abonnement Unibet Coolblue
pi_34011470
Hallo ,

Ik heb nu een "moeilijke periode" in mn leven waardoor ik best wat ben vermagerd, terwijl ik al best wel slank was zou je kunnen zeggen.. Ik ben ook best wel slank aangelegd maar ik vind mezelf nu toch eigenlijk echt wel te mager hoor op dit moment, Hoe zou ik dikker kunnen worden?

Weer wat meer vet en vlees op mn lichaam, mn armen en mn borstkas zou ik toch vooral wat dikker zien. Wat zou ik daarvoor moeten doen?? Ik eet gezond en gevarieerd en ook wel es wat ongezonds, ik ben alleen niet zo een enorme grote eter. Hoe zou ik dikker kunnen worden, aankomen dus ook??
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:16:32 #2
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_34013004
Ah, was al naar een dergelijk topic op zoek.
Misschien ook handig om hier je BMI (Body mass index) te vermelden.

Heb ongeveer hetzelfde. Kom zelf tot de conclusie dat wat spek op mijn botten nog steeds makkelijk zou kunnen.
BMI index 20,5 gewicht 74 kg nou ja, zwerft tussen 73 en 76 afhankelijk van tijdstip wegen.
Zelf ben ik op zoek naar meer gevulde, armen, benen.

Enige tip die ik weet die echt hielp mijn gewicht te verhogen. Veel sporten en dus ook erg veel eten.
En vervolgens ben ik wat abrupt gestopt met sporten niet eten en dat gaf me 5kg extra.
Verder eet ik normaal gesproken redelijk veel. Maar komt er gewoon geen gewicht bij.
Als ik dan wat aankom, komt het erbij op mijn buik (nee ik heb geen pens) en dat kan ook niet de bedoeling zijn.
Iemand ideen om meer vlees, geen vet erbij te krijgen op plaatsen waar ik dat zelf wil?
pi_34013043
Fitnessen......intensief, regelmatig eten....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:31:33 #4
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_34013474
Hoeveel dagen per week zou je intensief moeten fitnessen om het gewenste resultaat te bereiken?
En wat voor fitness? Vast geen cardio Of bedoel je krachttraining?
Zelf heb ik ook wel regelmatig fitness trainingen op tempo gedaan. Merk dat ik me dan overdag een stuk fitter en beter voel. Maar echt dikker wordt je er niet van.

Geef nog even een extra probleem erbij. Ik heb een fulltime ~9 tot ~5 baan. Wanneer zou ik dan het beste kunnen eten/Fitnessen? Meestal in de avond ben ik gaar, hoe later hoe minder ik tot actieve dingen in staat ben.
pi_34013559
Door de "moeilijke periode" die ik nu heb, ben ik niet in staat om te sporten, heb veels te weinig energie daarvoor. Weet wel zeker dat mn "BMI" oner het gemiddelde ligt.
Is het echt waar dat je van sporten (fitness) DIKKER wordt?? Ik voel me ook gewoon dun voelt eigenlijk niet zo goed.
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:41:57 #6
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_34013839
En in jou geval voor de TV zitten met de bekende dikmakers onder handbereik? Repen schijnen het wel goed te doen. Pakken stroopwafels ook (heb ik me laten vertellen)
Volgens mij achterop kijken wat er in zit, vetten en Kjoules en altijd kiezen waar het meeste in zit.
Verder proberen geen enkele maaltijd over te slaan en je er toe zetten genoeg van alles op te eten.

Leer jezelf aan snel te eten. Als je dan in gezelschap bent en sneller eet zal je ook makkelijker een tweede bord naar binnen werken.

En ja, sporten kost energie maar geeft ook energie. Als je veel eet en ook veel eiwitten bouwen je spieren (vlees) iets sneller op waardoor je dikker wordt. En zwaarder
pi_34013954
Stop je gaffel in een ton met stroop en vreten maar..."Get the frickin munchies...."
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:46:56 #8
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_34014020
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:45 schreef Developersrus het volgende:
Stop je gaffel in een ton met stroop en vreten maar..."Get the frickin munchies...."
Het gaat erom dat je zwaarder wordt niet misselijk
pi_34015429
Begin met iets van tussen de 3 en 6 maaltijden per dag. Gewoon goed brod eten i.c.m. vlees/vis. Fitness (krachttraining) i.c.m. met goed eten (2/3x per week) is goed te doen. Ik doe het ook gewoon na me werk. Eerst even avondeten en dan om 19:00 gaan trainen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_34015450
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:46 schreef paparia het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je zwaarder wordt niet misselijk
hahaha
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34018984
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef amornl87 het volgende:
Door de "moeilijke periode" die ik nu heb, ben ik niet in staat om te sporten, heb veels te weinig energie daarvoor. Weet wel zeker dat mn "BMI" oner het gemiddelde ligt.
Is het echt waar dat je van sporten (fitness) DIKKER wordt?? Ik voel me ook gewoon dun voelt eigenlijk niet zo goed.
Goed eten, niet overdadig veel. Maar gewoon goed, en regelmatig gaan sporten. Dan bouw je vanzelf spiermassa op. Dus zie je er ook stuk minder mager uit.
pi_34019122
Wat ook helpt is om náást je normale maaltijden, shakes en repen te nuttigen die de afslankbranche op de markt brengt .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_34019576
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:01 schreef Misstique het volgende:
Wat ook helpt is om náást je normale maaltijden, shakes en repen te nuttigen die de afslankbranche op de markt brengt .
want?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_34020198
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:01 schreef Misstique het volgende:
Wat ook helpt is om náást je normale maaltijden, shakes en repen te nuttigen die de afslankbranche op de markt brengt .
?? Moet ik nog magerder worden haha
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34020374
Ik heb hetzelfde probleem gehad en ben aangekomen met veel, vaak en gezond eten en dat gecombineerd met zware krachttraining (zoals al genoemd is in dit topic). Ik heb een website over afslanken en daar staat ook een heel stuk over aankomen op. Zie http://www.slank-en-sterk.nl/ en dan onder het kopje 'aankomen'. Inmiddels ben ik ook gediplomeerd gewichtsconsulent, mocht dat meer vertrouwen scheppen en aan supplementenverkoop doe ik niet - alles is pro Deo.
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef amornl87 het volgende:
Door de "moeilijke periode" die ik nu heb, ben ik niet in staat om te sporten, heb veels te weinig energie daarvoor. Weet wel zeker dat mn "BMI" oner het gemiddelde ligt.
Is het echt waar dat je van sporten (fitness) DIKKER wordt?? Ik voel me ook gewoon dun voelt eigenlijk niet zo goed.
Van sporten an sich word je niet dikker of dunner. Het ligt er puur aan hoe je eet en wat voor sport je erbij doet. Van krachttraining en méér eten dan je verbrandt wordt je zwaarder en gespierder. Maar als jij nu te moe/futloos bent om te sporten, dan kun je ook beginnen met alleen meer eten (je kunt in 6 maaltijden per dag echt veel binnenkrijgen hoor, ook als je per keer niet zoveel kunt eten).

Reken je BMI eens uit (kan ook op mijn site) en post het hier. Want als je je echt zo weinig energie hebt, kan dat best komen door extreem ondergewicht. Dat heeft ook invloed op je psyche. Zo raak je makkelijk in een vicieuze cirkel als je door een andere oorzaak (bijv. ziekte of liefdesverdriet) een tijdlang niet voldoende kunt eten.
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:37 schreef amornl87 het volgende:

[..]

?? Moet ik nog magerder worden haha
Als je ze náást je gewone eten neemt, leveren ze extra energie, dus in die zin klopt het dat je ervan aan kunt komen. Maar ik denk dat je beter eerst kunt proberen of je met gewoon eten aan voldoende energie komt. Ook daarmee kun je (gezonde) 'calorieënbommen' maken, die makkelijk weg te krijgen zjin, bijv. een klein handje havermout roeren in een glas halfvolle melk en dat gelijk wegklokken (voordat de havermout voltrekt met melk en te dik wordt om eenvoudig te drinken). Nog veel goedkoper ook
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34020478
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:37 schreef amornl87 het volgende:

[..]

?? Moet ik nog magerder worden haha
Nee, je moet ze juist als aanvulling op je maaltijden eten. Heb ik ook een tijdje gedaan en het heeft snel effect.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_34020836
Hey bedankt allemaal voor de reacties!
En ook bedankt wateengedoe, ik heb je website bekeken, (hele goeie website trouwens), ik heb altijd wel gesport dus dat zal ik in de toekomst wel weer gaan oppakken. Wat zijn trouwens de dinge om te ete waar je het dikste van wordt??patat/stroopwafels??
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34020894
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef amornl87 het volgende:
Hey bedankt allemaal voor de reacties!
En ook bedankt wateengedoe, ik heb je website bekeken, (hele goeie website trouwens), ik heb altijd wel gesport dus dat zal ik in de toekomst wel weer gaan oppakken. Wat zijn trouwens de dinge om te ete waar je het dikste van wordt??
patat/stroopwafels??
Volgens mij moet je vooral op eiwitten letten.
I bet you are flying inside.
pi_34020911
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef amornl87 het volgende:
Hey bedankt allemaal voor de reacties!
En ook bedankt wateengedoe, ik heb je website bekeken, (hele goeie website trouwens), ik heb altijd wel gesport dus dat zal ik in de toekomst wel weer gaan oppakken. Wat zijn trouwens de dinge om te ete waar je het dikste van wordt??
patat/stroopwafels??
Gewoon gezond blijven eten, anders vliegt je cholesterolgehalte de pan uit.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_34020912
goeie website trouwes: http://www.slank-en-sterk.nl/!
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:54:31 #21
76339 woeshie
Let your mind go
pi_34026875
Ben ook aan het proberen te verdikken (en tis verdomd moeilijk)
'k Heb een paar tips gekregen van een collega op m'n werk :

1. verschillende keren per dag eten (zo'n 6x)
2. veel pasta, rijst en aardappelen
pi_34026912
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:54 schreef woeshie het volgende:

2. veel pasta, rijst en aardappelen
somaliers
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34027621
Jup veel zetmeel. Zoals Woeshie zegt.
Ik zou niet beginnen met vette zooi eten, ga je alleen maar van schijten en is niet echt gezond voor je hart en vaten.
pi_34034786
zijn al veel topics over geweest.. zoek ze ff op, staan goede tips in.
pi_34040634
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Jup veel zetmeel. Zoals Woeshie zegt.
Ik zou niet beginnen met vette zooi eten, ga je alleen maar van schijten en is niet echt gezond voor je hart en vaten.
Amen! Alleen, van veel gezonde zooi ga je ook schijten, kan ik je wél vertellen 6 maaltijden met volkorenbrood, havermoutpap, muesli enz. doet 't 'm wel hoor. Nou ja, je moet er iets voor overhebben, hè Van obstipatie zul je in ieder geval geen last hebben (als je ook voldoende water drinkt) ...

En voor TS: wat je dan wel moet eten (inderdaad geen friet en stroopwafels): alle voedingsinfo op mijn site, ook die voor de afslankers, kun je gebruiken. Hoe je het moet aanpassen aan jouw specifieke situatie (te dun), staat uitgelegd in het stuk 'aankomen'. Onder 'gezond eten' staan lijsten van eten wat je het beste wel of juist niet kunt kiezen.
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34041373
vraagje aan wateengedoe2 :

in gelatine zit 85 gram eiwit in 100 gram product, aangezien eiwit de bouwstoffen zijn van je spieren zou je zeggen dat het hardstikke goed voor je is als je aan krachtsport doen. ik hoor bijv dat veel sporters blikken tonijn per dag wegvreten vanwege de eiwitten. in tonijn zit echter maar 35 gram eiwit per 100 gram product. dus what's up with gelatine


(behalve dat het niet te vreten is natuurlijk)
pi_34041831
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:21 schreef Fatality het volgende:
zijn al veel topics over geweest.. zoek ze ff op, staan goede tips in.
je bedoelt met die geweldige zoekfunctie
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34042196
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:35 schreef Invert het volgende:
vraagje aan wateengedoe2 :

in gelatine zit 85 gram eiwit in 100 gram product, aangezien eiwit de bouwstoffen zijn van je spieren zou je zeggen dat het hardstikke goed voor je is als je aan krachtsport doen. ik hoor bijv dat veel sporters blikken tonijn per dag wegvreten vanwege de eiwitten. in tonijn zit echter maar 35 gram eiwit per 100 gram product. dus what's up with gelatine


(behalve dat het niet te vreten is natuurlijk)
vreet jij maar eens 200 gram gelatine op een dag, ten eerste waar haal je zoveel? ten tweede is het niet veel duurder dan tonijn/
pi_34042210
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:11 schreef amornl87 het volgende:

[..]

je bedoelt met die geweldige zoekfunctie
ttp://forum.fok.nl/topic/527341
http://forum.fok.nl/topic/483662
pi_34044886
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:35 schreef Invert het volgende:
vraagje aan wateengedoe2 :

in gelatine zit 85 gram eiwit in 100 gram product, aangezien eiwit de bouwstoffen zijn van je spieren zou je zeggen dat het hardstikke goed voor je is als je aan krachtsport doen. ik hoor bijv dat veel sporters blikken tonijn per dag wegvreten vanwege de eiwitten. in tonijn zit echter maar 35 gram eiwit per 100 gram product. dus what's up with gelatine


(behalve dat het niet te vreten is natuurlijk)
Probleem met gelatine is vooral dat het geen hoogwaardige eiwitten zijn. Voor een goede eiwitaanbreng moet je eiwitten eten met de juiste aminozuren, en daar is gelatine niet geschikt voor.
Of dat is mij toch verteld
pi_34051116
Mmm, nee, gelatine lijkt me niet echt fantastisch om in grote hoeveelheden te eten; tonijn is tenminste lekker Heb ik ook veel gegeten, zelfs gewoon los uit blik lust ik het. Nu hoef ik niet meer aan te komen (ben inmiddels 57 kg bij 1.64m) en eet ik alleen nog 'normaal' tonijn (d.w.z. in salades enz.). Een andere goedkope en goede eiwitbron is magere kwark. Maar denk eraan, dat je er met veel eiwit niet bent. Dat vele eiwit zorgt alleen voor spieropbouw in combinatie met 1. véél calorieën (ongeraffineerde zetmeelproducten en gezond-vette producten zoals noten zijn daar het beste voor) en 2. krachttraining.
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
  zondag 15 januari 2006 @ 12:32:02 #32
133861 Invert
abu abu abu
pi_34079260
gelatine kost in poedervorm toch bijna niks...?
anyway qua voeding en training zit ik wel goed, ik zocht alleen een alternatief voor de whey protein shakes die ik neem elke dag. nogal duur spul namelijk als je er als student zijnde elke dag een van neemt

er wordt geadverteerd met extra gefilterde eiwitten met dit en dat etc... zal allemaal wel maar een pot van 900 gram (poeder) kost dus 40 euro en het wordt aangeraden om 30 gram per shake te gebruiken. ik doe er dus niet langer dan een maand mee gemiddeld
pi_34079558
Je moet ook neit de duurste shakes nemen, koop een goedkoepren en neem het 2x op een dag
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_34111919
Invert, wanneer neem je die wei-eiwitten? Het heeft alleen zin om ze (gecombineerd met druivensuiker) direct na de krachttraining te nemen. En een vergevorderde bodybuilder kan ze ook direct na het opstaan/voor het ontbijt nemen, maar dat is bij de meesten niet nodig (alleen als je zeer veel spiermassa hebt, die dientengevolge ook moeilijk te onderhouden/behouden is). Voor de rest kun je gewoon toe met eiwit uit voeding (tonijn, magere kwark, kipfilet enz.). Dus stel dat je 3x/week traint, dan kun je ineens met 90 g wei-eiwit per week toe en doe je een stúk langer met zo'n dure pot
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34115083
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:07 schreef Zbie het volgende:

[..]

Probleem met gelatine is vooral dat het geen hoogwaardige eiwitten zijn. Voor een goede eiwitaanbreng moet je eiwitten eten met de juiste aminozuren, en daar is gelatine niet geschikt voor.
Of dat is mij toch verteld
Klopt, eigenlijk mag je bij je eiwitinname alleen eiwitten meetellen van de volgende bronnen:
Uit vlees van kip en ander gevogelte.
Uit melkproducten (maar dan het liefst magere kwark, de rest zet niet echt zoden een aan de dijk).
Uit alle soorten vis.
Uiteraard ook ei.
En eventueel eiwitpoeder.

Ander vlees zit ook wel eiwit in, maar veel minder dan in kip en schiet dus ook niet echt op wil je 1,5 tot 2 gram per kilo lichaamsgewicht gaan zitten en hard wil gaan groeien.

Daarnaast moet je krachttraining echt goed in orde zijn, want dat maakt het verschil in groeien of aankloten. Al is het wel verstandig om gewoon 2 maanden 2* in de week je lichaam langzaam te laten wennen aan de hoge intensiteit die het moet verduren tijdens krachttrainen. Want uiteindelijk zul je regelmatig moeten buffelen tot je echt niet meer kan. Vergeet ook gelijk die mooie machines en doe zoveel mogelijk met losse gewichten. Als je dan na die 2 maanden intro zo'n 3 à 4 keer per week gaat (probeer die 4 keer te redden als je het kan) en ga met een goed trainingsschema aan de gang. Ligt beetje aan je lichaamsbouw, maar als je veel en goed eet en zoveel traint kan je in het begin makkelijk 2 kilo per maand groeien in spiermassa.
  maandag 16 januari 2006 @ 16:15:41 #36
133861 Invert
abu abu abu
pi_34124810
quote:
Op maandag 16 januari 2006 07:38 schreef wateengedoe2 het volgende:
Invert, wanneer neem je die wei-eiwitten? Het heeft alleen zin om ze (gecombineerd met druivensuiker) direct na de krachttraining te nemen. En een vergevorderde bodybuilder kan ze ook direct na het opstaan/voor het ontbijt nemen, maar dat is bij de meesten niet nodig (alleen als je zeer veel spiermassa hebt, die dientengevolge ook moeilijk te onderhouden/behouden is). Voor de rest kun je gewoon toe met eiwit uit voeding (tonijn, magere kwark, kipfilet enz.). Dus stel dat je 3x/week traint, dan kun je ineens met 90 g wei-eiwit per week toe en doe je een stúk langer met zo'n dure pot
sinds een minuut geleden alleen direct na het krachttrainen (dacht ergens gelezen te hebben dat het een uur na het trainen het meest effectiefst is maar ok)
en over dat in combinatie met druivensuiker heb ik eerlijk gezegd nooit gehoord, zou je dat misschien willen uitleggen wat daar dan de voordelen van zijn?
pi_34127775
Je moet je suikerspiegel na de training meteen aanvullen en dat gaat via duirvensuiker....doe je dit niet dan vreet ie je spier op
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_34149442
Hoi Frenck,

Met het meeste wat je schrijft, ben ik het roerend eens, alleen niet met het volgende:
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:23 schreef frenkck het volgende:
eigenlijk mag je bij je eiwitinname alleen eiwitten meetellen van de volgende bronnen
[...]
In principe is eiwit uit andere bronnen ook prima; alleen het juiste combineren van plantaardige eiwitten is wat belangrijker. Op mijn site www.slank-en-sterk.nl onder 'zonder vlees' staat een stuk voor vegetariërs en veganisten, waar e.e.a. wordt uitgelegd. Als je ook eiwit uit dierlijke bronnen neemt, wordt het plantaardige eiwit ook vanzelf wel goed gebruikt. Je lichaam heeft dan van alle aminozuren (eiwitbouwstenen) voldoende. Letten op combinaties is vooral van belang voor veganisten.
quote:
Ander vlees zit ook wel eiwit in, maar veel minder dan in kip en schiet dus ook niet echt op wil je 1,5 tot 2 gram per kilo lichaamsgewicht gaan zitten en hard wil gaan groeien.
In alle vleessoorten beh. in spek zit veel eiwit. Het grootste probleem dat ik ermee zie, is dat in veel vleessoorten ook veel (verzadigd) vet zit, en dat is ongezond. Tartaar en biefstuk zijn dan weer wel prima, maar ja, wel een beetje duur. Rundergehakt, waarvan je het vet eruitbakt en weggooit, is ook goed. In mager vlees zit meer eiwit per ons dan in vetter vlees, puur omdat er meer plaats voor is (er zit immers minder vet in). Hetzelfde geldt voor magere vs. vette kaassoorten. Als je uit vetter vlees het vet wegbakt, bevat het per saldo weer wel evenveel eiwit als van oorsprong magere vleessoorten.

[ Bericht 7% gewijzigd door wateengedoe2 op 17-01-2006 08:11:17 ]
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34149465
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Je moet je suikerspiegel na de training meteen aanvullen en dat gaat via duirvensuiker....doe je dit niet dan vreet ie je spier op
Dat klopt. En neem je alleen wei-eiwit, dan zal je lichaam het doodleuk omzetten in suiker, omdat het daar de allergrootste behoefte aan heeft. <POEFFF> wég je dure eiwitpoeder! Als je druivensuiker (ong. ¤1,50/500 gram, tel uit je winst) gebruikt voor deze eerste energiebehoefte van je spieren en daarnaast wei-eiwit neemt (inderdaad beide direct na de training en niet pas een uur erna), dan wordt het eiwit gebruikt voor spierherstel en -opbouw en is het zijn geld waard.

Neem ong. 0,8x je lichaamsgewicht in grammen aan druivensuiker (bijv. als je 60 kg weegt, neem je een kleine 50 gram druivensuiker) en 30 gram wei-eiwitpoeder. Neem nóóit druivensuiker als je je niet net heel erg hebt ingespannen (krachttraining of intensieve cardio), want anders is het slecht voor je.
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:31:58 #40
37248 BertV
Handgemaakt
pi_34150617
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 08:07 schreef wateengedoe2 het volgende:

[..]

Dat klopt. En neem je alleen wei-eiwit, dan zal je lichaam het doodleuk omzetten in suiker, omdat het daar de allergrootste behoefte aan heeft. <POEFFF> wég je dure eiwitpoeder!
Ik voel me betrapt want ik denk dat dat bij mij ook wel gebeurd.
Iedere andere snellere koolhydraat na de training voldoet toch ook?
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:00:12 #41
133861 Invert
abu abu abu
pi_34152706
¤1,50/500 gram, waar haal ik dat en hoe moet ik dat innemen.
voldoen 2 dextrose snoepjes niet gewoon?
pi_34152935
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:00 schreef Invert het volgende:
¤1,50/500 gram, waar haal ik dat en hoe moet ik dat innemen.
voldoen 2 dextrose snoepjes niet gewoon?
Zonnatura heeft van die zakken druivensuiker.
pi_34153259
Pinda's, frisdrank, chips, bier, aardappels, vlees (m.n. varkensvlees) en niet met mate. Als je dagelijks 4 á 5000 kcal inneemt (en met redelijk wat frisdrank, bier en pinda's zit je daar al snel aan als je verder gewoon 3 keer per dag eet) wordt je snel genoeg dikker. Verder kun je niet op bepaalde 'plekken' van je lichaam aankomen: dat beslist je lichaam zelf.
Dirty...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:26:46 #44
37248 BertV
Handgemaakt
pi_34153456
Dunner worden: 0kcal eten?
Dikker worden: 5000kcal eten?

Af en toe vraag ik me af waarom een normaal postuur niet normaal meer is maar met dit soort logica begint het kwartje te vallen.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:29:24 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_34153533
Mijn vriend heeft hetzelfde probleem (best wel grappig, aangezien ik juist heel veel moet afvallen). Hij probeert gewoon normale maaltijden te eten en verder 3 tussendoortjes te nemen. Vaak zijn dat dan van die repen zoals een soft&fruit, of wat sultana en soms zelfs gewoon een Mars.
Het komt er dan niet snel op, maar het komt er wel op, hij is nu gelukkig weer op een redelijk gewicht aangekomen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34153709
Ik probeer ook om aan te komen (54 kilo bij 1m74), maar alles duizelt me al na het lezen van dit topic... Getalletjes!

Zijn er ook andere sporten om te doen behalve krachttraining? Ik heb het een poosje gedaan maar merkte al vrij snel dat dat mijn ding niet is. Ik zoek eigenlijk iets wat ik zelf in m'n vrije tijd kan doen en wat niet al te veel geld kost... Iemand een idee?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_34153846
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:29 schreef Troel het volgende:
Mijn vriend heeft hetzelfde probleem (best wel grappig, aangezien ik juist heel veel moet afvallen). Hij probeert gewoon normale maaltijden te eten en verder 3 tussendoortjes te nemen. Vaak zijn dat dan van die repen zoals een soft&fruit, of wat sultana en soms zelfs gewoon een Mars.
Het komt er dan niet snel op, maar het komt er wel op, hij is nu gelukkig weer op een redelijk gewicht aangekomen.
Het probleem met eten is dat het lastig is als je geen honger hebt. Vooral de calorierijke dingen zijn lastig te verteren dan. Maar drinken gaat gewoon, al heb je geen dorst, en als je het over alcoholische dranken hebt zijn de calorierijke (sterkere) juist veel makkelijker om te drinken als je geen dorst hebt.
Dirty...
pi_34168167
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik probeer ook om aan te komen (54 kilo bij 1m74), maar alles duizelt me al na het lezen van dit topic... Getalletjes!

Zijn er ook andere sporten om te doen behalve krachttraining? Ik heb het een poosje gedaan maar merkte al vrij snel dat dat mijn ding niet is. Ik zoek eigenlijk iets wat ik zelf in m'n vrije tijd kan doen en wat niet al te veel geld kost... Iemand een idee?
Het probleem met andere sporten is, dat ze vrijwel allemaal cardiovasculaire activiteiten zijn. En daarmee zul je niet aankomen in spiermassa (zoals eerder vermeld, is het afhankelijk van je voeding óf je überhaupt aankomt). Explosieve sporten (sprinten) zal je wel helpen om spiermassa op te bouwen, maar daar moet je ook maar net van houden.
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34168217
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:20 schreef AHLY-ALU het volgende:
Pinda's, frisdrank, chips, bier, aardappels, vlees (m.n. varkensvlees) en niet met mate. Als je dagelijks 4 á 5000 kcal inneemt (en met redelijk wat frisdrank, bier en pinda's zit je daar al snel aan als je verder gewoon 3 keer per dag eet) wordt je snel genoeg dikker. Verder kun je niet op bepaalde 'plekken' van je lichaam aankomen: dat beslist je lichaam zelf.
Laat die frisdrank, chips, bier en varkensvlees maar achterwege, als je op den duur ook nog een fatsoenlijk cholesterolgehalte en een goedwerkende alvleesklier wilt overhouden (en geen alcoholist wilt worden ) Veel, vaak (meer dan 3x/dag) en GEZOND eten! En je kunt wel degelijk invloed uitoefenen op hoe en waar je aankomt, nl. door krachttraining zal het meer in spieren en minder in vet gaan zitten.
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34168264
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:09 schreef frenkck het volgende:

[..]

Zonnatura heeft van die zakken druivensuiker.
Dat klopt, maar dat merk is nogal duur. Er is ook merkloze druivensuiker (bijv. bij de reformwinkel).
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34168302
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:26 schreef BertV het volgende:
Dunner worden: 0kcal eten?
Dikker worden: 5000kcal eten?

Af en toe vraag ik me af waarom een normaal postuur niet normaal meer is maar met dit soort logica begint het kwartje te vallen.
Hahaha, inderdaad! Al zul je van 0 kcal eten (op den duur) wel dikker worden, als je dan na even weer normaal gaat eten ...
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34168364
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:00 schreef Invert het volgende:
¤1,50/500 gram, waar haal ik dat en hoe moet ik dat innemen.
voldoen 2 dextrose snoepjes niet gewoon?
Wegen 2 dextrosesnoepjes (bijv.) 50 gram (zie mijn post van vanochtend)? ... Ik rust mijn koffer! En dextrose/glucose/druivensuiker (allemaal 1 pot nat) in poedervorm is per gewichtseenheid vele malen goedkoper dan die dextro energy snoepjes.

Je kunt de druivensuiker samen met je wei-eiwit oplossen in een shakebeker met water. Het is te koop in de supermarkt en (meestal) goedkoper in de reform zaak (let wel op dat je niet per ongeluk fructose koopt, dat wil je niet hebben na de training).
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34168527
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:31 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik voel me betrapt want ik denk dat dat bij mij ook wel gebeurd.
Iedere andere snellere koolhydraat na de training voldoet toch ook?
Op zich wel, maar druivensuiker is ongeëvenaard in de snelheid van opname en in de insulinepiek die het veroorzaakt. Dat wil je na je (kracht)training en dat is ook gelijk de reden waarom het juist heel slecht is om het los van lichamelijke activiteit te nemen (dan is een insulinepiek iets wat je wilt vermijden - het zorgt dan voor een suikerdip en op den duur voor ouderdomssuikerziekte).
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34173257
wat is het verschil tussen druivensuiker en fructose
  woensdag 18 januari 2006 @ 01:39:08 #55
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34187041
Mijn BMI = 18,6
Ik ben zelf 1'94 en weeg maar 70 kilo.. bij mij zit er dus ook niet te veel vet op hoor.
Maarja dat blijkt in de familie te zitten,mijn broer werd pas met zijn 26ste wat voller.
Ik ben 21 jaar,ik heb nog even te gaan
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_34189880
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:25 schreef Fatality het volgende:
wat is het verschil tussen druivensuiker en fructose
Fructose is fruitsuiker, het is een andere chemische verbinding, en je lichaam gaat er anders mee om. Druivensuiker (= glucose = dextrose) wordt na inspanning direct in je spieren opgenomen en kan daar zonder verdere bewerking gebruikt worden voor het aanvullen van je glycogeenvoorraad (glycogeen is een soort dierlijk zetmeel, dat als reservebrandstof in je spieren opgeslagen ligt en dat opgemaakt wordt tijdens (zware) inspanning). Fructose kan wel direct door je spieren verbrand worden, maar ze kunnen het niet direct opslaan. Daarvoor moet het eerst naar de lever, om omgezet te worden in glucose. Dat is niet zo handig direct na je training (wanneer je spieren niet zozeer suiker willen verbranden, maar liever de reservervoorraad glycogeen aanvullen). Tegen de tijd dat je lever fructose na de training heeft omgezet in glucose, zijn je spieren alweer minder doorbloed en minder gevoelig voor opname van voedingsstoffen en met een beetje pech verdwijnt het dan in je vetcellen i.p.v. in je spiercellen.

Fructose heeft ook veel minder invloed op het insulinegehalte van het bloed dan glucose. Daarom is het beter om in het dagelijks leven je 'zoet' uit fructose te halen (bijv. fruit en diksap), maar juist na de training helpt insuline je lichaam om snel veel voedingsstoffen (ook eiwit uit het wei-eiwitpoeder) de spieren in te pompen. Dat kun je bewerkstelligen door glucose te nemen. Gewone suiker (bietsuiker = rietsuiker = sucrose = saccharose) wordt in je darmen omgezet naar half glucose en half fructose, en is dus wel beter dan fructose direct na de training, maar glucose is nog beter (en maar een beetje duurder dan gewone suiker).
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34190728
Ik heb volgens dat metertje op die site een BMI van 17.2...
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:32:09 #58
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_34193831
ik als expert weet er zat van

om in 3 weken gigantisch aan te komen.

men eet 1 dag compleet niks behalve 2 boterhammen. (is moeilijk ik weet t)
je stofwisseling krijgt dan een trap op zn kloten en gaat langzaam werken. volgende dag eet je wat meer. maar ook bagger weinig.

de dag daarna frituur je. eet je vette zooi. zak chips. chocolade etc. en dat blijf je doen een week lang. en dan begin je opnieuw.

je komt dan aan omdat je lichaam eerst op spaarstand gaat. en dan ga je weer vreten. dus kan ie het niet kwijt en zet ie het om in vet (jojo effect)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_34200188
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 07:55 schreef wateengedoe2 het volgende:

[..]
educatief verhaal
achja ik wist het ik was even vergeten dat er ook nog de term dextrose was.
pi_34200274
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:32 schreef Robbiej het volgende:
ik als expert weet er zat van

om in 3 weken gigantisch aan te komen.

men eet 1 dag compleet niks behalve 2 boterhammen. (is moeilijk ik weet t)
je stofwisseling krijgt dan een trap op zn kloten en gaat langzaam werken. volgende dag eet je wat meer. maar ook bagger weinig.

de dag daarna frituur je. eet je vette zooi. zak chips. chocolade etc. en dat blijf je doen een week lang. en dan begin je opnieuw.

je komt dan aan omdat je lichaam eerst op spaarstand gaat. en dan ga je weer vreten. dus kan ie het niet kwijt en zet ie het om in vet (jojo effect)
Is een mogelijkheid, gelukkig kan het ook op een gezondere manier zonder dat je op bepaalde dagen honger moet lijden en je je op andere vol moet proppen met vies frituursel
pi_34200372
Van heel veel noten en pinda's eten krijg je ook wel meer vet aan je lijf.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34230249
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef Chocolate-cake het volgende:

[..]

Is een mogelijkheid, gelukkig kan het ook op een gezondere manier zonder dat je op bepaalde dagen honger moet lijden en je je op andere vol moet proppen met vies frituursel
אמן (oftewel: amen )

Bovendien werkt het op den lange duur niet eens, want als je weer normaal gaat eten (en 'normaal' is: standaard net wat te weinig, als je ondergewicht hebt), val je gestaag weer af. Ik heb zelf eens in 3 maanden 5 kg erbijgegeten met hele ladingen chocolade. Ik denk dat ik blij was dat ik toen mijn cholesterolgehalte niet heb laten meten (anders had ik wellicht een hartaanval gekregen en wie zou zeggen of het van de schrik was of van wat anders .. ). En toen ik stopte met chocolade eten, was ik binnen een maand die 5 kg weer kwijt.
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34232382
In een maand van BMI 17.5 naar BMI 19 door 4-5 keer per dag te eten en 'es te beginnen met crunches en pushups.
Nog even doorgaan dus .
pi_34233535
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:11 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
In een maand van BMI 17.5 naar BMI 19 door 4-5 keer per dag te eten en 'es te beginnen met crunches en pushups.
Nog even doorgaan dus .
push-ups
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:57:50 #65
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_34233625
Een keer of 3 per week intensieve krachttraining. Zo zou je meer spiermassa krijgen. Je moet dit echter nauwkeurig uitbalanceren. Daarbij veel eten na het sporten. Voor de meeste mensen zet een bak friet na het sporten veel vet aan.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:59:38 #66
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_34233678
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:54 schreef Fatality het volgende:

[..]

push-ups
Je wilt toch wat?
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  zondag 22 januari 2006 @ 23:28:56 #67
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_34363154
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_34382889
Mensen ga alstublieft niet uit van die prachtige BMI meter...het ligt helemaal aan je eigen lichaam en gezondheid. Ga niet uit van 1 zo'n onzinning metertje.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_34382917
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mensen ga alstublieft niet uit van die prachtige BMI meter...het ligt helemaal aan je eigen lichaam en gezondheid. Ga niet uit van 1 zo'n onzinning metertje.
die meter klopt voor geen hol
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_39783720
Ehhh beetje vreemd dit.
Maar ik ben 1.75 ongeveer en weeg 57 kilo(beetje licht of niet???)
Maar ik eet best wel veel eigelijks soms wel 2 big mac's bij de mac en veel brood soms,
Maar nog word ik niet veel zwaarder.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_39784267
zozo 2 hele big macs
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:30:26 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_39784738
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:57 schreef Slappy het volgende:
Ehhh beetje vreemd dit.
Maar ik ben 1.75 ongeveer en weeg 57 kilo(beetje licht of niet???)
Maar ik eet best wel veel eigelijks soms wel 2 big mac's bij de mac en veel brood soms,
Maar nog word ik niet veel zwaarder.
Ga eens bijhouden wat je precies eet en ga dat eens vergelijken met een calorietabel. Mocht het duidelijk te weinig zijn, probeer dan in gezonde dingen meer te eten. Je kan natuurlijk ook altijd naar je huisarts om advies te vragen c.q. je te laten doorverwijzen naar een dietiste.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39786509
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:57 schreef Slappy het volgende:
Ehhh beetje vreemd dit.
Maar ik ben 1.75 ongeveer en weeg 57 kilo(beetje licht of niet???)
Maar ik eet best wel veel eigelijks soms wel 2 big mac's bij de mac en veel brood soms,
Maar nog word ik niet veel zwaarder.
als jouw verbranding gewoon erg hoog is, zetten SOMS twee bic macs ook geen zoden aan de dijk. Ga een gewoon gezond vreten, en veel vreten. Bood, vlees, groenten, noten, yoghurt/kwark, havermout. Dat soort dingen. En veel. En spreiden over de dag. En niet soms één dag veel eten, maar elke dag.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_39786739
Ohhhh zal je dan dikker worden ?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_39791782
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef paparia het volgende:
Ah, was al naar een dergelijk topic op zoek.
Misschien ook handig om hier je BMI (Body mass index) te vermelden.

Heb ongeveer hetzelfde. Kom zelf tot de conclusie dat wat spek op mijn botten nog steeds makkelijk zou kunnen.
BMI index 20,5 gewicht 74 kg nou ja, zwerft tussen 73 en 76 afhankelijk van tijdstip wegen.
Zelf ben ik op zoek naar meer gevulde, armen, benen.

Enige tip die ik weet die echt hielp mijn gewicht te verhogen. Veel sporten en dus ook erg veel eten.
En vervolgens ben ik wat abrupt gestopt met sporten niet eten en dat gaf me 5kg extra.
Verder eet ik normaal gesproken redelijk veel. Maar komt er gewoon geen gewicht bij.
Als ik dan wat aankom, komt het erbij op mijn buik (nee ik heb geen pens) en dat kan ook niet de bedoeling zijn.
Iemand ideen om meer vlees, geen vet erbij te krijgen op plaatsen waar ik dat zelf wil?
Met dat BMI ben je toch niet te mager
pi_39791929
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:29 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

als jouw verbranding gewoon erg hoog is, zetten SOMS twee bic macs ook geen zoden aan de dijk. Ga een gewoon gezond vreten, en veel vreten. Bood, vlees, groenten, noten, yoghurt/kwark, havermout. Dat soort dingen. En veel. En spreiden over de dag. En niet soms één dag veel eten, maar elke dag.
Natuurlijk eet ik niet elke dag zo ongezond
Maar gewoon veel bruin brood met vlees en veel vla en vlees uiteraard
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_39793100
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:36 schreef Slappy het volgende:
Ohhhh zal je dan dikker worden ?
Het is echt niet zo dat je alleen van ongezond eten dik wordt, je moet gewoon meer binnen krijgen dan dat je verbrand. Dus eet per dag gewoon een brood op met pindakaas/appelstroop/dik vlees beleg/gebakken ei. Dus brood is enkelt voor ontbijt en overdag en dan nog avond eten erbij en 's avonds ook weer wat. Eet je nu zoveel? Denk het niet.
pi_39793306
Plus snoep/koek/chips/broodje enzo.
Ik ben dus niet dik he of vind je 55 kilo dik ?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_39793406
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:00 schreef Slappy het volgende:
Plus snoep/koek/chips/broodje enzo.
Ik ben dus niet dik he of vind je 55 kilo dik ?
Wat heb je nou aan snoep/koe/chips, helemaal niks. Eet dan liever nog een boterham extra met goed en gezond beleg. Het is echt pure onzin dat je deze dingen nodig hebt om aan te komen, ik ben namelijk ook ruim 7 kilo aangekomen in een jaar en ik eet nooit snoep/koek/chips of drink cola enz. Ook eet ik nooit patat of andere vette troep, toch ben ik door een gezond en gevarieerd eetschema flink aangekomen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:31:00 #80
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_39826891
Van gewichten heffen krijg je mooie lichaamsvulling (vraag een schemaatje bij je fitnessschool voor de gewenste "vullingen")en meer honger.
Werkt veel beter dan zakken met chips leegvreten.
---Grtz---------Spacehamster--&gt;
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_39827757
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:31 schreef Spacehamster het volgende:
Van gewichten heffen krijg je mooie lichaamsvulling (vraag een schemaatje bij je fitnessschool voor de gewenste "vullingen")en meer honger.
Werkt veel beter dan zakken met chips leegvreten.
Maar dan moet wel je voeding in orde zijn anders heb je er helemaal niets aan.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:53:27 #82
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_39830397
Als het echt problematisch is kun je vragen aan je huisarts of je vloeibare voeding kunt krijgen. Dat zit in pakjes en die drink je dan tussen de maaltijden door. Je komt er niet van aan, maar krijgt er wel meer energy van en hebt geen vol gevoel. (tenminste, ik drink nu van die "nutridrink" en merk gewoon dat ik gezonder word. Want er heel veel voedingsstoffen inzitten).
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_39830791
Ik eet 20 boterhammen per dag, elke dag, daarbij nog een warme maaltijd. 3 bananen, 1 komkommer en een bak vla en tussendoor wat bullshit, maar iik kom ook niet aan. 1.78, 61kg. Wil 70kg, dus dat is het streven voor deze zomer. Maar gaat me lukken hoe dan ook.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:30:40 #84
242 Pinball
Electric Monk
pi_39831500
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:42 schreef wateengedoe2 het volgende:http://www.slank-en-sterk.nl/
Goeie site! Daar staat alles wat ik hier ook altijd in de dieettopics hier wil zeggen maar teveel werk vind om te typen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_39861262
ik heb een bmi van 19.7
aangezien ik sochtends niet kan eten en daardoor pas 3 a 4 uur later wat eet. plus het feit dat ik vanwege mijn werk niet even rustig en op vaste tijden kan eten 'negeer' ik regelmatig dat ik honger heb... plus het feit dat ik een onrustig leven leid heeft hiertoe geleid (niet dat ik voorheen zwaar woog, maar ik werk dat het steeds minder is, heb 69kg opgegeven maar kan minder zijn)
heb sinds een week een blender in huis en eet sochtends een dikke shake. dat houdt in: een shake met veel koolhydraten: banaan, yoghurt en muesli. daardoorheen gooi ik willekeurig wat fruit om meteen genoeg vitaminen binnen te krijgen (kreeg ik ook te weinig binnen).
ik kan nog niet zeggen dat het aanslaat, dus ga ik over tot 2 shakes per dag. daarnaast eet ik zoveel mogelijk. ik ben geen grote eter dus probeer het echt naar binnen te proppen, desnoods met een hoop water.
pi_39862419
geef mij eens een goede reden waarom je sochtends niet zou kunnen eten..
pi_39869885
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:23 schreef Fatality het volgende:
geef mij eens een goede reden waarom je sochtends niet zou kunnen eten..
ik krijg geen hap door mijn keel...vaak heb ik honger, maar geen zin om te eten en ik krijg het niet weg. dit terwijl het ontzettend belangrijk is dat je stofwisseling snel op gang komt
pi_39869891
Weight Gainer?
pi_39901941
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:53 schreef boekenworm het volgende:
Als het echt problematisch is kun je vragen aan je huisarts of je vloeibare voeding kunt krijgen. Dat zit in pakjes en die drink je dan tussen de maaltijden door. Je komt er niet van aan, maar krijgt er wel meer energy van en hebt geen vol gevoel. (tenminste, ik drink nu van die "nutridrink" en merk gewoon dat ik gezonder word. Want er heel veel voedingsstoffen inzitten).
Als je er energie van krijgt kun je ervan aankomen, je lichaam kan namelijk suikers in vet omzetten.
pi_39901995
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:06 schreef XiChico het volgende:
Ik eet 20 boterhammen per dag, elke dag, daarbij nog een warme maaltijd. 3 bananen, 1 komkommer en een bak vla en tussendoor wat bullshit, maar iik kom ook niet aan. 1.78, 61kg. Wil 70kg, dus dat is het streven voor deze zomer. Maar gaat me lukken hoe dan ook.
En wat heb je dan als broodbeleg? Als het 20 boterhammen zijn belegd met een plakje speculaas zet dat ook weinig zoden aan de dijk natuurlijk. En je kan natuurlijk nog meer eten, doe er nog 10 boterhammen bovenop.
pi_39902057
20 witte boterhammen schiet ook niets op, kan je net zo goed 2 bruine eten
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_39903014
3x p.d. naar de Mac!
pi_39908852
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
20 witte boterhammen schiet ook niets op, kan je net zo goed 2 bruine eten
Onzin. Witbrood bevat nagenoeg net zoveel energie als bruinbrood alleen zijn de suikers minder complex, waardoor het sneller verteerd wordt. Bruinbrood is dus beter omdat het een minder grote insuline piek veroorzaakt en meer vezels bevat.
pi_39909390
Ik eet altijd bruin brood, en meestal belegd met salami, filet american, banaan, komkommer, pasta/pindakaas, boursain.
pi_39909512
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:51 schreef XiChico het volgende:
Ik eet altijd bruin brood, en meestal belegd met salami, filet american, banaan, komkommer, pasta/pindakaas, boursain.
Op 1 sneetje??
pi_39909757
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:55 schreef PDOA het volgende:

[..]

Op 1 sneetje??
Nee, dat is me iets te veel van het goede . Wel pasta/pindakaas op een boterham, dat is zo lekker he.
pi_39909820
Slagroomdieet helpt altijd!
Mijn moekie was heel erg afgevallen toen ik geboren was.... (inmiddels ruim 23 jaar geleden) en kreeg een slagroomdieet van de doktor voorgeschreven. Kwam gelijk een kilootje of 5 tot 10 aan!
" Werkend brein! "
pi_39910066
Ik wilt ook aankomen, ik heb een bmi van 17 ofzow
  dinsdag 18 juli 2006 @ 08:51:27 #99
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_39931034
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:02 schreef frenkck het volgende:

[..]

Als je er energie van krijgt kun je ervan aankomen, je lichaam kan namelijk suikers in vet omzetten.
Dat is logies, maar als je dat spul krijgt omdat je niet genoeg binnen krijgt kom je er zo goed als niet van aan. Natuurlijk, als je door dat spul meer energie binnen krijgt dan je verbrand kom je aan. Alleen ik zorg ervoor dat dat niet het geval is.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_39931202
hamburgers eten?
pi_39931215
tvp, lees het later even door in de hoop nog wat tips te vinden hier
Too much is never enough!
pi_39944034
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 08:51 schreef boekenworm het volgende:

[..]

Dat is logies, maar als je dat spul krijgt omdat je niet genoeg binnen krijgt kom je er zo goed als niet van aan. Natuurlijk, als je door dat spul meer energie binnen krijgt dan je verbrand kom je aan. Alleen ik zorg ervoor dat dat niet het geval is.
Ja heel logies
pi_39944158
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:31 schreef amornl87 het volgende:

Hoe zou ik dikker kunnen worden, aankomen dus ook??
Zover ik weet geldt voor iedereen hetzelfe, dus voor te dikke, maar ook te dunne mensen. Eet goed gezond en beweeg voldoende. Dus ga niet extra veel ongezonde rotzooi eten, maar gewoon 3 keer per dag een gezonde maaltijd, maar dan iets meer als anders.
pi_39944447
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 16:45 schreef mirannie het volgende:

[..]

Zover ik weet geldt voor iedereen hetzelfe, dus voor te dikke, maar ook te dunne mensen. Eet goed gezond en beweeg voldoende. Dus ga niet extra veel ongezonde rotzooi eten, maar gewoon 3 keer per dag een gezonde maaltijd, maar dan iets meer als anders.
Het beste is nog altijd 5 tot 6 maaltijden per dag hoor. Ongeveer gelijke hoeveelheden per keer en ontbijt de grootste maaltijd.
pi_49065884
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 09:07 schreef The6thgate het volgende:
tvp, lees het later even door in de hoop nog wat tips te vinden hier
pi_49083801
Is TS al zwaarder?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  maandag 7 mei 2007 @ 18:12:47 #107
168540 hisdudeness
the dude abides
pi_49109470
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:57 schreef Slappy het volgende:
Ehhh beetje vreemd dit.
Maar ik ben 1.75 ongeveer en weeg 57 kilo(beetje licht of niet???)
Maar ik eet best wel veel eigelijks soms wel 2 big mac's bij de mac en veel brood soms,
Maar nog word ik niet veel zwaarder.
zo wel 2 big macs. 2 big macs is niks man. bij 2 supersized big mac MENU'S gaan we pas praten
at least I'm housebroken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')