waarom wil je naar pinkpop als je naar RAR kanquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:16 schreef -td6d- het volgende:
NoooooOoooOo
Waarom valt rock am ring nou gelijk met pinkpop?!
dat mag niet!
ik wil naar allebij![]()
wat een rotstreek
Precies!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:42 schreef The_Hives het volgende:
waarom wil je naar pinkpop als je naar RAR kan
er is iets meer kans gekomen dat ik toch wel naar RAR ga, maar vrijgevraagd heb ik nog nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:59 schreef Klingon het volgende:
[..]
Precies!
Ik heb trouwens 1 en 2 juni vrijgevraagd, 3 en 4 is weekend en 5 juni is pinkstermaandag. Dus 1 t/m 5 vrij![]()
Ik geloof die line-up niet echtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:24 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Jezus man! Daar in Engeland zijn al mijn helden!!! Daar moet ik naartoe!!!![]()
![]()
![]()
Hier geloof ik echt helemaal niks van.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:05 schreef Klingon het volgende:
Line-up voor Reading/Leeds in Engeland bekend!
[afbeelding]
Idd, de line-up daar is over het algemeen ook altijd wel erg sterk.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:53 schreef evil-me het volgende:
De echte line up is trouwens ook niet mis. helaas van die 180 euro. 130 pond
Ziet er héél tof uit maarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:11 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ik geloof die line-up niet echt. Allemaal bands die allang uit elkaar zijn.
Ik bedoel..The Clash.
Ook handig dat RATM en Audioslave op dezelfde dag spelen.
Blink 182 is ook vorig (of het jaar daarvoor) uit elkander gegaan.
Dit is volgens mij de juiste line-up: http://www.readingfestivalonline.co.uk/lineup.php
Ik was trouwens vorig jaar ook op RaR (en de jaren daarvoor ook), ik weet enkel nog niet of ik dit jaar weer wil.
Dit is gewoon tvpquote:This Site is 100% unofficial
Niet veel duurder dan Pinkpop of Lowlands...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:48 schreef Pauline het volgende:
Arghhh.. wat een ernstig goede line up (als je de geruchten meerekent)... En wat een ernstig duur kaartje..![]()
Vind ik ook belachelijk duur en meestal komen daar nog niet eens zoveel bands waar ik het voor zou overwegen. Scheelt echter wel weer in reiskosten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef Klingon het volgende:
[..]
Niet veel duurder dan Pinkpop of Lowlands...
quote:01-02-2006
Tool bestätigen Ring & Park! Die größte Progressivrockband der Gegenwart kehrt nach über vierjähriger Abstinenz zurück
Ebenfalls bestätigt sind Reamonn, Tomte, Dir En Grey, Goldfrapp und She Wants Revenge
Weitere Bestätigungen folgen in Kürze.
Ik heb begrepen dat ze er niet zo blij over waren, en dat het niet direct een enorm succes was..quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:32 schreef evil-me het volgende:
heeft iemand vorig jaar Dir En Grey gezien?
quote:Angus Young (31 maart 1955) is de gitarist van de legendarische hardrockband AC/DC. Hij werd geboren in Schotland, maar verhuisde op jonge leeftijd naar Australië. Hij woont op dit moment in Aalten, Nederland.
jammer...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:26 schreef Klingon het volgende:
de volgende bands komen zeker niet: System Of A Down, Radiohead,
Haha, ik had z'n hele album, maar vind het niet zo (muv z'n live performance). Heb nu van Billy Idol alleen nog Dancing With Myself, Rebel Yell en Don't You Forget About Me.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:31 schreef The_Hives het volgende:
Klingon heb jij Billy Idol op je PC?![]()
Het is idd live wel een stuk beter jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:34 schreef Klingon het volgende:
[..]
Haha, ik had z\\\'n hele album, maar vind het niet zo (muv z\\\'n live performance). Heb nu van Billy Idol alleen nog Dancing With Myself, Rebel Yell en Don\\\'t You Forget About Me.
quote:Rumours > Red Hot Chili Peppers
We've added the Red Hot Chili Peppers to the rumours! According to the Dutch festivalwebsite GRAZ.nl it's pretty much sure that the Peppers will bring the Pinkpop festival (3-5 June) to a close on Monday June 5th. This leaves 2, 3 and 4 June open for a possible act on both German festivals.
Last week the Rock Am Ring / Rock Im Park 2006 organisation confirmed that they will announce a mega-headliner this week. The Red Hot Chili Peppers are currently working on their new album Stadium Arcadium, which will be released on May 5th. An European tour will follow in June and July. We'll keep you posted.
Ik heb het vorig jaar gezien met een gillend zusje naast mequote:Op woensdag 1 februari 2006 11:32 schreef evil-me het volgende:
heeft iemand vorig jaar Dir En Grey gezien?
Ik ga morgenavond maar eens overleggen met de rest, want deze maand ga ik iig bestellenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:55 schreef evil-me het volgende:
ik wil ook mn ticket
RHCP was 2 jaar geleden zeker goed. Als ze komen op RAR ga ik zeker heenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:49 schreef ErikT het volgende:
Metallica! Kickeh!
RHCP hoeft van mij niet zo nodig, nog nooit iets goeds over een optreden van hen gehoord.
quote:Wie man hört, läuft der Vorverkauf für "Rock im Park" und "Rock am Ring" sehr gut in diesem Jahr. Hat daran vor allem das Booking von Depeche Mode Anteil?
Ich denke, bis zu einem gewissen Grad ja, aber wir haben auch mit den weiteren bislang annoncierten Bands ein Package vorgelegt, das man mit gutem Recht als "Festival-Leckerbissen" bezeichnen kann. Der Vorverkauf für die beiden Festivals lief noch nie so gut wie in diesem Jahr, am Ring haben wir bereits die Marke von 10.000 verkauften Tickets überschritten. Und das bereits im Februar!
Ik zie daar toch zo maar even genoeg redenen voor een reisje naar Duitslandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Kleine recap:
Ik was er ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:58 schreef MrFl0ppY het volgende:
damn ik zie dat ik dit festival eens goed in de gaten moet houden... metallica in 2004 in de arena gezien en op uitzondering van het geluid was het echt relax. Ik hoop alleen nog op Rammstein, die heb ik namelijk nog nooit live gezien en die schijnen echt kont te kicken. Als die komen dan weet ik cker dat ik ga!
Gelredome was echt klote. Ik had tribune plaatsenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:47 schreef Klingon het volgende:
Ik was er ook in de Arena bij, en daarvoor ook in het Gelredome!
Scheelt weer in de prijsquote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef Klingon het volgende:
RHCP zeker niet op RaR. Talent Forum heet vanaf nu Club Stage.
quote:The following artists or bands will not perform on Rock Am Ring / Rock Im Park 2006.
- Rammstein
Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen dat RHCP niet wordt toegevoegd aan de line-up van RaR/RiP.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:51 schreef Klingon het volgende:
Mja.. denk ook wel dat Pinkpop gewoon weer strak uitverkoopt. Er komt daar nog één grote Engelse naam bij zei de organisatie... maar toch.. ik zie liever Metallica dan RHCP, dus mijn keuze blijft bij RaR
Nog nooit uitverkocht geweest, dus neem de tijd. Al loopt de verkoop dit jaar harder dan de jaren ervoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:30 schreef Bosc0 het volgende:
en ook ik ben er bij
weet iemand trouwens hoe snel rock am ring de vorige jaren uitverkocht was?
die namenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:05 schreef Klingon het volgende:
Line-up voor Reading/Leeds in Engeland bekend!
[afbeelding]
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef Klingon het volgende:
RHCP zeker niet op RaR.
Rammstein tourt dit jaar niet, die zullen dus nergens optreden..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:58 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik hoop alleen nog op Rammstein, die heb ik namelijk nog nooit live gezien en die schijnen echt kont te kicken. Als die komen dan weet ik cker dat ik ga!
2 juni staan ze in madrid en 3 juni in lissabon, dan blijft er helaas weinig over voor RaR/RiPquote:
quote:
Dan zie ik je iig in het Gelredomequote:Op zondag 19 februari 2006 12:24 schreef SCS het volgende:
[..]
![]()
Ik ga sowieso 1 keer. Heb gister veldkaarten weten te bemachtigen voor het concert in Gelredome. Of ik naar RaR ga weet ik helaas nog niet.
Waar heb je dat van Alice in Chains met verschillende zangers gelezen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:29 schreef Ploert het volgende:
Even terug komend om Alice in Chains.
Ik las dat ze een soort "come-back" hadden gemaakt waarbij verschillende zangers hun optreden deze als vervanger voor Layne. Waaronder Maynard van Tool. Dus dat zou wel heel erg vet zijn!
Als Smashing Pumpkins komen, kunnen ze vast ook wel A Perfect Circle op laten treden
Klopt niet, staat niet op de eigen site (www.gnronline.com). Die is al in jaren niet geupdate. Ze komen wel, maar nog niet officieel.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:02 schreef Ploert het volgende:
Guns N' Roses is bevestigd voor Rock am Ring. Op de eigen site van gnr staat het festival bevestigd.
Wat moeten we daar van verwachten??
Trivium, Avenged Sevenfold en Bullet For My Valentine staan ook in het voorprogramma van Metallica op 8 juni... Zie ik dus al die bands 2x in één weekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:53 schreef SCS het volgende:
Ik las et net op je andere site en de officiele site.
Trivium, Stone Sour, Bullet for my Valentine![]()
Volgens mij heb ik een probleem. Ik moet wel heen nu. Een goede vriend en nog een paar mensen die er vorig jaar ook bij waren gaan dit jaar ook, dus de kans dat ik ga word steeds groter.
"As previously reported, COMES WITH THE FALL vocalist/guitarist and member of Jerry Cantrell's touring band William DuVall has been tapped to sing lead vocals with ALICE IN CHAINS at the taping of an episode of VH1 Classic's "Decades Rock Live!", a tribute to HEART that will take place March 10 at the Trump Taj Mahal in Atlantic City. It is not presently clear if DuVall will be joining the group on any of the other dates that are currently being scheduled."quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:21 schreef Ploert het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd wie de zang voor zijn rekening gaat nemen bij Alice in Chains..
Iemand enig idee?
Damn, ok danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Klingon het volgende:
[..]
Trivium, Avenged Sevenfold en Bullet For My Valentine staan ook in het voorprogramma van Metallica op 8 juni... Zie ik dus al die bands 2x in één week![]()
Hmm.. weet niet, zal denk ik nog wel komen. Als het goed is komen deze week m'n tickets binnenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:12 schreef TheGood76 het volgende:
Waar blijft die GNR bevestiging voor RAR? Ze staan wel al op graspop en een zooi andere fests.
Ze gaan dit toch niet laten schieten he...
Aha ik zie dat de website van graspop ook weer online is. Was vorig jaar een mooi festivalquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:12 schreef TheGood76 het volgende:
Waar blijft die GNR bevestiging voor RAR? Ze staan wel al op graspop en een zooi andere fests.
Ze gaan dit toch niet laten schieten he...
voor die 30 euro zou ik toch voor RAR kiezenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:56 schreef evil-me het volgende:
te duur uiteindelijk 130 of toch vindt ik wat veel als pinkpop ook erg leuk is voor 99 euro
ik wil eigenlijk ook nog naar groezrock dus tja.
Complete line-up meestal 4 weken van tevoren. Juliette & The Licks ook bevestigd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:58 schreef evil-me het volgende:
Wanneer is de complete lineup bekend?
De waren in 2004 helemaal te gek, en ik ben niet eens het type voor van die vrolijk 13 in een dozijn poppunk bandjes.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef Klingon het volgende:
Yellowcard ook erbij!
Taking Back Sunday is en popemo bandje niet erg leuk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:05 schreef Klingon het volgende:
En nog 3 namen erbij, maar zegt me verder niks:
Taking Back Sunday
Hawthorne Heights
Wolfmother
quote:Bloodhound Gang (yeeeeah!)
Eigenlijk moet ik welquote:
Ik heb je 06-nummer nog, en als je niet gaat ga ik je dagelijks meerdere malen lastigvallen en laten horen wat je hebt gemistquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef SCS het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik wel. FF afwachten hoe de komend tentamens gaan en dan maak ik mijn definitieve beslissing. Als ik puur op gevoel een beslissing moest maken, had ik de kaarten allang in huis gehad
Haha, ok dan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:08 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ik heb je 06-nummer nog, en als je niet gaat ga ik je dagelijks meerdere malen lastigvallen en laten horen wat je hebt gemist![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:39 schreef evil-me het volgende:
ja, idd het idee was om ze met winst te verkopen. Maar ik zie wel, het is nog steeds een beetje vaag.
dan ben je wel even bezig... Rock am Ring wordt bij de Nurburgring gehouden, terwijl Rock im Park in Nurnberg is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
Maar als ik het goed begrijp kun je niet ff naar het ander festival lopen dan?
Als je 500 km. wil lopenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
Maar als ik het goed begrijp kun je niet ff naar het ander festival lopen dan?
Dat klinkt heeeeeeeeeel aantrekkelijk... immers, een retourtje landgraaf is ook bijna 30 euro (pinksteren e.d., dus geen gratis ritje in ned.). Was je echt maar 30 euro kwijt? Want die line-up is om te smullenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:37 schreef Klingon het volgende:
Vorig jaar zijn we op donderdag met de trein gegaan. In Arnhem opgestapt en met ICE naar Keulen, daar overstappen op een stoptrein naar Koblenz. Vanaf Koblenz gingen er bussen naar de Nürburgring. Met OV-jaarkaart was een retourtje 30 euro, zonder OV 50 euro ofzo. Is dus erg goed te doen. De reistijd is zo'n 3 uur (bus duurt al een uur), maar wel erg relaxed. Geen gezoek, lekker bijslapen of al direct aan het bierZijn genoeg mensen in de trein die ook naar RAR gaan trouwens. Als je meer wilt weten kan je het beste ff naar zo'n International Office gaan op de grotere NS-stations ipv te klooien op internet. Voor de ICE moet je trouwens tijdig reserveren, en als je dat redelijk op tijd doet krijg je soms nog extra korting ook.
Dit jaar weten we nog niet wat we doen. We willen graag op woensdag al naar de campings, maar de pendelbussen vanaf Koblenz gaan waarschijnlijk pas rijden vanaf donderdag (net als de jaren ervoor). Als de bussen vanaf woensdag rijden pakken we weer de trein, en anders de auto. Is vanaf de grens ook goed te doen, zo'n 2,5 uur rijden... en zit hier 10 min van Duitsland vandaan
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:57 schreef TheGood76 het volgende:
ik heb nog 2 plaatsen vrij in de auto
En waar kom je vandaan?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:57 schreef TheGood76 het volgende:
Hmmm vorig jaar maiden gezien @ graspop maar ik vond ze een beetje tegenvallen. Oke ze hebben lekker veel bekende zooi die iedereen kan meezingen maar het rockte nou niet echtquote:
Gelukkig zie ik ze in Novemberquote:Op maandag 3 april 2006 09:57 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Hmmm vorig jaar maiden gezien @ graspop maar ik vond ze een beetje tegenvallen. Oke ze hebben lekker veel bekende zooi die iedereen kan meezingen maar het rockte nou niet echt
Alweer? Stonden er vorig jaar al. Was goeie show, lekker ouwe klassiekers van Maiden. Ik ga ook lekker in novemberquote:
Prijzen voor eten en drinken zijn opzich wel redelijk. Niet asociaal duur, maar ook niet echt goedkoop. Als je weinig geld heb kan je het beste zoveel mogelijk zelf meenemen (of iig proberen).quote:Op maandag 3 april 2006 12:59 schreef lonely_september het volgende:
Dan nog een vraag (arme studente dus) Hoe liggen de prijzen voor eten en drinken daar? Ook wel handig om te weten als ik toch met de trein moet en dus heel weinig mee kan nemen.
Volgens mij gaan er best veel Fok!kers naar Maiden!quote:Op maandag 3 april 2006 13:40 schreef Klingon het volgende:
[..]
Alweer? Stonden er vorig jaar al. Was goeie show, lekker ouwe klassiekers van Maiden. Ik ga ook lekker in november
[..]
-knip-
Gezelligquote:Op donderdag 6 april 2006 09:30 schreef Exterminator het volgende:
Ik zal dit jaar ook aanwezig zijn op RaR![]()
Wanneer en vanaf waar vertrekken jullie? Heb misschien nog wel een vriendin die meewil, maar heb zelf geen plek meer in de auto.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:57 schreef TheGood76 het volgende:
Zeker nog wel een stuk of 10 namen... denk nog 1 of 2 grote namen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:38 schreef evil-me het volgende:
en........ zullen daar nog uitschieters bij zitten?
Kan evt. wel met mij meequote:Op maandag 10 april 2006 17:44 schreef evil-me het volgende:
kan ik eventueel een tent meegeven aan een auto zeg maar zodat die vast staat als wij komen indien ik niet op woensdag al ga? Naja dat is allemaal van latere zorg....
Wij gaan met een hele groep (via rockamring.net) verzamelen op D9. Meld je ff anders daar op het forum, daar houden we een lijstje bij van wie wanneer aankomt. Zitten Engelsen en Ieren bij, dus altijd gezellig. D9 is kwartiertje lopen van festivalterrein, maar zit niet meteen zo stampvol op donderdagmiddag, dus dan kan de rest ook nog rustig een plekje in de buurt zoeken bij de mensen die al eerder zijn gearriveerd.quote:Op maandag 10 april 2006 19:15 schreef Liberate het volgende:
Ik zoek nog wa volk om naar ROCK AM RING te gaan..... Ik zat op camping D0 (nul) vorig jaar.... en was weinig bekende daar..... Laat maar wat weten.... Ik ben van belgie (Limburg)
Kennen jullie elkaar al? Wij zijn denk ik maar met z'n tweeën of drieën dus wat gezelligheid is nooit wegquote:Op maandag 10 april 2006 20:12 schreef Klingon het volgende:
[..]
Kan evt. wel met mij meeWe hebben het er wel over op MSN, net zo makkelijk
[..]
Wij gaan met een hele groep (via rockamring.net) verzamelen op D9. Meld je ff anders daar op het forum, daar houden we een lijstje bij van wie wanneer aankomt. Zitten Engelsen en Ieren bij, dus altijd gezellig. D9 is kwartiertje lopen van festivalterrein, maar zit niet meteen zo stampvol op donderdagmiddag, dus dan kan de rest ook nog rustig een plekje in de buurt zoeken bij de mensen die al eerder zijn gearriveerd.
evil-me heb ik vorig jaar al op RAR gezien. De mensen waarmee ik contact heb via rockamring.net ken ik verder niet persoonlijk, maar willen graag samen kamperen. Zijn nu zeker 3-4 Engelsen, en waarschijnlijk een groep van 25 (!) Ieren die volgens mij op woensdag in Duitsland arriveren. Maar kom er gezellig bij, hoe meer NL'ers hoe gezelligerquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:43 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar al? Wij zijn denk ik maar met z'n tweeën of drieën dus wat gezelligheid is nooit weg
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:07 schreef evil-me het volgende:
metallica is kut :p sorry RHCP is ook niet relax daar niet van. maybe dat metallica goed live is maar ik vind er weinig aan.
En daar komt bij dat ze live echt heel vet zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:21 schreef Klingon het volgende:
Haha, is niet erg hoor evil-meDenk ook dat Metallica beter op RAR past. Iets steviger werk... en tja, wat ik vind van Metallica... zijn mijn jeugdhelden, dus ik vermaak me wel
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:07 schreef evil-me het volgende:
metallica is kut :p sorry RHCP is ook niet relax daar niet van. maybe dat metallica goed live is maar ik vind er weinig aan.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:08 schreef evil-me het volgende:
ow trouwens nieuwe van RHCP is wel heel relax. Maar dat past beters in een PP topic. Is de laatste van metallica nog steeds st-anger?
Ook welkom op het forumquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:01 schreef Vakbouwer het volgende:
Tegen kleine vergoeding kun je dan ook stroom bij ons aftappen.
Relax, ik hou je op de hoogtequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:52 schreef Klingon het volgende:
[..]
evil-me heb ik vorig jaar al op RAR gezien. De mensen waarmee ik contact heb via rockamring.net ken ik verder niet persoonlijk, maar willen graag samen kamperen. Zijn nu zeker 3-4 Engelsen, en waarschijnlijk een groep van 25 (!) Ieren die volgens mij op woensdag in Duitsland arriveren. Maar kom er gezellig bij, hoe meer NL'ers hoe gezelliger
Welk nieuw album??quote:Op donderdag 20 april 2006 17:52 schreef Klingon het volgende:
Nog 42 dagen und es geht los![]()
Nieuwe album is trouwens![]()
Hier nog ff de line-up voor de volledigheid (met de * is onbevestigd):
>> Metallica >> Guns N Roses >> Depeche Mode
>> Tool >> Placebo >> Jamiroquai
>> Korn >> Franz Ferdinand >> Alice In Chains
>> Keane >> Bloodhound Gang >> Deftones
>> Morrissey >> Reamonn >> Bela B.
>> Sportfreunde Stiller >> Pharrell >> Turbonegro
>> The Streets >> Richard Ashcroft >> Nelly Furtado
>> David Gray >> Kaiser Chiefs >> Tomte
>> Dir En Grey >> The Darkness >> Lacuna Coil
>> In Flames >> Bushido >> Paul Weller
>> Babyshambles >> Danko Jones >> Soulfly
>> Cradle Of Filth >> Phoenix >> Bullet For My Valentine
>> Corinne Bailey Rae >> Dredg >> Angels & Airwaves
>> Art Brut >> Stone Sour >> Juliette & The Licks
>> Opeth >> Goldfrapp >> The Subways
>> Dresden Dolls >> Taking Back Sunday >> Editors
>> Kaizers Orchestra >> Avenged Sevenfold >> Secret Machines
>> Kashmir >> Atreyu >> 36 Crazyfists
>> Trivium >> She Wants Revenge >> Jason Mraz
>> Disco Ensemble >> Hellogoodbye >> The Like
>> Bloodsimple >> To My Surprise >> Kill The Young
>> The Soundtrack Of Our Lives >> Kagerou >> Alexisonfire *
>> We * >> Hawthorne Heights * >> Imogen Heap *
>> Mattafix * >> Animal Alpha * >> James Murphy DJ Set *
>> Eighteen Visions * >> Flipsyde * >> Bosse *
Ik gok dat binnen nu en een week de laatste 10-20 namen bekend worden gemaakt, met zeker nog wel 1 of 2 grote namen (QOTSA, Rob Zombie... wie weet). Ben iig al aan het aftellen
Oooh ok, ga m zo ook ff luisterequote:Op donderdag 20 april 2006 18:20 schreef Klingon het volgende:
Ik ben wakker zie ikBedoelde de nieuwe van Tool - 10,000 Days
Daarnaast komt er een vierde podium, de Coca Cola-tent waar gedurende de drie dagen verschillende DJ's (van de James Murphy DJ Set) staan. Iedere dag heeft weer een eigen thema. Weet niet zeker of die tent op het festivalterrein staat of daarbuiten. De indeling voor die tent ziet er nu nog als volgt uit: Chicks On Speed (02.06), Björn Dixgaard (02.06), Afrika Bambaataa (03.06), James Murphy (04.06), Ellen Allien (04.06). Unknown dates for the following DJ's: DJ Friction, Marcus Lambkin & Dennis Bitzcore.quote:Argo Konzerte published the complete day schedule for Rock Im Park in their latest press release. This list contains the following official confirmations:
Alter Bridge, Eighteen Visions, Mattafix, Bosse, Imogen Heap, AK4711, Flipsyde, Shinedown, Wilson Jr., Napoleon, Alexisonfire & Animal Alpha.
New inofficial confirmations are Shenaniganz, Living Things and Flyleaf. Maybe more interesting is the fact that there will be a new co-headliner announced soon to open for headliner Metallica on Saturday.
idd een lekker album. Ben het nu ff rustig aan het luisteren maar tot nu toe bevalt het me welquote:Op donderdag 20 april 2006 18:20 schreef Klingon het volgende:
Ik ben wakker zie ikBedoelde de nieuwe van Tool - 10,000 Days
![]()
Heb tot nu toe de volgende mensen voor RAR 2006:
Bosc0, CactusJack, Exterminator, JustJunior, Klingon, Komakie, Liberate, lonely_september, Lucjah, MevrouwKoRn, TheGood76, toolhead, Vakbouwer.
na pinkpop zou ik ook zo'nquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:09 schreef evil-me het volgende:
helaas het wordt toch pinkpopVolgend jaar maar weer.
argh we zitten te w88 op QOTSA!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:18 schreef Klingon het volgende:
Nieuwe bevestigingen!
Sevendust, Strapping Young Lad, 10 Years, Ostkreutz (only Ring), Living Things & Shenaniganz! There are now 86 bands confirmed.
Zeker! lekker zonnetje, biertje erbij, lekker ouwehoeren en rocken op de muziek van Metallicaquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:36 schreef Lucjah het volgende:
als het zo'n weer ook volgende maand is hoor je mij absoluut niet klagen XD
Oja, en wat de vooruitzichten ook zijn: neem voor alle soorten weer kleding mee (ook voor 's nachts). Vorig jaar bv. was het donderdag en vrijdag lekker warm, maar de dagen erna regenachtig en goed fris (vooral 's nachts). Dan ben je niet blij als je in je shirtje loopt. Grondzeil voor onder je tent is erg fijn als het regent, tenzij je van een vochtige tent houdtquote:KAMPEREN
Rugzak
Tent (en haringen)
Slaapzak
Matje of luchtbed (+pompje)
WC-papier
Plastic vuilniszakken
Kussen (indien nodig)
Klapstoeltjes
Tafeltje
Hamer
Koelbox/tas
Koelelementen
Parasol
Grondzeil voor tent (handig voor een droge tent)
ELEKTRONICA
Digitale camera
Batterijen
Mobiele telefoon
Oplader mobiel
KLEDING
Lange & korte broeken
T-shirts
Trui / Sweaters
Regenjas / Poncho
Handdoeken
Overige kleding
Jas
Pet
Slaapkleding (vooral als het koud is)
OVERIGE
Zonnebrand (erg belangrijk!)
Zonnebril
Deodorant
Oordoppen / filters (ook te halen op RaR)
Lenzen(vloeistof)
Tandenborstel
Tandpasta
Gel
Medicijnen
Paracetamol
Bier
Eten
Speelkaarten
Pen & papier
Leesvoer
Zaklamp
Muggenspray
Pleisters
Nederlandse vlag
Fakkels
Knalt hij dan niet uit elkaar? Ben wel eens een flesje vergeten uit de vriezer te halen maar toen kon ik de volgende dag de hele vriezer uit doen...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:01 schreef bartmanRAR het volgende:
Nog een goede zaak is het invriezen van BiER !! 1 dag in de vriezer, en bevroren in een goede koelbox doen.... en dan heb je tot aan de laatste dag koud bier (tenzij je niet genoeg meeneemt of te hard zuipt). En als ze nog bevroren zijn .... en je wilt toch drinken, TIP: even op de bbq.
Succes
(ps. BLIK BIER mensen....... GEEN GLAS !!)
Alleen jammer dat niet alle duitsers even pienter zijn!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:12 schreef ilmonco76 het volgende:
Vooral handig zijn die kartonnen pakken drinken die je daar kan kopen want die neem je mee het festivalterrein op en je doet er uren mee.
M'n mobiel was vorig jaar dus leeg, dus ik met oplader naar het oplaadpunt van T-Mobile op het festivalterrein. Bleek dus dat ze zo'n kast hadden met alle opladers erin gebouwd, dus geen stopcontact waar mijn oplader in kon. Ook prima, dan sluit ik 'm aan op de ingebouwde oplader. Helaas zat die van mij er dus niet tussenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:01 schreef bartmanRAR het volgende:
Zijn er mensen met enorm sterke verhalen van voorgaande jaren?
... Altijd leuk om dat met ons te delen namenlijk!
Jah INDERDAAD, dat was zo fucking irritant... ik weet nog steeds niet waarom ze dat deden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:52 schreef Lucjah het volgende:
khoop niet dat men weer de hele tijd HELGA!!!! gaat roepen XD
Zelfde geintje als toen in Nederland: THEOOOOOOOO. Doen ze nu nog steeds trouwens. Oja, nog een tip: zet je tent nooit naast of in de buurt van douches, wc's of hekken. Wc's en douches lekken altijd, en dan heb ik het niet alleen of water wat in liters je tent binnen komt lopen. Daarnaast worden de toiletten regelmatig geleegd door een grote vrachtwagen die al zo goed als vol zit met je weet wel, ruikt niet echt plezierig. Hekken worden ook maar al te graag gebruikt om tegen aan te zeiken, niet zo fijn als je met je tentje daarnaast staatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:23 schreef bartmanRAR het volgende:
[..]
Jah INDERDAAD, dat was zo fucking irritant... ik weet nog steeds niet waarom ze dat deden.
het lukt je iig niet om voorbij de beveiliging van de hotels te komen. Ook niet als je geen zin heb om 05.00 uur 's nachts naar je tent te gaan, maar lekker in een hotelbed te liggenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:01 schreef bartmanRAR het volgende:
Zijn er mensen met enorm sterke verhalen van voorgaande jaren?
... Altijd leuk om dat met ons te delen namenlijk!
Of heb je tips over hoe ik me het best kan misdragen dit jaar dan hoor ik die graag!
Groeten Bartman
Betere oplossing:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:09 schreef Klingon het volgende:
Wij nemen ook blikken bier mee. Of het zo'n goed idee is om de blikjes eerst in de vriezer te doen weet ik niet. Met flesjes is dat idd niet echt een goed idee (weet ik uit ervaring)Heb een koelbox die je kan aansluiten in m'n auto, dus samen met koelelementen in ieder geval de woensdag koud bier
Als het dit weer blijft, dan hoor je mij niet klagen!
Lol wij zopen op graspop dubbelfris bij het ontbijtquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:37 schreef bartmanRAR het volgende:
Een agregaat en een koelkast is inderdaad zeer relaxed, maar dan moet je die wel mee kunnen nemen, en dat is bij ons nou net het probleem, dus we doen het op de oude manier (die ook goed werkt), gewoon met een koelbox. Maar niet alleen bier is belangrijk, wat dacht je van een lekkere bak koffie s'ochtends... Een gasbrander, wat water, een trechter en koffie+zak is het eniige wat nodig is, of zijn er ook mensen met een koffiezet apparaat?
Ja, voor Pinkpop wil ze op het hoofdpodium in de avond... maar op RAR & RIP neemt ze genoegen met het kleinste podium ergens in de middagquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
Anouk? lol a pleasent suprise
Ja in duitsland is ze natuurlijk lang niet zo populair als in nederland. Desalniettemin ga ik wel ff kijken, ze schijnt live echt wel goed te zijn namelijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:14 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ja, voor Pinkpop wil ze op het hoofdpodium in de avond... maar op RAR & RIP neemt ze genoegen met het kleinste podium ergens in de middagAch ja, zal wel een interessante markt zijn. Denk ook wel dat ik ff ga kijken, als er niks beters te zien is.
Leuke setlistquote:Blabbermouth.net:
GUNS N' ROSES played their first show in more than three years Friday night/Saturday morning (May 12-13) at the Hammerstein Ballroom in New York. The two-hour, 15-minute set kicked off at roughly 11:00 p.m. with the opening 1-2-3 punch of "Welcome to the Jungle", "It's So Easy" and "Mr. Brownstone", and featured a guest appearance by former SKID ROW frontman Sebastian Bach, who traded off lead vocals with Axl Rose in "My Michelle". The much-rumored appearance by ex-GUNS N' ROSES guitarist Izzy Stradlin never materialized, although the band did debut a replacement for guitarist Buckethead in the shape of Ron Thal of the New York City-based alternative-rap-metal project BUMBLEFOOT.
GUNS N' ROSES setlist – Hammerstein Ballroom, New York City - May 12, 2006:
01. Welcome to the Jungle
02. It's So Easy
03. Mr. Brownstone
04. Better
05. Sweet Child O' Mine
06. Knockin' On Heaven's Door
07. Madagascar
(Band Introductions)
08. You Could Be Mine
09. Dizzy Solo
10. The Blues