Probeer me nou eerst maar neer te hoeken ipv dat je vantevoren gaat huilenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Oh, wacht er zit ongeveer een kuub vet in de weg
Eindelijkquote:
ja, rust gevend en uitermate inspererendquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vond de sluitpost van het vorige deel best mooi
de scriptschrijver, die moeite heeft om zn volgende script te slijten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef BoJo het volgende:
The Transporter 2 was wel geinig, vette lambo, geile blondie en coole gast
verhaal was alleen erg matig![]()
maar who cares![]()
Beaujeaux!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef BoJo het volgende:
maar who cares![]()
precies ook mijn beoordeling.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef BoJo het volgende:
maar who cares![]()
Aaawh,quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet me vandaag inhouden.. ik heb telkens doodverwensneigingen.. nu weet ik dat het hier wel mag....
maar op de rest van het forum niet
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Probeer me nou eerst maar neer te hoeken ipv dat je vantevoren gaat huilen
je bent in de war met Fwnkquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vreemd
heb je geen eigen mening?![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:20 schreef M5 het volgende:
ik wens jullie nog een goede nachtrust,
'kga maffen
altijd. maar dit keer komt ie wel overeen met die van BoJo en dat is toeval.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vreemd
heb je geen eigen mening?![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:20 schreef M5 het volgende:
ik wens jullie nog een goede nachtrust,
'kga maffen
moet niet te vaak zijn met die Golf loverquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef M5 het volgende:
[..]
altijd. maar dit keer komt ie wel overeen met die van BoJo en dat is toeval.
dat is niet te hopen voor je, vierkante alfa ownerquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet niet te vaak zijn met die Golf lover![]()
![]()
Ik zit ook vol opgekropte woede gevoelens jegens een corpulente SCér hoorquote:
vierkantquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:22 schreef M5 het volgende:
[..]
dat is niet te hopen voor je, vierkante alfa owner
Kom eens buiten de PTA SC, daar zijn nog veel meer Fwnk'squote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit ook vol opgekropte woede gevoelens jegens een corpulente SCér hoor
het maakt niet uit hoe vaak ik "in de lengte richting snijden" heb gezegd, hij wil het maar niet snappenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit ook vol opgekropte woede gevoelens jegens een corpulente SCér hoor
Is dat een uitnodigingquote:
Prima, ik hoor net dat ik de 22ste in m'n nieuwe kamer kanquote:
ga nou eens lekker slapen kereltjequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:25 schreef ook_gek het volgende:
ik ben er ook weer ik ben er ook weer
van uitstel komt afstel.. ik zou dus nog even wachtenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Prima, ik hoor net dat ik de 22ste in m'n nieuwe kamer kan
Zal ik het m'n huisgenoot al vertellen?
gewoon gaan zonder wat te zeggen, als ik m'n Jeep nog had dan had ik je geholpenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Prima, ik hoor net dat ik de 22ste in m'n nieuwe kamer kan
Zal ik het m'n huisgenoot al vertellen?
Als ik mn niva of T3 al had gehad ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
gewoon gaan zonder wat te zeggen, als ik m'n Jeep nog had dan had ik je geholpen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
gewoon gaan zonder wat te zeggen, als ik m'n Jeep nog had dan had ik je geholpen
helaas passen er geen kasten etc. in m'n 155quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
![]()
Mja ik zit echt gemeen te gniffelen hier
Hoi. Geen zin meer in Solomen?quote:
Ik was net de vraag al aan het typen hoeveel personen er in de koffer kondenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
helaas passen er geen kasten etc. in m'n 155![]()
kan wel je huisgenoot en vriendin afschieten en meenemen, die passen er wel in![]()
zit geen kist met woofers en versterker in zoals m'n vorige 155, dus ruimte zatquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik was net de vraag al aan het typen hoeveel personen er in de koffer konden
denk het jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi. Geen zin meer in Solomen?
Wie heeft vanmiddag Radio 1 gehoord over Hummers? Barry? Hummer?
leenbakker wellichtquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
Weet iemand een site op internet waar je naar betaalbare tv/audio meubelen kan kijken?
stukkies zagen, past het er biuj mij ook nog wel inquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
zit geen kist met woofers en versterker in zoals m'n vorige 155, dus ruimte zat![]()
maakt zo'n zootje, gewoon de boel eerst breken en dan vouwenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
stukkies zagen, past het er biuj mij ook nog wel in
doet et nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:36 schreef BoJo het volgende:ideale smiley voor fwanker, wat jullie?
[afbeelding]
Jullie joego's zullen dat wel wetenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
maakt zo'n zootje, gewoon de boel eerst breken en dan vouwen![]()
wij vouwen ze net zo netjes als die spleetoog op tv met dat t-shirtjequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jullie joego's zullen dat wel weten
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef DeHovenier het volgende:
ook_gek heeft ook een vogel/kip/iets als avatar
ook_gek
jammer, maar je hebt het recht op die keuzequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik heb besloten te gaan maffen, truzzel
welke band en laat eens zienquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb vandaag een poster voor een rock en roll band zitten maken
Ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
iedreen gaat vroeg naar bed vandaag trouwens
Gaaf conceptquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Zit nog wel wat werk in, maar je krijgt het idee![]()
Ik denk dat die wel een sociaal leven hebben en zodoende wel in de kroeg zullen zittenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en de andere FBG's zullen zo ook wel langs komen?
ach gut, het is donderdag, studentenzuipavondquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel een sociaal leven hebben en zodoende wel in de kroeg zullen zitten
Ikeaquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
Weet iemand een site op internet waar je naar betaalbare tv/audio meubelen kan kijken?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:24 schreef ook_gek het volgende:
is en blijft een gek wijf he die sandra
Blijkbaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben de enige Nederlander die nog nooit in een Ikea is geweest
Weet ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:37 schreef PeuRac het volgende:
tvp
en slapen gaat, om 6u gaat de wekker weer![]()
Hoe komt ijsmeis boven je post alex![]()
![]()
Dat doen we fokkers niet aanquote:
quote:
ohquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel met je handquote:
ik zie het verband niet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:45 schreef lipje het volgende:
[..]
ohen wij maar denken dat je Fries bent
![]()
mee eensquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:36 schreef BoJo het volgende:ideale smiley voor fwanker, wat jullie?
[afbeelding]
zo duidelijker?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zie het verband niet?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:45 schreef lipje het volgende:
ohen wij maar denken dat je Fries bent
![]()
hoe doe je datquote:
Ga een multipla mooier shoppenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
Iemand die nog iets gefotoshopt moet hebben?
hijh ging tv kijken dacht ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:22 schreef lipje het volgende:
verveel je je?
Hoeveel weegt een meter vinyl?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:29 schreef lipje het volgende:
hoeveel kilo moet het dragen dan?
Is een werkbank niks voor je?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoeveel weegt een meter vinyl?
+ Big Ass TV
+ 12 kilo versterker
+ draaitafel, cdspeler, xbox
Betonnen balken neer leggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoeveel weegt een meter vinyl?
+ Big Ass TV
+ 12 kilo versterker
+ draaitafel, cdspeler, xbox
Ik had een IQ van 141 en jij?quote:
quote:
zo'n big ass opslagmeubel wat voor jou?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wilde het geheel eigenlijk op spikes zetten, zodat er geen trillingen doorgegeven worden naar het meubel, maar ik twijfel of ik +100 kilo op 6 van die dingen kan laten rusten
Nee, ik denk het niet. Ik wil juist wat compacter gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:51 schreef lipje het volgende:
[..]
zo'n big ass opslagmeubel wat voor jou?
kun je geen (zacht) rubberen "matjes" voor onder normalere poten maken/kopen? Misschien is dat een oplossing?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wilde het geheel eigenlijk op spikes zetten, zodat er geen trillingen doorgegeven worden naar het meubel, maar ik twijfel of ik +100 kilo op 6 van die dingen kan laten rusten
Ghehe, nou ik zal zo het ontwerpje even door photoshop laten uitpoepen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, ik zal heel eerlijk zijn.
Ik heb geen idee hoe je dit het beset op kunt lossenMaar onze boeken (ook tergend zwaar) hangen aan de wand
![]()
zelfs Ron schrikt er vanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugster, aan hoeveel mensen heb je wel niet laten zien dat Fwnk hier mee probeert te doen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en meteen slapenquote:"Maybe I used too much paper."
(7 January 2004, Croatia) Eastern Europe is known for its harsh winters, and Zlatko, 52, had seen his fair share of them in his town near Zagreb. But when temperatures dropped low enough to play havoc with outdoor machinery, Zlatko was exasperated to find that his Opel Kadett had fallen victim to the cold, repeatedly refusing to start.
The engine must be frozen, he decided. He remembered times he himself had been freezing in those icy Croatian winters. There was nothing better than warming up before a toasty roaring fire. Yes! That was clearly the solution to his problem. A roaring fire would warm up the Opel's engine.
Zlatko fetched some old newspapers, stuffed them under the engine, and lit them. While waiting for the engine to warm up, he wandered off -- a fortunate occurance, because his beloved car exploded in a fireball. The heartbroken man told reporters, "I couldn't start the engine and realized it was frozen. Now my lovely car is destroyed."
Luckily, Zlatko has identified what went wrong.
"Maybe I used too much paper," he said.
Budget is 'goedkoper dan iets uit de winkel, anders kopen bij een winkel'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ziet er gewoon standaard IKEA uit hoor
edit: maar wel je eigen maten, uiteraard....
Wat is je budget? Een beetje klusjesman timmert dit in een dagje in elkaar dnek ik
De Kroaatse PNGquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Darwin award voor een Opel rijder
[..]
en meteen slapen
Die heb ik ook al 3 keer gehadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:41 schreef Alexxxxx het volgende:
wat ik nu in mn mailbox vind
Hoi,
Wij van ForumJunks zouden jou graag als lid willen verwelkomen op ons forum.
Dit is opgezet voor jongeren om gezellig met elkaar te praten over van
alles en nog wat, van het dagelijkse nieuws tot aan de laatste
muziekalbums en van de laatste hits uit de bios tot aan de foto's van
de lekkere hunks en babes.
Kortom, voor iedereen is er wel iets te vinden ...
We hopen dat je eens wilt kijken of je het wat vindt en hopen
natuurlijk dat jij ook gezellig komt posten met ons op het forum.
De link is: (weggehaald)
Alvast bedankt!
De crew van ForumJunks
ik heb teruggemaild met de vraag waarom ze geen autoforum hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heb ik ook al 3 keer gehad![]()
kan je zelfs je vinylcollectie uitbreidenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:42 schreef Sjoewe het volgende:
Bij de TV en media meubelen, het enige dat een beetje in de buurt komt zouden twee van deze zijn. Maar goed dan kan je met 2x60 euro zelf ook best iets leuks cheffen.
Waardeloos forumquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb teruggemaild met de vraag waarom ze geen autoforum hebben
Je bety er nog naar op zoek gewest ook?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb teruggemaild met de vraag waarom ze geen autoforum hebben
Mja alleen dat ze van ouwe kauwgom en ouwe kranten zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:52 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je zelfs je vinylcollectie uitbreiden
Geef eens een linkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kloptMet avatars van fokkers als subforumicoontjes
ja, tuurlijk, om een mailtje met gezeik teriug te sturen, heelrijk om op spam in te gaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bety er nog naar op zoek gewest ook?
achterwand mag ook van waaibomenhout zijn, is er toch maar voor wat stabiliteit, je kan ook een kruis nemen. Als je voorboort met een klein boortje komt alles wel goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja alleen dat ze van ouwe kauwgom en ouwe kranten zijn
Nee ik ga wel zelf wat cheffen, 20mm MDF, alles lijmen en schroeven en een dikke achterwand (ietsje naar voren gehaald maybe zelfs moet het geheel wel gaan houden denk ik.
Mja het was een gedachte voor mn draaitafel idd, dan slaat ie niet zo gauw over. Maar goed ik denk dat ik er een mooie voet onder ga maken en de spikes lekker laat zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:14 schreef lipje het volgende:
he sjoewe... grofweg 25 euro voor je kastje (18mm dik en 60 cm diep). Moet je m alleen nog schilderen en er pootjes onder zetten. Als je er geen boxen inzet, zet m dan niet op spikes (of het moet voor je draaitafel veel uitmaken)
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je die van dat forum voor junks af?
Of ik doe gewoon intelligent en zet de spikes onder de draaitafelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja het was een gedachte voor mn draaitafel idd, dan slaat ie niet zo gauw over. Maar goed ik denk dat ik er een mooie voet onder ga maken en de spikes lekker laat zitten.
Jij wintquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ALs we dan toch ranzige plaatjes aan het posten zijn:
[afbeelding]
anders zet je alleen je draaitafel op spikesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja het was een gedachte voor mn draaitafel idd, dan slaat ie niet zo gauw over. Maar goed ik denk dat ik er een mooie voet onder ga maken en de spikes lekker laat zitten.
held!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
Sorry, ik zie er toch vanaf, m'n huisgenoot heeft toevallig gisteren een NES gehaald bij de kringloop...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
held!
Ik ga er binnenkrot eens een kopen bij de oldschool spelcomputer winkel.. mits megaman 2 nog verkrijgbaar is
Hoevaak ik wel niet op die kuthond heb geschotenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
! Duckhunt is de shiznit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kippenkeuteltjequote:
Pluimveebeffertjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geitenlikkertje van me
[afbeelding]
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____quote:
Fwnkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
|(@)(@)* * * *(@)(@) * * * |( @)
Pas maar opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
De gabber alien, blijft geweldig
Alle 3quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fwnk geeft een fuck?
of
Jij geeft geen Fuck om Fwnk?
of
Je hoopt dat Fwnk word overreden?
Wie niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoevaak ik wel niet op die kuthond heb geschoten
fwnk, die is te jong voor de NESquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie niet?
Ik ben ook horizontaal![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugster, aan hoeveel mensen heb je wel niet laten zien dat Fwnk hier mee probeert te doen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Feliquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:59 schreef Sjoewe het volgende:
Zo, netjes verteld dat ik het huis uit ga. 22 janurari de sleutel
Hij zei dat ook hij een hekel aan je had, en ik moest hem gelijk geven.quote:
Wat fijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:59 schreef Sjoewe het volgende:
Zo, netjes verteld dat ik het huis uit ga. 22 janurari de sleutel
Hoelang zal hij het volhouden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij zei dat ook hij een hekel aan je had, en ik moest hem gelijk geven.
Ik? Langquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hoelang zal hij het volhouden?
Goed bezigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:26 schreef Hugster het volgende:
Ik schrik net wakker van m'n baas die me voor de 2e keer probeert te bellen
Had om 08:30 in Utrecht moeten werken
oepsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:26 schreef Hugster het volgende:
goedzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:26 schreef Hugster het volgende:
jehquote:
Mja zoiets ga ik dus zelf bouwen denk ik, hier krijg ik m'n platen collectie niet in denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
jeh
Hey, als tv meubel eh, is dit wat ik heb niet iets?
[afbeelding]
Is ¤59 bij de Ikea, heb er zelf nog universele RVS Ikea pootjes onder gezet ( 6x )
Alleen m'n tv is al 69kg, en hij hangt niet door. Dus met het gewicht komt het wel goed.
Alleen zou je pick-up een beetje lager komen te staan dan je gewend bent denk ik.
Nee je platen passen er niet in denk ik..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja zoiets ga ik dus zelf bouwen denk ik, hier krijg ik m'n platen collectie niet in denk ik.![]()
Tenzij de tussenplanken eruit kunnen en het dan 35 cm hoog is.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij zei dat ook hij een hekel aan je had, en ik moest hem gelijk geven.
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Had je Hugster zn laptop gebruikt om het te vertellen dan?
Jammer hoor, je zou zoveel meer plezier kunnen hebben, dan rondhangen in een SC waar nagenoeg iedereen je een debiel vindtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Fwnk het volgende:
Heeeel lang, al is het maar om Sjoewe dwars te zitten
nee, eerst ff wat wezen eten en krantje gelezenquote:
fijne tijd voor op een vrijdagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:54 schreef M5 het volgende:
[..]
nee, eerst ff wat wezen eten en krantje gelezen. maar was wel redelijk aan de late kant uit bed. moet ook nog ff van 15:00 tot 23:00 werken.
ach. ik doe op vrijdag avond toch al niet veel. had liever overdag gewerkt, maar dat kon niet.quote:
Herman!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:28 schreef hermandeperman het volgende:
Goedenmiddag allemaal
Fwnk: sterf aan een gezwel![]()
Met Doutzen Kroes?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:46 schreef lipje het volgende:
Alexx: ik zit te ontbijten met een Friesche lekkernij
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:55 schreef Hugster het volgende:
ik ben gaarrrrrrrrrrrrrrrrr [afbeelding]
Domme mensen heb je altijd en overalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ook in WGR komen domme mensen
In eigen huis kapsalon beginnen?
Ach, deze heeft zelfkennisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Domme mensen heb je altijd en overal
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:07 schreef Sugar het volgende:
Ik weet er helemaal niets van verder, inderdaad!
ik heb zo'n vermoeden dat de copmuter hier uitgeladen is tegen de tijd dat julie op pagina 2 zittenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:10 schreef Hugster het volgende:
maak er een meesterlijke OP van, daar zijn toch echt miljoenen picca's van te vinden volgens mij
en vertel me eens wat daar mis mee is?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat de copmuter hier uitgeladen is tegen de tijd dat julie op pagina 2 zitten
niets?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
en vertel me eens wat daar mis mee is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |