Hallo Henkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Woon jij misschien in Schinveld![]()
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Henkiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Henkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Hoi Henkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Die heeft ze 1keer gehad en die werd triest van het vervolg en die doet het dus niet meerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:03 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
toch jammer dat ze geen sponsor vindt om zich eens grondig te laten verbouwen
Hoi Henk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Jammer dat ze altijd uitschiet met haar lippenstiftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou ze kan het hooren je ziet aan haar kop dat ze bijna nooit drinkt
![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:05 schreef Manu82 het volgende:
hey Henk mag ik een lompe vraag aan je vragen?
da's gewoon parkinsonquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jammer dat ze altijd uitschiet met haar lippenstift![]()
![]()
geen eer meer aan te behalenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die heeft ze 1keer gehad en die werd triest van het vervolg en die doet het dus niet meer![]()
okeequote:
viola is gebeld door Beau.. de albert die ze noemt is die arme ziel die met haar getrouwd isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:07 schreef doka het volgende:
Ze zijn gebeld door Albert Verlinde en Beau v.e.d.
Vliegen er bij jou dan ook van die dingen met een frisbee op hun dak?quote:
Valt ook niet mee die lippen tuiten, heupfles dr aan en dan stiftenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jammer dat ze altijd uitschiet met haar lippenstift![]()
![]()
Om jou een plezier te doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:07 schreef teamlead het volgende:en waarom herhaalt viola nu voor de honderdste keer dat ze naakt slaapt??
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
okee
zeggen ze ooit Henkiepenkie spermatankie tegen je???
Weet niet of het echt lomp is, maar komt altijd bij de naam henk bij me op!!
Damn! Die rum (of wat was het) hakt er wel in, he?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
okee
Ik heb meer wat met " ja ik ben gekkie henkie niet"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
okee
Jaa, die was goed!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:08 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
"weet je nog henk, samen in de nonnentuin.. ik zat elke keer helemaal onder man
Henk snurkt yolande ook regelmatig uit bedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Ik ga nu op pad. Doe je je deur alvast van het slot?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:11 schreef melke het volgende:
Doka waar blijf je nou?
ken je klassiekersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:08 schreef doka het volgende:
[..]
Damn! Die rum (of wat was het) hakt er wel in, he?
Kelly herinnert zich dr.Bernhard.... maar denkt dat ze ook iets zingt over 'een bossie rosuh'quote:
Slaapzequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Muerte het volgende:
Welterusten allemaal, tot morgen.![]()
![]()
[afbeelding]
Viola drinkt ook niet hoor.....soms. En ze eet ook geen vlees.........somsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:12 schreef teamlead het volgende:Het roddelen barst los...
Viola gelooft al niet dat Bonnie niet meer drinkt
truste Muerte slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Muerte het volgende:
![]()
[afbeelding]
kelly denkt veel maar snapt nixquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kelly herinnert zich dr.Bernhard.... maar denkt dat ze ook iets zingt over 'een bossie rosuh'![]()
![]()
![]()
Slaap lekker en bedankt voor die bloemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Muerte het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Viola drinkt ook niet hoor.....soms. En ze eet ook geen vlees.........soms![]()
Muertequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Muerte het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ze maakt zich overdag ook niet op, alleen randje om ogen , mascara en lippenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Viola drinkt ook niet hoor.....soms. En ze eet ook geen vlees.........soms![]()
Ja, vind ik ook. Viool maar kwebbelen en Kelly maar zuipen van pure ellendequote:
kan ze echt denken dan??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kelly denkt veel maar snapt nix![]()
Soms hehquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze maakt zich overdag ook niet op, alleen randje om ogen , mascara en lippen![]()
![]()
Mag ik lachen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
eg wel kelly is de slimste BB er ooit!
Haar kimono is wel mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:17 schreef A-en-M het volgende:
Ik kan het toch echt geen schoonheid vinden![]()
[afbeelding]
victoria secret he.. (al heeft ze wel het merkje eruit geknipt.. dus het kan ook wibra zijnquote:
En danquote:
Bartquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
over wie had Viola het net, met wie ze niet echt kon opschieten bij sterrenslag?
Ik moest net heel hard lachen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Viool maar kwebbelen en Kelly maar zuipen van pure ellende![]()
Het lijkt wel of ze botox ingespoten heeft gekregen van haar neus naar haar mondhoeken. (die vage schaduw)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:17 schreef A-en-M het volgende:
Ik kan het toch echt geen schoonheid vinden![]()
[afbeelding]
Bonniequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
over wie had Viola het net, met wie ze niet echt kon opschieten bij sterrenslag?
Spiraaltje sponsored by Heras Hekwerkenquote:
Als ik haar zie, zie ik steeds Roel en Menno met een pruik opquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Spiraaltje sponsored by Heras Hekwerken![]()
quote:
quote:
Melke, mijn liev, ik ben gearriveerd. Gaan we lepeltje-lepeltje slapen vannacht?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:21 schreef melke het volgende:
Die Kelly is toch wel een grappig iemand met haar ballen opmerking
Dat is algemeen bekentquote:
zo eentje met kippegaas of met van die scherpe puntenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Spiraaltje sponsored by Heras Hekwerken![]()
Zo, dat is genoeg om een Hummer met een frontale botsing op te knappenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze maakt zich overdag ook niet op, alleen randje om ogen , mascara en lippen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:23 schreef teamlead het volgende:Kelly is bezig met een boek
dit is kelly. Kelly is een meisje
maar kelly is verdrietig
want kelly heeft balletjes
Die balletjes moeten eraf
Kelly gaat naar de dokter
"Knip" zegt de dokter
nu is kelly weer blij
Haiquote:
'Plastic Fantastic'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kelly: Ik heb gewoon een Ziekenfondskutje
Jij laat er ook geen gras over groeien hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:22 schreef doka het volgende:
[..]
Melke, mijn liev, ik ben gearriveerd. Gaan we lepeltje-lepeltje slapen vannacht?
Inddquote:
Kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras over groeien he![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:23 schreef teamlead het volgende:Kelly is bezig met een boek
dit is kelly. Kelly is een meisje
maar kelly is verdrietig
want kelly heeft balletjes
Die balletjes moeten eraf
Kelly gaat naar de dokter
"Knip" zegt de dokter
nu is kelly weer blij
Geen idee, ik ga het niet checkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
zo eentje met kippegaas of met van die scherpe punten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |