Moet het niet zijn.''Ik neem de grote toernooien op tijdens vakanties, zoals dit jaar het WK voetbal.''?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ik neem mijn vakanties op tijdens grote toernooien, zoals dit jaar het WK voetbal.
Da's de grap denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Moet het niet zijn.''Ik neem de grote toernooien op tijdens vakanties, zoals dit jaar het WK voetbal.''?
Neequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Moet het niet zijn.''Ik neem de grote toernooien op tijdens vakanties, zoals dit jaar het WK voetbal.''?
zn video doet het niet goed dus neemt hij vakantie op.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
1. doe ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
Als het Nederlands elftal tegen de moffen speelt neem ik de uitzending van de mof op om het later terug te kijken met hun commentaar.
Ik neem mijn vakanties op tijdens grote toernooien, zoals dit jaar het WK voetbal.
Ik neem tijdens zo'n toernooi een proef abonmnemt van de Telegraaf omdat ik niks wil missen.
Ik meld me ziek op m'n werk als de dames hun 5 kilometers schaatsen.
Ik kijk naar alle sportteleteksten op de tv van de Belg tot de mof.
Ik lees de VI, Sportweek en Sport international.
Ik heb de overwinning vanavond van Jelle Klaassen op SBS gekeken, terwijl ik de BBC op nam. Om hun commentaar later terug te kunnen horen.
Ik heb toen ik jong was alle europees voetballers van het jaar uit m'n hoofd geleerd.
En jullie ?
1 Nee, ik zap altijd tijdens de wedstrijd ned- duitsland heerlijk als het nederlands elftal goed speeltquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
Als het Nederlands elftal tegen de moffen speelt neem ik de uitzending van de mof op om het later terug te kijken met hun commentaar.
Ik neem tijdens zo'n toernooi een proef abonmnemt van de Telegraaf omdat ik niks wil missen.
Ik meld me ziek op m'n werk als de dames hun 5 kilometers schaatsen.
Ik kijk naar alle sportteleteksten op de tv van de Belg tot de mof.
Ik lees de VI, Sportweek en Sport international.
Ik heb de overwinning vanavond van Jelle Klaassen op SBS gekeken, terwijl ik de BBC op nam. Om hun commentaar later terug te kunnen horen.
Ik heb toen ik jong was alle europees voetballers van het jaar uit m'n hoofd geleerd.
En jullie ?
in welke zin???quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef Zwansen het volgende:
Als wij het WK winnen komend jaar ben ik zelfs bereid om me een keer over te geven aan SCH...
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ik sport actief, niet passiefquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/803851/1/50#33989603]donderdag 12 januari 2006
En jullie ?
Je kunt tegenwoordig van alles downloaden...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:46 schreef tong80 het volgende:
Dan koop je er maar één. Die dingen kosten niks meer tegenwoordig.
Als je echt van sport houdt, kijk je uit principe niet naar het darten op SBS, maar enkel en alleen naar de BBCquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als je echt van sport houdt, kijk je uit principe niet naar het darten
quote:
Tennis bijvoorbeeld, kijk ik graag op de BBC, omdat je daar nogal eens John McEnroe hebt en het commentaar is dan beter. Voetbal kijk ik ook graag op de BBC of op de Duitse, wederom om het commentaar. Ik ben het dus wel met je eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen geen zin in de discussie of darten nu een sport is of niet, maar bepaalde programmas (laat ik het dan zo zeggen) als daar zijn darts, snooker, golf kijk je als echte sportfreak nooit (ik herhaal nooit) op een zender als SBS of Eurosport eh doch, dat kijk je op de BBC.
SBS commentaar vind ik TE Nederlanders vriendelijk. Stel dat Barney zou gaan verliezen, kunnen de commentatoren het niet uit hun strot krijgen dat bijvoorbeeld Martin Adams als een waanzinnige staat te gooien. En dan heb ik het nog niet eens over het studiootje met Hans Kraayquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:07 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tennis bijvoorbeeld, kijk ik graag op de BBC, omdat je daar nogal eens John McEnroe hebt en het commentaar is dan beter. Voetbal kijk ik ook graag op de BBC of op de Duitse, wederom om het commentaar. Ik ben het dus wel met je eens
SBS6 sport vind ik een beetje debiliserend geworden met hun kijkersvraagjes en "wat vindt het publiek"... Eurosport kan ik nog wel naar kijken (behalve Ben vd Burg)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |