Wtfquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Ik ook, kijk altijd Two Pints of Lager en daarna Frasier.
Daarna lekker snurken (voorheen ook nog Southpark er achteraan)
Op zondag zenden ze alle afleveringen van de afgelopen week uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Tim86 het volgende:
Zondag zenden ze toch alles van deze week uit, of maar een deel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laatst had ie een hartaanval, maar hij heeft 't net overleefdquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:17 schreef Houniet het volgende:
Waarom zegt mijn ma dat Frasier dood is?
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:19 schreef Houniet het volgende:
Maandag en dinsdags geen Frasier meer trouwens.
Uhm.. schijnbaar niet? Waar is mijn Frasier?quote:
Jemig idd, nu alleen op wo,do,vr!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Uhm.. schijnbaar niet? Waar is mijn Frasier?
edit: schema omgegooid dus. wat jammer, daar gaat mijn avond routine.
Ik ook, ik wil dat oude schema terug! Pleur op met dat Just Shoot me, en Mad About You.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:19 schreef Houniet het volgende:
Precies honden. Ik had mijn standaard schema, 8 Simple Rules, Frasier, Southpark.
Maargoed.
Thx Houniet, ik was al een beetje op zoek naar een nieuwe! Die ik had was een beetje korrelig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:11 schreef Houniet het volgende:
Deze is mooier Dr.Crane.
Leuke accountnaam heb je gekozen.
[ afbeelding ]
Eddie.quote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef newyorkcity het volgende:
Binnenkort deze bestellen....
Kan niet wachten
[ afbeelding ]
Bij amazon.co.uk staat dat ie 6 okt. uitkomt, maar alle andere geven 27 okt. aan.
Zal wel vrij prijzig zijnquote:
Ik heb even gekeken, je had het bijna goed. 150GBP is de prijs. Volgens de huidige koers komt dat neer op ¤188quote:
Toen ik dit topic opende was een uitgebreide OP nog een prestigeplaatje en zond men seizoen 5 uit op nederland 3... Toen de vara nog series kocht en met respect behandelde (elke donderdag prime-time, paar jaar later prime-time en re-run tegen de nacht).quote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Off-ShoRe het volgende:
lol, check skullsplitter dit topic al 7 jaar volgen.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zal wel vrij prijzig zijnDat zijn al die boxsets helaas...
En het is "żCuánto cuesta?"
[..]
Ik heb even gekeken, je had het bijna goed. 150GBP is de prijs. Volgens de huidige koers komt dat neer op ¤188En komt komt er nog 1.5% BTW en verzendkosten bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |