Zeker! lekker zonnetje, biertje erbij, lekker ouwehoeren en rocken op de muziek van Metallicaquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:36 schreef Lucjah het volgende:
als het zo'n weer ook volgende maand is hoor je mij absoluut niet klagen XD
Oja, en wat de vooruitzichten ook zijn: neem voor alle soorten weer kleding mee (ook voor 's nachts). Vorig jaar bv. was het donderdag en vrijdag lekker warm, maar de dagen erna regenachtig en goed fris (vooral 's nachts). Dan ben je niet blij als je in je shirtje loopt. Grondzeil voor onder je tent is erg fijn als het regent, tenzij je van een vochtige tent houdtquote:KAMPEREN
Rugzak
Tent (en haringen)
Slaapzak
Matje of luchtbed (+pompje)
WC-papier
Plastic vuilniszakken
Kussen (indien nodig)
Klapstoeltjes
Tafeltje
Hamer
Koelbox/tas
Koelelementen
Parasol
Grondzeil voor tent (handig voor een droge tent)
ELEKTRONICA
Digitale camera
Batterijen
Mobiele telefoon
Oplader mobiel
KLEDING
Lange & korte broeken
T-shirts
Trui / Sweaters
Regenjas / Poncho
Handdoeken
Overige kleding
Jas
Pet
Slaapkleding (vooral als het koud is)
OVERIGE
Zonnebrand (erg belangrijk!)
Zonnebril
Deodorant
Oordoppen / filters (ook te halen op RaR)
Lenzen(vloeistof)
Tandenborstel
Tandpasta
Gel
Medicijnen
Paracetamol
Bier
Eten
Speelkaarten
Pen & papier
Leesvoer
Zaklamp
Muggenspray
Pleisters
Nederlandse vlag
Fakkels
Knalt hij dan niet uit elkaar? Ben wel eens een flesje vergeten uit de vriezer te halen maar toen kon ik de volgende dag de hele vriezer uit doen...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:01 schreef bartmanRAR het volgende:
Nog een goede zaak is het invriezen van BiER !! 1 dag in de vriezer, en bevroren in een goede koelbox doen.... en dan heb je tot aan de laatste dag koud bier (tenzij je niet genoeg meeneemt of te hard zuipt). En als ze nog bevroren zijn .... en je wilt toch drinken, TIP: even op de bbq.
Succes
(ps. BLIK BIER mensen....... GEEN GLAS !!)
Alleen jammer dat niet alle duitsers even pienter zijn!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:12 schreef ilmonco76 het volgende:
Vooral handig zijn die kartonnen pakken drinken die je daar kan kopen want die neem je mee het festivalterrein op en je doet er uren mee.
M'n mobiel was vorig jaar dus leeg, dus ik met oplader naar het oplaadpunt van T-Mobile op het festivalterrein. Bleek dus dat ze zo'n kast hadden met alle opladers erin gebouwd, dus geen stopcontact waar mijn oplader in kon. Ook prima, dan sluit ik 'm aan op de ingebouwde oplader. Helaas zat die van mij er dus niet tussenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:01 schreef bartmanRAR het volgende:
Zijn er mensen met enorm sterke verhalen van voorgaande jaren?
... Altijd leuk om dat met ons te delen namenlijk!
Jah INDERDAAD, dat was zo fucking irritant... ik weet nog steeds niet waarom ze dat deden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:52 schreef Lucjah het volgende:
khoop niet dat men weer de hele tijd HELGA!!!! gaat roepen XD
Zelfde geintje als toen in Nederland: THEOOOOOOOO. Doen ze nu nog steeds trouwens. Oja, nog een tip: zet je tent nooit naast of in de buurt van douches, wc's of hekken. Wc's en douches lekken altijd, en dan heb ik het niet alleen of water wat in liters je tent binnen komt lopen. Daarnaast worden de toiletten regelmatig geleegd door een grote vrachtwagen die al zo goed als vol zit met je weet wel, ruikt niet echt plezierig. Hekken worden ook maar al te graag gebruikt om tegen aan te zeiken, niet zo fijn als je met je tentje daarnaast staatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:23 schreef bartmanRAR het volgende:
[..]
Jah INDERDAAD, dat was zo fucking irritant... ik weet nog steeds niet waarom ze dat deden.
het lukt je iig niet om voorbij de beveiliging van de hotels te komen. Ook niet als je geen zin heb om 05.00 uur 's nachts naar je tent te gaan, maar lekker in een hotelbed te liggenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:01 schreef bartmanRAR het volgende:
Zijn er mensen met enorm sterke verhalen van voorgaande jaren?
... Altijd leuk om dat met ons te delen namenlijk!
Of heb je tips over hoe ik me het best kan misdragen dit jaar dan hoor ik die graag!
Groeten Bartman
Betere oplossing:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:09 schreef Klingon het volgende:
Wij nemen ook blikken bier mee. Of het zo'n goed idee is om de blikjes eerst in de vriezer te doen weet ik niet. Met flesjes is dat idd niet echt een goed idee (weet ik uit ervaring)Heb een koelbox die je kan aansluiten in m'n auto, dus samen met koelelementen in ieder geval de woensdag koud bier
Als het dit weer blijft, dan hoor je mij niet klagen!
Lol wij zopen op graspop dubbelfris bij het ontbijtquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:37 schreef bartmanRAR het volgende:
Een agregaat en een koelkast is inderdaad zeer relaxed, maar dan moet je die wel mee kunnen nemen, en dat is bij ons nou net het probleem, dus we doen het op de oude manier (die ook goed werkt), gewoon met een koelbox. Maar niet alleen bier is belangrijk, wat dacht je van een lekkere bak koffie s'ochtends... Een gasbrander, wat water, een trechter en koffie+zak is het eniige wat nodig is, of zijn er ook mensen met een koffiezet apparaat?
Ja, voor Pinkpop wil ze op het hoofdpodium in de avond... maar op RAR & RIP neemt ze genoegen met het kleinste podium ergens in de middagquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
Anouk? lol a pleasent suprise
Ja in duitsland is ze natuurlijk lang niet zo populair als in nederland. Desalniettemin ga ik wel ff kijken, ze schijnt live echt wel goed te zijn namelijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:14 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ja, voor Pinkpop wil ze op het hoofdpodium in de avond... maar op RAR & RIP neemt ze genoegen met het kleinste podium ergens in de middagAch ja, zal wel een interessante markt zijn. Denk ook wel dat ik ff ga kijken, als er niks beters te zien is.
Leuke setlistquote:Blabbermouth.net:
GUNS N' ROSES played their first show in more than three years Friday night/Saturday morning (May 12-13) at the Hammerstein Ballroom in New York. The two-hour, 15-minute set kicked off at roughly 11:00 p.m. with the opening 1-2-3 punch of "Welcome to the Jungle", "It's So Easy" and "Mr. Brownstone", and featured a guest appearance by former SKID ROW frontman Sebastian Bach, who traded off lead vocals with Axl Rose in "My Michelle". The much-rumored appearance by ex-GUNS N' ROSES guitarist Izzy Stradlin never materialized, although the band did debut a replacement for guitarist Buckethead in the shape of Ron Thal of the New York City-based alternative-rap-metal project BUMBLEFOOT.
GUNS N' ROSES setlist – Hammerstein Ballroom, New York City - May 12, 2006:
01. Welcome to the Jungle
02. It's So Easy
03. Mr. Brownstone
04. Better
05. Sweet Child O' Mine
06. Knockin' On Heaven's Door
07. Madagascar
(Band Introductions)
08. You Could Be Mine
09. Dizzy Solo
10. The Blues