Waar heb je dat van Alice in Chains met verschillende zangers gelezen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:29 schreef Ploert het volgende:
Even terug komend om Alice in Chains.
Ik las dat ze een soort "come-back" hadden gemaakt waarbij verschillende zangers hun optreden deze als vervanger voor Layne. Waaronder Maynard van Tool. Dus dat zou wel heel erg vet zijn!
Als Smashing Pumpkins komen, kunnen ze vast ook wel A Perfect Circle op laten treden
Klopt niet, staat niet op de eigen site (www.gnronline.com). Die is al in jaren niet geupdate. Ze komen wel, maar nog niet officieel.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:02 schreef Ploert het volgende:
Guns N' Roses is bevestigd voor Rock am Ring. Op de eigen site van gnr staat het festival bevestigd.
Wat moeten we daar van verwachten??
Trivium, Avenged Sevenfold en Bullet For My Valentine staan ook in het voorprogramma van Metallica op 8 juni... Zie ik dus al die bands 2x in één weekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:53 schreef SCS het volgende:
Ik las et net op je andere site en de officiele site.
Trivium, Stone Sour, Bullet for my Valentine![]()
Volgens mij heb ik een probleem. Ik moet wel heen nu. Een goede vriend en nog een paar mensen die er vorig jaar ook bij waren gaan dit jaar ook, dus de kans dat ik ga word steeds groter.
"As previously reported, COMES WITH THE FALL vocalist/guitarist and member of Jerry Cantrell's touring band William DuVall has been tapped to sing lead vocals with ALICE IN CHAINS at the taping of an episode of VH1 Classic's "Decades Rock Live!", a tribute to HEART that will take place March 10 at the Trump Taj Mahal in Atlantic City. It is not presently clear if DuVall will be joining the group on any of the other dates that are currently being scheduled."quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:21 schreef Ploert het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd wie de zang voor zijn rekening gaat nemen bij Alice in Chains..
Iemand enig idee?
Damn, ok danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Klingon het volgende:
[..]
Trivium, Avenged Sevenfold en Bullet For My Valentine staan ook in het voorprogramma van Metallica op 8 juni... Zie ik dus al die bands 2x in één week![]()
Hmm.. weet niet, zal denk ik nog wel komen. Als het goed is komen deze week m'n tickets binnenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:12 schreef TheGood76 het volgende:
Waar blijft die GNR bevestiging voor RAR? Ze staan wel al op graspop en een zooi andere fests.
Ze gaan dit toch niet laten schieten he...
Aha ik zie dat de website van graspop ook weer online is. Was vorig jaar een mooi festivalquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:12 schreef TheGood76 het volgende:
Waar blijft die GNR bevestiging voor RAR? Ze staan wel al op graspop en een zooi andere fests.
Ze gaan dit toch niet laten schieten he...
voor die 30 euro zou ik toch voor RAR kiezenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:56 schreef evil-me het volgende:
te duur uiteindelijk 130 of toch vindt ik wat veel als pinkpop ook erg leuk is voor 99 euro
ik wil eigenlijk ook nog naar groezrock dus tja.
Complete line-up meestal 4 weken van tevoren. Juliette & The Licks ook bevestigd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:58 schreef evil-me het volgende:
Wanneer is de complete lineup bekend?
De waren in 2004 helemaal te gek, en ik ben niet eens het type voor van die vrolijk 13 in een dozijn poppunk bandjes.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef Klingon het volgende:
Yellowcard ook erbij!
Taking Back Sunday is en popemo bandje niet erg leuk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:05 schreef Klingon het volgende:
En nog 3 namen erbij, maar zegt me verder niks:
Taking Back Sunday
Hawthorne Heights
Wolfmother
quote:Bloodhound Gang (yeeeeah!)
Eigenlijk moet ik welquote:
Ik heb je 06-nummer nog, en als je niet gaat ga ik je dagelijks meerdere malen lastigvallen en laten horen wat je hebt gemistquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef SCS het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik wel. FF afwachten hoe de komend tentamens gaan en dan maak ik mijn definitieve beslissing. Als ik puur op gevoel een beslissing moest maken, had ik de kaarten allang in huis gehad
Haha, ok dan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:08 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ik heb je 06-nummer nog, en als je niet gaat ga ik je dagelijks meerdere malen lastigvallen en laten horen wat je hebt gemist![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:39 schreef evil-me het volgende:
ja, idd het idee was om ze met winst te verkopen. Maar ik zie wel, het is nog steeds een beetje vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |