zal wel een gesloten boek geweest zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:22 schreef Manu82 het volgende:
ik kan niet tegen kelly geloof ik
en dat figuur heeft ook nog een boek geschreven
zonde van die hummerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zo, dat is genoeg om een Hummer met een frontale botsing op te knappen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:26 schreef Manu82 het volgende:
Viola herstelt zich wel een beetje
Viola denkt dat ze een interview aan het houden isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:26 schreef Manu82 het volgende:
Viola herstelt zich wel een beetje
ik dacht dat ze minstens 35 wasquote:
nope, nog niet ik schenk maar een laatste whisky in, maar vind Kelly op dit moment vrij zwak overkomen en Viola meer als de interviewer. Misschien ga ik toch geen whisky bij de cola doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij hebt genoeg gedronken denk ik
ja, wat had Kelly ook alweer voor de nationale IQ test? Net iets meer dan die aap gister of niet?quote:
Daarom poste ik ook die foto..... het ziet er niet uit van dichtbijquote:
3 punten hogerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:30 schreef robster16 het volgende:
[..]
ja, wat had Kelly ook alweer voor de nationale IQ test? Net iets meer dan die aap gister of niet?
ahaaaa, dus dat scheelt toch al gauw 3 punten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
3 punten hoger
(daarom kan ze praten waarschijnlijk)
Heb het gister niet gezien, maar kel had 77 dat weet ik nog welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:30 schreef robster16 het volgende:
[..]
ja, wat had Kelly ook alweer voor de nationale IQ test? Net iets meer dan die aap gister of niet?
En die aap had 75quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb het gister niet gezien, maar kel had 77 dat weet ik nog wel![]()
die aap 75quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb het gister niet gezien, maar kel had 77 dat weet ik nog wel![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:32 schreef robster16 het volgende:
ik besterf t hier van t lachen... dit wordt zoooo lachen de komende tijd! LOL
maar ik ben slapen... truste
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:32 schreef robster16 het volgende:
er was dus gister een aap ? nahja hoe dan ook kel blijft een dom wezenquote:
truste slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:32 schreef robster16 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:34 schreef robster16 het volgende:
ik krijg hier serieus de slappe lach van... LOL
truste allemaal! LOL
oerang-oetang om precies te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
er was dus gister een aap ? nahja hoe dan ook kel blijft een dom wezen![]()
Nee die aap hebben ze een paar dagen eerder de test laten doen. Dit uit voorzorg omdat ze niet wisten hoe die aap zou reageren in een studio vol lampen en camera's.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
er was dus gister een aap ? nahja hoe dan ook kel blijft een dom wezen![]()
123.. ruim boven de aap dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
hoeveel had TL ook al weer??
geweldigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nee die aap hebben ze een paar dagen eerder de test laten doen. Dit uit voorzorg omdat ze niet wisten hoe die aap zou reageren in een studio vol lampen en camera's.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:36 schreef Manu82 het volgende:
de confetti komt niet van het plafond
Daar moet je aan werkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:36 schreef Manu82 het volgende:
de confetti komt niet van het plafond
baal nog steeds dat ik um dit jaar weer gedaan heb, vorig jaar had ik 140 kon dit jaar alleen maar minder zijn en jawelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |