RHCP was 2 jaar geleden zeker goed. Als ze komen op RAR ga ik zeker heenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:49 schreef ErikT het volgende:
Metallica! Kickeh!
RHCP hoeft van mij niet zo nodig, nog nooit iets goeds over een optreden van hen gehoord.
quote:Wie man hört, läuft der Vorverkauf für "Rock im Park" und "Rock am Ring" sehr gut in diesem Jahr. Hat daran vor allem das Booking von Depeche Mode Anteil?
Ich denke, bis zu einem gewissen Grad ja, aber wir haben auch mit den weiteren bislang annoncierten Bands ein Package vorgelegt, das man mit gutem Recht als "Festival-Leckerbissen" bezeichnen kann. Der Vorverkauf für die beiden Festivals lief noch nie so gut wie in diesem Jahr, am Ring haben wir bereits die Marke von 10.000 verkauften Tickets überschritten. Und das bereits im Februar!
Ik zie daar toch zo maar even genoeg redenen voor een reisje naar Duitslandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Kleine recap:
Ik was er ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:58 schreef MrFl0ppY het volgende:
damn ik zie dat ik dit festival eens goed in de gaten moet houden... metallica in 2004 in de arena gezien en op uitzondering van het geluid was het echt relax. Ik hoop alleen nog op Rammstein, die heb ik namelijk nog nooit live gezien en die schijnen echt kont te kicken. Als die komen dan weet ik cker dat ik ga!
Gelredome was echt klote. Ik had tribune plaatsenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:47 schreef Klingon het volgende:
Ik was er ook in de Arena bij, en daarvoor ook in het Gelredome!
Scheelt weer in de prijsquote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef Klingon het volgende:
RHCP zeker niet op RaR. Talent Forum heet vanaf nu Club Stage.
quote:The following artists or bands will not perform on Rock Am Ring / Rock Im Park 2006.
- Rammstein
Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen dat RHCP niet wordt toegevoegd aan de line-up van RaR/RiP.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:51 schreef Klingon het volgende:
Mja.. denk ook wel dat Pinkpop gewoon weer strak uitverkoopt. Er komt daar nog één grote Engelse naam bij zei de organisatie... maar toch.. ik zie liever Metallica dan RHCP, dus mijn keuze blijft bij RaR
Nog nooit uitverkocht geweest, dus neem de tijd. Al loopt de verkoop dit jaar harder dan de jaren ervoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:30 schreef Bosc0 het volgende:
en ook ik ben er bij
weet iemand trouwens hoe snel rock am ring de vorige jaren uitverkocht was?
die namenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:05 schreef Klingon het volgende:
Line-up voor Reading/Leeds in Engeland bekend!
[afbeelding]
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef Klingon het volgende:
RHCP zeker niet op RaR.
Rammstein tourt dit jaar niet, die zullen dus nergens optreden..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:58 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik hoop alleen nog op Rammstein, die heb ik namelijk nog nooit live gezien en die schijnen echt kont te kicken. Als die komen dan weet ik cker dat ik ga!
2 juni staan ze in madrid en 3 juni in lissabon, dan blijft er helaas weinig over voor RaR/RiPquote:
quote:
Dan zie ik je iig in het Gelredomequote:Op zondag 19 februari 2006 12:24 schreef SCS het volgende:
[..]
![]()
Ik ga sowieso 1 keer. Heb gister veldkaarten weten te bemachtigen voor het concert in Gelredome. Of ik naar RaR ga weet ik helaas nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |