Die woont hier 2 straten verder op ongeveerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Tijdens de middelbare school 2 jaar met Dinand Woesthoff.
Ik zat bij dezelfde sportschool als Geurt ; te Amersfoortquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef Razor21 het volgende:
Ken wel iemand niet echt een BN'r drink weleens wat bij een "kennis" wat in zijn cafe hij was o.a. lijfwacht van Klaas Bruinsma![]()
En Geurt Roos zit er ook weleens![]()
Ik heb bij m'n vorige baan nog gewerkt met de broer van Des Bouvrie. Die doet in retailsystemen, kassa's verkopen enzo. Ik was zijn distributeur en supportheld.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Twin1983 het volgende:
Ik heb ooit bij Bo des Bouvriein de klas gezeten
dochter van Jan
Heb je ook nog bij Pino in de klas gezeten of zat 'ie een jaar lager?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:24 schreef Iniemini het volgende:
Jan - Jaap van der Wal, maar toen was 'ie nog geen BN'er, obviously... kende hem ook verder helemaal niet..
Pino is ten eerste geen Fries, en heeft ten tweede geen gymnasiumquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je ook nog bij Pino in de klas gezeten of zat 'ie een jaar lager?
Evert Hartman, wat leuk. Die heeft bij ons op school wel eens een lezing gegeven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:50 schreef Isabeau het volgende:
Van mijn klas is tot nu toe niemand beroemd geworden.
Ik zat wel op school met Jan Vayne (nou ja, hij examenjaar, ik brugklas) en mijn aardrijkskundeleraar was Evert Hartman (was kinderboekenschrijver).
vertel mij wat, ik heb hem zelfs een keertje van de trap afgeduwt maar het was niet expres hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:31 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
heheh jamie werd echgt gepest... ik kwam wel eens op het maartens.. kende mensen daar..
Werd kleine Jan Peter veel gepest?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:15 schreef Beach het volgende:
Mijn vader heeft 3 jaar bij Jan Peter Balkenende gezeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |