Neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:41 schreef Razor21 het volgende:
Heb jij bij een BN'er in de klas gezeten?
Het is de TT en ik had het al gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:43 schreef Godlike02 het volgende:
op aangepast
Welnee ik deed het!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is de TT en ik had het al gedaan
Oh, diequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:48 schreef King_Nothing het volgende:
Ja. Bij IJzebrant van Gesteren.
die woont nu bij mijn ouders in de stad.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Caro Lensen, die zie je nu in bijna ieder tv programma
Van wie??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:43 schreef Vivi het volgende:
Ik heb bij het zusje en het nichtje van Gerald Vanenbur in de klas gezeten...yay...
Jimquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
jaja.
caro lensen
olivier tuinier
hee jimjim1983, wie ben jij dan?
Aad de Mos ... En wie mag dat dan wel niet zijn??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:12 schreef timmeeeh het volgende:
de dochter van Aad de Mos zit bij mij op de kub!
Heeft die beste man toevallig eens een PC op straat gezet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:30 schreef Casparovvv het volgende:
Niet echt bij BN-ers in de klas gezeten, ik ben de zoon van mijn vader...
En verder is de vader van een jaargenoot van me officier van justitie, bij enkele nogal beruchte zakenKomt regelmatig met z'n kop in de krant etc.
Trainer van PSV geweest jaren 90 ergens. Was een hele affaire geloof ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:35 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
Aad de Mos ... En wie mag dat dan wel niet zijn??![]()
I bet you got something to say dan!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Tijdens de middelbare school 2 jaar met Dinand Woesthoff.
Hm.. meest recente is wel die affaire van een vrij bekende voetbalclubquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:36 schreef Poncho het volgende:
[..]
Heeft die beste man toevallig eens een PC op straat gezet?
En ontopic:
Nee.
Kijk, dáár wil ik nou over weten of hij toen ook al "zo" was. Kreeg hij zijn kaken wél van elkaar bij een spreekbeurt bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Vaan_Banaan het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kijk, dáár wil ik nou over weten of hij toen ook al "zo" was. Kreeg hij zijn kaken wél van elkaar bij een spreekbeurt bijvoorbeeld?
Nou, zo bijzonder is het ook weer niet. Ik bleef zitten in de 2de klas athenuem en toen kwam ik in zijn klas. Ne atheneum 3 is hij naar overgestapt naar de HAVO (was op een scholengemeenschap)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
I bet you got something to say dan!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Kijk, dáár wil ik nou over weten of hij toen ook al "zo" was. Kreeg hij zijn kaken wél van elkaar bij een spreekbeurt bijvoorbeeld?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:45 schreef fallrite het volgende:
Nee, tenzij iemand dat binnenkort nog wordt![]()
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:56 schreef the900 het volgende:
Een van mijn beste vrienden van vroeger wordt later beroemd.
Jij moet in Huizen wonenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:41 schreef Razor21 het volgende:
Ik niet echt, athans op de basischool zat ik bij de 2 dochters van Wilbert Gieske in de klas.
Hij speelt Robert in GTST.
En hij heeft nog geholpen om een musical te bedenken in groep 8.
En een van die dochters zingt (of zong) in een meidengroepje geloof ik paar jaar terug.
Ja ook goed weet ik veel hoe je dat schrijftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:32 schreef Yeahinho het volgende:
Krunolds?Bedoel je niet Grunholz?
Wel gaaf om daar door gepanneerd te worden in de pauze trouwens.
You lucky bastard *.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Caro Lensen, die zie je nu in bijna ieder tv programma
Waar heb jij op school gezeten danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:50 schreef steve2003 het volgende:
niet bij een BN'er, wel nij buitenlandse bekende mensen
zoons van de sjeik van Dubai, zoon en dochter van de president van kazakhstan, zoon van ex president van mexico, zoon van vice president van Kenya, etc.
Zwitserlandquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar heb jij op school gezeten dan![]()
heheh jamie werd echgt gepest... ik kwam wel eens op het maartens.. kende mensen daar..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef haagse_elfje het volgende:
bij 2 stuks:
Erik Bouwman en Jamie van Di-rect
alle twee op de havo op het St-Maartens College in Voorburg o wat een feest....![]()
zaten er ook nog kinderen van niet-criminelen op die school ofzo ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:50 schreef steve2003 het volgende:
niet bij een BN'er, wel nij buitenlandse bekende mensen
zoons van de sjeik van Dubai, zoon en dochter van de president van kazakhstan, zoon van ex president van mexico, zoon van vice president van Kenya, etc.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Ze stond laatst in de nieuwe Revu. Ze schijnt al spelersmakelaar te zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:12 schreef timmeeeh het volgende:
de dochter van Aad de Mos zit bij mij op de kub!
Dat is familie van mequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:37 schreef Epsilux het volgende:
Ik heb bij het nichtje van Ronald Koeman in de klas gezeten![]()
Ik geloof dat ze vwo doet/heeft gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Die is niet verder gekomen dan groep 8.
Ik doe de deur dicht... Pats.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:04 schreef timmeeeh het volgende:
de broer van de leadzanger van Abel (bekend van hits als: Onderweg) was mijn wiskundeleraar [afbeelding][afbeelding]
Die moeten nog BN wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:29 schreef Bananenman het volgende:
Het neefje van Patrick Kluivert heb ik twee jaar mee in de klas gezeten. Dat was het wel. Geen BN'ers zelf![]()
Oh, groot kind gekregen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:55 schreef jeroen1976 het volgende:
Niet in mn klas maar op mijn school : Jennifer de Jong (van Tatum & Jennifer) en Clarence Seedorf. Jennifer was in die tijd al in jeugdseries (mid jaren '90) te zien en haar echo was behoorlijk groot.
try again... examenjaar VWOquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Die is niet verder gekomen dan groep 8.
Ja, ze zit nu in 6VWOquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze vwo doet/heeft gedaan![]()
Maar ik ken namelijk ook iemand die de hele basischoolperiode bij haar in de klas heeft gezeten en ook nog wat verhalen heeft over Svenja als 6-7 jarige tijdens een optredens oid
Bij Jamie hebben we nog bij z'n huis eieren lopen gooien.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef haagse_elfje het volgende:
bij 2 stuks:
alle twee op de havo op het St-Maartens College in Voorburg o wat een feest....![]()
M'n schoonzusje heeft ook bij Eric Bouwman in de klas gezeten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef haagse_elfje het volgende:
bij 2 stuks:
weinigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
zaten er ook nog kinderen van niet-criminelen op die school ofzo ?
Jerney Kaagman heeft op 't Huygens gezetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:03 schreef ladurance het volgende:
[..]
Bij Jamie hebben we nog bij z'n huis eieren lopen gooien.
Op het huygens wat tegenover het maartens zit zaten vrij weinig BN'ers, alleen 1 of ander mokkeltje van de mona reclame, die na een half jaar weggepest was.
Rens Blom heeft bij mij in de wijk gewoont.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:14 schreef -Guppie- het volgende:
en o ja,die voetballer giovanni v bronckhorst woonde bij mij om de hoek (zijn ouders nog steeds) en zat ook bij mij op school.
Ow dat wist ik niet eens joh.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:58 schreef Seauphie het volgende:
[..]
Jerney Kaagman heeft op 't Huygens gezeten. En Eric Bouwman heeft er nog heel even gym gegeven, twee jaar geleden ongeveer. Ohja, en Toon Tellegen (de schrijver) heeft er ook nog gezeten.
En ikzelf zit in de klas bij iemand die dit jaar aan Idols heeft meegedaan, ging er alleen in de theaterronde uit.
Whaha dan kent ze jou vast ook nog welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, ze zit nu in 6VWO
Ook op dezelfde middelbare school als ik. Maar laten we het over die optredens als 6-7 jarige maar niet hebben want daar doe ik vast ook aan mee![]()
![]()
![]()
Die woont hier 2 straten verder op ongeveerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Ik zat bij dezelfde sportschool als Geurt ; te Amersfoortquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef Razor21 het volgende:
Ken wel iemand niet echt een BN'r drink weleens wat bij een "kennis" wat in zijn cafe hij was o.a. lijfwacht van Klaas Bruinsma![]()
En Geurt Roos zit er ook weleens![]()
Ik heb bij m'n vorige baan nog gewerkt met de broer van Des Bouvrie. Die doet in retailsystemen, kassa's verkopen enzo. Ik was zijn distributeur en supportheld.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Twin1983 het volgende:
Ik heb ooit bij Bo des Bouvriein de klas gezeten
dochter van Jan
Heb je ook nog bij Pino in de klas gezeten of zat 'ie een jaar lager?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:24 schreef Iniemini het volgende:
Jan - Jaap van der Wal, maar toen was 'ie nog geen BN'er, obviously... kende hem ook verder helemaal niet..
Pino is ten eerste geen Fries, en heeft ten tweede geen gymnasiumquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je ook nog bij Pino in de klas gezeten of zat 'ie een jaar lager?
Evert Hartman, wat leuk. Die heeft bij ons op school wel eens een lezing gegeven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:50 schreef Isabeau het volgende:
Van mijn klas is tot nu toe niemand beroemd geworden.
Ik zat wel op school met Jan Vayne (nou ja, hij examenjaar, ik brugklas) en mijn aardrijkskundeleraar was Evert Hartman (was kinderboekenschrijver).
vertel mij wat, ik heb hem zelfs een keertje van de trap afgeduwt maar het was niet expres hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:31 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
heheh jamie werd echgt gepest... ik kwam wel eens op het maartens.. kende mensen daar..
Werd kleine Jan Peter veel gepest?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:15 schreef Beach het volgende:
Mijn vader heeft 3 jaar bij Jan Peter Balkenende gezeten![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:48 schreef King_Nothing het volgende:
Ja. Bij IJzebrant van Gesteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |