf hangen. Laten die yanks weer zien geen id van sport te hebben door Lance de grootste in wielrennen te noemen
lucien v impe is wel kleiner !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zap ik langs Oprah, zie ik Lance Armstrong zitten, dus ik blijf hangen. Laten die yanks weer zien geen id van sport te hebben door Lance de grootste in wielrennen ooit te noemen
Eddy was, is en zal altijd de beste ooit blijvenquote:
inderdaad! alleen kennen de meeste Amerikanen hem niet ben ik bangquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Eddy was, is en zal altijd de beste ooit blijven
Alsof de meeste Amerikanen Lance kennen .. of dat het ze interesseert.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad! alleen kennen de meeste Amerikanen hem niet ben ik bang
is er al een scanman tieten topicquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:37 schreef golfer het volgende:
Dat Hotel Big Brother wordt volgens mij nog erger dan de echte BB.![]()
[HBB] Streamverslagen van vrijdag 13 januari 2006
The horror. Heb je gezien wie er nu in dat huis zitten?quote:
nee. wat the f is hotel BB nou weer??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
The horror. Heb je gezien wie er nu in dat huis zitten?
Een programma waar mensen zonder leven naar kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nee. wat the f is hotel BB nou weer??
De bewoners!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
nee. wat the f is hotel BB nou weer??
De mods zijn er schijnbaar nietquote:
als de grote wijzer op de 6 staat en de kleine tussen de 8 en de 9 !quote:
Gastslotjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:20 schreef DeTolk het volgende:
Volposten dan maar
lullig van MItt hoor !quote:
Terug naar Samballand!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:24 schreef Bjoro het volgende:
Rondje op kosten van Ono....per direct weg bij Feyenoord !
Ok lieviequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als de grote wijzer op de 6 staat en de kleine tussen de 8 en de 9 !
En er zullen weinig mensen zijn binnen Feyenoord die daar echt rouwig om zullen zijn....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef DeTolk het volgende:
Ono is eindelijk tot de conclusie gekomen dat ie beter weg kan bij F'noord
Bij ons is ook al opruiming, en er komen Nederlanders voor terug!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En er zullen weinig mensen zijn binnen Feyenoord die daar echt rouwig om zullen zijn....
Jij moet het weten, gezien je userfoto eet je er elke dag wel een paar.quote:
Ik denk dat hij (mits blessure vrij) beter is dan een Pardo of een Paauwequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En er zullen weinig mensen zijn binnen Feyenoord die daar echt rouwig om zullen zijn....
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik denk dat hij (mits blessure vrij en in vorm) beter is dan een Pardo of een Paauwe
(of heb ik er niet zo'n kijk op)
als hij blessurevrij is , komt hij vanzelf in vorm !quote:
alleen om een kapot dvd-rom spelertje? hebben ze daar geld teveel ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef Lionheaad het volgende:
DVD speler is kaduukmaar het is op m'n werk, dus dat wordt waarschijnlijk een compleet nieuwe PC
Kunnen jullie niet wat rustiger doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:40 schreef Bluezz het volgende:
BIJNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
klaarkomen doe je maar thuis hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:40 schreef Bluezz het volgende:
BIJNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sorry opaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef DarkShine het volgende:
Kunnen jullie niet wat rustiger doen?
buiten de deur is het veel spannender !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
klaarkomen doe je maar thuis hoor![]()
Dat is nooit bijna hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:46 schreef pascalheister het volgende:
klaarkomen doe je maar thuis hoor![]()
dat is altijd BIJNA !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is nooit bijna hoor
*echt weg is, poeffffffff*
Werd tijd, nu es kijken wat ik allemaal ga doenquote:
het is er al uit voor het bijna is ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is nooit bijna hoor
*echt weg is, poeffffffff*
Ga je maar optutten alvast voor de ontmoeting met die SCH-hooligan.quote:
SCH en Hooliganquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je maar optutten alvast voor de ontmoeting met die SCH-hooligan.
denk ook niet dat hij er daar veel van had gebakkenquote:
Allebei.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:37 schreef pascalheister het volgende:
Zit je nou hele dagen thuis, of zoek je nog werk Golfer?
Kut voor je dat ze niet gaan winnen.quote:
Roda doet het inderdaad ook geweldig tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kut voor je dat ze niet gaan winnen.
Daarom een bloedeloos gelijkspelletje...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef Superheld het volgende:
[..]
Roda doet het inderdaad ook geweldig tot nu toe.
NAC kennende zullen ze wel weer openhuis houden achterin.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daarom een bloedeloos gelijkspelletje...
Cristiano kan misschien wel weer eens mee doen, en ons de 3 punten bezorgen in Breda.
Nee, die leeftijdsdicriminatie speelt wel degelijk een rol.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef pascalheister het volgende:
en vlot het nog een beetje, of willen ze geen ouwe bok meer?
Nou ja, eigenlijk maar een Kamaz, hij staat namelijk 2de in het eindklassementquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij koopt er alleen niet veel meer voor, of zo'n kamaz moet uitvallen![]()
hij staat nu 1e in het overall klassement... foutjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk maar een Kamaz, hij staat namelijk 2de in het eindklassement![]()
Dagoverwinningen pakt racy Stacey genoeg maar hij ligt nog 3 uur achter Vladimir Tchaguine.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij staat nu 1e in het overall klassement... foutje
http://www.dakar.com/2006/DAK/LIVE/us/1300/classement/CGC.html
Ik dacht als eerste om 7 uur, maar pin me dr nie op vastquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef pascalheister het volgende:
O'shea het zou zo de vader van Bos kunnen zijn
Precies en ik ben ook nog niet zo kaal gelukkigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig heb jij niet zo'n bierbuik, maar wat niet is kan nog komen.
hoeveel meter is hetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:32 schreef JaWi het volgende:
Zo, goedenavond, lekker gewerkt en een paar uur in de kroeg geweest!
Ik las zojuist dat mijn dossier op te vragen is bij de politie amsterdam.
pas op dat er geen pijl op je laptop valtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Heerlijk gegeten
Nu lekker Barney kijken met de laptop op schoot...
houden ze dat ook al bij? dan heb ik een eigen filiaal ben ik bangquote:
En dat wist je nog niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:32 schreef JaWi het volgende:
Zo, goedenavond, lekker gewerkt en een paar uur in de kroeg geweest!
Ik las zojuist dat mijn dossier op te vragen is bij de politie amsterdam.
Bonnen uitdelenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:51 schreef JaWi het volgende:
Toch vraag ik me af of de politie echt niets beters heeft te doen.
Dat doen ze ook al ja.quote:
dus morgen een kwartiertje minderquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, heerlijk drie kwartier hardgelopen. Nu lekker voetbal kijken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:58 schreef Bananenman het volgende:
Ik wou dat het al tijd was voor DefQon
Ik streef naar minimaal twee keer per week, dus morgen niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus morgen een kwartiertje minder
Ja, waarom zou je live-voetbal op TV gaan kijken als je DVD's hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef pascalheister het volgende:
zo maar eens een dvdtje erin mikken
Hoe heette die kroeg ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:39 schreef JaWi het volgende:
Ik hoor net dat de kroeg in Amsterdam waar we altijd gingen zuipen op vrijdag en met voetbal failliet is.
Misschien toch wat meer moeten zuipen....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:39 schreef JaWi het volgende:
Ik hoor net dat de kroeg in Amsterdam waar we altijd gingen zuipen op vrijdag en met voetbal failliet is.
ik ben toch tot niemand verplicht om dat te kijken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je live-voetbal op TV gaan kijken als je DVD's hebt.
Inderdaad, volgende week ben je echter wel verplicht te kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben toch tot niemand verplicht om dat te kijken?![]()
Over 2 weken Roda-AZquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, volgende week ben je echter wel verplicht te kijken
Rodafans hopen nu al dat de traditie de saaie vrijdag avond zich doorzet. Dan winnen ze eindelijk es een keer een puntquote:
welke zaak is dat?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:39 schreef JaWi het volgende:
Jij kunt het weten, vrijdag is immers jullie, bijna altijd, vaste speeldag.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Rodafans hopen nu al dat de traditie de saaie vrijdag avond zich doorzet. Dan winnen ze eindelijk es een keer een punt![]()
Mug heeft het gedaan, dat zal ik alvast zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:29 schreef JaWi het volgende:
Ik heb gezapt tussen voetbal en baantjer. In tijden niet gezien, ging het over supportersrellen, vechtpartijen, coke snuiven en er werd iemand dood geslagen met een Ajaxbeeld!
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij kunt het weten, vrijdag is immers jullie, bijna altijd, vaste speeldag.
Nou dan heb je toch de verkeerde dader voor je. Mug heeft het dus juist niet gedaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mug heeft het gedaan, dat zal ik alvast zeggen.
Die aflevering is al 10 x herhaald volgens mij.
Is toch dat ze die videobeelden gaan kijken en dat ze horen "mug kappen" oidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou dan heb je toch de verkeerde dader voor je. Mug heeft het dus juist niet gedaan.
Ja, dat klopt. Die videobanden zijn niet van de moord. "Mug kappen", wordt namelijk geroepen door de moordenaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is toch dat ze die videobeelden gaan kijken en dat ze horen "mug kappen" oid
Zijn zakdoekjes aan het zoeken...quote:
druk vandaag, dadelijk ook nog ff wegquote:
Die zit te huilen in de Euroborg.quote:
Mag zijn tranen afvegen aan haar FCG sjaalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die wordt gestroost door noca clauwhee
dat is troosten met sex erbijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Is stroosten een Achterhoekse variant?
Waar?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb kaarten voor zijn optreden 31 maart![]()
Ja, weet ik veel waar dat is?quote:
Rosmalen Dohquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel waar dat is?
Ik ben hem wel eens tegen gekomen in Volendam zelf in de kroeg, nog nooit in zo'n discotheek waar die kwam optreden geweest. Lijkt me wel eens lachen.
Overigens ging ik naar de kroeg maar ik kan mijn fietssleutels niet vinden.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Overigens ging ik naar de kroeg maar ik kan mijn fietssleutels niet vinden.
Ik werd net al gebeld, ik heb ze vanmiddag in de kroeg laten liggenquote:
Oke, gelukkig zijn ze terechtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik werd net al gebeld, ik heb ze vanmiddag in de kroeg laten liggen.
Tegenwoordig belt de kroeg al zelf als ik het daar heb laten liggen, bellen ze niet dan heb ik dus een probleemquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tegenwoordig belt de kroeg al zelf als ik het daar heb laten liggen, bellen ze niet dan heb ik dus een probleem.
Ik vind het eerder attent dat ik daar 3 0f 4 keer per week een stapel geld heen brengquote:
Vaste klanten service?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tegenwoordig belt de kroeg al zelf als ik het daar heb laten liggen, bellen ze niet dan heb ik dus een probleem.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die wordt gestroost door noca clauwhee
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Hij is lief
Zooooooooooo dan. Ik heb een HEERLIJKE avond gehad
BUIJS![]()
![]()
![]()
Nevvie![]()
Rondjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Felieieieieiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Hij is lief
Zooooooooooo dan. Ik heb een HEERLIJKE avond gehad
BUIJS![]()
![]()
![]()
Nevvie![]()
Rondjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Goed ingeschatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die wordt gestroost door noca
quote:
Tot je hem op een meet tegenkomt.....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
hij iSCH veel te SCHattigWe konden niet bij elkaar komen (uitvak) maar ff paar keer gebeld en hij is de liefste FrieSCH die ik ken
![]()
Die kroeg, waar wij met die gezellige mensen zaten van de zomerquote:
Wattafakquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die kroeg, waar wij met die gezellige mensen zaten van de zomeris failliet.
Dus jullie hebben elkaar niet eenSCH gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef clauwheee het volgende:
hij iSCH veel te SCHattigWe konden niet bij elkaar komen (uitvak) maar ff paar keer gebeld en hij is de liefste FrieSCH die ik ken
![]()
Van afstand alleenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus jullie hebben elkaar niet eenSCH gezien
Alleen om een biertje ff heen en weer naar utreg... tja... we weten het nog steeds niet, we gaan op ons gevoel af morgenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef Eilanden het volgende:
Gaan jullie morgen nog bieren in O'Connels Bloesie? If so, hoe laat zijn jullie daar plusminusongeveer?
Dan blijf je bezigquote:
Op tijd! Trustenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat slapen
Slaapzzzzzzzzzzzzzzze
Ook na de wedstijd kunnen en mogen we niet bij elkaar komen. Zij moeten door een belachelijk nauw tunneltje/gang en toen ik belde moest ie opschieten en was al bijna z'n vriendjes kwijt geloof ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
Waarom hebben jullie na afloop niet even ergenSCH met elkaar afgesproken, NoClau?
Vanwege het uitmermate trieste politiebeleid is het niet mogelijk dat supporters elkaar voor of na de wedstrijd kunnen ontmoeten. Voor je het weet zit je foto in het bakje van justitiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
Waarom hebben jullie na afloop niet even ergenSCH met elkaar afgesproken, NoClau?
Oh jee, als ie daar dan maar niet in vast komen te zitten met dat kleine lijfje van hem.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef clauwheee het volgende:
.... Zij moeten door een belachelijk nauw tunneltje/gang ...
Met een boete en stadionverbod op zak als je het bakje uitmag...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vanwege het uitmermate trieste politiebeleid is het niet mogelijk dat supporters elkaar voor of na de wedstrijd kunnen ontmoeten. Voor je het weet zit je foto in het bakje van justitie!
Hij vond het niks, ik ben het ook wel met hem eens trouwens. Ik vind dat ook een minpunt van het stadion, die mensen van de tweede ring moeten door te nauwe gangetjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, als ie daar dan maar niet in vast komen te zitten met dat kleine lijfje van hem.![]()
Daar ging mijn scherpe reactiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, als ie daar dan maar niet in vast komen te zitten met dat kleine lijfje van hem.![]()
Hij is kleine nauwe donkere (in)gangetjes best wel gewend, hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:57 schreef clauwheee het volgende:
Hij vond het niks, ik ben het ook wel met hem eens trouwens. Ik vind dat ook een minpunt van het stadion, die mensen van de tweede ring moeten door te nauwe gangetjes.
Kom nou, 1300 mensen, hebben ze niets beters te doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met een boete en stadionverbod op zak als je het bakje uitmag...
Vooral dat scorebord op die skybox, maak je meteen weer extra reclamequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is kleine nauwe donkere (in)gangetjes best wel gewend, hoor.![]()
Trouwens, leuke aktie van een aantal supporters met die ludieke alternatieve score-borden in de Euroborg.![]()
Omdat dat scorebord zo klein is waren er verschillende alternatieve scoreborden. Van spandoeken met tape t/m een reeël bord aan de skybox.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:01 schreef VoreG het volgende:
Ik heb het deel met het scorebord gemist, wat wada?
Het echt scorebord in de Euroborg is nogal (erg) klein uitgevallen en nauwelijks leesbaar, vandaar dat er een aantal supporters van Groningen 'alternatieve' eigen scoreborden hadden opgehangen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:01 schreef VoreG het volgende:
Ik heb het deel met het scorebord gemist, wat wada?
Haha! Tuurlijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
Maar jullie hebben gezamelijk toch wel meegezongen met Fransje Bauer voordat het begon?
Ik heb hem tijdens Fransje Bauer nog ge-sms-ed, maar geen antwoord terug gekregen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:08 schreef Noca het volgende:
Hey...nu heb ik niet eens met Jaapje gebeld!
Alleen gezwaaid..
Loterij gewonnen?quote:
Volgens mij kon hij serieus niet sms-enquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn mobieltje heeft moeite met sms-en, geloof ik.![]()
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:15 schreef VoreG het volgende:
Nee hij is jarig, hadden we maar de loterij gewonnen
hijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
50 geworden, begrijp ik?
Ziet ie er net zo jong uit als ik (net wat ouder dan hem? )
Daar ben in nog wel eens wezen stappenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen lekker om half 8 opstaan.. Moeten naar Papendrecht
Ik denk dat wij met de D1 om half 11 sochtends niet gaan stappenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar ben in nog wel eens wezen stappen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
50 geworden, begrijp ik?
Ziet ie er net zo jong uit als ik (net wat ouder dan hem? )
Mits sleutels.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Over stappen gesproken.. Jij ging toch naar de kroeg?
Die zag ik in 1984 pas voor het eerst voorbij komen.quote:
Dan kan je zuid-amerikaanse talenten ontdekkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef cultheld het volgende:
Kut verkoudheid/griep/koppijn, waarschijnlijk moet ik het hele weekend thuis blijven
Scheelt weer heel wat bier en onveilig maken van de Achterhoek.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef cultheld het volgende:
Kut verkoudheid/griep/koppijn, waarschijnlijk moet ik het hele weekend thuis blijven
Ik geef toch echt de voorkeur aan wat sterkers (whisky/rum) , al lust ik op z'n tijd ook wel een biertje. Ik moet echt aan die beroerde weerstand van mij gaan werkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Scheelt weer heel wat bier en onveilig maken van de Achterhoek.![]()
Ah, toen was ik er nog niet.. vandaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zag ik in 1984 pas voor het eerst voorbij komen.![]()
Ik ontdek/verken in het weekend liever andere talenten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan kan je zuid-amerikaanse talenten ontdekken!
Waar zitten die dan? Ben je zo lang?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:28 schreef cultheld het volgende:
Van 80 kilo, dat dan weer wel.
C&Hquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:30 schreef Bananenman het volgende:
Even doorposten en dat nare subforum C&H uit m'n AT krijgen!
1.75 en heb best veel gefitnesst (krachttraining).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar zitten die dan? Ben je zo lang?
Cultuur en nogwat!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
C&H![]()
ja ik weet niks van fok buiten vbl
Owjah, spieren wegen meer dan vet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
1.75 en heb best veel gefitnesst (krachttraining).
Toch moet er hier ook wat af, want ik heb vooral een gespierde borst en armen. Ik heb niet bepaald een blokjesbuik, wat logisch is na 2 jaar scooter rijden en 2 jaar autorijden, daarom ga ik nu eerst een half jaar ashihara trainen en als ik dan na de zomer weer ga studeren, kickboksen in Arnhem.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Owjah, spieren wegen meer dan vet.
Ik ben ook 1.75 en 80 kg maar dat ziet er toch anders uit![]()
![]()
Variant van karate.quote:
Stiekem vind je het gewoon een hendig sjiek topic.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:30 schreef Bananenman het volgende:
Even doorposten en dat nare subforum C&H uit m'n AT krijgen!
Anders komt dat ook niet in zijn AT natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stiekem vind je het gewoon een hendig sjiek topic.
Ja Hools staat er bij mij nu ook in.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut nu staat ie er bij mij ook in
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker blond ding met poes
Verpest ie de grap ook nog![]()
![]()
![]()
Zodra dit topic uit mijn ateej weg is zal ik verleden tijd zijn, mijnheer de Hooligan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Sodemieter jij eens terug naar C&H, historicusje dat je bent
Ben jij vernoemd naar John?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zodra dit topic uit mijn ateej weg is zal ik verleden tijd zijn, mijnhee de Hooligan.
Mag ik die string van jou ook eens checken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef clauwheee het volgende:
FC-sjaal/check.
Nevlandmuts/check.
Buijs string/check.
Volgens mij kan ik op bedHoolies!
![]()
Och ende alwee, neen.quote:
Trusteh Clauwtje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef clauwheee het volgende:
FC-sjaal/check.
Nevlandmuts/check.
Buijs string/check.
Volgens mij kan ik op bedDrroooooooomland
Hoolies!
![]()
Nu eerst een pilsje?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef Bananenman het volgende:
Zo, ik ben elk subforum wel langsgegaan![]()
Ik heb alleen nog Brand, de Jupiler heb ik al opgezopen.quote:
Brand gaat er ook best inquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog Brand, de Jupiler heb ik al opgezopen.
* DarkShine zet een halve liter neer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |