Probeer me nou eerst maar neer te hoeken ipv dat je vantevoren gaat huilenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Oh, wacht er zit ongeveer een kuub vet in de weg
Eindelijkquote:
ja, rust gevend en uitermate inspererendquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vond de sluitpost van het vorige deel best mooi
de scriptschrijver, die moeite heeft om zn volgende script te slijten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef BoJo het volgende:
The Transporter 2 was wel geinig, vette lambo, geile blondie en coole gast
verhaal was alleen erg matig![]()
maar who cares![]()
Beaujeaux!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef BoJo het volgende:
maar who cares![]()
precies ook mijn beoordeling.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef BoJo het volgende:
maar who cares![]()
Aaawh,quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet me vandaag inhouden.. ik heb telkens doodverwensneigingen.. nu weet ik dat het hier wel mag....
maar op de rest van het forum niet
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Probeer me nou eerst maar neer te hoeken ipv dat je vantevoren gaat huilen
je bent in de war met Fwnkquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vreemd
heb je geen eigen mening?![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:20 schreef M5 het volgende:
ik wens jullie nog een goede nachtrust,
'kga maffen
altijd. maar dit keer komt ie wel overeen met die van BoJo en dat is toeval.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vreemd
heb je geen eigen mening?![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:20 schreef M5 het volgende:
ik wens jullie nog een goede nachtrust,
'kga maffen
moet niet te vaak zijn met die Golf loverquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef M5 het volgende:
[..]
altijd. maar dit keer komt ie wel overeen met die van BoJo en dat is toeval.
dat is niet te hopen voor je, vierkante alfa ownerquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet niet te vaak zijn met die Golf lover![]()
![]()
Ik zit ook vol opgekropte woede gevoelens jegens een corpulente SCér hoorquote:
vierkantquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:22 schreef M5 het volgende:
[..]
dat is niet te hopen voor je, vierkante alfa owner
Kom eens buiten de PTA SC, daar zijn nog veel meer Fwnk'squote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit ook vol opgekropte woede gevoelens jegens een corpulente SCér hoor
het maakt niet uit hoe vaak ik "in de lengte richting snijden" heb gezegd, hij wil het maar niet snappenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit ook vol opgekropte woede gevoelens jegens een corpulente SCér hoor
Is dat een uitnodigingquote:
Prima, ik hoor net dat ik de 22ste in m'n nieuwe kamer kanquote:
ga nou eens lekker slapen kereltjequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:25 schreef ook_gek het volgende:
ik ben er ook weer ik ben er ook weer
van uitstel komt afstel.. ik zou dus nog even wachtenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Prima, ik hoor net dat ik de 22ste in m'n nieuwe kamer kan
Zal ik het m'n huisgenoot al vertellen?
gewoon gaan zonder wat te zeggen, als ik m'n Jeep nog had dan had ik je geholpenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Prima, ik hoor net dat ik de 22ste in m'n nieuwe kamer kan
Zal ik het m'n huisgenoot al vertellen?
Als ik mn niva of T3 al had gehad ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
gewoon gaan zonder wat te zeggen, als ik m'n Jeep nog had dan had ik je geholpen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
gewoon gaan zonder wat te zeggen, als ik m'n Jeep nog had dan had ik je geholpen
helaas passen er geen kasten etc. in m'n 155quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
![]()
Mja ik zit echt gemeen te gniffelen hier
Hoi. Geen zin meer in Solomen?quote:
Ik was net de vraag al aan het typen hoeveel personen er in de koffer kondenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
helaas passen er geen kasten etc. in m'n 155![]()
kan wel je huisgenoot en vriendin afschieten en meenemen, die passen er wel in![]()
zit geen kist met woofers en versterker in zoals m'n vorige 155, dus ruimte zatquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik was net de vraag al aan het typen hoeveel personen er in de koffer konden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |