Kennis van me heeft een hele grote ouwe blazer en in de stad zijn er debielen die er voor lopen geloof mijquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:03 schreef MewBie het volgende:
En groot gelijk heeft ie, je gaat toch niet vlak voor een rijdende Hummer langs lopendat is vragen om poblemen
Ook leuk met een groepje overstekende Ado-supportersquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef BadEend19 het volgende:
Koppeling in en volgas helpt dan best goed!![]()
(dan zijn ze best snel met oversteken)![]()
ja leuk terwijl gisteren bekend werd dat er juist veel mensen bij het oversteken van een zebrapad geschept worden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:35 schreef ook_gek het volgende:
is altijd wel leuk met die kennis van me met zijn blazer.
Als hij gast geeft bij een zebra dan schiet iedereen 5CM de lucht in.
Niet zo gek want er ligt een 6.7liter V8 in met 400PK en open uitlaat systeem![]()
En dan nog zo een uber grote neus met daar op nog eens een dikke bull bar en een ketting![]()
omdat ze niet even kijken voor ze overstekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ja leuk terwijl gisteren bekend werd dat er juist veel mensen bij het oversteken van een zebrapad geschept worden.
dus er zijn geen aso automobilisten die nooit stoppen voor een zebrapad? Volgens mij weet men in Nederland uberhaupt niet dat men moet stoppen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat ze niet even kijken voor ze oversteken
Wat pas erg is: vrouwen die hun kinderwagen op de weg duwen om het stoppen van een auto af te dwingenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dus er zijn geen aso automobilisten die nooit stoppen voor een zebrapad? Volgens mij weet men in Nederland uberhaupt niet dat men moet stoppen.
wat dan achteruit het zebra overstekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat pas erg is: vrouwen die hun kinderwagen op de weg duwen om het stoppen van een auto af te dwingenSnel willen oversteken OK, maar het leven van je kind daarvoor in de waagschaal stellen?
En nu weer terug naar de Hummer
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:19 schreef Zhukov het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die vrouwen met kinderwagens pak ik altijd express, zal ze leren, de enige manier soms!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat pas erg is: vrouwen die hun kinderwagen op de weg duwen om het stoppen van een auto af te dwingenSnel willen oversteken OK, maar het leven van je kind daarvoor in de waagschaal stellen?
En nu weer terug naar de Hummer
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |