abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 12 januari 2006 @ 21:11:56 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_33989603
Als het Nederlands elftal tegen de moffen speelt neem ik de uitzending van de mof op om het later terug te kijken met hun commentaar.

Ik neem mijn vakanties op tijdens grote toernooien, zoals dit jaar het WK voetbal.

Ik neem tijdens zo'n toernooi een proef abonmnemt van de Telegraaf omdat ik niks wil missen.

Ik meld me ziek op m'n werk als de dames hun 5 kilometers schaatsen.

Ik kijk naar alle sportteleteksten op de tv van de Belg tot de mof.

Ik lees de VI, Sportweek en Sport international.

Ik heb de overwinning vanavond van Jelle Klaassen op SBS gekeken, terwijl ik de BBC op nam. Om hun commentaar later terug te kunnen horen.

Ik heb toen ik jong was alle europees voetballers van het jaar uit m'n hoofd geleerd.

En jullie ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33989774
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:

Ik neem mijn vakanties op tijdens grote toernooien, zoals dit jaar het WK voetbal.
Moet het niet zijn.''Ik neem de grote toernooien op tijdens vakanties, zoals dit jaar het WK voetbal.''?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33989860
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Moet het niet zijn.''Ik neem de grote toernooien op tijdens vakanties, zoals dit jaar het WK voetbal.''?
Da's de grap denk ik
  Trouwste user 2022 donderdag 12 januari 2006 @ 21:17:14 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_33989861
quote:

[..]

Nee

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33990173
quote:

[..]

zn video doet het niet goed dus neemt hij vakantie op.
trouwens tenzij je het weekeinde werkt, hoef je voor de 5000 je niet ziek te melden.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  Redactie Sport donderdag 12 januari 2006 @ 21:35:27 #6
109131 crew  sportfreak
pi_33990810
quote:
Als het Nederlands elftal tegen de moffen speelt neem ik de uitzending van de mof op om het later terug te kijken met hun commentaar.

Ik neem tijdens zo'n toernooi een proef abonmnemt van de Telegraaf omdat ik niks wil missen.

Ik heb de overwinning vanavond van Jelle Klaassen op SBS gekeken, terwijl ik de BBC op nam. Om hun commentaar later terug te kunnen horen.

Ik heb toen ik jong was alle europees voetballers van het jaar uit m'n hoofd geleerd.

En jullie ?

1. doe ik.
2. Ik kan mijn schoolvakanties niet plannen.
3. Is het Algemeen Dagblad (met sportkrant!) ook goed?
4. Als het mogelijk is.
5. doe ik ook!
6. tuurlijk.
7. Niet aan gedacht.
8. Zijn de wereldkampioenen formule 1 ook goed?

volgens voldoe ik wel aan de eisen, maar met mijn naam moet dat eigenlijk ook wel.
  Trouwste user 2022 donderdag 12 januari 2006 @ 21:49:38 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_33991541
Ja leuk om te zien

pi_33992527
quote:

En jullie ?

1 Nee, ik zap altijd tijdens de wedstrijd ned- duitsland heerlijk als het nederlands elftal goed speelt

2 Nee ,wel snipperen bij voetbalwedstrijen van het ned. elftal dus.

3 nee, ik houd niet van de telegraaf, doe het wel op het internet of Brabants Dagblad.

4 3e is niet nodig valt in het weekeinde.

5 ja doe ik ook

6 lees sportweek, en verder internet VI

7 Nee, ik heb gewoon op sbs tv gekeken

8 ik spaarde altijd voetbalplaatjes, en je kent de spelers.

[ Bericht 3% gewijzigd door maril op 12-01-2006 22:17:41 ]
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:14:36 #9
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_33992872
Als wij het WK winnen komend jaar ben ik zelfs bereid om me een keer over te geven aan SCH...
pi_33992990
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef Zwansen het volgende:
Als wij het WK winnen komend jaar ben ik zelfs bereid om me een keer over te geven aan SCH...
in welke zin???
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:17:38 #11
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_33993030
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:16 schreef maril het volgende:

[..]

in welke zin???
pi_33993087
TOng is eeb kenner
pi_33997247
quote:

pi_33997952
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/803851/1/50#33989603]donderdag 12 januari 2006

En jullie ?

Ik sport actief, niet passief
PWBF
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 januari 2006 @ 00:05:32 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_33997990
Jammer je mist veel

pi_34023034
Hmmm... ik kijk alleen, NFL (playoffs en Superbowl midden in de nacht, tegelijkertijd superbowl.com erbij om alle statistieken te volgens), NBA, Australian open, Wimbledon, EK voetbal, WK voetbal (liefst met commentaar van de Duitse TV), Tour de France, alles van schaatsen, Olympische spelen, zwemmen, atletiek (alleen 100m, 800 en 1500). Verder kijk ik op cnnsi.com, espn.com, foxsports.com, sportsline.com, bostonherald.com, bostonsportsmediawatch.com, latimes.com... Bij het EK en WK google ik naar krantenpagina's van de tegenstanders ok te zien wat die zeggen (zolang er een optie engels is of zo in het geval van landen als Estland of zo)
pi_34023304
Euh...
Ik werk bij de sportafdeling van een regionale omroep, dus vrij regelen voor een sportevenement hoeft niet hehe. Verder blijf ik 's zomers geregeld thuis voor Tour-ritten, zorg ik dat ik bij mijn andere werk zo weinig mogelijk moet werken op voetbaldagen (en anders regel ik wel dat de tv aanstaat), etc etc...

Teletekst staat standaard aan, tijdens het WK neem ook ik een abb op het AD, ik kan alleen niets opnemen want ik heb geen video
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 januari 2006 @ 19:46:16 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_34024179
Dan koop je er maar één. Die dingen kosten niks meer tegenwoordig.

pi_34024545
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:46 schreef tong80 het volgende:
Dan koop je er maar één. Die dingen kosten niks meer tegenwoordig.

Je kunt tegenwoordig van alles downloaden...
pi_34040849
De TS heeft gewoon geen leven volgens mij.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34045068
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik sportte actief, niet passief
.
pi_34045184
quote:

Als je echt van sport houdt, kijk je uit principe niet naar het darten op SBS, maar enkel en alleen naar de BBC
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_34045910
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:17 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Als je echt van sport houdt, kijk je uit principe niet naar het darten
pi_34046020
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:42 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik heb nu alleen geen zin in de discussie of darten nu een sport is of niet, maar bepaalde programmas (laat ik het dan zo zeggen) als daar zijn darts, snooker, golf kijk je als echte sportfreak nooit (ik herhaal nooit) op een zender als SBS of Eurosport eh doch, dat kijk je op de BBC.
pi_34046599
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik heb nu alleen geen zin in de discussie of darten nu een sport is of niet, maar bepaalde programmas (laat ik het dan zo zeggen) als daar zijn darts, snooker, golf kijk je als echte sportfreak nooit (ik herhaal nooit) op een zender als SBS of Eurosport eh doch, dat kijk je op de BBC.
Tennis bijvoorbeeld, kijk ik graag op de BBC, omdat je daar nogal eens John McEnroe hebt en het commentaar is dan beter. Voetbal kijk ik ook graag op de BBC of op de Duitse, wederom om het commentaar. Ik ben het dus wel met je eens

SBS6 sport vind ik een beetje debiliserend geworden met hun kijkersvraagjes en "wat vindt het publiek"... Eurosport kan ik nog wel naar kijken (behalve Ben vd Burg)
pi_34046923
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:07 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Tennis bijvoorbeeld, kijk ik graag op de BBC, omdat je daar nogal eens John McEnroe hebt en het commentaar is dan beter. Voetbal kijk ik ook graag op de BBC of op de Duitse, wederom om het commentaar. Ik ben het dus wel met je eens

SBS6 sport vind ik een beetje debiliserend geworden met hun kijkersvraagjes en "wat vindt het publiek"... Eurosport kan ik nog wel naar kijken (behalve Ben vd Burg)
SBS commentaar vind ik TE Nederlanders vriendelijk. Stel dat Barney zou gaan verliezen, kunnen de commentatoren het niet uit hun strot krijgen dat bijvoorbeeld Martin Adams als een waanzinnige staat te gooien. En dan heb ik het nog niet eens over het studiootje met Hans Kraay .

p.s. Die mensen die daar zitten bij het darten, zijn dat dezelfde als bij de Formule 1 ? Hebben die mensen als beroep, studiogast bij SBS 6 ?
pi_34165605
Ik ben selectief in het kijken van sport. Voetbal hou ik meestal geen hele wedstrijd vol. Amerikaanse sporten zoals honkbal en basketbal kan ik niet genoeg van zien. Heb alleen geen canal +. In de zomer wordt het weer de hele dag voor de tv zitten tijdens de bergritten in de tour.

Lees sportweek.

Ben een redelijke sportfreak meer geen extreme.
pi_34165884
Ik denk, we krijgen een topic over hoe serieus je met je sport bezig bent... posten er alleen maar vadsige couch potatoes in die elke darter,voetballer, schaatser, basketballer en curler bij naam kennen!
Ik vul m'n vrije tijd naast m'n werk, eten en slapen op met actief sporten en kom dus niet meer toe aan elke avond Talpa's voetbaljournaal kijken. En daar voel ik me prima bij!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 januari 2006 @ 18:23:09 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_34167954
Fijn voor je.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')