abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:49:46 #251
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_37543669
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:36 schreef Lucjah het volgende:
als het zo'n weer ook volgende maand is hoor je mij absoluut niet klagen XD
Zeker! lekker zonnetje, biertje erbij, lekker ouwehoeren en rocken op de muziek van Metallica Let RaR begin!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_37546060
Kvind t eigenlijk net iets TE warm, en het bier is ook nog niet zo makkelijk koud te houden dan...

Is er eigenlijk iemand al begonnen met het maken van lijstje wat mee moet?? En wat die hier maybe wil plaatsen???
pi_37546444
Ik zou zeggen, laten we een begin maken met een lijstje en dan beginnen we maar met:
Bier - Geld - Zonnebril - Tent - Gasbrander - Koffie - WCpapier - ....
pi_37553802
stoel voor op de camping - kleding - RaR-kaartje
Een cliché was aanvankelijk een goede opmerking.
pi_37569793
opblaasbed, slaapzak, eten (maar welk ), sigaretten?? (zijn deze trouwens ook op RAR zelf te koop?)
  vrijdag 5 mei 2006 @ 12:32:09 #256
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_37572752
Klingon heeft nog wel ergens een flinke lijst
Life is easy with your eyes closed
pi_37583908
Sigaretten kan je daar ook halen, maar was volgens mij niet echt goedkoop. Heb nog wel lijstje van vorig jaar. Komt 'ie... staat veel shit tussen, maar heb je iig een aardig compleet lijstje:
quote:
KAMPEREN
Rugzak
Tent (en haringen)
Slaapzak
Matje of luchtbed (+pompje)
WC-papier
Plastic vuilniszakken
Kussen (indien nodig)
Klapstoeltjes
Tafeltje
Hamer
Koelbox/tas
Koelelementen
Parasol
Grondzeil voor tent (handig voor een droge tent)

ELEKTRONICA
Digitale camera
Batterijen
Mobiele telefoon
Oplader mobiel

KLEDING
Lange & korte broeken
T-shirts
Trui / Sweaters
Regenjas / Poncho
Handdoeken
Overige kleding
Jas
Pet
Slaapkleding (vooral als het koud is)

OVERIGE
Zonnebrand (erg belangrijk!)
Zonnebril
Deodorant
Oordoppen / filters (ook te halen op RaR)
Lenzen(vloeistof)
Tandenborstel
Tandpasta
Gel
Medicijnen
Paracetamol
Bier
Eten
Speelkaarten
Pen & papier
Leesvoer
Zaklamp
Muggenspray
Pleisters
Nederlandse vlag
Fakkels
Oja, en wat de vooruitzichten ook zijn: neem voor alle soorten weer kleding mee (ook voor 's nachts). Vorig jaar bv. was het donderdag en vrijdag lekker warm, maar de dagen erna regenachtig en goed fris (vooral 's nachts). Dan ben je niet blij als je in je shirtje loopt. Grondzeil voor onder je tent is erg fijn als het regent, tenzij je van een vochtige tent houdt Fakkels is vooral handig voor 's avonds en 's nachts, vlaggen zijn altijd goed om je tent mee terug te vinden. Oja, en neem genoeg cash geld mee (stop het evt. in kluisje, 4 euro per dag). Er is wel een pinautomaat, maar het is zonde van je tijd om ruim een uur in de rij te moeten wachten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Klingon op 05-05-2006 20:08:36 ]
pi_37589767
Dat is idd n aardig lijstje haha, welk eten word zoal meegenomen. Beleg lijkt me bijvoorbeeld namelijk niet echt goed te bewaren
pi_37589931
Mooi lijstje.. ga dan wel naar Rock Werchter, maar kan het wel gebruiken
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_37590792
Oew heeeeerlijke line up jammer dat ik niet kon/kan (school enzo )
......Signature-loos......
pi_37632074
Ik neem aan dat je donderdagmiddag/avond al de camping op kan?
Wij arriveren tegen die tijd denk ik. Ik zag dat er al mensen op woensdag gaan?

En die camping waar de fokkers staan is dat een beetje dichtbij het festivalterrein? Wellicht ga ik dan ook die kant op met de tent.
pi_37633132
Meeste campings gaan open op woensdag 31 mei (12:00 uur), ik vertrek woensdagochtend... zijn we daar precies rond 12 uur. Camping waar we gaan kamperen (B5) is wel een stukje lopen, maar de beste keuze als je samen wilt kamperen en gespreid over de woensdag en donderdag aankomt.
pi_37643307
ik ga niet veel eten meenemen... alleen beetje voor smorgens... de rest eet ik toch bij eetkraampjes opt festivalterrein of camping.. kheb vorig jaar ook 3/4 vant eten were mee naar huis kunnen nemen
pi_37646712
Neem ook alleen eten mee voor de heenweg en de eerste avond en ochtend (broodjes). Voor de rest natuurlijk bier en wat andere drank, maar merendeel haal ik daar wel
  maandag 8 mei 2006 @ 10:06:28 #265
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_37650612
Nouja broodjes enz voor 's morgens en eventueel 's middags zijn altijd wel gemakkelijk. 's avonds eet ik zowieso gewoon op het terrein
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_37661886
Nog een goede zaak is het invriezen van BiER !! 1 dag in de vriezer, en bevroren in een goede koelbox doen.... en dan heb je tot aan de laatste dag koud bier (tenzij je niet genoeg meeneemt of te hard zuipt). En als ze nog bevroren zijn .... en je wilt toch drinken, TIP: even op de bbq.
Succes
(ps. BLIK BIER mensen....... GEEN GLAS !!)
pi_37666520
Iedereen gaat uiteraard weer naar die frisdrankgroothandel even buiten het terrein waar volop verkocht wordt elk jaar...
pi_37668106
Die frisdrankgroothandel die wij nooit hebben kunnen vinden
pi_37672980
Heel gemakkelijk: de hoofdweg die naar het festivalterrein loopt, waar ook de hele rij eetkramen en merch kramen staat, volgen vanaf de campings Er is dan halverwege een afslag naar rechts (indien je NAAR het fest terrein loopt) bij een frisdrankenkraam die daar standaard op de hoek staat. Er ligt daar ook nog een formule1 achtig iets als je die weg inslaat. Die straat aflopen, onder een brug door, langs een hoop restaurantjes (en volgens mij ook langs de opstapplaats waar de bussen weer vertrekken). Op een gegeven moment loop je daar naar rechts, waar overigens ook nog een camping ligt, en je ziet de oprit waar de drank verkocht wordt.
pi_37677251
hee dat wist ik nog niet XD dat zijn pas handige posts
pi_37677765
Vooral handig zijn die kartonnen pakken drinken die je daar kan kopen want die neem je mee het festivalterrein op en je doet er uren mee.
pi_37678291
Dat wist ik ook nog niet Bij welke camping zit dat in de buurt? (http://media.rock-am-ring(...)platze-Plan-2006.pdf)
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:00:09 #273
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_37683123
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:01 schreef bartmanRAR het volgende:
Nog een goede zaak is het invriezen van BiER !! 1 dag in de vriezer, en bevroren in een goede koelbox doen.... en dan heb je tot aan de laatste dag koud bier (tenzij je niet genoeg meeneemt of te hard zuipt). En als ze nog bevroren zijn .... en je wilt toch drinken, TIP: even op de bbq.
Succes
(ps. BLIK BIER mensen....... GEEN GLAS !!)
Knalt hij dan niet uit elkaar? Ben wel eens een flesje vergeten uit de vriezer te halen maar toen kon ik de volgende dag de hele vriezer uit doen...

[ Bericht 0% gewijzigd door MrFl0ppY op 09-05-2006 10:31:01 ]
pi_37683349
Wij nemen ook blikken bier mee. Of het zo'n goed idee is om de blikjes eerst in de vriezer te doen weet ik niet. Met flesjes is dat idd niet echt een goed idee (weet ik uit ervaring) Heb een koelbox die je kan aansluiten in m'n auto, dus samen met koelelementen in ieder geval de woensdag koud bier Als het dit weer blijft, dan hoor je mij niet klagen!
pi_37684904
Zijn er mensen met enorm sterke verhalen van voorgaande jaren?
... Altijd leuk om dat met ons te delen namenlijk!

Of heb je tips over hoe ik me het best kan misdragen dit jaar dan hoor ik die graag!

Groeten Bartman
pi_37685930
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 00:12 schreef ilmonco76 het volgende:
Vooral handig zijn die kartonnen pakken drinken die je daar kan kopen want die neem je mee het festivalterrein op en je doet er uren mee.
Alleen jammer dat niet alle duitsers even pienter zijn!
Vorig jaar vroeg ik dus om zo,n kartonnen TETRA pak sap, en als antwoord kreeg ik "wir haben kein TETRA", en die vent stond echt voor een muur vol met tetra pakken, hij legt me uit dat hij wel iets anders heeft, en wat geeft ie me... een kartonnen pak sap, TETRA wel te verstaan.

Mja.... heb wel vaker misverstanden met Duitsers, zo gaan ze er ook allemaal vanuit dat als je uit nederland komt "Amsterdam" een baal wiet meeneemt, en als je dan zegt dat je dat niet hebt... staan ze met hun mond open heel ongeloofwaardig te kijken.
... Maar dit maakt het festval alleen maar lachwekkender hehe...
pi_37686163
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:01 schreef bartmanRAR het volgende:
M'n mobiel was vorig jaar dus leeg, dus ik met oplader naar het oplaadpunt van T-Mobile op het festivalterrein. Bleek dus dat ze zo'n kast hadden met alle opladers erin gebouwd, dus geen stopcontact waar mijn oplader in kon. Ook prima, dan sluit ik 'm aan op de ingebouwde oplader. Helaas zat die van mij er dus niet tussen Ik dus naar zo'n drinktentje om te kijken of ik m'n mobiel daar kon opladen. Nu kan ik wel een beetje Duits, maar met m'n zatte kop lukt het me niet om in het Duits te vragen of ze m'n mobiel kunnen opladen. Ik dus: "Do you speak English?" Zegt die gast: "Was sagen Sie?" Uiteindelijk met gebarentaal alsnog gelukt en kon 'm een uur later weer ophalen. Gedurende het festival daar vaker teruggekomen met m'n oplader en toen begreep 'ie het wel weer meteen.

Oja, schiet me niet te binnen... vorig jaar waren er dus nogal wat mensen die werden afgevoerd met alcoholvergiftiging enzo. Ambulances reden echt heen en weer. Waren dus ook twee Duitsers die nauwelijks meer op hun benen konden staan, en ons om hulp vroegen. De één schold de ander de hele tijd uit voor lamlul, en de andere probeerde op te staan, liep twee stappen en ging weer onderuit. We kwamen niet meer bij van het lachen Ook een foto van gemaakt: zie hier

[ Bericht 11% gewijzigd door Klingon op 09-05-2006 11:52:55 ]
pi_37687854
hehe... jah dat is goed man die lamme gasten.....
Vorig jaar stonden we tot in de nacht in de rij met de auto om binnen tekomen, dus tent opzetten in het donker... zijn daar mee bezig komt er een grote duitser vertellen dat we op moeten rotten anders.... zo gezegt zo gedaan, ander plekje "gevonden" veel beter trouwens... tent hadden we gewoon opgepakt en weer neergezet en klaar is kees.

Komt er een Duitser uit het niets, geheel van de wereld. valt boven op het tentje dat naast ons staat, raakt er in verwikkeld komt er niet meer uit en blijft daar een tijdje liggen. enige tijd later valt ie op onze tent boven op de chips voorraad (alles kapot natuurlijk). en verdwijnt langzaam aan weer. Een uur later komen er 2 gasten met die lamlul op hun nek met de vraag of ie bij ons hoort.
hehe... die was wel heel ver heen
pi_37690686
khoop niet dat men weer de hele tijd HELGA!!!! gaat roepen XD
pi_37691442
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:52 schreef Lucjah het volgende:
khoop niet dat men weer de hele tijd HELGA!!!! gaat roepen XD
Jah INDERDAAD, dat was zo fucking irritant... ik weet nog steeds niet waarom ze dat deden.
pi_37693028
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 15:23 schreef bartmanRAR het volgende:

[..]

Jah INDERDAAD, dat was zo fucking irritant... ik weet nog steeds niet waarom ze dat deden.
Zelfde geintje als toen in Nederland: THEOOOOOOOO. Doen ze nu nog steeds trouwens. Oja, nog een tip: zet je tent nooit naast of in de buurt van douches, wc's of hekken. Wc's en douches lekken altijd, en dan heb ik het niet alleen of water wat in liters je tent binnen komt lopen. Daarnaast worden de toiletten regelmatig geleegd door een grote vrachtwagen die al zo goed als vol zit met je weet wel, ruikt niet echt plezierig. Hekken worden ook maar al te graag gebruikt om tegen aan te zeiken, niet zo fijn als je met je tentje daarnaast staat
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:19:10 #282
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_37717089
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:01 schreef bartmanRAR het volgende:

Of heb je tips over hoe ik me het best kan misdragen dit jaar dan hoor ik die graag!

Groeten Bartman
het lukt je iig niet om voorbij de beveiliging van de hotels te komen. Ook niet als je geen zin heb om 05.00 uur 's nachts naar je tent te gaan, maar lekker in een hotelbed te liggen ,

Ik kreeg niet eens een vuurtje van die gasten
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:24:43 #283
146536 Vakbouwer
De Wijzen uit het Oosten
pi_37717236
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:09 schreef Klingon het volgende:
Wij nemen ook blikken bier mee. Of het zo'n goed idee is om de blikjes eerst in de vriezer te doen weet ik niet. Met flesjes is dat idd niet echt een goed idee (weet ik uit ervaring) Heb een koelbox die je kan aansluiten in m'n auto, dus samen met koelelementen in ieder geval de woensdag koud bier Als het dit weer blijft, dan hoor je mij niet klagen!
Betere oplossing:
Agregaat en koelkast altijd koel GROLSCH bier

Wij staan op camping B9

Herkenbaar aan de GROLSCHE vlag
Drink en geniet met je maten,
Doe het niet met glazen maar met vaten.
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:36:06 #284
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_37717597
koelbox van ruim 1 bij 1 meter + transporterbusje + dag ervoor in 0 graden cel = hele weekend koel bier
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_37728940
Ik zoek iemand die al zeker 5x of vaker naar RAR is geweest... als je je aangesproken voelt, let me know via mail: info@rockamring.net

Het is festivalweer!
pi_37729054
Een agregaat en een koelkast is inderdaad zeer relaxed, maar dan moet je die wel mee kunnen nemen, en dat is bij ons nou net het probleem, dus we doen het op de oude manier (die ook goed werkt), gewoon met een koelbox. Maar niet alleen bier is belangrijk, wat dacht je van een lekkere bak koffie s'ochtends... Een gasbrander, wat water, een trechter en koffie+zak is het eniige wat nodig is, of zijn er ook mensen met een koffiezet apparaat?
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:13:32 #287
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_37729809
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:37 schreef bartmanRAR het volgende:
Een agregaat en een koelkast is inderdaad zeer relaxed, maar dan moet je die wel mee kunnen nemen, en dat is bij ons nou net het probleem, dus we doen het op de oude manier (die ook goed werkt), gewoon met een koelbox. Maar niet alleen bier is belangrijk, wat dacht je van een lekkere bak koffie s'ochtends... Een gasbrander, wat water, een trechter en koffie+zak is het eniige wat nodig is, of zijn er ook mensen met een koffiezet apparaat?
Lol wij zopen op graspop dubbelfris bij het ontbijt
pi_37731906
Koffie haal ik daar wel, das goed te drinken. Ben ook niet van plan echt veel eten en drinken mee te nemen. Wat bier, frisdrank en dan is het wel goed De rest is alleen maar extra baggage.
pi_37742791
Confirmed > Anouk & More!
The organisation confirmed the following names: Muff Potter, Anouk, Lauren Harris, Voodoo Six, Kubb, Krieger, Pohlmann & Fire In The Attic. Note: The Zutons will only play Rock Im Park, they're not confirmed for Rock Am Ring.
pi_37744268
Mocht iemand nog een gratis kaartje over hebben, houd ik me aanbevolen.. Damn, wat een line- up.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:49:57 #291
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_37755108
Anouk? lol a pleasent suprise
pi_37758831
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
Anouk? lol a pleasent suprise
Ja, voor Pinkpop wil ze op het hoofdpodium in de avond... maar op RAR & RIP neemt ze genoegen met het kleinste podium ergens in de middag Ach ja, zal wel een interessante markt zijn. Denk ook wel dat ik ff ga kijken, als er niks beters te zien is.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:36:54 #293
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_37759438
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:14 schreef Klingon het volgende:

[..]

Ja, voor Pinkpop wil ze op het hoofdpodium in de avond... maar op RAR & RIP neemt ze genoegen met het kleinste podium ergens in de middag Ach ja, zal wel een interessante markt zijn. Denk ook wel dat ik ff ga kijken, als er niks beters te zien is.
Ja in duitsland is ze natuurlijk lang niet zo populair als in nederland. Desalniettemin ga ik wel ff kijken, ze schijnt live echt wel goed te zijn namelijk
pi_37785085
anouk hoef ik niet ze zien... het nieuws dat to my suprise niet komt vind ik jammer... k wilde ze echt wel zien... ze zijn gewoon uber XD
pi_37785622
quote:
Blabbermouth.net:

GUNS N' ROSES played their first show in more than three years Friday night/Saturday morning (May 12-13) at the Hammerstein Ballroom in New York. The two-hour, 15-minute set kicked off at roughly 11:00 p.m. with the opening 1-2-3 punch of "Welcome to the Jungle", "It's So Easy" and "Mr. Brownstone", and featured a guest appearance by former SKID ROW frontman Sebastian Bach, who traded off lead vocals with Axl Rose in "My Michelle". The much-rumored appearance by ex-GUNS N' ROSES guitarist Izzy Stradlin never materialized, although the band did debut a replacement for guitarist Buckethead in the shape of Ron Thal of the New York City-based alternative-rap-metal project BUMBLEFOOT.

GUNS N' ROSES setlist – Hammerstein Ballroom, New York City - May 12, 2006:

01. Welcome to the Jungle
02. It's So Easy
03. Mr. Brownstone
04. Better
05. Sweet Child O' Mine
06. Knockin' On Heaven's Door
07. Madagascar
(Band Introductions)
08. You Could Be Mine
09. Dizzy Solo
10. The Blues
11. Out Ta Get Me
12. Bumblefoot Solo
13. November Rain
14. My Michelle (with Sebastian Bach)
15. Chinese Democracy
16. T.W.A.T. (There was a Time)
17. Patience
18. I.R.S.
19. Nightrain
20. Robin Finck Solo
21. Paradise City
Leuke setlist
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:34:29 #296
117999 SCS
Donor!
pi_37787782
Das idd een goede setlist.

@Klingon: Je hoeft me niet te bellen om me lastig te vallen met alle mooie deuntjes van RaR, want ik loop zelf ook op het festivalterrein rond . Jaja, heb vandaag kaarten besteld. Ik ga de komende weken gewoon meer aan dat vak doen en dan maar hopen dat ik het tentamen haal (tis ook nog open boek, dus moet te doen zijn).

Ik ga met 1 persoon van vorig jaar + 1 die vorig jaar wel zou gaan, maar onverhoopt niet kon. Waarschijnlijk gaan er nog 2 mensen van vorig jaar heen, maar die zitten nog met vervoer.
Wij gaan met de auto btw.
"De werkelijkheid is maar een illusie, maar wel een erg hardnekkige (Albert Einstein)."
pi_37790726
Gezellig SCS! Wordt lekker druk dus

EDIT: topic is bijna vol, heb OP in txt bestandje ff aangepast... alleen de laatste bevestigingen staan er nog niet bij dacht ik.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:14:04 #298
117999 SCS
Donor!
pi_37791407
Na deze nog 3 posts

Et wordt idd gezellig druk daar. Ik weet niet op welke camping we gaan staan. We gaan iig donderdag 's middags weg, zodat we mooi op tijd daar zijn. Nog ff polsbandje halen enzo, zodat je overal heen kunt. Vorig jaar mochten we niet bij de WC's/douches water halen, omdat we nog geen polsbandje hadden .
"De werkelijkheid is maar een illusie, maar wel een erg hardnekkige (Albert Einstein)."
  zaterdag 13 mei 2006 @ 18:05:00 #299
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_37792698
ja dat was toen ook echt stom: tent alles al opgezet en dan niet naar de wc kunnen om het polsbandje.
Life is easy with your eyes closed
  zondag 14 mei 2006 @ 10:50:51 #300
117999 SCS
Donor!
pi_37809145
ff vraagje, hoe zit et met dat kluisverhuur? Je had het over 4 euro per dag?

Miss mogen we de tomtom van mijn ouders mee (niet dat ik niet kan kaartlezen, maar gewoon voor het gemak), maar die tomtom laat ik echt niet in de tent liggen. Kun je een kluis voor een paar dagen huren? Of moet je elke dag weer je sleutel inleveren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')