quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Zo lekker danen dit komt door dat geklote snurk
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Die tak viel gelukkig wel de goeie kant opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Nog welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:45 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Die tak viel gelukkig wel de goeie kant op![]()
Waar andersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:45 schreef Manu82 het volgende:
Hier maar verder dan?
nu al:?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar anders![]()
Maar goed ik ga ook m'n bedje opzoeken. Tot morgen allemaal maar weer![]()
![]()
Truste Snappiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar anders![]()
![]()
Truste liefjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar anders![]()
![]()
Slaap lekker dan maar, voor jou en je evil twinquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laten wij dan ook maar gaan snurken...
Doe je best, trustequote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laten wij dan ook maar gaan snurken...
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar anders![]()
![]()
Gerard wie? Joling?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en toch denk ik dat die big boss een echte bn er moet zijn willen ze nog enige kijkers trekken. maar iets zegt me dat het gerard is![]()
Truste meisje, slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar anders![]()
![]()
Gerard Coxquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en toch denk ik dat die big boss een echte bn er moet zijn willen ze nog enige kijkers trekken. maar iets zegt me dat het gerard is![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Yolandequote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef Yolande het volgende:
Goedemorgen allemaal, hadden Henk en ik nog wat te goed?![]()
Henk komt zodadelijk, hij is nog even aan het bijlezen.![]()
Dit zit vastgegroeid aan Gordon, dus dan krijgen we er 2quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
morgen Yolandequote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef Yolande het volgende:
Yolande en Henk (lurker)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef Yolande het volgende:
Haha dacht ik ook. Gerard, Gordon en Rene Frogerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hoi Yolande, ik zou het niet weten wat jullie nog tegoed haddenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef Yolande het volgende:
Yolande, Henkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef Yolande het volgende:
Dat zal wel lukken, genoeg glühwein in het mikkie gepompt...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker dan maar, voor jou en je evil twin![]()
![]()
Hij lees vrij snel (slaat hele stukken overquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
morgen Yolande![]()
![]()
![]()
Als Henk nog aan het bijlezen is, dan zien we die vandaag niet meer terug![]()
maar die mooie zomer is alweer voorbijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ja toen was dat nog heel gewoon he![]()
Hoi Zus.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef Yolande het volgende:
Gordon moet rust houden, en verschijnt voorlopig dus niet op tvquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dit zit vastgegroeid aan Gordon, dus dan krijgen we er 2![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ja toen was dat nog heel gewoon he![]()
john Lantingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
`wil jij niet van die enge dingen zeggen
![]()
Tis gewoon John
Niet over het ijs hehquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, genoeg glühwein in het mikkie gepompt...
Leuk.. een kluchtquote:
Ik zag dat iemand een rondje gaf, maar we waren wat laat thuis van het werk. oke ik ben de rotste niet rondje van mij voor iedereen (henk betaald, ik heb nog steeds zijn CCquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:49 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi Yolande, ik zou het niet weten wat jullie nog tegoed hadden
* collecte startquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:51 schreef melke het volgende:
15.000 euro voor Viola's exit. Zou dat kunnen?
Ohhhh, te druk gehad met zijn liefdesverdriet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:50 schreef doka het volgende:
[..]
Gordon moet rust houden, en verschijnt voorlopig dus niet op tv![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |