Oke, dan weet ikzelf niets voor je.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje hardere zooi, trance, dance hardcore, maar nederlandstalig mag ook, of een lekker gevoelig nummertje. Kortom ik ben niet zo kieskeurig
Deep Dish is relaxed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
game on!
Kom maar hier met die nummertjes!
Sta op, Sta op van Jan Smit ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
game on!
Kom maar hier met die nummertjes!
In bed niet harder dan 68 anders ga je over de kop!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:05 schreef golfer het volgende:
69
* ff "Boem is Hoo" van Adje, Theo & de zingende Decoupeerzagen aanzetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kom maar met dat rondje van Misa, tweede toernooiwinst in haar carriere
Ze zullen wel niks anders dan de tour kennen daar...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zap ik langs Oprah, zie ik Lance Armstrong zitten, dus ik blijf hangen. Laten die yanks weer zien geen id van sport te hebben door Lance de grootste in wielrennen te noemen
lucien v impe is wel kleiner !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zap ik langs Oprah, zie ik Lance Armstrong zitten, dus ik blijf hangen. Laten die yanks weer zien geen id van sport te hebben door Lance de grootste in wielrennen ooit te noemen
Eddy was, is en zal altijd de beste ooit blijvenquote:
inderdaad! alleen kennen de meeste Amerikanen hem niet ben ik bangquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Eddy was, is en zal altijd de beste ooit blijven
Alsof de meeste Amerikanen Lance kennen .. of dat het ze interesseert.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad! alleen kennen de meeste Amerikanen hem niet ben ik bang
is er al een scanman tieten topicquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:37 schreef golfer het volgende:
Dat Hotel Big Brother wordt volgens mij nog erger dan de echte BB.![]()
[HBB] Streamverslagen van vrijdag 13 januari 2006
The horror. Heb je gezien wie er nu in dat huis zitten?quote:
nee. wat the f is hotel BB nou weer??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
The horror. Heb je gezien wie er nu in dat huis zitten?
Een programma waar mensen zonder leven naar kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nee. wat the f is hotel BB nou weer??
De bewoners!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
nee. wat the f is hotel BB nou weer??
De mods zijn er schijnbaar nietquote:
als de grote wijzer op de 6 staat en de kleine tussen de 8 en de 9 !quote:
Gastslotjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:20 schreef DeTolk het volgende:
Volposten dan maar
lullig van MItt hoor !quote:
Terug naar Samballand!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:24 schreef Bjoro het volgende:
Rondje op kosten van Ono....per direct weg bij Feyenoord !
Ok lieviequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als de grote wijzer op de 6 staat en de kleine tussen de 8 en de 9 !
En er zullen weinig mensen zijn binnen Feyenoord die daar echt rouwig om zullen zijn....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef DeTolk het volgende:
Ono is eindelijk tot de conclusie gekomen dat ie beter weg kan bij F'noord
Bij ons is ook al opruiming, en er komen Nederlanders voor terug!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En er zullen weinig mensen zijn binnen Feyenoord die daar echt rouwig om zullen zijn....
Jij moet het weten, gezien je userfoto eet je er elke dag wel een paar.quote:
Ik denk dat hij (mits blessure vrij) beter is dan een Pardo of een Paauwequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En er zullen weinig mensen zijn binnen Feyenoord die daar echt rouwig om zullen zijn....
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik denk dat hij (mits blessure vrij en in vorm) beter is dan een Pardo of een Paauwe
(of heb ik er niet zo'n kijk op)
als hij blessurevrij is , komt hij vanzelf in vorm !quote:
alleen om een kapot dvd-rom spelertje? hebben ze daar geld teveel ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef Lionheaad het volgende:
DVD speler is kaduukmaar het is op m'n werk, dus dat wordt waarschijnlijk een compleet nieuwe PC
Kunnen jullie niet wat rustiger doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:40 schreef Bluezz het volgende:
BIJNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
klaarkomen doe je maar thuis hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:40 schreef Bluezz het volgende:
BIJNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sorry opaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef DarkShine het volgende:
Kunnen jullie niet wat rustiger doen?
buiten de deur is het veel spannender !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
klaarkomen doe je maar thuis hoor![]()
Dat is nooit bijna hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:46 schreef pascalheister het volgende:
klaarkomen doe je maar thuis hoor![]()
dat is altijd BIJNA !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is nooit bijna hoor
*echt weg is, poeffffffff*
Werd tijd, nu es kijken wat ik allemaal ga doenquote:
het is er al uit voor het bijna is ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is nooit bijna hoor
*echt weg is, poeffffffff*
Ga je maar optutten alvast voor de ontmoeting met die SCH-hooligan.quote:
SCH en Hooliganquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je maar optutten alvast voor de ontmoeting met die SCH-hooligan.
denk ook niet dat hij er daar veel van had gebakkenquote:
Allebei.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:37 schreef pascalheister het volgende:
Zit je nou hele dagen thuis, of zoek je nog werk Golfer?
Kut voor je dat ze niet gaan winnen.quote:
Roda doet het inderdaad ook geweldig tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kut voor je dat ze niet gaan winnen.
Daarom een bloedeloos gelijkspelletje...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef Superheld het volgende:
[..]
Roda doet het inderdaad ook geweldig tot nu toe.
NAC kennende zullen ze wel weer openhuis houden achterin.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daarom een bloedeloos gelijkspelletje...
Cristiano kan misschien wel weer eens mee doen, en ons de 3 punten bezorgen in Breda.
Nee, die leeftijdsdicriminatie speelt wel degelijk een rol.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef pascalheister het volgende:
en vlot het nog een beetje, of willen ze geen ouwe bok meer?
Nou ja, eigenlijk maar een Kamaz, hij staat namelijk 2de in het eindklassementquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij koopt er alleen niet veel meer voor, of zo'n kamaz moet uitvallen![]()
hij staat nu 1e in het overall klassement... foutjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk maar een Kamaz, hij staat namelijk 2de in het eindklassement![]()
Dagoverwinningen pakt racy Stacey genoeg maar hij ligt nog 3 uur achter Vladimir Tchaguine.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij staat nu 1e in het overall klassement... foutje
http://www.dakar.com/2006/DAK/LIVE/us/1300/classement/CGC.html
Ik dacht als eerste om 7 uur, maar pin me dr nie op vastquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef pascalheister het volgende:
O'shea het zou zo de vader van Bos kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |