quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Zo lekker danen dit komt door dat geklote snurk
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Die tak viel gelukkig wel de goeie kant opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Nog welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:45 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Die tak viel gelukkig wel de goeie kant op![]()
Waar andersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:45 schreef Manu82 het volgende:
Hier maar verder dan?
nu al:?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar anders![]()
Maar goed ik ga ook m'n bedje opzoeken. Tot morgen allemaal maar weer![]()
![]()
Truste Snappiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar anders![]()
![]()
Truste liefjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar anders![]()
![]()
Slaap lekker dan maar, voor jou en je evil twinquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laten wij dan ook maar gaan snurken...
Doe je best, trustequote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laten wij dan ook maar gaan snurken...
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar anders![]()
![]()
Gerard wie? Joling?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en toch denk ik dat die big boss een echte bn er moet zijn willen ze nog enige kijkers trekken. maar iets zegt me dat het gerard is![]()
Truste meisje, slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar anders![]()
![]()
Gerard Coxquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en toch denk ik dat die big boss een echte bn er moet zijn willen ze nog enige kijkers trekken. maar iets zegt me dat het gerard is![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Yolandequote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef Yolande het volgende:
Goedemorgen allemaal, hadden Henk en ik nog wat te goed?![]()
Henk komt zodadelijk, hij is nog even aan het bijlezen.![]()
Dit zit vastgegroeid aan Gordon, dus dan krijgen we er 2quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
morgen Yolandequote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef Yolande het volgende:
Yolande en Henk (lurker)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef Yolande het volgende:
Haha dacht ik ook. Gerard, Gordon en Rene Frogerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hoi Yolande, ik zou het niet weten wat jullie nog tegoed haddenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef Yolande het volgende:
Yolande, Henkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef Yolande het volgende:
Dat zal wel lukken, genoeg glühwein in het mikkie gepompt...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker dan maar, voor jou en je evil twin![]()
![]()
Hij lees vrij snel (slaat hele stukken overquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
morgen Yolande![]()
![]()
![]()
Als Henk nog aan het bijlezen is, dan zien we die vandaag niet meer terug![]()
maar die mooie zomer is alweer voorbijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ja toen was dat nog heel gewoon he![]()
Hoi Zus.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef Yolande het volgende:
Gordon moet rust houden, en verschijnt voorlopig dus niet op tvquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dit zit vastgegroeid aan Gordon, dus dan krijgen we er 2![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ja toen was dat nog heel gewoon he![]()
john Lantingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
`wil jij niet van die enge dingen zeggen
![]()
Tis gewoon John
Niet over het ijs hehquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, genoeg glühwein in het mikkie gepompt...
Leuk.. een kluchtquote:
Ik zag dat iemand een rondje gaf, maar we waren wat laat thuis van het werk. oke ik ben de rotste niet rondje van mij voor iedereen (henk betaald, ik heb nog steeds zijn CCquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:49 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi Yolande, ik zou het niet weten wat jullie nog tegoed hadden
* collecte startquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:51 schreef melke het volgende:
15.000 euro voor Viola's exit. Zou dat kunnen?
Ohhhh, te druk gehad met zijn liefdesverdriet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:50 schreef doka het volgende:
[..]
Gordon moet rust houden, en verschijnt voorlopig dus niet op tv![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik zag dat iemand een rondje gaf, maar we waren wat laat thuis van het werk. oke ik ben de rotste niet rondje van mij voor iedereen (henk betaald, ik heb nog steeds zijn CC![]()
![]()
![]()
)
maak meteen 10 euro naar je overquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:51 schreef melke het volgende:
15.000 euro voor Viola's exit. Zou dat kunnen?
ach nog ff dan is het weer een mooie pinksterdagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar die mooie zomer is alweer voorbij
ik heb persoonlijk meer een rob gevoelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:52 schreef Manu82 het volgende:
ik krijg echt bij viola holt een Lieske gevoel
Bijkomen van Gerard? Die Gerard, beest is hetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:50 schreef doka het volgende:
[..]
dan gaat de kat van ome willem op reisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ach nog ff dan is het weer een mooie pinksterdag![]()
Jij moet echt meer RTL Boulevard kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:52 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ohhhh, te druk gehad met zijn liefdesverdriet?
Ze is duidelijk aanwezig in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:52 schreef Manu82 het volgende:
ik krijg echt bij viola holt een Lieske gevoel
Wat heeft hij dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:50 schreef doka het volgende:
[..]
Last van zijn reuma tochquote:
Ik heb meer eenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk meer een rob gevoelHet had al niet in het huis mogen zitten, maar verpest toch de streams
waarschijnlijk heb je gelijk, maar heb nu echt het idee dat ik haar zo hard het huis uit wil schoppen en dat had ik bij Lieske ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk meer een rob gevoelHet had al niet in het huis mogen zitten, maar verpest toch de streams
Weet ik niet, maar hij is ziek en moet rust houden. Gerston Gerstiedinges neemt hem over bij 5 tegen 5.quote:
Bonnie dacht dat zij zich aanmeldde voor de AA, blijkt het BB te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:55 schreef teamlead het volgende:Viola denkt dat Kelly en zij het beste tegen alcohol kunnen
Wacht maar tot Bonnie loskomt
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:55 schreef doka het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar hij is ziek en moet rust houden. Gerston Gerstiedinges neemt hem over bij 5 tegen 5.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:56 schreef doka het volgende:
[..]
Bonnie dacht dat zij zich aanmeldde voor de AA, blijkt het BB te zijn
zei bonnie niet iets van dat ze niet meer dronk?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:55 schreef teamlead het volgende:Viola denkt dat Kelly en zij het beste tegen alcohol kunnen
yep.. heeft ie al een tijd last van geloof ik..quote:
Zie ik inderdaad heel weinig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:53 schreef doka het volgende:
[..]
Jij moet echt meer RTL Boulevard kijken
Hahaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:55 schreef teamlead het volgende:Viola denkt dat Kelly en zij het beste tegen alcohol kunnen
ja, dat zegt ze regelmatigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zei bonnie niet iets van dat ze niet meer dronk?
Mutequote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zouden de mensen die snurken nu willen ophouden?? mijn bos gaat naar de klote!! nog even en ik geef HBB en jullie aan
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:56 schreef doka het volgende:
[..]
Bonnie dacht dat zij zich aanmeldde voor de AA, blijkt het BB te zijn
Je bent niet alleen moet je maar denkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jezus, waarom kijk ik naar die 2 opgewarmde lijken...
Nou ze kan het hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, dat zegt ze regelmatig
Maar nu zei ze idd dat ze zolang ze in het huis zit niet zou drinken
Haar sterkste punt is verwijderdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:00 schreef teamlead het volgende:
Kelly vindt haar sterkste punt............euh..............euh.......................euh...................dat weet ze dus niet
Was er eerder mee aan gekomen!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
viool denkt dat ze alles kan sponsoren en dat ze alles kan laten doen, story of her life??![]()
Woon jij misschien in Schinveldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zouden de mensen die snurken nu willen ophouden?? mijn bos gaat naar de klote!! nog even en ik geef HBB en jullie aan
[afbeelding]
En ze doen het ook nog voor haar, puur om van haar gezeik af te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
viool denkt dat ze alles kan sponsoren en dat ze alles kan laten doen, story of her life??![]()
Hallo Henkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Woon jij misschien in Schinveld![]()
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Henkiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Henkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Hoi Henkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Die heeft ze 1keer gehad en die werd triest van het vervolg en die doet het dus niet meerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:03 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
toch jammer dat ze geen sponsor vindt om zich eens grondig te laten verbouwen
Hoi Henk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Jammer dat ze altijd uitschiet met haar lippenstiftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou ze kan het hooren je ziet aan haar kop dat ze bijna nooit drinkt
![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:05 schreef Manu82 het volgende:
hey Henk mag ik een lompe vraag aan je vragen?
da's gewoon parkinsonquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jammer dat ze altijd uitschiet met haar lippenstift![]()
![]()
geen eer meer aan te behalenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die heeft ze 1keer gehad en die werd triest van het vervolg en die doet het dus niet meer![]()
okeequote:
viola is gebeld door Beau.. de albert die ze noemt is die arme ziel die met haar getrouwd isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:07 schreef doka het volgende:
Ze zijn gebeld door Albert Verlinde en Beau v.e.d.
Vliegen er bij jou dan ook van die dingen met een frisbee op hun dak?quote:
Valt ook niet mee die lippen tuiten, heupfles dr aan en dan stiftenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jammer dat ze altijd uitschiet met haar lippenstift![]()
![]()
Om jou een plezier te doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:07 schreef teamlead het volgende:en waarom herhaalt viola nu voor de honderdste keer dat ze naakt slaapt??
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
okee
zeggen ze ooit Henkiepenkie spermatankie tegen je???
Weet niet of het echt lomp is, maar komt altijd bij de naam henk bij me op!!
Damn! Die rum (of wat was het) hakt er wel in, he?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
okee
Ik heb meer wat met " ja ik ben gekkie henkie niet"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
okee
Jaa, die was goed!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:08 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
"weet je nog henk, samen in de nonnentuin.. ik zat elke keer helemaal onder man
Henk snurkt yolande ook regelmatig uit bedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Ik ga nu op pad. Doe je je deur alvast van het slot?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:11 schreef melke het volgende:
Doka waar blijf je nou?
ken je klassiekersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:08 schreef doka het volgende:
[..]
Damn! Die rum (of wat was het) hakt er wel in, he?
Kelly herinnert zich dr.Bernhard.... maar denkt dat ze ook iets zingt over 'een bossie rosuh'quote:
Slaapzequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Muerte het volgende:
Welterusten allemaal, tot morgen.![]()
![]()
[afbeelding]
Viola drinkt ook niet hoor.....soms. En ze eet ook geen vlees.........somsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:12 schreef teamlead het volgende:Het roddelen barst los...
Viola gelooft al niet dat Bonnie niet meer drinkt
truste Muerte slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Muerte het volgende:
![]()
[afbeelding]
kelly denkt veel maar snapt nixquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kelly herinnert zich dr.Bernhard.... maar denkt dat ze ook iets zingt over 'een bossie rosuh'![]()
![]()
![]()
Slaap lekker en bedankt voor die bloemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Muerte het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Viola drinkt ook niet hoor.....soms. En ze eet ook geen vlees.........soms![]()
Muertequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Muerte het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ze maakt zich overdag ook niet op, alleen randje om ogen , mascara en lippenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Viola drinkt ook niet hoor.....soms. En ze eet ook geen vlees.........soms![]()
Ja, vind ik ook. Viool maar kwebbelen en Kelly maar zuipen van pure ellendequote:
kan ze echt denken dan??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kelly denkt veel maar snapt nix![]()
Soms hehquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze maakt zich overdag ook niet op, alleen randje om ogen , mascara en lippen![]()
![]()
Mag ik lachen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
eg wel kelly is de slimste BB er ooit!
Haar kimono is wel mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:17 schreef A-en-M het volgende:
Ik kan het toch echt geen schoonheid vinden![]()
[afbeelding]
victoria secret he.. (al heeft ze wel het merkje eruit geknipt.. dus het kan ook wibra zijnquote:
En danquote:
Bartquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
over wie had Viola het net, met wie ze niet echt kon opschieten bij sterrenslag?
Ik moest net heel hard lachen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Viool maar kwebbelen en Kelly maar zuipen van pure ellende![]()
Het lijkt wel of ze botox ingespoten heeft gekregen van haar neus naar haar mondhoeken. (die vage schaduw)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:17 schreef A-en-M het volgende:
Ik kan het toch echt geen schoonheid vinden![]()
[afbeelding]
Bonniequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
over wie had Viola het net, met wie ze niet echt kon opschieten bij sterrenslag?
Spiraaltje sponsored by Heras Hekwerkenquote:
Als ik haar zie, zie ik steeds Roel en Menno met een pruik opquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Spiraaltje sponsored by Heras Hekwerken![]()
quote:
quote:
Melke, mijn liev, ik ben gearriveerd. Gaan we lepeltje-lepeltje slapen vannacht?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:21 schreef melke het volgende:
Die Kelly is toch wel een grappig iemand met haar ballen opmerking
Dat is algemeen bekentquote:
zo eentje met kippegaas of met van die scherpe puntenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Spiraaltje sponsored by Heras Hekwerken![]()
Zo, dat is genoeg om een Hummer met een frontale botsing op te knappenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze maakt zich overdag ook niet op, alleen randje om ogen , mascara en lippen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:23 schreef teamlead het volgende:Kelly is bezig met een boek
dit is kelly. Kelly is een meisje
maar kelly is verdrietig
want kelly heeft balletjes
Die balletjes moeten eraf
Kelly gaat naar de dokter
"Knip" zegt de dokter
nu is kelly weer blij
Haiquote:
'Plastic Fantastic'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kelly: Ik heb gewoon een Ziekenfondskutje
Jij laat er ook geen gras over groeien hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:22 schreef doka het volgende:
[..]
Melke, mijn liev, ik ben gearriveerd. Gaan we lepeltje-lepeltje slapen vannacht?
Inddquote:
Kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras over groeien he![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:23 schreef teamlead het volgende:Kelly is bezig met een boek
dit is kelly. Kelly is een meisje
maar kelly is verdrietig
want kelly heeft balletjes
Die balletjes moeten eraf
Kelly gaat naar de dokter
"Knip" zegt de dokter
nu is kelly weer blij
Geen idee, ik ga het niet checkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
zo eentje met kippegaas of met van die scherpe punten![]()
zal wel een gesloten boek geweest zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:22 schreef Manu82 het volgende:
ik kan niet tegen kelly geloof ik
en dat figuur heeft ook nog een boek geschreven
zonde van die hummerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zo, dat is genoeg om een Hummer met een frontale botsing op te knappen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:26 schreef Manu82 het volgende:
Viola herstelt zich wel een beetje
Viola denkt dat ze een interview aan het houden isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:26 schreef Manu82 het volgende:
Viola herstelt zich wel een beetje
ik dacht dat ze minstens 35 wasquote:
nope, nog niet ik schenk maar een laatste whisky in, maar vind Kelly op dit moment vrij zwak overkomen en Viola meer als de interviewer. Misschien ga ik toch geen whisky bij de cola doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij hebt genoeg gedronken denk ik
ja, wat had Kelly ook alweer voor de nationale IQ test? Net iets meer dan die aap gister of niet?quote:
Daarom poste ik ook die foto..... het ziet er niet uit van dichtbijquote:
3 punten hogerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:30 schreef robster16 het volgende:
[..]
ja, wat had Kelly ook alweer voor de nationale IQ test? Net iets meer dan die aap gister of niet?
ahaaaa, dus dat scheelt toch al gauw 3 punten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
3 punten hoger
(daarom kan ze praten waarschijnlijk)
Heb het gister niet gezien, maar kel had 77 dat weet ik nog welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:30 schreef robster16 het volgende:
[..]
ja, wat had Kelly ook alweer voor de nationale IQ test? Net iets meer dan die aap gister of niet?
En die aap had 75quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb het gister niet gezien, maar kel had 77 dat weet ik nog wel![]()
die aap 75quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb het gister niet gezien, maar kel had 77 dat weet ik nog wel![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:32 schreef robster16 het volgende:
ik besterf t hier van t lachen... dit wordt zoooo lachen de komende tijd! LOL
maar ik ben slapen... truste
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:32 schreef robster16 het volgende:
er was dus gister een aap ? nahja hoe dan ook kel blijft een dom wezenquote:
truste slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:32 schreef robster16 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:34 schreef robster16 het volgende:
ik krijg hier serieus de slappe lach van... LOL
truste allemaal! LOL
oerang-oetang om precies te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
er was dus gister een aap ? nahja hoe dan ook kel blijft een dom wezen![]()
Nee die aap hebben ze een paar dagen eerder de test laten doen. Dit uit voorzorg omdat ze niet wisten hoe die aap zou reageren in een studio vol lampen en camera's.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
er was dus gister een aap ? nahja hoe dan ook kel blijft een dom wezen![]()
123.. ruim boven de aap dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
hoeveel had TL ook al weer??
geweldigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nee die aap hebben ze een paar dagen eerder de test laten doen. Dit uit voorzorg omdat ze niet wisten hoe die aap zou reageren in een studio vol lampen en camera's.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:36 schreef Manu82 het volgende:
de confetti komt niet van het plafond
Daar moet je aan werkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:36 schreef Manu82 het volgende:
de confetti komt niet van het plafond
baal nog steeds dat ik um dit jaar weer gedaan heb, vorig jaar had ik 140 kon dit jaar alleen maar minder zijn en jawelquote:
luister even naar het gesprek tussen kelly en viola.... slaapverwekkender kan het nietquote:
*zet streams aanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
luister even naar het gesprek tussen kelly en viola.... slaapverwekkender kan het niet
De cliche's vliegen in rap tempo mijn oren inquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
luister even naar het gesprek tussen kelly en viola.... slaapverwekkender kan het niet
-8 was het niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
En Kelly is een kruising tussen Linda en Lieske qua uiterlijk!
Lig eens stil mijn liev, zo kan ik niet slapen; met al dat gewoelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:41 schreef melke het volgende:
2 uren streams: Operatie van Kelly, liefde van Kelly, Kelly en hormonen, Kelly en stoppen met roken, etc...
ongetwijfeldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:42 schreef melke het volgende:
Viola heeft haar man in Cannes met Champagne leren kennen. *valsenichtenmode* was hij dronken?![]()
Pak een club, ram hem eruit, je bent nu streams aan het kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:42 schreef Manu82 het volgende:
er komt iemand binen
Het zijn ook gewoon flutesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
Mooie wijnglazen trouwens. Zijn eigenlijk haast champagneglazen. Wil ik ook.
In dreams babyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:41 schreef doka het volgende:
[..]
Lig eens stil mijn liev, zo kan ik niet slapen; met al dat gewoel
Wat denk je dat ze drinken??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
Mooie wijnglazen trouwens. Zijn eigenlijk haast champagneglazen. Wil ik ook.
* Manu82 denkt dat het tijd is om je koorts eens op te nemenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:44 schreef Stereotomy het volgende:
*mist Joost, Tanja, Chantal en Naat
38 cm koortsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
* Manu82 denkt dat het tijd is om je koorts eens op te nemen
Jij bent echt slapeloos hehquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tijd om weer retourtje Ikea te doen![]()
Houdoe houdoe houdoeeee....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:45 schreef teamlead het volgende:
ik geef het op voor vannacht
slaap lekker allemaal
Truste teamleadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:45 schreef teamlead het volgende:
slaap lekker allemaal
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:45 schreef teamlead het volgende:
slaap lekker allemaal
Ben idd onrustig, hoe weet je datquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent echt slapeloos heh![]()
Rustig maar, gaat wel weer goed komen![]()
Trustequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:45 schreef teamlead het volgende:
slaap lekker allemaal
Doe maar macro leuke glazen goeikope drank en goeikope peukenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tijd om weer retourtje Ikea te doen![]()
Team slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:45 schreef teamlead het volgende:
slaap lekker allemaal
Nope. Voor de BN'ers niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:46 schreef melke het volgende:
Mag de badkamer niet in beeld?
Mijn grote teen ging jeukenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben idd onrustig, hoe weet je dat
Volgens mij mis jij Morwen en kan je daarom niet slapenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben idd onrustig, hoe weet je dat
Ik ben zoooooo veelzijdigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Naast motoren bouw je dus ook Hummers Man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sligro is beterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Doe maar macro leuke glazen goeikope drank en goeikope peuken![]()
*blauwe ogen*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:47 schreef melke het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij Morwen en kan je daarom niet slapen![]()
Stukje over de grens in Duitsland bij de Lidl schijnt het bijna gratis te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Doe maar macro leuke glazen goeikope drank en goeikope peuken![]()
Hart, bedoel je?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:49 schreef Stereotomy het volgende:
Is iemand trouwens hier bekend met Iams diervoedsel?
Huisdierliefhebbers? Honden, katten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |