Dan gaat het natuurlijk om onze reputatie in de diplomatieke wereld.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:06 schreef sp3c het volgende:
reputatie
90% van de mensen die wel is van ons gehoord hebben vinden ons gierige, drugsverslaafde, hoerenlopende dronkelappen die mayo op hun patat doen ipv ketchup
om je nu ineens druk te maken over reputatie, de mensen met verstand van zaken zullen niet door 1 Nederlandse weigering van gedachten veranderen.
jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan gaat het natuurlijk om onze reputatie in de diplomatieke wereld.
Uiteraard, maar men heeft het er nu eenmaal wel over en als dat het onderwerp is, dan mag en moet er zeker op gewezen worden dat het de schuld van Balkenende is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:10 schreef sp3c het volgende:
ik vind onze diplomatieke geloofwaardigheid/reputatie van secundair belang in deze zaak ... we praten hier wel om 1200 tot 1400 mensenlevens
Goed, het kabinet Balkenende dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:20 schreef sp3c het volgende:
ik zou dan eerder naar minister Kamp wijzen, hij is degene die voor zijn beurt sprak, Balkenende heb ik er verder niet over gehoord
Een minister maakt deel uit van het kabinet. Hij heeft een grote verantwoordelijkheid en dat betekent dat wat een minister doet, in feite gedaan wordt door het kabinet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:25 schreef sp3c het volgende:
nee, minister Kamp
Ehm, ze mogen van mij best tegen zijn hoor. Dat is het punt niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
klets niet zo
itt tot de andere (LPF bv) heeft D66 goede heldere argumenten om tegen te stemmen en dit zijn zaken die zeker nog besproken voor de missie van start gaat ... D66 is imo goed bezig in deze alleen dat gezeur met kabinetscrises is een beetje flauw/dom
erm ... interessant?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Ehm, ze mogen van mij best tegen zijn hoor.
wat is het punt nu eigenlijk wel, waarom zijn ze belachelijk bezig??quote:Dat is het punt niet.
Het dreigen met een kabinetscrisis.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
erm ... interessant?
[..]
wat is het punt nu eigenlijk wel, waarom zijn ze belachelijk bezig??
Ik heb nog op ze gestemd in 2003, had eigenlijk beter moeten weten...quote:jij hebt een hekel aan D66?
Wie zei er ook alweer dat als we tegens temmen we over even kritiek krijgen maar ze een maand later weer voor de deur staan om een missie te doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:06 schreef sp3c het volgende:
reputatie
90% van de mensen die wel is van ons gehoord hebben vinden ons gierige, drugsverslaafde, hoerenlopende dronkelappen die mayo op hun patat doen ipv ketchup
om je nu ineens druk te maken over reputatie, de mensen met verstand van zaken zullen niet door 1 Nederlandse weigering van gedachten veranderen.
Ach Verhagen maakte een crisis toen de meevaller bekend was. Uiteindelijk is hij met een klein snoepje zoetgehouden. Dit onderwerp heeft imo meer gewicht dan die 35 euro. Het dreigen met kabinetscrsis is tactisch niet het beste, maar verder zie ik er geen probleem in. Het is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef nikk het volgende:
[..]
Het dreigen met een kabinetscrisis.
[..]
Ik heb nog op ze gestemd in 2003, had eigenlijk beter moeten weten...
Verhagen speelde hoog spel, maar dreigen met een kabinetscrisis? Never.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:40 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ach Verhagen maakte een crisis toen de meevaller bekend was. Uiteindelijk is hij met een klein snoepje zoetgehouden. Dit onderwerp heeft imo meer gewicht dan die 35 euro. Het dreigen met kabinetscrsis is tactisch niet het beste, maar verder zie ik er geen probleem in. Het is wel duidelijk.
ja dat was best niet al te slim maar belachelijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef nikk het volgende:
[..]
Het dreigen met een kabinetscrisis.
[..]
Ik heb nog op ze gestemd in 2003, had eigenlijk beter moeten weten...
Ja, belachelijk. Bestuurlijk gezien een staaltje onbehoorlijk gedrag.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat was best niet al te slim maar belachelijk?
D66 heeft er zo'n beetje een gewoonte van gemaakt om om de zoveel tijd de boel dusdanig op scherp te zetten dat er óf een kabinetscrisis komt of er één dreigt. Dat is in essentie onbehoorlijk bestuur. Ik snap niet zo goed wat ik daar verder aan moet uitleggen...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef sp3c het volgende:
stel je niet zo aan of beargumenteer is een keer iets wat je zegt.
anders zeg ik voortaan gewoon 'nietes' dan heb ik evenveel credit
Ik nog wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef sp3c het volgende:
ja laat ook maar ik heb er geen zin meer an
Simpel gesteld: stel dat het bestuur van een (beursgenoteerde) bedrijf op een dusdanige manier zou werken. Dus om de zoveel tijd binnen het bestuur herrie zou schoppen. Zou je dan kunnen spreken van goed bestuur? Of nog simpeler, stel dat je directe chefs elk jaar ruzie met elkaar hebben en dreigen lopende projecten op te blazen. Kan je dan spreken van een goede leiding?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef sp3c het volgende:
ja laat ook maar ik heb er geen zin meer an
Dat is prima. Maar houd dan voet bij stuk.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik nog wel.
D66 is gewoon van mening dat er niet gegaan moet worden. Dat zijn ze van begin af aan geweest. Ze zitten in het kabinet. Ze zeggen: als er om het kabinet heen wordt gewerkt is dat een probleem.
Tot nu toe niks geks. Of wel soms?
Het kabinet, dus inclusief de D66 bewindslieden, hebben het voornemen naar Afghanistan te gaan.quote:Dit is pas gek: pietje is de leider van een groep. Als mensen uit zijn groep gekke dingen gaan roepen, komen er problemen. Pietjes moet dus zorgen dat iedereen zn bek houdt. Dat doet Pietje niet. Pietje is dus incapabel. En hier hoor je niks over in de pers. Dat is gek.
Heb jij iemand van D66 horen zeggen dat hij van mening is veranderd?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:55 schreef nikk het volgende:
Dat is prima. Maar houd dan voet bij stuk.
1. Dit is geen reactie op wat ik schreef.quote:Het kabinet, dus inclusief de D66 bewindslieden, hebben het voornemen naar Afghanistan te gaan.
De woorden van Bert Bakker zijn al gebagatelliseerd en tegengesproken vanuit verschillende kanten in de partij. Men is nog steeds tegen de missie, maar men gebruikte minder stevige taal. Zoals het trouwens ook hoort.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heb jij iemand van D66 horen zeggen dat hij van mening is veranderd?
Wie bedoel je met mensen in de zin: Als mensen uit zijn groep gekke dingen gaan roepen, komen er problemen. ?quote:1. Dit is geen reactie op wat ik schreef.
Procedureel gezeur. Het kabinet wil naar Afghanistan, daar draait het om.quote:2. Een voornemen is geen besluit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |