Ze maakt zich overdag ook niet op, alleen randje om ogen , mascara en lippenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Viola drinkt ook niet hoor.....soms. En ze eet ook geen vlees.........soms![]()
Ja, vind ik ook. Viool maar kwebbelen en Kelly maar zuipen van pure ellendequote:
kan ze echt denken dan??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kelly denkt veel maar snapt nix![]()
Soms hehquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze maakt zich overdag ook niet op, alleen randje om ogen , mascara en lippen![]()
![]()
Mag ik lachen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
eg wel kelly is de slimste BB er ooit!
Haar kimono is wel mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:17 schreef A-en-M het volgende:
Ik kan het toch echt geen schoonheid vinden![]()
[afbeelding]
victoria secret he.. (al heeft ze wel het merkje eruit geknipt.. dus het kan ook wibra zijnquote:
En danquote:
Bartquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
over wie had Viola het net, met wie ze niet echt kon opschieten bij sterrenslag?
Ik moest net heel hard lachen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Viool maar kwebbelen en Kelly maar zuipen van pure ellende![]()
Het lijkt wel of ze botox ingespoten heeft gekregen van haar neus naar haar mondhoeken. (die vage schaduw)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:17 schreef A-en-M het volgende:
Ik kan het toch echt geen schoonheid vinden![]()
[afbeelding]
Bonniequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
over wie had Viola het net, met wie ze niet echt kon opschieten bij sterrenslag?
Spiraaltje sponsored by Heras Hekwerkenquote:
Als ik haar zie, zie ik steeds Roel en Menno met een pruik opquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Spiraaltje sponsored by Heras Hekwerken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |